از ست‌کردن گوشواره با لباس چه می‌دانید؟

عکس گوشواره طلا مدل پری دریایی گالری طلای ارل
بر خلاف گذشته، امروزه هیچ محدودیتی برای استفاده از جواهرات وجود نداره. شما می‌تونین از هر نوع جواهری که دوست دارین در هر زمانی که می‌خواین، از جشن و مناسبت های خاص گرفته تا روز‌ها‌ی عادی و کاری، استفاده کنین.

ست‌کردن جواهرات با لباس در دنیای مد از اهمیت زیادی برخورداره. ما در این مقاله درباره انواع مدل گوشواره طلا و ست گوشواره با لباس اطلاعاتی رو به شما خواهیم داد.

انتخاب درست گوشواره تیپتون رو یه سطح بالا‌تر میبره. این مطلب مخصوصا برای افرادی مناسبه که گوشواره‌ها‌ی زیادی ندارن و میخوان همون تعداد کم رو به درستی با لباس‌هاشون ست کنن.

این موارد به شکلی سریع و آسون شما رو راهنمایی میکنه:

۱. گوشواره‌های میخی هیچ محدودیتی ندارن

عکس گوشواره طلا مدل الماس لیزری گالری طلای ارل

هر خانومی باید حداقل یک یا دو جفت گوشواره میخی داشته باشه. گوشواره میخی نه تنها خیلی شیکه بلکه تقریبا با هر استایلی جور در‌میاد.

درسته که گوشواره‌ میخی طلا با هر استایلی ست میشه، اما چیزی که شما رو خوش‌تیپ‌تر نشون میده اینه که هنگام انتخاب این نوع گوشواره، مدلی رو انتخاب کنین که بیشترین هماهنگی رو با لباستون داره. اگه لباس‌های ظریف و زنانه مثل تاپ بندی با شلوارک جین می‌پوشین، یه گوشواره میخی با طرحی خاص و غیر‌معمول میتونه بهترین انتخاب باشه.

گوشواره‌ای رو انتخاب کنین که با تم استایلتون هماهنگ باشه. مثلا یه گوشواره میخی با طرح برگ برای تیپ تابستونی یا یه گوشواره میخی به شکل رز برای روز‌های فعال و پر‌مشغله انتخاب‌های خوبی هستن.

گوشواره‌های میخی فلزی گرد با لباس‌های مجلسی به خوبی ست میشن. اگه در یه روز کاری کتتون رو به همراه شلوار جین پوشیدین، اضافه‌کردن یه جفت گوشواره میخی فلزی مینیمال باعث میشه شیک و حرفه‌ای به نظر بیاین.

گوشواره‌ها‌ی میخی همچنین گزینه بسیار مناسبی برای استفاده به همراه سایر گوشواره‌ها هستن. استفاده از گوشواره میخی به همراه یه نوع گوشواره دیگه برای خانوم‌هایی با بیشتر از یه سوراخ گوش، باعث زیبا‌تر به نظر‌رسیدن اون‌ها میشه.

۲. گوشواره‌های ‌آویز برای موقعیت‌های نیمه‌رسمی

عکس ست گوشواره، گردنبند و دستبند طلا گالری طلای ارل

گوشواره‌ها‌ی آویز جایی بین جواهرات روز‌مره و جواهرات رسمی قرار می‌گیرن. گوشواره‌های آویزی که در انتهای خود چیزی شبیه به پلاک (معمولا مروارید یا سنگ جواهر) دارن بهترین انتخاب برای موقعیت‌های نیمه‌رسمی هستن. قرار عاشقانه یا قرار صبحانه با همکار‌ها‌ نمونه‌ای از این موقعیت‌ها به حساب میان. جین سفید، تاپ و یه کت روی آن برای روز‌های خنک بهترین انتخاب برای مدل لباس با گوشواره آویزه.

اگه انتخابتون برای یه روز کژوال گوشواره آویز هستش، باید توی انتخابتون بیشتر دقت کنین چرا که اگه انتخاب لباس درستی نداشته باشین، این گوشواره ممکنه خیلی رسمی به نظر برسه یا میتونه در طول روز دست‌و‌پا‌گیر باشه.

۳. گوشواره‌های چلچراغی، مناسب استفاده در مواقع خاص

عکس گوشواره‌های چلچراغی

خیلی‌ها هستن که دوست دارن تو یه روز عادی از گوشواره‌های چلچراغی یا سایر جواهراتی که گرون به نظر میرسن، استفاده کنن. اگرچه این به سلیقه شخصی افراد بر‌می‌گرده اما پیشنهاد ما اینه که این نوع جواهرات فقط مناسب مناسبت‌های خاصه. برای ست گوشواره با لباس مجلسی، این گوشواره‌ها بهترین انتخاب هستن.

گوشواره‌های چلچراغی اگه با لباس‌های کژوال استفاده بشن، می‌تونن به ظاهرتون آسیب بزنن. این گوشواره‌ها معمولا سایز بزرگی دارن که این ویژگی اون‌ها رو به گزینه مناسبی برای مراسم‌های رسمی و همچنین لباس‌های مجلسی تبدیل میکنه. در اینجور مواقع گوشواره معمولا سه، چهار ساعت به گوش شماست و به همین دلیل بزرگی اون اذیت کننده نیست.

حالا تصور کنین که در استایل روز‌مره می‌خواین از این نوع گوشواره استفاده کنین! اینطوری گوشواره کل روز به گوشتونه و دست‌و‌پا‌گیر میشه. علاوه بر این، باعث میشه که استایلتون خوب به نظر نرسه چون این نوع گوشواره مناسب ست‌کردن با لباس‌های روزمره نیست.

پس، به جز مواقع رفتن به مراسم‌های رسمی یا مکان‌های خیلی گرون مثل رستوران یا هتل‌های گرون قیمت، گوشواره چلچراغی به گوش نندازین چرا که باعث میشه لباس‌هاتون کهنه و ارزون به نظر برسه.

۴. گوشواره‌های حلقه‌ای؛ از یه روز شاد تا گشت‌و‌گذار شبانه

عکس گوشواره طلا گالری طلای ارل

اگه می‌خواین با دوستاتون به گشت‌وگذار برین، از گوشواره حلقه‌ای استفاده کنین تا استایلتون خفن‌تر به نظر بیاد.

برای ست گوشواره با لباس لازمه با توجه به لباسی که می‌پوشین، سایز مناسبی برای گوشواره حلقه‌ای انتخاب کنین. اگه استایل راکر دارین و از بوت‌ در استایل خود استفاده می‌کنین، بهترین انتخاب برای شما گوشواره‌های حلقه‌ای بزرگ و در عین حال ظریفه چرا که ظریف‌بودن گوشواره باعث متعادل‌شدن این نوع استایل میشه. از طرفی دیگه، گوشواره‌های حلقه‌ای ضخیم برای مواقعی مناسبه که استایلتون لایه‌های کمی داره (مثلا مواقعی که فقط یه پیراهن به تن دارین).

اگه برای فعالیت‌های تفریحی (مثل استخر رفتن یا پیاده روی در طبیعت) به دنبال گوشواره مناسب می گردین، بهترین انتخاب گوشواره‌ حلقه‌ای خیلی کوچیکه. همچنین یکی از بهترین مدل‌های گوشواره با لباس یقه بسته، گوشواره‌های حلقه‌ای در سایز‌های مختلف هستن.

۵. گوشواره‌ها‌ی مرواریدی می‌تونن کژوال باشن

ممکنه استفاده از جواهرات مرواریدی برای خانوم‌های جوان در محیط کژوال، بحث‌برانگیز باشه. بعضی از خانوم‌ها دوست ندارن گوشواره مرواریدی به گوش بندازن چون احساس می کنن باعث میشه سنشون بیشتر به نظر برسه؛ در حالیکه خیلی‌ها هم استفاده از اون رو به دلیل شیک‌بودنش دوست دارن.

اما قانون کلی اینه که در انتخاب طرح جواهرات مرواریدیتون وسواس به خرج بدین، خصوصا اگه قصد دارین در استایل کژوال از اون‌ها استفاده کنین. اگه قصد ست‌کردن جواهرات مرواریدی با لباس سبک کژوال رو دارین، بهتره طراحی‌های مدرن این جواهرات رو انتخاب کنین.

بهترین مدل گوشواره مرواریدی برای استایل‌های کژوال، گوشواره‌هایی با یک یا دو مروارید کوچیکه. جواهراتی که تعداد زیادی مروارید روی آن‌ها کار شده، با استایل کژوال خوب به نظر نمی‌رسن اما گوشواره‌ تک مروارید انتخابی ظریف و جذاب برای این نوع استایله.

یه شلوار جین با یه تیشرت یا پیرهن مردونه سفید استایلی هوشمندانه و جذاب و بهترین استایل کژوال برای ست‌کردن با گوشواره مرواریدیه. از پوشیدن پیراهن بندی یا پیراهن‌های زنونه رنگ روشن با این مدل گوشواره دوری کنین.

اکسسوری‌ها و خصوصا جواهرات تاثیر به‌سزایی در استایل دارن و انتخاب درست اون‌ها زیبایی شما رو دو‌چندان میکنه. ست‌کردن اکسسوری با لباس هم از اهمیت زیادی برخورداره. گوشواره از اون دست اکسسوری‌هاییه که انتخاب اشتباهش میتونه استایل رو خراب کنه؛ پس بهتره که در انتخابش دقت به خرج بدین.

با لمس خرید گوشواره طلا سایر مدل‌های گوشواره طلا رو از دست ندین.

https://orelgallery.com/%db%b8-%d9%85%d8%af%d9%84-%d9%85%d9%88-%d9%88-%d8%a7%d9%86%d8%aa%d8%ae%d8%a7%d8%a8-%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%85%d8%af%d9%84-%da%af%d9%88%d8%b4%d9%88%d8%a7%d8%b1%d9%87%e2%80%8c/

۵ مدل گوشواره ترند ۲۰۲۲ که نبایداز دست دهید

۸ گوشواره ساده زنانه که حتما باید ببینید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.