انواع مدل گوشواره طلا (بهترین‌ های ۲۰۲۲)

عکس گوشواره جوجه گالری طلای ارل

با هر سلیقه‌ای می‌توانید در گالری ارل گوشواره طلا مورد نظر خود را پیدا کنید. کدام گوشواره برای استایل‌های رسمی مناسب است؟ شیک‌ترین گوشواره‌ها را به صورت آنلاین یا حضوری از گالری طلای ارل بخرید.

گوشواره‌ از اون دسته جواهراتیه که شاید کمتر از جواهرات دیگه بهش پرداخته میشه اما میتونه تغییر قابل توجهی رو در استایل شما به وجود بیاره؛ گوشواره‌ها در کنار صورت قرار می‌گیرن و به همین دلیل می‌تونن به مرکز توجه تبدیل بشن.

۱. گوشواره طلا مدل روکو

 گوشواره‌های هاگی گوشواره‌های ریز و دایره شکلی هستن که در نزدیکی گوش قرار می‌گیرن. این گوشواره‌ها رو میشه به تنهایی یا به همراه گوشواره‌های میخی استفاده کرد.

حتی می‌تونین چند گوشواره هاگی رو با هم به گوش بندازین و استایلی منحصر به فرد برای خود بسازین. گوشواره روکو گوی نانا نوعی گوشواره هاگیه که قابلیت ست‌شدن با هر استایلی رو داره. این گوشواره از کنار هم قرار‌گرفتن چندین مهره تشکیل شده که ظاهری شیک و ظریف بهش دادن.

۲. گوشواره طلا مدل میخی

گوشواره‌های میخی از شیک‌ترین و کاربردی‌ترین گوشواره‌ها به شمار میان. هر خانوم باید حداقل دو یا سه مدل گوشواره میخی در بین جواهرات خود داشته باشه چرا که درست زمانی که نمی‌دونین چه گوشواره‌ای به گوش بیندازین، گوشواره میخی به کمکتون میاد.

گوشواره میخی گوزن و مروارید

گوشواره میخی طلا مدل گوزن و مروارید طراحی خاص و جدیدی داره که کمتر جایی به چشمتون میخوره. مروارید و طلای زرد در کنار هم ترکیب چشم‌نواز و شیکی رو به وجود آوردن. این گوشواره هم برای استفاده روز‌مره، دور‌همی‌های دوستانه و هم مراسم‌های رسمی قابل استفاده‌ست.

گوشواره میخی طلا مدل جوجه

این مدل گوشواره از سری گوشواره‌های فانتزی و دخترانه ارل است. ترکیب این این گوشواره با یه پیراهن دخترانه رنگی رو تصور کنین؛ خیلی هیجان‌انگیز نیست؟

مدل این گوشواره و سبک‌بودنش اون رو به گزینه‌ای مناسب برای گشت و گذار روزانه و یا حتی طبیعت‌گردی تبدیل میکنه. همچنین می‌تونین ست کامل این گوشواره رو که شامل گردنبند، انگشتر و دستبند میشه از گالری ارل تهیه کنین.

اطلاعات بیشتر

اگه فقط یه نوع گوشواره وجود داشته باشه که در طول تاریخ همیشه طرفدار داشته، اون گوشواره طلاست. طلا فلزی برای همه دوران‌هاست و می‌توان از آن در تمام طول سال و با همه لباس‌ها استفاده کرد.

در گالری ارل، همیشه تقاضا‌ی زیادی برای گوشواره، از گوشواره‌ها‌ی مینیمالیستی ساده گرفته تا گوشواره‌هایی با طرح‌ها‌ی شلوغ و سنگ‌ها‌ی زینتی، وجود داشته. ما در این مطلب راجع به انواع گوشواره‌ها‌ی طلا توضیحی مختصر میدیم.

۱. گوشواره‌ میخی طلا

گوشواره‌ میخی یکی از انواع گوشواره طلا و کاربردی‌ترین نوع اونه. فرقی نمیکنه که گوشواره میخی بزرگ باشه یا کوچیک، گرد باشه یا اشکال هندسی داشته باشه، به هر حال در همه جا و همه زمان‌ها قابل استفاده‌ست. گوشواره میخی طلا میتونه به استایل کاریتون جلوه‌ای متعادل بده و همچنین مکملی عالی برای هر نوع استایل غیررسمی یا حتی لباس شب باشه.

۲. گوشواره حلقه‌ای طلا

گوشواره حلقه‌ای طلا نه تنها یکی از محبوب‌ترین سرچ‌ها برای انواع مدل گوشواره طلا در گوگل به حساب میاد، بلکه یکی از پر‌طرفدار‌ترین مدل‌ها‌ی گوشواره طلا در گالری ارل هم هست. گوشواره‌های حلقه‌ای کوچیک ظاهری متعادل براتون میسازن، اما گوشواره‌ها‌ی حلقه‌‌ای بزرگ ظاهری دراماتیک‌تر و تاثیر‌گذارتر به شما میدن. گوشواره‌های حلقه‌ای مینیمال ما انتخابی عالی و ضروری برای استایل‌های مختلف شما در تمام روز‌ها‌ی سال محسوب میشه.

۳. گوشواره هاگی طلا

اگه طرفدار تیپ‌های غیر معمولی و نا‌متعارف هستین، باید بگیم که گوشواره‌های هاگی دایره‌ای شکل بهترین مدل گوشواره طلا برای شماست. تعدادی گوشواره هاگی ریز به گوش بندازین و استایلی منحصر به فرد، درست مثل خودتون، بسازین.

طراحی این گوشواره‌ها طوریه که برای استایل‌ها‌ی روزمره هم مناسبه و حتی می‌تونین بدون اینکه اون‌ها رو از گوش در‌بیارین، بخوابین. همچنین قفل محکم این گوشواره‌ها مانع از گم‌شدن اون‌هاست.

۴. گوشواره آویز (drop) طلا

اگه به دنبال گوشواره‌ آویز طلا اما در عین حال ساده هستین، یه جفت گوشواره قطره‌ای ظریف دقیقا همون چیزیه که می‌خواین. گوشواره‌های قطره‌ای از لاله گوش آویزون میشن و معمولا ثابت هستن و در هنگام راه‌رفتن یا تکون‌دادن سر، حرکت نمی‌کنن.

۵. گوشواره آویز (dangle) طلا

این مدل گوشواره طلا هم مثل گوشواره drop از لاله گوش آویزون میشه و تفاوتش در اینه که معمولا طراحی شلوغ‌تری داره و ساده نیست و بیشتر در گوش تکان میخوره.

۶. گوشواره چند‌شاخه طلا

گوشواره چند‌شاخه نوعی از گوشواره آویز (dangle) هست که شکل آن شبیه لوستر‌های پر‌ تزیینه. این نوع گوشواره ظرافت و زنانگی رو تداعی میکنه و تجملی‌ترین مدل از انواع مدل گوشواره طلاست.

۷. گوشواره طلا مدل بالارونده از گوش

این نوع گوشواره یکی از جدید‌ترین و ترند‌ترین مدل‌ها‌ی گوشواره طلاست. این گوشواره‌ها روی لاله گوش قرار می‌گیرن و به جای اینکه مثل گوشواره‌های آویز به سمت پایین آویزون بشن، به سمت بالا و روی قسمت مار‌پیچ گوش چفت میشن.

۸. گوشواره ریسمانی (threader) طلا

گوشواره‌های ریسمانی (threader) از سوراخ گوش رد میشه و از دو طرف لاله گوش آویزون میشه؛ این مدل گوشواره طلا انتخابی مناسب برای استایل‌ها‌ی مدرن و مینیماله.

حالا که با انواع گوشواره طلا و ویژگی‌ها‌ی آن‌ها آشنا شدید، می‌توانید برای خرید گوشواره طلا و اطلاع از قیمت انواع گوشواره طلا به سایت یا شعب حضوری گالری طلا ارل مراجعه کنید و خریدی لذت‌بخش را با ما تجربه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.