مدل‌های گوشواره که هنوز در ۲۰۲۲ مد هستند

عکس گوشواره مد 2022

الان کدوم یکی از انواع مدل گوشواره مده؟ امروز به تعدادی شیک‌ترین گوشواره‌ها‌ی مد سال ۲۰۲۲ اشاره می کنیم تا شما بتونین بر اساس سلیقه شخصی خود گوشواره مورد‌نظرتون رو انتخاب کنین.

انتخاب درست گوشواره نه تنها حس خوبی بهتون میده بلکه تکمیل‌کننده استایلتونه. درسته که برای انتخاب اکسسوری گزینه‌های زیادی وجود داره اما گوشواره این قابلیت رو داره که استایلی منحصر به فرد برای شما بسازه. در این مطلب تعدادی از مدل‌های گوشواره جدید می‌پردازیم تا انتخاب برای شما راحت‌تر بشه.

چه گوشواره‌هایی مد هستن؟

۱. گوشواره‌های حلقه‌ای بزرگ

هر استایلی که داشته باشین، گوشواره های حلقه‌ای همیشه گزینه مناسبی هستن.

دلیل اصلیش اینه که گوشواره‌های حلقه‌ای در شکل‌، رنگ و سایز‌های مختلفی در بازار پیدا میشن و همچنین اگه به دنبال طرح‌های خاص و نا‌متعارف هستین هم می‌تونین از بین مدل‌های گوشواره حلقه‌ای، مدل‌های منحصر به فردی پیدا کنین.

۲. گوشواره حلقه‌ای طلا

گوشواره‌های حلقه‌ای طلا هیچ‌وقت از مد نمیوفتن  و جزو اصلی‌ترین و کاربردی‌ترین مدل‌های گوشواره محسوب میشن. همیشه در مراسم‌های فرش قرمز سلبریتی‌های زیادی رو می‌بینین که گوشواره حلقه‌ای طلا به گوش دارن.

داشتن یه جفت گوشواره ساده زنانه، اون هم از نوع حلقه‌ای، همیشه به کمکتون میاد و هیچوقت از خرید آن پشیمون نمی‌شین. مزیت این گوشواره‌ها اینه که طراحی‌های متنوعی از اون‌ها، از مدل‌های ساده گرفته تا گوشواره‌های آویز‌، وجود داره.

۳. گوشواره هندسی

گوشواره‌های هندسی هم جزو شیک‌ترین مدل‌های گوشواره در سال ۲۰۲۲ هستن. فقط کافیه موهاتون رو کنار بدین تا گوشواره به زیبایی هرچه تمام‌تر بدرخشه.

گوشواره‌های هندسی طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی دارن و با توجه به متریالی که گوشواره از آن ساخته شده، می‌توان مدل‌های متفاوت آن (طلا، نقره)  را با استایل‌های متفاوتی ست کرد.

۴. صدف و مروارید

مروارید و صدف محدودیت زمانی ندارن و مثل قدیم فقط در مواقع سفر به مناطق گرمسیری استفاده نمیشن.

پس اگه به دنبال اکسسوری خاص و متفاوتی هستین، مروارید و صدف گزینه مناسبی هستن.

گوشواره‌های مرواریدی طلا انواع متفاوتی دارن؛ از آویز‌های تک‌مرواریدی گرفته تا گوشواه‌های حلقه‌ای که روی سطح آن‌ها کاملا با مروارید پوشیده شده.

۵. گوشواره‌های دهه ۸۰ میلادی

دهه ۸۰ توی دنیای مد برگشت موفق داشته و انواع مدل‌های گوشواره که در آن زمان استفاده میشده، از گوشواره‌های چانکی گرفته تا گوشواره‌های طرح گل بزرگ و گوشواره‌های زنجیری، در سال ۲۰۲۲ دوباره ترند هستن.

۶. گوشواره‌های چلچراغی

یکی دیگه از گوشواره‌های مد ۲۰۲۲، گوشواره‌ها چلچراغی هستن. این گوشواره‌ها  به شکل چلچراغن و با ذوق فراوان با نگین تزیین شدن. با انداختن این گوشواره‌ها، استایلی بسیار با‌شکوه و رسمی برای خودتون بسازین. اگه ترقوه زیبایی دارین، از این گوشواره‌ها غافل نشین چرا که به دلیل بلند‌بودن تمرکز بیننده رو به سمت ترقوه میکشن.

۷. گوشواره‌های لنگه به لنگه

سال ۲۰۲۲ بهترین زمان برای جسارت به خرج‌دادن و استفاده از گوشواره‌های لنگه به لنگه‌ست. دیگه لازم نیست حتما طبق روال معمول گوشواره‌های جفت به گوش کنین؛ به‌کار‌بردن گوشواره‌های لنگه به لنگه باحال و کاربردی در سال ۲۰۲۲ ایده خوبیه.

مخصوصا اگه چند تا سوراخ گوش دارین، و می‌خواین روی اون‌ها مانور بدین، حتما روی این سبک گوشواره حساب کنین.

۸. گوشواره‌های رنگی رنگی

درسته که گوشواره‌های طلا و نقره رایج‌ترین و استاندارد‌ترین گوشواره‌هایی هستن که در دنیای مد دیده میشن، اما امروزه رنگ‌ها دارن در دنیای جواهرات تحول بزرگی ایجاد میکنن و همه‌جا میشه گوشواره‌های رنگی رو دید.

۹. گوشواره‌های تکی

جدید‌ترین ترند در جواهرات، گوشواره‌های تکی هستن. این گوشواره‌ها رو خصوصا برای کامل‌کردن استایل‌های مینیمال میشه به کار برد.

عکس گوشواره‌ تکی

گوشواره‌های تکی جزو ترند‌هایی هستن که خیلی زود فرا‌گیر شدن و حالا در همه‌جا از جمله مراسم‌های فرش قرمز به چشم میخورن.

گوشواره‌های منگوله‌ای در سال ۲۰۲۲ مد هستن؟

بله. گوشواره‌های منگوله‌ای هنوز هم مدن و توی فصل تابستان جزو بهترین انتخاب‌ها هستن چون که رنگ‌های متنوعی دارن و میشه با اون ها استایل‌های شاد و رنگی رنگی ساخت.

محبوبیت گوشواره‌های منگوله‌ای به دلیل کاربردی‌بودن اون‌هاست. علاوه بر این، این گوشواره‌ها در عین شیک‌بودن بسیار سبک و راحتن.

برای به‌کار‌بردن این گوشواره‌ها در استایل روزمره و به همراه لباس‌های رنگی و طرح‌دار، بهتره که مدل‌های ساده آن‌ها را انتخاب کنین تا استایلتون شلوغ به نظر نیاد.

با این مدل گوشواره بهتره که موهاتون رو جمع کنین (دم اسبی، گوجه‌ای و یا هر مدل دیگه). گوشواره‌های منگوله‌ای با رنگ‌های روشن و جیغ رو با لباس هایی با رنگ خنثی ست کنین و برای مهمانی‌های شبانه و مراسم‌های رسمی از گوشواره‌های منگوله‌ای با رنگ متالیک یا نوع نگین‌دار این گوشواره‌ها استفاده کنین.

گوشواره‌های حلقه‌ای بزرگ در سال ۲۰۲۲ مد هستن؟

هر زمان که در انتخاب گوشواره مردد بودین، گوشواره‌های حلقه‌ای رو انتخاب کنین. البته که مواقعی وجود داره که گوشواره حلقه‌ای بهترین انتخاب نیست، اما گوشواره‌های حلقه‌ای بزرگ هیچ‌وقت از مد نیوفتادن و این نشون‌دهنده اینه که اگه به دنبال یه جفت گوشواره بزرگ هستین، گوشواره حلقه‌ای بهترین انتخابه.

این گوشواره‌ها در سایز‌ها و رنگ‌های متنوع و با مواد اولیه مختلف در بازار وجود دارن. گوشواره‌های حلقه‌ای مهره‌ای، طلای ضخیم، طلای ظریف، نقره، رنگی فقط بعضی از نمونه‌های این مدل گوشواره هستن.

گوشواره‌های چرمی در سال ۲۰۲۲ مد هستن؟

بین گوشواره‌های چرمی هم میشه مدل‌های ساده پیدا کرد و هم مدل‌های طرح‌دار و حتی مدل‌های عجیب و غریب. اگرچه این مدل گوشواره انتخاب همه نیست اما شیک و به روزه.

 اگه از انتخاب مدل‌های زرح‌دار و عجیب و غریب گوشواره‌های چرمی مطمئن نیستین، پیشنهاد ما اینه مدل‌های ساده آن را انتخاب کنین. گوشواره‌های چرمی علاوه بر اینکه روی بورس هستن، سبک و راحتن و برای هر کسی که لاله گوشش آسیب دیده یا به طور کلی هر‌کس که با جواهرات سنگین میونه خوبی نداره، گزینه مناسبی به شمار میان.

گوشواره‌های پر در سال ۲۰۲۲ مد هستن؟

گوشواره‌های پر جزو ترند‌های غیر‌منتظره سال ۲۰۲۲ هستن، اما اگه ترند‌های فشن و جواهرات رو دنبال کرده باشین، احتمالا می‌دونین که سبک‌بودن و کاربردی‌بودن آن‌ها دلایلیه باعث میشه که به این زودی ها از مد نیوفتن.

گوشواره‌های میخی در سال ۲۰۲۲ مد هستن؟

دلیل اینکه گوشواره میخی هنوز ترنده و تا سال‌ها هم ترند باقی میمونه ظاهر ساده اونه. جذابیت این گوشواره‌ها به خاطر اینه که هم مدرنن و هم قدیمی و کمک می‌کنن که ظاهری شیک داشته باشین. انواع مدل‌‌های گوشواره میخی رو می‌تونین توی سایت ارل مشاهده کنین.

گوشواره‌های الماس در سال ۲۰۲۲ مد هستن؟

گوشواره طلای نگین‌دار همیشه جزو شیک‌ترین‌ها خصوصا برای مجالس رسمی و عروسی‌ها بوده. الماس یکی از پر‌طرفدار‌ترین انواع نگین‌هاست که همیشه مد بوده و مطمئن باشین هیچوقت هم از مد نمیوفته. در سال ۲۰۲۲۲ شاهد تعداد زیادی گوشواره‌های میخی الماس در شکل‌های مختلف (دایره، بیضی، مربع و…) در جواهر‌فروشی‌ها هستیم. الماس‌های رنگی هم در سال ۲۰۲۲ ترند شدن.

علاوه بر مدل‌های بالا، گوشواره کارتیه طلا و انواع مدل‌های گوشواره بخیه‌ای هم در سال ۲۰۲۲ هنوز مد هستن ولی مدل‌های بالا اولویت بیشتری دارن.

سخن آخر

در حالی که انتظار میره دنیای جواهرات با طلا و نقره احاطه شده باشه، گوشواره‌های شیک و جذاب بی‌شمار دیگه‌ای در دنیای مد و در بازار جواهرات در حال خودنمایی هستن که با استفاده از اون‌ها میشه استایل‌های متنوعی ساخت. امیدواریم این مطلب انتخاب گوشواره رو برای شما راحت‌تر کرده باشه. برای خرید گوشواره طلا در طرح‌های متنوع و متناسب با هر بودجه‌ای که در اختیار دارید، به سایت گالری طلا ارل یا شعب حضوری این گالری مراجعه کنید.

2 دیدگاه:
آبان 28, 1401

خیلی زیبا هستن

آذر 24, 1401

ممنون از لطف شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.