10 مدل گوشواره حلقه‌ای طلا **محبوب‌ترین های 2023**

عکس گوشواره طلا مدل هیلی لوکس گالری طلای ارل

بدون شک گوشواره حلقه‌ای یکی از ضروری‌ترین جواهراتیست که هر خانومی باید داشته باشه. گوشواره‌ حلقه‌ای در بین جواهرات از نظر کاربردی‌بودن به شلوار جین در بین لباس‌ها شباهت داره؛ هر دوی این‌ها با هر چیزی ست میشن و هیچوقت هم از چرخه مد خارج نمیشن.

 گوشواره‌‌های حلقه‌ای در هر سایز و با هر فلز و متریالی همیشه یکی از بهترین اکسسوری‌ها برای تکمیل‌کردن استایل هستن. گوشواره‌های حلقه‌ای طلا انواع متنوعی دارن؛ بزرگ و کوچیک، ساده، طرح‌دار، نگین‌دار، آویز‌دار و … . 

قیمت گوشواره حلقه‌ای طلا بسته به اندازه، ضخامت و جزئیات به کار رفته در آن متفاوته. در ادامه مطلب با معرفی چند مدل از گوشواره حلقه طلا موجود در گالری طلای ارل با ما همراه باشین تا به شما کمک کنیم خریدی درست و مطمئن داشته باشین.

برای مشاهده سایر مدل‌ها، گوشواره طلا رو لمس کنید.

۱. گوشواره حلقه‌ای ساده

این گوشواره جزو مدل‌های ساده گوشواره حلقه‌ایه که در قسمت پایین ضخامت بیشتری داره. اگه قراره فقط یک گوشواره طلا داشته باشین که در هر جایی قابل استفاده باشه و با هر استایلی هم ست بشه، در خرید گوشواره طلا حلقه‌ای مدل هیلی لوکس شک نکنین.

۲. گوشواره حلقه‌ای مدل‌دار

این گوشواره اندازه‌ای مشابه مدل قبلی داره با این تفاوت که این مدل از تعدادی گوی تشکیل شده که به ترتیب اندازه در کنار هم قرار گرفته‌اند.

 اگه یه گوشواره حلقه‌ای ساده در جعبه جواهرات خود دارین و حالا به دنبال گوشواره حلقه‌ای متفاوت‌تری هستین، گوشواره هیلی گوی انتخاب شیک و مناسبیه.

۳. گوشواره حلقه‌ای طرح‌دار

اگه به دنبال یه گوشواره حلقه‌ای طلا خیلی خاص می‌گردین، از این مدل عبور نکنین. گوشواره تهمینه همون چیزیه که برای تکمیل‌کردن استایل خود در مجالس رسمی بهش نیاز دارین؛ گوشواره‌ای طرح‌دار و پر‌جزییات که بهتره با لباس‌های رسمی نسبتا ساده ست بشه.

 به این نکته توجه داشته باشین که مدل این گوشواره مناسب استفاده روزمره و استایل‌‌های غیررسمی و اسپرت نیست.

۴. گوشواره حلقه‌ای آویز‌دار

مروارید جزو پر‌طرفدار‌ترین و همچنین گرون‌قیمت‌ترین سنگ جواهرات به شمار میاد. استفاده از مروارید به عنوان سنگ جواهرات از زمان های قدیم بسیار مرسوم بوده و هنوز هم در ساخت انواع جواهرات ( دستبند، گوشواره، گردنبند و انگشتر) به کار گرفته میشه.

اضافه‌کردن آویز مرواریدی به گوشواره دو باروک اون رو از سادگی درآورده و زیبایی اون رو چند برابر کرده. حواستون باشه که گوشواره‌های آویز‌دار توجه رو به سمت گردن و سر شونه‌ها متمرکز می‌کنن و به این دلیل بهتره که با مدل موی جمع یا یک طرفه استفاده بشن.

5. گوشواره مارس

گوشواره مارس یکی از گوشواره‌های حلقه‌ای آویزدار بسیار شیک و جذاب گالری ارله که می‌تونید برای استایل‌های رسمی و نیمه‌رسمی ازش استفاده کنید. 

با وجودی که قفل این گوشواره از نوع عصاییه، اما استفاده از یک حلقه بزرگ طلایی، باعث شده این مدل رو حلقه‌ای در نظر بگیریم.

به حلقه بزرگ این گوشواره پنج تا برگ ریز به عنوان آویز اضافه شده که زیبایی گوشواره رو چند برابر کردن. این گوشواره جدید رو می‌تونید با گردنبند و دستبند ست تهیه کنید.

6. گوشواره کریشنا

کریشنا یکی از اون مدل گوشواره‌هاییه که شبیهش رو کمتر جایی می‌بینید. این گوشواره در عین مدرن بودن، از طرح‌های سنتی الهام گرفته. 

جالبه بدونید که کریشنا یکی از الهه‌های معروف هندی‌هاست و به عنوان خدای محافظت، مهربانی و عشق شناخته می‌شه. 

گوشواره کریشنا از یک حلقه تشکیل شده که به اون یک قاب مستطیلی شکل بزرگ به شکل آویز متصل شده. داخل این قاب یک نگین بزرگ سبز رنگ کار شده که در همون نگاه اول توجه رو به خودش جلب می‌کنه و مرکز اصلی گوشواره به حساب میاد.

سه دایره طلایی با مستطیل وصل شدن که در مرکز هرکدوم یک نگین ریز سفید الماس قرار گرفته. به هر یک از این دایره‌ها هم یک آویز قلاب دار وصل شده که در انتهاش، یک مروارید به کار رفته.

کار ظریف و چشم‌نوازی که روی این گوشواره انجام شده، باعث شده گوشواره کریشنا به یکی از گوشواره‌های بسیار پرطرفدار گالری ارل برای مهمونی‌ها و مجالس تبدیل بشه و بسیاری از خانم‌ها این گوشواره رو انتخاب کنن.

آویز بلند و مستطیلی شکل این گوشواره، باعث کشیده‌تر به نظر رسیدن صورت‌های گرد و توپره و می‌تونه جذابیت چهره شما رو چندین برابر کنه.

7. گوشواره آمیتا آبی

وقتی صحبت از قشنگ‌ترین مدل‌های گوشواره حلقه‌ای میشه، حیفه که آمیتا آبی رو از یاد ببریم. آمیتا آبی یکی از مدل‌های خاص و تک گوشواره حلقه‌ای در ارله که اگر انتخابش هم نکنید، همیشه تو ذهنتون می‌مونه.

قفل این گوشواره میخیه اما از یک حلقه بزرگ طلایی تشکیل شده. این حلقه به صورت مارپیچ طراحی شده و سه تا آویز بهش وصل شده. در مرکز، یک آویز اشکی آبی رنگ زیبا، به همراه یک آویز مروارید و یک دایره طلایی در دو طرف. 

استفاده از مروارید و نگین به همراه طراحی نامتقارن آویزها در دو طرف نگین اشکی، باعث شدن چشم برداشتن از این گوشواره سخت بشه. 

این گوشواره می‌تونه باعث بشه در هر مهمانی‌ای بدرخشید. به خصوص اگر رنگ لباس شما با رنگ‌های به کار رفته در این گوشواره هارمونی داشته باشه. 

خانم‌هایی که طرفدار استایل‌های ظریف و لطیف زنانه هستن هم می‌تونن از این گوشواره در موقعیت‌های مختلف استفاده کنن.

8. گوشواره روکو موگه

یک گوشواره چشم‌نواز و خانومانه که فقط دیدن عکسش کافیه که عاشقش بشید. گوشواره‌های روکو که نیازی به تعریف ندارن و همه می‌دونیم چقدر شیک، راحت و کاربردین. آویز این گوشواره طرح بسیار شیکی داره و شبیه جواهرات سلطنتی به نظر می‌رسه.

یکی از مشتری‌های اصلی گوشواره روکو موگه، تازه عروس‌ها هستن چرا که طراحی این گوشواره باعث می‌شه در عین سادگی بدرخشید. 

9. گوشواره روکو موگه مروارید

اگر روکو موگه دل شما برده، صبر کنید تا روگو مروارید رو ببینید. آویز این گوشواره به یک مروارید درشت مزین شده که زیباییش رو چندین برابر می‌کنه. استفاده از مروارید در جواهرات همیشه محبوبیت بسیار زیادی داشته. مروارید باعث می‌شه استایل شما لطیف‌تر و خانومانه‌تر به نظر برسه. 

اگر صورت شما قلبی شکله، این گوشواره باعث می‌شه چهره شما زیباتر به نظر برسه. پیشنهاد می‌کنیم روکو موگه مروارید رو یا با لباس‌های رنگ تیره ست کنید تا تضاد رنگی باعث به چشم اومدن بیشتر گوشواره بشه، یا با لباس‌های رنگ روشن و لطیف که با رنگ مروارید هارمونی دارن.

10. گوشواره هیلی اشک

اگر گوشواره بزرگ دوست دارین اما خیلی طرفدار آویزها و نگین‌هایی که باعث شلوغ به نظر رسیدن گوشواره هستن، نیستید، هیلی اشک رو حتما ببینید.

این گوشواره به شکل یک اشک توخالی بزرگ طراحی شده که در پایین ضخامت بیشتری داره. این مدل گوشواره حلقه‌ای خیلی خاص و تکه و به استایل شما جلوه مدرنی میده. 

پیشنهاد می‌کنیم وقتی این گوشواره رو گوشتون می‌کنید، موهاتون رو ببندید تا بیشتر خودش رو نشون بده. این گوشواره برای خانم‌هایی که صورت مثلثی و قلبی دارن و صورتشون در قسمت چانه باریک می‌شه مناسبه و باعث می‌شه چهرشون شاداب‌تر دیده بشه.

همینطور اگر به خاطر داشتن صورت گرد از انتخاب گوشواره‌های حلقه‌ای دوری می‌کنین، هیلی اشک می‌تونه انتخاب خوبی باشه؛ هم حالت کشیده داره و هم حلقه‌ای.

اطلاعات بیشتر: گوشواره حلقه‌ای طلا

گوشواره حلقه ای طلا از جمله جواهراتیه که هر خانوم حداقل یک بار در طول زندگیش از اون استفاده کرده یا کسانی رو دیده که از اون استفاده کنن. نکته فوق‌العاده جالب در مورد این گوشواره‌های کلاسیک اینه که برای همه سنین طراحی و ساخته می‌شن. طوری که ممکنه به گوش یک کودک ۳ ساله یا یک خانوم ۵۰ ساله آویخته شده باشن.

محبوبیت گوشواره حلقه ای طلا

گوشواره‌های حلقه‌ای از جمله قدیمی‌ترین جواهرات انسانه و برای فرهنگ‌های مختلف معانی قابل توجهی داره. حتی اگر در سراسر دنیا هزاران گوشواره با طرح‌های مختلف وجود داشته باشه، انگار گوشواره طلا حلقه ای با این حجم از محبوبیت بار تمام دنیا رو به دوش می‌کشه.

جالبه بدونین در تمام طول تاریخ پادشاهان و ملکه‌ها برای نمایش قدرت و موقعیت اجتماعی از این زیورآلات استفاده می‌کردن. شاید به همین خاطره که امروز گوشواره حلقه طلا نماد اتحاد و قدرت شناخته می‌شه.

تاریخچه گوشواره حلقه ای طلا

گوشواره‌های حلقه‌ای تقریباً به اندازه انسان‌ها وجود داشته اند. از مصریان باستان گرفته تا چهره‌های معروف آمریکایی، هم مردان و هم زنان از این گوشواره‌ها برای جذابیت ظاهر خود استفاده کرده‌اند.

معنی گوشواره طلا حلقه ای

در سراسر دنیا افراد زیادی از گوشواره حلقه ای طلا استفاده می‌کنن و شاید همه اون‌ها با معنی پشت استفاده از این جواهرات آشنا نباشن. اما می‌شه گفت این حلقه‌ها بی‌نهایت قدرتمند و نماد قدرت و مد در سراسر دنیا هستن. به‌عبارتی حلقه این جواهرات به مفاهیمی مثل جمع بودن، وحدت، ابدیت و تمامیت اشاره داره.

گوشواره‌های حلقه‌ای جزء اصلی فرهنگ لاتین محسوب می‌شن و درست مثل حضور اقلیت‌ها و مهاجران در کشورهای آمریکایی و اروپایی، کم‌کم به نماد قدرت، هویت و مقاومت در برابر تبعیض تبدیل شدن. در سراسر دنیا می‌بینیم دختر خانم‌ها از سنین کودکی یک جفت گوشواره حلقه‌ای به گوششون می‌آویزن و این گوشواره سال‌های سال در گوش اون‌ها باقی می‌مونه.

این جواهرات منحصرا برای افراد جسور طراحی می‌شن و در انواع طرح‌ها و اندازه‌های مختلف قابل تهیه هستن. برخلاف گوشواره‌های میخی که به راحتی با سطح گوش ترکیب و به جزئی از بدن تبدیل می‌شن، گوشواره‌های حلقه‌ای برجسته‌تره و توجه آدم‌های اطراف رو بیشتر جلب می‌کنه.

کلام آخر

سال‌ها قبل گوشواره های حلقه ای فقط از جنس طلا و نقره ساخته می‌شدن و گزینه دیگه‌ای برای اون‌ها وجود نداشت. اما امروز تنوع به‌قدری زیاده که می‌شه برای انواع استایل‌های مختلف از اون‌ها استفاده کرد. 

شما می‌تونین با مراجعه به صفحه محصول گوشواره طلا حلقه ای در گالری طلای ارل، قیمت گوشواره حلقه ای طلا رو ببینین و در صورت تمایل اقدام به خرید گوشواره طلا کنین. این گوشواره‌ها فواید دیگه‌ای هم دارن که در هر جواهراتی یافت نمی‌شه. مثلا اینکه:

  •  توجه بیننده رو به صورت مخاطب جلب می‌کنن.
  •  ظاهر کلاسیکی دارن که هرگز از مد نمی‌افته.
  • تقریبا برای همه مناسبت‌ها قابل استفاده هستن.

اگه دوست دارید کمی از جواهرات خسته‌کننده روزمره فاصله بگیرین و یک انتخاب جسورانه رو امتحان کنین، پیشنهاد ما به شما خرید گوشواره طلا حلقه ای در انواع رنگ‌ها و طرح‌های مختلف هست. حقیقتا فرقی نمی‌کنه چه سلیقه‌ای داشته باشین، در نهایت حتما یک گزینه مطابق سلیقه خودتون پیدا می‌کنین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.