گوشواره میخی طلا ( ۱۵ مدل برتر ۲۰۲۳)

عکس گوشواره نیمرخ و صدف گالری طلای ارل

گوشواره میخی کاربردی‌ترین نوع گوشواره‌ست که طرفداران زیادی داره. گوشواره‌های میخی معمولا خیلی راحتن و حتی میشه با آن‌ها خوابید. یکی دیگه از مزیت‌های گوشواره میخی اینه که انتخابی بسیار مناسب و ایده‌آل برای استایل لایه لایه به شمار میاد؛ می‌تونین انواع مدل گوشواره میخی طلا رو (که هر یک بخشی از علایق یا شخصیت شما رو به نمایش میزاره) همزمان به گوش بیندازین.

در گالری ارل برای هر سلیقه‌ای می‌توان گوشواره طلا پیدا کرد. در این مطلب درباره بعضی از گوشواره‌های میخی موجود در این گالری توضیحاتی می‌دیم تا انتخاب رو برای شما آسون‌تر کنیم.

۱. گوشواره فیروزه نانا

استفاده از فیروزه به عنوان سنگ جواهر قدمتی بسیار طولانی داره و به ۵۵۰۰ سال قبل از میلاد مسیح بر‌میگرده. رنگ آبی خاص این سنگ و خط و خطوط روی آن فیروزه رو به سنگی جذاب و مناسب جواهر‌سازی تبدیل کرده.

                                                                                             

گوشواره فیروزه نانا طراحی بسیار ساده‌ای داره که با همه مدل لباس به خوبی ست میشه اما حواستون به ست‌کردن آن با رنگ لباستون هم باشه. مثلا بهتره جواهرات فیروزه‌ای رو با رنگ‌های مکمل آن مثل سفید، کرم، مشکی، صورتی کمرنگ، بنفش و یا قرمز تیره ست کنین.

۲. گوشواره میکی‌

گوشواره میکی مناسب دختر خانوم‌های جوانیست که به طرح‌های کارتونی و فانتزی علاقه دارن. اگه شما جزو انبوه طرفداران دیزنی هستین، این گوشواره رو از دست ندین.

                                                                                                             

مثلا می‌تونین روز تولدتون گوشواره‌ای با طرح یکی از شخصیت‌های محبوب دیزنی رو به خودتون هدیه بدین؛ چرا که نه؟

۳. گوشواره نیمرخ و صدف

اگه به دنبال گوشواره‌ای مینیمال و در عین حال خاص می‌گردین، گوشواره نیمرخ و صدف دقیقا همون چیزیه که بهش نیاز دارین.

                                                                                                

صدف و طلا در کنار هم ترکیبی بی‌نظیر رو به وجود میارن و زیبایی استایل شما رو چند برابر می‌کنن. همچنین می‌تونین گردنبند ست این گوشواره رو از اینجا خریداری کنین.

۴. گوشواره الماس اسپشیال

گوشواره الماس اسپشیال از اون دسته گوشواره‌هاییه که با هر لباسی به خوبی ست میشه و در هر موقعیت و مناسبتی، از فعالیت‌های روزمره گرفته تا جلسه کاری و مهمانی‌های رسمی، میشه ازش استفاده کرد.

                                                                                             

طراحی ظریف و شیک آن با هر سلیقه‌ای جور در میاد و به همین دلیل برای هدیه‌دادن هم گزینه مناسبیه.

۵. گوشواره فریبا

گوشواره فریبا نوعی گوشواره میخی طلای نگین‌داره؛ نگین این گوشواره سنگ سنتتیکه (مصنوعی). این سنگ جواهر‌ها ساخته دست بشرن و در آزمایشگاه ساخته میشن. با اینکه خواص فیزیکی و شیمیایی آن‌ها کاملا با نمونه ارگانیک برابری میکنه و از زیبایی هم چیزی کم ندارن اما در مقایسه با سنگ‌های ارگانیک قیمت مناسب‌تری دارن. برای آشنایی بیشتر با انواع نگین مقاله گوشواره طلا نگین دار رو بخونین.

   

سنگ به کار‌‌رفته در این گوشواره رنگ سبز خاصی داره که به آن سبز سلطنتی هم گفته میشه. ترکیب طلای زرد و این سنگ زیبا باعث زیبایی هر چه تمام‌تر این گوشواره شده و اون رو به گزینه‌ای ایده‌آل برای ست‌کردن با لباس‌های مجلسی تبدیل کرده. شاید بهتر باشه این گوشواره رو با لباسی تماما مشکی بپوشین و بیش از پیش بدرخشین.

۶. گوشواره آبشار پروانه

گوشواره میخی آبشار پروانه از سه پروانه ریز و زیبا که به ترتیب زیر هم قرار گرفتن تشکیل شده. ظرافت و زیبایی این گوشواره در همون نگاه اول توجه هر خانمی رو به خودش جلب می‌کنه.

این گوشواره میخی شیک برای خانم‌هایی که طرفدار استایل ظریف و خانمانه هستن کاملا مناسبه. گوشواره آبشار پروانه رو می‌تونید با گردنبندش ست کنید.

۷. گوشواره گوزن

این گوشواره میخی آویزدار یکی از خاص‌ترین طراحی‌ها رو داره. سر گوزن به همراه زنجیرهای ظریفی که این سر رو به گوی‌های طلایی گوشواره متصل کردن، ترکیبی از ظرافت و جسارت رو به نمایش گذاشته. سر گوزن معانی نمادین زیادی داره و می‌تونه نشون‌دهنده طبیعت و قدرت معنوی باشه.

۸. گوشواره دو برگ و مروارید

گوشواره دو برگ و مروارید یکی از مدل‌های بسیار کاربردی و شیک گوشواره میخیه که در عین سادگی، بیننده رو مجذوب خودش می‌کنه.

در قسمت بالایی گوشواره یک مروارید زیبا کار شده که دو برگ از جنس طلا بهش متصل شدن. گوشواره میخی جدید در عین این که طرح مینیمال و ساده‌ای داره، به دلیل استفاده از مروارید، درخشندگی و جذابیت خاصی پیدا کرده.

۹. گوشواره فلورین

طراحی ظریف و چشم‌نواز گوشواره فلورین در ترکیب با نگین درخشان و آویز مرواریدش، خانم‌های با سلیقه و شیک‌پوش رو به خودش علاقه‌مند می‌کنه.

این گوشواره می‌تونه انتخاب مناسبی برای مهمونی‌ها و مجالسی باشه که دوست دارید در اون‌ها بدرخشید. گوشواره فلورین رو می‌تونید با گردنبندش ست کنید.

۱۰. گوشواره 3 نگین نانا سفید

گوشواره 3 نگین نانا سفید با این که اندازه خیلی کوچکی داره و وزنش به یک گرم نمی‌رسه، اما درخشش اون شما رو شگفت زده خواهد کرد.

این گوشواره میخی جدید برای خانم‌هایی که گوششون چند تا پیرسینگ داره انتخاب جذابیه و به راحتی با هر گوشواره‌ای ست میشه. البته به تنهایی هم می‌تونید ازش استفاده کنید به خصوص اگر موهای کوتاهی دارید.

۱۱. گوشواره شعر عهد شادی

یک طرح تماماً ایرانی برای دوستداران شعر و ادب فارسی! این گوشواره میخی نگین‌دار به شعر زیبای عهد شادی مولانا مزین شده. در قسمت بالایی این گوشواره یک نگین سرخ سنتتیک به شکل اشک کار شده و پلاک شعر به صورت آویز به این نگین اضافه شده.

۱۲. گوشواره صدف و پروانه

یک حلقه طلایی زیبا با زمینه صدفی و یک پروانه ظریف که روی آن نشسته. این گوشواره زیبا و ساده هم برای استایل روزمره مناسبه و هم می‌تونید برای مهمونی‌های نیمه رسمی ازش استفاده کنید.

گوشواره صدف و پروانه رو به خصوص اگر با موهای کوتاه یا بسته و لباس سفید یا رنگ روشن ست کنید، زیبایی خیره کننده ای داره.

۱۳. گوشواره گوزن نانا

درسته گوشواره‌های پر زرق و برق و نگین کاری شده خیلی زیبا هستن اما گوشواره‌های بانمک و کارتونی هم طرفدارهای خاص خودشون رو دارن.

گوشواره گوزن نانا یک گوشواره فانتزی ریزه که می‌تونین به تنهایی یا همراه با گوشواره‌های دیگه ازش استفاده کنین. این گوشواره میخی اسپرت با طرح بانمکی که داره، به استایل شما سرزندگی و شوخ طبعی خاصی اضافه می‌کنه.

۱۴. گوشواره دو مثلث

یک طرح مدرن، مینیمال و خاص. گوشواره میخی شیک می‌تونه انتخاب خوبی به عنوان گوشواره روزمره باشه که هیچوقت از گوشتون در نمیارین.

برای خانم‌ها و دخترخانم‌هایی که طرح‌های مدرن و امروزی نظرشون رو جلب می‌کنه و از اشکال هندسی خوششون میاد، گوشواره مناسبیه.

گوشواره دو مثلث که وزنش به یک گرم هم نمی‌رسه، برای پیرسینگ دوم گوش هم می‌تونه انتخاب جالبی باشه. این گوشواره می‌تونه با گوشواره حلقه‌ای تضاد چشمگیری ایجاد کنه.

۱۵. گوشواره مدرن لیف

وقتی صحبت از گوشواره میخی می‌شه شاید انتظار یک گوشواره با آویز بلند رو نداشته باشیم؛ البته گوشواره میخی نگین‌دار مدرن لیف نظرتون رو عوض می‌کنه.

این گوشواره با طراحی نامتقارنی که داره واقعا لایق عنوان مدرنه. یکی از گوشواره‌ها به شکل برگ طلایی ساده طراحی شده. جفت دیگه گوشواره هم دقیقا به همون شکله با این تفاوت که یک آویز بلند بهش متصل شده.

این آویز بلند به شکل یک زنجیر ظریفه که از وسط به برگ طلایی وصل شده؛ در یک انتهاش یک نگین سبز سنتتیک دایره‌ای و در انتهای دیگش، یک برگ طلایی کوچک می‌بینیم.

این گوشواره خاص انتخاب خوبی برای شرکت در مهمانی‌ها و مجالسه به خصوص اگر رنگ لباستون با رنگ سبز نگینش همخونی داشته باشه.

سعی کنید همراه این گوشواره از جواهرات ظریف استفاده کنید چون آویز گوشواره به اندازه کافی جلب توجه می‌کنه.

در مورد گوشواره میخی بیشتر بدانید

گوشواره میخی طلا از اون دسته اکسسوری‌هاییه که همیشه جذابیت خودش رو حفظ کرده و طرفداران زیادی هم داشته. طلا و نقره از زمان‌ها‌ی قدیم به عنوان فلز‌های با‌ارزش شناخته میشدن و به تبع آن طرح‌های گوناگون گوشواره طلای میخی هم همیشه تقاضای زیادی داشته.

گوشواره‌های طلا ۷۰۰۰ سال پیش در بین مردان آسیایی بسیار محبوب بودن. از آنجا که طلا فلزی گرون قیمت بوده، در زمان ها‌ی قدیم استفاده از اون نشونه بزرگی و مقام و منزلت بوده؛ به همین دلیل هم هست که آشوری‌ها و مصری‌ها از گوشواره‌ میخی طلا استفاده میکردن.

امروزه با پیشرفت فشن و ظهور طراحی‌ها و مدل‌ها‌ی جدید، باز هم خانم‌ها گوشواره میخی طلا رو به هر گوشواره دیگه‌ای ترجیح میدن و از اون برای تکمیل‌کردن استایلشون با لباس‌ها‌ی مختلف و اکسسوری‌ها‌ی دیگه استفاده میکنن. امروزه گوشواره‌های میخی با طرح‌ها و شکل‌ها‌ی متنوعی در بازار پیدا میشن و خانم‌ها میتونن با استایل‌های مختلف از اون‌ها استفاده کنن و ظاهری جذاب برای خودشون بسازن.

نگاهی به دوران درخشان استفاده از گوشواره میخی طلا

گوشواره طلای میخی تزیین‌شده با یاقوت سرخ، الماس و یاقوت کبود در مشرق زمین از محبوب‌ترین زینت‌ها در بین مردم خصوصا در قرون وسطی محسوب میشدن. در همون دوره در اروپا هم گوشواره‌های میخی مورد توجه قرار گرفتن و مرد‌ها شروع به استفاده از اون‌ها به عنوان اکسسوری کردن.

 براق‌بودن طلا نشونه‌ای از خالص‌بودن اون و ثروت و جایگاه شخصی بوده که از اون استفاده میکرده. گوشواره میخی طلا حتی در دهه ۱۹۵۰ و ۱۹۶۰ هم محبوبیت خود را حفظ کرد، اما چون در اون دوره مکان‌های زیادی برای سوراخ‌کردن گوش وجود نداشت، بیشتر مردم در خونه گوششون رو سوراخ میکردن.

بعضی از پزشک‌ها هم عمل سوراخ‌کردن گوش رو انجام میدادن و به این ترتیب محبوبیت زیادی بین مردمی که خواهان استفاده از گوشواره میخی بودن، از جمله کارمند‌ها و هیپی‌ها، پیدا کردن.

اگه به دنبال جذابیت و ظرافت در استایل خود هستین، پیشنهاد ما به شما خرید گوشواره میخی طلا‌ست. ما در گالری ارل، تنوعی گسترده از انواع مدل‌ها و خاص‌ترین طرح‌ها‌ی گوشواره میخی طلا فراهم کردیم که قابلیت ست‌شدن با انواع لباس‌ها رو دارن و در مناسبت‌ها‌ی مختلفی می‌تونین از اون‌ها استفاده کنین.

ترندهای گوشواره میخی طلا 2023

به روز بودن استایل برای خیلی از خانم‌ها اهمیت بالایی داره و به همین خاطر، دوست دارن که قبل از خرید گوشواره میخی طلا یا هر جواهر دیگه‌ای، از ترندهای روز باخبر باشن.

گوشواره‌های میخی به دلیل راحت بودن در گوش و تنوع بالاشون، همیشه مد بوده و هستن. همونطور که اینجا هم دیدیم، تنوع گوشواره‌های میخی حد نداره.

گوشواره‌های میخی که آویزهای بلند دارن امسال خیلی ترند شدن. این گوشواره‌ها بیشتر برای مراسم‌های خاص مناسبن و نمی‌شه به صورت روزمره ازشون استفاده کرد. اما یادتون باشه اگر مراسمی دعوت هستین یا حتی می‌خواین عکس زیبایی از خودتون بگیرین، از گوشواره‌های میخی با آویز بلند استفاده کنید.

امسال جواهراتی که طرح‌های نوستالژیک دارن هم خیلی مورد توجه قرار گرفتن. گوشواره‌های میخی نگین‌دار ساده و گوشواره‌های نخودی در همین دسته قرار می‌گیرن.

ست کردن چند تا گوشواره میخی در گوش هم یکی از ترندهای سال‌های اخیره که هنوز هم از تب و تاب نیفتاده. اگر گوش شما چند تا پیرسینگ داره، حتما این استایل رو امتحان کنین.

گوشواره‌های میخی فانتزی که طرح‌های جذاب و خاص دارن هم مورد توجه خیلی از خانم‌ها قرار گرفتن. حتما سعی کنید یک گوشواره میخی فانتزی جذاب توی جعبه جواهراتتون داشته باشید.

راهنمای خرید گوشواره میخی

حالا که 15 تا از زیباترین مدل‌های گوشواره میخی 2023 در گالری ارل رو با هم دیدیم، بهتره یک سری نکات رو درباره انتخاب بهترین مدل گوشواره میخی طلا با هم مرور کنیم:

از اونجایی که گوشواره‌های میخی در گوش خیلی راحتن، خیلی از خانم‌ها برای گوشواره روزمره سراغ این مدل میان. اگر میخواین گوشواره‌ای برای استفاده روزمره انتخاب کنید که بتونید شب‌ها هم باهاش بخوابید، سراغ مدل‌هایی برید که لبه‌های تیز ندارد و سنگین نیستن. معمولا مدل‌های آویز‌دار یا نگین‌دار برای استفاده روزمره مناسب نیستن.

امسال گوشواره‌های میخی ریز و کم‌وزن مد شدن و در طرح‌های جذاب و بامزه موجودن. اگر گوش تپلی دارید شاید این گوشواره‌ها به صورت تکی خیلی خودشون رو روی گوش شما نشون ندن.

سعی کنید در انتخاب گوشواره به ابعاد لاله گوش و چهره خودتون توجه داشته باشید. همینطور خیلی از گوشواره‌های ریز و مینیمال بین موهای بلند گم می‌شن و اصلا به چشم نمیان.

اگر می‌خواین گوشواره‌تون معلوم باشه حتما به این نکته توجه داشته باشید.

گوشواره‌های میخی نگین‌دار و آویزدار می‌تونن انتخاب‌های جذابی برای استایل مهمونی و مجلسی باشن. ست بودن رنگ نگین با لباس مهمونی خیلی مهمه. همچنین اگر یک گوشواره بزرگ یا آویز دار انتخاب می‌کنید، سعی کنید گردنبندتون خیلی پرزرق و برق نباشه تا استایلتون شلوغ به نظر نرسه.

چطور گوشواره میخی رو ست کنیم؟

گوشواره‌های میخی مینیمال ریز به صورت چند‌تایی جذاب‌تر هستن. برای ست کردن چند تا گوشواره میخی ریز در یک گوش، می‌تونید از گوشواره‌هایی که تم مشابه دارن استفاده کنید مثلا ماه و ستاره؛ قفل و کلید و … .

گوشواره میخی آویزدار ممکنه به اندازه گوشواره‌های ساده در گوش راحت نباشه و به خاطر پرزرق‌وبرق بودنش، بیشتر برای مهمونی‌ها یا مجالس خاص مناسبه.

این مدل گوشواره‌ها با لباس‌های یقه باز و موهای شینیون شده درخشش خاصی دارن و توجه رو به سمت چهره شما جلب می‌کنن. گوشواره‌های میخی آویزدار می‌تونن باعث بشن صورت‌های گرد و تپل، کشیده‌تر و لاغرتر به نظر برسن.

گوشواره‌های میخی نگین‌دار رو بهتره با لباس‌هایی ست کنید که رنگشون با رنگ نگین گوشواره هارمونی داره. علاوه بر این، سعی کنید رنگ نگین گوشواره شما با نگین انگشتر یا آویز گردنبند ست باشه.

قیمت گوشواره میخی طلا

وزن گوشواره‌های میخی طلا بسته به مدلی که انتخاب می‌کنید از زیر یک گرم تا چندین گرم متغیره. قیمت انواع گوشواره میخی طلا که در این مقاله با هم دیدیم رو می‌تونید از سایت ارل استعلام کنید. برای دیدن بقیه مدل‌ها و حدود قیمت گوشواره، حتما به بخش گوشواره سایت ارل سر بزنید. اونجا مدل‌های بیشتری داریم که حتما نظرتون رو جلب خواهند کرد.

خرید اینترنتی گوشواره میخی طلا از گالری ارل

انواع گوشواره میخی طلا رو می‌تونید به صورت اینترنتی از گالری ارل سفارش بدید. البته ما 12 تا شعبه حضوری هم داریم که می‌تونید تشریف بیارید و مدل‌ها رو از نزدیک ببینید. اگر درباره خرید اینترنتی گوشواره میخی طلا یا پیدا کردن مدل گوشواره میخی طلای مورد نظرتون سوال داشتید، حتما با ما تماس بگیرید. کارشناسان ما در ارل آماده هستن تا به شما کمک کنن بهترین خرید گوشواره میخی طلا رو تجربه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.