چگونه اکسسوری را با لباس ست کنیم؟ (۳ نکته)

عکس ست دستبند و انگشتر طلا گالری طلای ارل

چگونه اکسسوری را با لباس ست کنیم؟ (۳ نکته)

اکسسوری‌ها می‌تونن استایل ما رو بهتر یا بدتر کنن. مخصوصا هنگام ست کردن اکسسوری طلا با لباس به رنگ، اندازه و سبک اون توجه کنین و همچنین مناسبتی که میخواین اکسسوری رو استفاده کنین، در نظر داشته باشین.

۱. رنگ

عکس ست گردنبند و گوشواره طلا گالری طلای ارل

وقتی لباس مشکی، سفید یا به طور کلی رنگ خنثی می‌پوشین، همه‌ رنگ اکسسوری باهاش جور در‌میاد و شیک به نظر میرسه. اما اگه لباس رنگی می‌پوشین، حواستون باشه که اکسسوری‌هاتون به استایلتون لطمه نزنه.

اصول ست کردن اکسسوری با لباس به گردونه رنگ‌آمیزی برمیگرده. قرمز، آبی و زرد رنگ‌های اصلی هستن و رنگ‌های ثانویه اونایی هستن که از ترکیب دو رنگ اصلی به وجود میان (مثلا ترکیب قرمز و زرد رنگ نارنجی رو به وجود میاره).

رنگ‌های اولیه و ثانویه‌ای که تو گردونه کنار همن، مشابه همدیگه هستن و وقتی با تیرگی و روشنی یکسان با همدیگه ست بشن، در کنار هم خیلی زیبا به نظر میرسن.

اگه میخواین خیلی خفن به نظر بیاین، رنگ‌های اولیه و ثانویه‌ای رو انتخاب کنین که در گردونه روبروی هم قرار گرفتن. ست کردن این‌ رنگ‌ها کاری جسورانه و ماجراجویانه‌ست.

بعضی از این رنگ‌ها به اندازه‌ بقیه کنار هم خوب به نظر نمی‌رسن. مثلا قرمز و سبز رو فقط زمانی با هم بپوشین که در تعطیلات به سر می‌برین.

برای اینکه متوجه بشین چه رنگ‌هایی مناسب شماست، نیازه که آزمون و خطا کنین، اما به طور کلی تو استایلتون بیشتر از سه رنگ استفاده نکنین.

۲. مدل و اندازه

 عکس ست دستبند و انگشتر طلا گالری طلای ارل

در ست کردن اکسسوری طلا با لباس به مدل اکسسوری هم توجه کنین. وقتی لباستون طرح‌داره، اکسسوری‌های ساده بهترین انتخاب هستن. اکسسوری‌ها و جواهراتی که خیلی شلوغن باعث میشن لباس‌های طرح‌دار، کهنه به نظر بیان. این اصل برای لباس‌های پولک‌دوزی‌شده و گل‌دوزی‌شده هم صدق میکنه. با این لباس‌ها از اکسسوری‌های ساده استفاده کنین تا تمرکز رو روی لباستون نگه‌ دارین.

مدل و فرم کیف دستی هم مهمه. علاوه بر چیزی که میخواین بپوشین، به فرم بدنتون هم دقت کنین. برای خانوم‌های لاغر و قد‌بلند، کیف‌های کوتاه مثل هوبو (هلالی) و کلاچ (کیف دستی‌های کوچیک) انتخاب مناسبی هستن. خانوم‌های قد کوتاه هم نباید از کیف‌های بند‌دار خیلی بزرگ استفاده کنن. بهترین گزینه برای خانوم‌های پلاس سایز و با فرم بدنی ساعت شنی، کیف دستی‌های جعبه مانند با سایز متوسط هستن، چرا که این مدل کیف‌ها فرم بدنشون رو متعادل میکنه.

۳. سبک

اکسسوری‌ها استایلتون رو تعریف می‌کنن. شما می‌تونین با یه تیشرت سفید و شلوار جین یا یه پیرهن مشکی ساده با توجه به نوع کیف، کفش، جواهرات و سایر اکسسوری‌هایی که همراه اونا استفاده می‌کنین، استایل‌های کاملا متفاوتی داشته باشین.

در اینجا به بعضی از اکسسوری‌ها اشاره می‌کنیم که بسته به استایل شخصیتون می‌تونین از اونا استفاده کنین:

اکسسوری‌های کلاسیک

گوشواره‌‌های الماس یا مرواریدی، روسری‌ها و دستمال گردن‌‌های ابریشمی، کیف دستی‌های چرمی و کفش‌های پامپ (نوعی کفش ساده و کلاسیک) مشکی.

عکس ست انگشتر و گوشواره طلا گالری طلای ارل

اکسسوری‌های اشرافی

گوشواره‌های لوستری، سینه‌ریز‌ها، انگشتر‌‌های خیلی بزرگ، کیف دستی‌‌های کریستال دوزی‌شده، عینک آفتابی‌های بزرگ و کفش‌هایی که پاشنه‌ خیلی بلندی دارن.

 عکس انگشتر طلا مدل آلفابت گالری طلای ارل

اکسسوری‌های خاص

جواهرات چانکی، کیف‌های هوبو، هدبند، کمربند‌های نازک و کفش‌های تخت رنگی

عکس گردنبند طلا مدل دیور گالری طلای ارل

اکسسوری‌های مناسب محل کار

گردنبند‌های ظریف، ساعت مچی کلاسیک، کیف‌های دوشی و کفش‌های نیم‌پاشنه.

 عکس گردنبند طلا مدل ماه دامله گالری طلای ارل

اکسسوری‌های کژوال

دست‌بند و ساعت رنگی، عینک آفتابی ویفرر، کیف کراس بادی، کلاه ساحلی و بوت‌های تا روی زانو و صندل‌ها.

عکس دستبند طلا مدل بافت چشم گالری طلای ارل

اکسسوری‌ها می‌تونن از یه استایل کسل کننده یه استایل بی‌نظیر بسازن. همچنین بهتون کمک می‌کنن با هر لباسی که توی کمدتون هست، چندین استایل متفاوت بسازین. برای داشتن یه استایل فوق‌العاده‌ باید به همون اندازه که به اجزای اصلی استایلتون اهمیت میدین، به انتخاب اکسسوری‌ها هم اهمیت بدین.

برای خرید اکسسوری طلا می‌تونین از سایت گالری ارل دیدن کنین یا به شعب گالری ارل مراجعه کنین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.