۸ گوشواره ساده زنانه که حتما باید ببینید

عکس گوشواره ساده زنانه

با اینکه گوشواره‌ طلا نمای خاص و جذابی به استایل میدن، اما کمتر از بقیه جواهرات مورد توجه قرار می‌گیرن و اصولا گردنبند و انگشتر جواهراتی هستن که بیشتر در معرض توجه هستن. در اینجا به ۸ مدل گوشواره ساده زنانه و استایل‌های ایده‌آل برای آن‌ها اشاره می‌کنیم.

۱. گوشواره ساده حلقه‌ای

عکس گوشواره طلا گالری طلای ارل

گوشواره حلقه‌ای طلا از اون مدل گوشواره‌هاست که هیچوقت از مد نمیوفته و هر خانوم دوستدار جواهری باید حداقل یه مدل از اون رو در بین جواهراتش داشته باشه.

این گوشواره‌ها نوعی اکسسوری سبک و بسیار شیک هستن. راز زیبایی اون ها ساده‌ بودنشونه و تنها تغییر در اندازه گوشواره، این گوشواره ها رو از گوشواره‌ای راحت و مناسب روزمره به گوشواره‌ای جلوه‌دار و مناسب مراسم‌ها تبدیل میکنه.

۲. گوشواره زنجیری

عکس گوشواره زنجیری

گوشواره‌های زنجیری طراحی ساده و چشم‌نوازی دارن. این گوشواره‌ها برای هر موقعیتی مناسبن؛ از موقعیت‌های رسمی گرفته تا دورهمی‌های راحت و دوستانه.

۳. گوشواره منگوله‌دار

عکس گوشواره منگوله‌دار

یکی از محبوب‌ترین انواع جواهرات دست‌ساز گوشواره‌های منگوله‌دارن. رنگ و لعاب منگوله‌ها جذابیت منحصر‌به‌فردی به طراحی جواهرات میده. گوشواره‌های منگوله‌دار میتونن فقط از یه منگوله ساده آویز به قلاب درست شده باشن یا طراحی پیچیده‌تر و خاص‌تری داشته باشن و مثل عکس بالا در ساخت اون‌ها از سنگ‌جواهر استفاده بشه.

شما می‌تونین با توجه به استایل شخصی خود و همچنین لباسی که برای مناسبت‌های مختلف انتخاب می‌کنین، میزان سادگی این گوشواره‌ها رو تعیین کنین. گوشواره‌های آویز بهترین گزینه برای ست‌کردن با استایل بوهمین هستن.

۴. مروارید‌های شیری رنگ

مروارید‌ها می‌تونن تیپ شما رو به شکل قابل توجهی تغییر بدن. داشتن یه جفت گوشواره مروارید طلا برای روز‌هایی که تمایلی به استفاده از طلا یا نقره ندارین، ضروریه.

۵. گوشواره میخی طلای نگین‌دار

عکس گوشواره طلا گالری طلای ارل

گوشواره میخی طلا همیشه توسط خانوم‌ها استفاده میشده و تا به امروز هیچوقت از مد نیفتاده و احتمالا هرگز هم این اتفاق نمی‌افته. بعضی از گوشواره‌های میخی به قدری ساده و راحت هستن که حتی می‌تونین بدون درآوردن اون‌ها از گوش بخوابین.

حالا اگر این گوشواره ساده و پر‌کاربرد با نگینی زیبا مثل الماس، آمیتیس، زمرد، یاقوت یا هر سنگ جواهر دیگه‌ای ترکیب بشه، گوشواره زنانه ساده و شیکی رو میسازه که با توجه به رنگ سنگ جواهر آن میشه اون را با استایل‌های زیادی ست کرد.

۶. گوشواره‌ حلقه‌ای طرح قلب

عکس گوشواره‌ حلقه‌ای طرح قلب

گوشواره حلقه‌ای طلا طرح قلب مناسب اون دسته از افرادیه که از طرح ساده و کلاسیک این مدل گوشواره (دایره‌ای شکل) خسته شدن و می‌خوان شکل متفاوت‌تری از این گوشواره رو داشته باشن. این مدل گوشواره دخترانه طلا همچنان ساده به شمار میان و باب سلیقه مینیمالیست‌ها هستن.

۷. گوشواره تا به تا

عکس گوشواره تا به تا

طرح‌های هندسی نقش مهمی در طراحی جواهرات مدرن دارن. یکی از ترند‌هایی که امروزه بین گوشواره‌های با سبک مدرن به چشم میخوره، تا به تا بودن اون‌هاست. این گوشواره‌ها جذابیت خاص خودشون رو دارن و برای استفاده روزمره بسیار مناسبن.

۸. گوشواره هاگی

عکس گوشواره طلا مدل هیلی بیبر گالری طلای ارل

آخرین گوشواره از این لیست گوشواره هاگیه. بهترین مدل گوشواره برای کسایی که گوشواره‌ای کوچیک اما در عین حال جالب توجه میخوان، گوشواره هاگیه. دلیل اینکه به این گوشواره هاگی (huggie) میگن نحوه قرار‌گیری اون روی گوشه که انگار گوش رو بغل کرده.

در بالا به ۸ مدل از پر‌طرفدار‌ترین گوشواره‌های ساده طلا اشاره کردیم، اما انواع مدل های گوشواره طلا دیگه‌ای هم مثل گوشواره بخیه‌ای، گوشواره کارتیه طلا و … وجود دارن که طرح‌های ساده‌ای رو میشه بین طراحی‌های مختلف اون ها پیدا کرد.

این مقالات را هم از دست ندهید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.