۱۰ مدل از گوشواره های جدید که شما رو به روز نشون میدن

عکس گوشواره گرینال گالری طلای ارل

گوشواره‌ها می‌تونن ساده‌ترین لباس شما رو به سطح جدیدی از جذابیت برسونن. از اونجایی که به روز نگه داشتن اطلاعات در مورد آخرین روندها می‌تونه زمان بر باشه، ما با جمع آوری لیستی از انواع گوشواره‌ طلا محبوب و مورد علاقه اکثر مشتری‌ها، کار رو برای شما ساده کردیم.

10 گوشواره ترند برای مد روز بودن

وقتی صحبت از مد روز بودن گوشواره یا جواهرات ترند می‌شه، منظور اینه که اون‌ها با استایل‌های محبوب و روز دنیا هماهنگ هستن. فرقی هم نداره که این اکسسوری‌ها رو مدل‌های معروف بپوشن یا اینفلوئنسرهای در شبکه‌های اجتماعی از اون‌ها استفاده کنن. به هر حال این گوشواره ترند 2023 تضمین می‌کنه که استایل شما قدیمی نیست. 

هر کس سبک منحصر به فرد خودش رو داره و حفظ مد نباید اون رو از بین ببره. از اون‌جایی که گوشواره‌های مد روز طرح‌ها و تزئینات فراوانی دارن، پس همه افراد می‌تونن گزینه مناسب خودشون رو پیدا کنن. برای راحتی کار شما، لیستی از 10 نوع گوشواره مد روز رو جمع آوری کردیم.

۱. گوشواره حلقه‌ای که همیشه مد روز می‌مونه

یکی از محبوب‌ترین طرح‌های گوشواره‌، حلقه‌ای به حساب میاد. گوشواره‌های حلقه‌ای قطعات دایره‌ای بزرگی یا کوچیک هستن که با سوراخ کردن گوش فرد و به صورت کلیسپی، استفاده می‌شن. بعضی از افراد برای اینکه کمی مدرن‌تر باشن، حلقه‌هایی روی انتخاب می‌کنن که طرح‌دار هستن. مثلا بافته شده و یا طرح گندم دارن. 

گوشواره های جدید حلقه‌ای از مدل با لبه‌های هندسی گرفته تا طرح‌های موج‌دار، شما رو به عنوان نمادی از خوش استایل بودن، بین دوستانتون متمایز می‌کنن. برای به وجود آوردن یک نوع تیپ شخصی، می‌تونین آویزهای مورد علاقه خودتون رو به جای این موارد روی گوش آویزان کنید. 

۲. گوشواره Huggie برای استایل بی عیب و نقص

گوشواره‌های هاگی نسخه‌های کوچک‌تری از مدل حلقه‌ها محسوب می‌شن و اگه به دنبال گوشواره جدید می‌گردین، این موارد توصیه ویژه ما به شما هستن. این ست‌های زیبا نزدیک لاله گوش قرار می‌گیرن و می‌تونن با پدانت‌ها تزئین بشن. 

خیلی از فروشگاه‌های بزرگ دنیا دوست دارن برای تزیین هاگی از مرواریدهای باروک و رنگ خاکستری استفاده بشه تا جواهرات مدرنی رو مطابق سلیقه افراد سخت پسند، ارائه کنن. 

۳. گوشواره‌های میخی که هرگز از مد نمی‌افتن

هیچ جعبه جواهراتی بدون گوشواره میخی کامل نیست. البته به دلیل سادگی در استفاده اون‌ها جای تعجب نیست که چرا اینقدر محبوب هستن. فرقی نمی‌کنه که طرح یک گل ساده داشته باشن یا تکه‌‌ای از سنگ‌های قیمتی و برجسته باشن، به هر حال جزو انواع محبوب به حساب میان. 

این مدل توصیه خوبی برای کسانی هست که سوراخ‌های متعددی روی گوش دارن. این افراد می‌تونن با استفاده از یک یا چند مدل گوشواره های جدید میخی، ترکیبی رو به وجود بیارن که مختص به خودشون هست.  

۴. گوشواره‌های خزنده یا کوهنورد

یکی از مدرن‌ترین انواع گوشواره که سال‌های اخیر هم خیلی مد شده، گوشواره‌های خزنده یا کوهنورد (Climber Earrings) هستن. این اکسسوری‌ها از سوراخ لاله گوش وصل می‌شن و به سمت بالا ادامه پیدا می‌کنن. 

زیبایی بی‌نظیر این گوشواره‌‌ها باعث شده تا طرفداران زیادی پیدا کنن؛ چون با اکثر سلایق و خواسته‌ها هماهنگ هستن. با ست‌هایی که سنگ‌های قیمتی پر زرق و برق دارن، می‌تونین لباس‌های شب مورد علاقه خودتون رو بسیار برجسته کنین.

۵. دکمه گوش برای تغییر روند استایل

پوشیدن گوشواره‌های مطابق با مد روز، فقط به کسانی که گوش خودشون رو سوراخ کردن، محدود نمی‌شه. در واقع، کسانی که این کار رو نمی‌کنن هم می‌تونن بدون دردسر جدیدترین جواهرات ترند برای گوش رو امتحان کنن. اکثر دکمه‌های گوش شکل‌های C مانند دارن تا به راحتی روی گوش بایستن. 

این اکسسوری‌ها از لبه بیرونی به سمت داخل گوش حرکت می‌کنن. اگه به دنبال یک قطعه ایده آل برای داشتن یک استایل خاص هستین، یک نمونه تزئین شده با الماس رو انتخاب کنین. با ست کردن این قطعه و مابقی اکسسوری‌ها (گردنبند یا آویزها و غیره) یک کلیت منسجم و شیک ایجاد می‌کنین.

۶. گوشواره‌های کنار هم چیده شده

گوشواره های مد روز می‌تونن به صورت تک و یا کنار هم قرار گرفته استفاده بشن. به این ترتیب که شما چند سایز مختلف از یک طرح رو انتخاب می‌کنین و اونها را کنار هم می‌پوشین. فرقی نداره از گوشواره‌های کلیپسی استفاده کنین یا نمونه‌های دکمه گوش را خریداری کنین. به هر حال این سبک جذابیت خاصی داره. 

به طور کلی کنار هم چیدن جواهرات یکی از روش‌های متداول محسوب می‌شه تا ظاهر فرد متفاوت و خاص باشه. گوشواره‌های مد شده و مورد علاقه‌تون رو بردارین و مجموعه مورد منحصر به فرد برای استایل جذابتون رو طراحی کنین. 

۷. گوشواره قطره‌ای برای موقعیت‌های خاص

گوشواره های جدید رو باید توی رویدادهای خاص استفاده کنین تا سطح جالبی از زرق و برق رو به نمایش بگذارین. گوشواره‌های قطره‌ای برای این کار خیلی مناسب هستن. به خصوص زمانی که به دنبال یک گزینه مناسب برای ست کردن با لباس‌های رسمی مورد علاقه خودتون هستین. 

این گوشواره‌ها همیشه رو بورس هستن و به عنوان نقطه مرکزی استایل شب شما عمل می‌کنن. همچنین می‌تونن توی عکس‌های یادگاری، تمام خاطرات شگفت‌ انگیزی که وقت پوشیدن اون‌ها ایجاد شده رو یادآوری کنن. 

۸. گوشواره‌های کوکتل برای ایجاد ظرافت

اگه به دنبال گوشواره های جدیدی هستین که ظرافت مناسبی رو به لباس شما بدن، گوشواره‌های کوکتل رو پیشنهاد می‌کنیم. این گوشواره‌های منحصر به فرد با ارتفاع  بلند حتما قطعه برجسته در جعبه جواهرات شما هستن. سیلوئت باریک اون‌ها هم برای استایل شیک و مد روز گزینه فوق العاده‌ای به حساب میاد.

۹. گوشواره‌های شیک و مد روز از سنگ‌های قیمتی

در گوشواره‌های جدید، اضافه کردن رنگ برای شیک بودن این اکسسوری‌ها، گزینه بدی نیست. به همین خاطر گوشواره‌ها رو با سنگ‌های قیمتی مد روز تهیه می‌کنن. جواهرات ساخته شده با سنگ‌های قیمتی طرح‌های بسیار زیادی دارن که کاربرها رو سر ذوق میارن. 

از گوشواره ساده زنانه با مدلی میخی گرفته تا مدل‌های خزنده، هیچ کدوم رو کنار نگذارین. از اونیکس سبز گرفته تا فیروزه‌ای، اضافه کردن رنگ‌های تند به مجموعه جواهرات شما، تضمین می‌کنه که مدرن و شاداب به نظر می‌رسین.

از انواع گوشواره طلای نگین دار در گالری ارل دیدن کنید.

مجموعه طلا و رزگلد

جواهرات ساخته شده از طلا سال‌هاست که مد شدن و به این زودی‌ها هم عرصه رو خالی نمی‌کنن. این اکسسوری‌های گرون قیمت رو به هر طرحی که تمایل داشته باشین در بازار پیدا می‌کنین. برای اینکه بتونین سطح استایل خودتون رو یک قدم جلوتر ببرین، گوشواره های جدیدی که با سنگ قیمتی ساخته شدن، بخرین. 

برای تغییر طراحی کلاسیک به مدرن، جواهرات رزگلد یک گزینه بی عیب و نقص هستن. رنگ‌های گرم این فلز اون رو برای استفاده و ساخت گوشواره‌های مد شده توی تابستون ایده آل می‌کنه. این قطعات که گرمای خورشید رو منعکس می‌کنن، توجه هر کسی رو که از کنار شما عبور می‌کنه رو به خودشون جلب می‌کنن.

10. گوشواره مد روز با جنس نقره 

هیچ چیزی مثل یک ست نقره جذاب نیست و ترکیب این فلز با گوشواره شما حتما استایل رشک برانگیزی رو به وجود میاره. گوشواره‌های مد روز که از نقره ساخته شدن، ظرافت جالبی رو به هر لباسی که پوشیدین، ارائه می‌کنن. رنگ‌ نقره‌ای روی گوشواره‌های بسیار ایده‌آل هست و زرق و برق جذابی هم داره.

مشاهده سایر مدل‌های گوشواره طلا:

جمع بندی

زمان خرید گوشواره طلا به نکات گفته شده دقت کنین تا بتونین استایل جذابی رو به وجود بیارین. این قطعات مدرن و خیره کننده می‌تونن اعتماد به نفس زیادی رو به کاربر القا کنن. اگه قصد دارین گوشواره‌های جدید و خاصی داشته باشین، انواع جواهرات حکاکی شده رو انتخاب کنین. به این پیشنهاد شک نکنین. 

6 دیدگاه:
دی 29, 1401

خیلی زیبا

دی 29, 1401

سپاس از لطف شما 🙏🌺

بهمن 1, 1401

بسیار زیبا و چشم نواز

بهمن 1, 1401

سپاس از لطف شما 🙏🌺

بهمن 2, 1401

خیلی زیبا هستن

بهمن 24, 1401

سپاس از لطف شما 🙏🌺

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.