زیباترین مدل‌های طلای ولنتاین با تخفیف ویژه ٪

سال‌هاست که ما ایرانی‌ها هم روز ولنتاین رو گرامی می‌داریم و در این روز با هدیه دادن به عزیزانمون، عشق و احترامی که برای اون‌ها قائل هستیم رو ابراز می‌کنیم. از هفته‌ها قبل از ولنتاین، تب و تاب انتخاب و خرید کادوی مناسب شروع می‌شه.

هر چیزی می‌تونه هدیه ولنتاین باشه، یک بسته شکلات، عروسک خرس، یک نامه دست‌نوشته یا کادوهای گرون‌قیمت‌تر.

اگر امسال تصمیم گرفتید برای عشق زندگیتون طلا بخرید، احتمالا محبت و ارزش زیادی برای اون فرد قائل هستید و دوست دارید بهترین‌ها رو براش فراهم کنید.

با ما همراه باشید تا بهتون کمک کنیم از بین این همه مدل‌های مختلف طلا، بهترین رو انتخاب کنید و با عالی‌ترین تخفیف بخرید.

ولنتاین طلا کادو بدیم یا نه؟

همونطور که اشاره کردیم هدیه ولنتاین هرچیزی می‌تونه باشه، اما طلا به دلیل ارزش بالا، زیبایی خاص و منحصر به فرد و ماندگاری‌ای که داره همیشه یکی از بهترین گزینه‌هاییه که می‌تونید برای ولنتاین به عشقتون هدیه بدید.

اگر فردی که می‌خواین بهش هدیه ولنتاین بدید طلا دوست داره، شک نکنید! حتی با بودجه کم هم می‌تونید طلای ظریف و زیبا بخرید.

اما چه مدل طلایی؟ بقیه مقاله رو بخونید!

طرح‌های طلای مناسب ولنتاین 

طلا به خودی خود زیبا و گرانبهاست اما چه بهتر که ولنتاین امسال سلیقه به خرج بدید و طلایی رو انتخاب کنید که تم ولنتاین داشته باشه. اینجوری هدیه شما تا ابد در ذهن عشقتون باقی می‎مونه و بهش ثابت می‌شه شما علاوه بر هزینه کردن، انرژی و سلیقه زیادی هم به خرج دادید.

معمولا روز ولنتاین با المان‌های زیر گره خورده:

طلای ولنتاین با طرح قلب

قلب نماد جهانی عشقه و هیچ چیز به اندازه یک طلای با طرح قلب نمی‌تونه عشق شما رو به نمایش بذاره. با وجودی که طلا با طرح قلب سال‌هاست که رایجه اما طراحان با ذوق و سلیقه خودشون هر سال طرح‌های خاص و نوآورانه‌ای از طلای قلبی رو می‌سازن. 

گردنبند قلب نگین پرنس؛ گالری طلا ارل

از قلب‌های درشت و سنگین تا طرح‌های مدرن، مینیمال و ظریف، همه جور طلا با طرح قلب برای ولنتاین پیدا می‌شه. 

طلای ولنتاین با طرح خرس

خرس‌های تدی نماد دوست‌داشتنی و بامزه‌ای از عشق هستن و یک طلای با طرح خرس می‌تونه هدیه‌ای عاشقانه و دلنشین باشه. اگر شخص مورد نظر شما کودک درون زنده‌ای داره یا از طرح‌های فانتزی و عروسکی در استایلش استفاده می‌کنه، حتما طلا با طرح تدی رو در نظر داشته باشید.

می‌تونید کمی خلاقانه‌تر عمل کنید و طلاهایی که طرح میکی‌موس دارن رو هم در نظر داشته باشید. 

طلای ولنتاین با طرح‌های متفاوت

وقتی به ولنتاین فکر می‌کنیم نماد قلب و خرس به ذهنمون میاد ولی اگر فکر می‌کنید این طرح‌ها تکراری شدن و دنبال طلایی هستید که هم به ولنتاین ربط داشته باشه و هم طرح جدیدی داشته باشه، مدل‌های زیر می‌تونه به شما ایده‌های خوبی بده:

طلای ولنتاین با طرح love و عشق

گوشواره طلا Love طرح میخی از کالکشن ولنتاین گالری ارل

به جای طرح قلب، می‌تونید از طرح کلمه “love” به زبان انگلیسی یا “عشق” به زبان فارسی استفاده کنید. این طرح‌ها ساده و شیک هستن، از مد نمیفتن، و عشق شما رو به سادگی و زیبایی به نمایش میذارن.

طلای ولنتاین با طرح شعر

اگر مخاطب شما به شعر، ادبیات و هنر علاقمنده حتما طلاهای با طرح شعر رو در نظر داشته باشید. این طلاها تک و خاص هستن و پشت طراحی چشمگیر اون‌ها معنای عمیقی پنهانه. 

یک گردنبند، گوشواره یا دستبند طلا منقش به شعری که بیانگر احساسات شما به طرف مقابلتونه می‌تونه زیباترین هدیه ممکن برای روز ولنتاین باشه.

طلای ولنتاین با طرح بی‌نهایت

نماد بی‌نهایت که شبیه عدد 8 انگلیسی افقیه، به یکی از نمادهای محبوب بین عشاق تبدیل شده و در طراحی خیلی از محصولات طلا ازش استفاده می‌شه.

این نماد ساده می‌تونه یبانگر عشق ابدی و بی‌حد و مرز شما به محبوبتون باشه؛ یک عشق ابدی‌ای در قالب طلای ماندگار. 

ایده‌هایی برای هدیه دادن طلا در ولنتاین

تا اینجا درباره طرح‌های مناسب برای هدیه ولنتاین صحبت کردیم اما شاید این سوال ذهن شما رو درگیر کرده باشه که چه طلایی بخرید. انگشتره بهتره یا گردنبند؟ گوشواره بیشتر خوشحالش می‌کنه یا دستبند؟

اگر از قبل می‌دونید که محبوب شه یکی از این‌ها رو ترجیح می‌ده یا لازم داره، اصلا لازم نیست ذهنتون رو درگیر این سوالات کنید. همون چیزی که از قبل می‌دونید رو بخرید. اما اگر نمی‌دونید، با ما همراه باشید.

انگشتر طلا برای ولنتاین

انگشتر ریسه قلب نگین

انگشتر طلا، نمادی از تعهد و عشق ابدیه. می‌تونید انگشتری با طرح قلب، LOVE، شعر یا حرف اول اسم محبوبتون انتخاب کنید.

گردنبند طلا برای ولنتاین

گردنبند طلا، یکی از محبوب‌ترین محصولات طلا بین خانم‌هاست. می‌تونید گردنبندی با طرح قلب، خرس، شعر، LOVE یا آویزهای ظریف و عاشقانه انتخاب کنید.

دستبند طلا برای ولنتاین

دستبند طلا، هدیه‌ای ظریف و جذاب برای ولنتاینه. دستبندهای طرح بی‌نهایت و قلب برای ولنتاین پرطرفدارن. اگر بودجه محدودی دارید، دستبندهای ترکیب بافت و طلا یا ترکیب بافت و سنگ گزینه‌های اقتصادی جذابی هستن.

گوشواره طلا برای ولنتاین

گوشواره طلا هم پرکاربرده و هم خانم‌ها خیلی دوستش دارن. می‌تونید گوشواره‌ای با طرح قلب، طرح‌های فانتزی و عاشقانه انتخاب کنید.

زیباترین مدل‌های طلای ولنتاین در گالری ارل

انواع طلای ولنتاین با تنوع بالا از طلای سبک و مقرون به صرفه تا مدل‌های سنگین و گرون‌قیمت رو در گالری طلای ارل ببینید و با تخفیف ویژه ولنتاین خرید کنید.

یک پیشنهاد رد نشدنی؛ طلای ولنتاین با تخفیف ویژه

حالا که تصمیم گرفتید برای ولنتاین به عشقتون طلا هدیه بدید، پیشنهاد می‌کنیم حتما طلاهای گالری طلا ارل رو ببینید. طراحی خیره‌کننده و اصیل طلاهای گالری ارل هم نظر شما و هم نظر معشوقتون رو به خودش جلب می‌کنه.

ارل برای روز عشق امسال یک تخفیف تکرارنشدنی و استثنایی گذاشته تا همه عاشق و معشوق‌ها بتونن بهترین هدیه رو به عزیزانشون تقدیم کنن.

مالیات 9 درصدی طلا از همه طلاهای کالکشن ولنتاین ارل حذف شده و بهتر از اون، همه طلاهای طرح قلب، 2 درصد تخفیف دارن. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.