کالکشن شب یلدا گردنبند طلای گالری ارل

عکس گردنبند طلا مدل شعر جانی و دلی گالری طلای ارل

امسال شب یلدا رو با طراحی‌های خاص و بی‌همتای ارل جشن بگیرید. گردنبند طلا یکی از محبوب‌ترین زیورآلات طلا بین خانم‌ها و دخترخانم‌های شیک‌پوشه. ارل هم امسال زیباترین گردنبندها رو با الهام از نمادها و المان‌های یلدایی و ایرانی طراحی و عرضه کرده.

این گردنبندها می‌تونن تکمیل کننده استایل یلدایی شما باشن. اگر هم به دنبال یک کادوی به یادموندنی برای شب یلدا هستید، حتما با ما همراه باشید و گردنبندهای گالری طلا ارل برای شب یلدا رو ببینید.

کالکشن گردنبند شب یلدای ارل

امسال ارل با زیباترین و اصیل‌ترین محصولات طلا به استقبال یلدا رفته. در ادامه با هم گردنبندهای یلدایی ارل رو می‌بینیم. این گردنبندها نه تنها به هر تیپ و استایلی اصالت و جذابیت می‌بخشن بلکه می‌تونن ایده‌های خاص و ارزنده‌ای برای هدیه شب یلدا باشن.

گردنبند شعر جانی و دلی

“جانی و دلی، ای دل و جانم همه تو”. این شعریه که با خط زیبا و ظریف فارسی دور تا دور نگین صدفی این گردنبند کار شده.

گوشواره طلا شعر جانی و دلی, گالری ارل

خرید گردنبند شعر جانی و دلی

بی شک این گردنبند با هر گردنبند شعری که تا به حال دیدید متفاوته و به راحتی می‌تونه نظر هر خانم سخت‌پسند و اصیلی رو به خودش جلب کنه.

گردنبند جانی و دلی یک انتخاب جذاب و خاص برای استایل شب یلداست و البته، یک ایده فوق‌العاده برای هدیه دادن به عزیزان.

خرید گوشواره شعر جانی و دلی

گردنبند جانی و دلی رو می‌تونید با گوشواره ست تهیه کنید.

گردنبند شعر هیچ

گردنبند هیچ یکی از گردنبندهای ساده اما خاص گالری ارل برای شب یلداست که با الهام از یک شعر فارسی پرمفهوم و عمیق طراحی شده:

دنیا همه هیچ و اهل دنیا همه هیچ / ای هیچ برای هیچ بر هیچ مپیچ

عکس گردنبند شعر هیچ گالری طلای ارل

خرید گردنبند شعر هیچ

این گردنبند علاوه بر معنای عمیقش، جلوه خاصی در گردن داره و نه تنها در شب یلدا، بلکه در هر موقعیتی زیباست و توجه‌ها رو به خودش جلب می‌کنه.

گردنبند شعر چون تو دارم

این گردنبند زیبا و شیک به شعری زیبا از سعدی شیرازی مزین شده:

چون تو دارم همه دارم دگرم هیچ نباید

عکس گردنبند طلا مدل شعر چون تو دارم گالری طلای ارل

خرید گردنبند شعر چون تو دارم

کسی تو زندگیتون هست که چنین حسی رو به شما منتقل کنه؟ این گردنبند می‌تونه هدیه ماندگاری باشه و حرف دل شما رو به زیباترین شکل ممکن به طرف مقابلتون منتقل کنه.

اگر هم برای خودتون دنبال گردنبند خاص و تک می‌گردید، چه کاری بهتر از این که گردنبند “شعر چون تو دارم” رو به خودتون هدیه بدید؟

گردنبند شعر عمر عشق

طراحی جذاب و به روز به همراه یک شعر معاصر! طراحان ارل در طراحی این گردنبند به جای اشعار قدیمی ایرانی، از یک شعر معاصر از فاضل نظری استفاده کردن:

عمری که حرامِ تو شد ای عشق، حلالت!

خرید گردنبند عمر عشق

ترکیب تایپوگرافی چشم‌نواز این شعر با خط زیبای نستعلیق فارسی و نگین ظریف اناری رنگ، باعث شده این گردنبند یکی از یلدایی‌ترین گردنبندهای کالکشن ارل برای یلدای امسال باشه.

نگین اناری رنگ کار شده در آویز این گردنبند، شکل و شمایل دانه انار رو در ذهن تداعی می‌کنه. قرار گرفتن این نگین در کنار شعر فارسی، زنده کننده رنگ و بوی یلداست و می‌تونه استایل یلدایی شما رو تکمیل کنه.

ایده هدیه شب یلدا؛ گردنبند طلا

شب یلدا فرصت خوبیه که با هدیه دادن، علاقه و عشقمون رو به عزیزانمون نشون بدیم. افرادی که به دنبال یک هدیه خاص و ماندگار هستن، طلا رو انتخاب می‌کنن.

همه گردنبندهایی که دیدیم، برای هدیه دادن مناسبن. شعرهای عمیق و پرمفهوم کار شده روی این گردنبندها می‌تونن منتقل کننده حرف دل شما باشن.

البته رسمه که ایرانی‌ها در شب یلدا برای تازه عروس و داماد هدیه‌های ارزنده‌ای همچون طلا می‌گیرن. درسته که طلا به تنهایی ارزش و قیمت بالایی داره اما طلایی که به دست هنرمندان و طراحان ایرانی و با الهام از شعر و خط فارسی طراحی شده، ارزش غیرقابل چشم‌پوشی‌ای داره.

به احتمال زیاد تا همینجا مقاله، حداقل یکی از این گردنبندها نظر شما رو جلب کرده. اگر می‌خواین برای شب یلدا سنگ تموم بذارین، حتما گوشواره‌های یلدایی ارل رو هم ببینید.

کالکشن یلدای گالری ارل

امیدواریم که کالکشن گردنبند شب یلدا ارل تونسته باشه نظر شما رو جلب کنه. شما می‌تونید گردنبند مورد نظرتون رو از سایت ارل به صورت اینترنتی سفارش بدید. اگر سوال یا تردیدی دارید، حتما با ما تماس بگیرید تا کارشناسان ارل راهنماییتون کنن.

اگر هم دوست دارید این محصولات طلا رو از نزدیک ببینید و تست کنید، به یکی از شعب ارل در سراسر ایران سر بزنید.

ارل با طراحی‌های خاص و هنرمندانه، قیمت‌گذاری منصفانه و ضمانت 2 ساله محصولاتش، تجربه یک خرید لذت‌بخش و به‌یادموندنی رو برای مشتریان عزیز به ارمغان میاره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.