کالکشن شب یلدا گوشواره طلای گالری ارل

گردنبند طلا شعر جانی و دلی

شب یلدا یکی از مناسبت‌های بسیار مهم برای ما ایرانی‌هاست. در این شب دور هم جمع می‌شیم و لحظات خاطره‌انگیزی رو کنار خانواده و عزیزانمون رقم می‌زنیم. همه دوست دارن در مهمونی‌های شب یلدا بهترین و زیباترین ظاهر و استایل رو داشته باشن، به خصوص خانم‌های شیک‌پوش و با اصالت.

آراستگی ظاهری، انتخاب لباس زیبا و داشتن آرایش مناسب برای این شب بسیار مهمه اما استفاده از طلای شیک و چشم‌گیره که می‌تونه باعث بشه استایل شما متفاوت و سنگین به نظر برسه.

گالری طلا ارل یک کالکشن به‌روز و هنرمندانه برای شب یلدا آماده کرده که نظر سخت‌پسندترین و شیک‌پوش‌ترین خانم‌ها رو هم به خودش جلب می‌کنه.

حالا که شب یلدا نزدیکه و همه ما داریم برای این شب خاص آماده می‌شیم، با هم نگاهی کنیم به گوشواره‌های طلای ارل برای شب یلدا و مروری داشته باشیم به مهم‌ترین نکات برای انتخاب گوشواره شب یلدا.

کالکشن گوشواره شب یلدای ارل

به جرأت می‌شه گفت گوشواره یکی از پرطرفدارترین محصولات طلاست و هر خانمی حداقل یک گوشواره زیبا در جعبه جواهراتش داره. گوشواره بسیار نزدیک به چهره قرار می‌گیره و به همین دلیل نسبت به بقیه محصولات طلا، بیشتر دیده می‌شه و تأثیر قابل‌توجهی در زیبایی چهره داره.

به همین دلیل اگر دوست دارید برای شب یلدا طلایی استفاده کنید که با تم یلدایی متناسب باشه، گوشواره مهم‌ترین چیزیه که باید روش تمرکز کنید.

در کالکشن گوشواره طلا شب یلدای ارل به المان‌های مهم شب یلدا مثل نگین سبز و قرمز و البته شعر فارسی توجه زیادی شده.

البته نمادهای یلدایی با ظرافت زیادی در طراحی این گوشواره‌ها به کار رفتن تا بتونید از این گوشواره‌ها در مناسبت‌های غیر یلدایی هم استفاده کنید.

در واقع همونطور که می‌بینیم بیشتر از یلدا، اصالت و ایرانی بودنه که در طراحی این گوشواره‌ها مرکز توجه قرار گرفته.

گوشواره شعر جان

عکس گوشواره شعر جان گالری طلای ارل

خرید گوشواره شعر جان

گوشواره شعر جان یک گوشواره میخی نامتقارنه که در اون از خط و شعر زیبای فارسی استفاده شده.

همونطور که می‌بینیم در یکی از گوشواره‌ها آویز کلمه “جان” به یک نگین صدفی وصل شده و در گوشواره دوم، یک آویز بزرگ با طرح شعر و خط زیبای فارسی کار شده.

در این گوشواره شعر زیبای مولانا به کار رفته:

باید که جمله جان شوی تا لایق جانان شوی

گوشواره شعر جانی و دلی

جانی و دلی ای دل و جانم همه تو

عکس گوشواره شعر جانی و دلی گالری طلای ارل

خرید گوشواره شعر جانی و دلی

این شعر زیبای مولانا به صورت تایپوگرافی با خط زیبا و ظریف فارسی الهام‌بخش طراحی این گوشواره بوده. در مرکز این گوشواره میخی از یک نگین صدفی بزرگ استفاده شده و دور نگین به حلقه ظریفی از شعر زیبای مولانا، مزین شده.

یک طراحی تک و خاص اما اصیل و ایرانی. این گوشواره آویز نداره و برای خانم‌هایی که طلای تیپ ساده رو ترجیح میدن مناسبه.

گوشواره شعر عهد شادی

بین گوشواره‌های کالکشن یلدای ارل، این گوشواره از همه بیشتر یلداییه. استفاده از نگین سرخ اشکی شکل در طراحی این گوشواره، دانه‌های انار رو تداعی می‌کنه و تایپوگرافی زیبای کار شده روی آویز اون، تم یلدایی این گوشواره رو تکمیل کرده.

گوشواره طلا شعر عهد شادی گالری ارل

خرید گوشواره شعر عهد شادی

روی آویزهای مستطیلی شکل این گوشواره که به نگین اناری چشم‌نواز اون متصل شدن، شعر پرمعنا و مفهوم زیر نوشته شده:

مرا عهدیست با شادی که شادی آنِ من باشد

یکی از اشعار مولانا در دیوان شمس

گوشواره شعر دل بی تو به جان آمد و مالاکیت

گوشواره طلا شعر و مالاکیت گالری ارل

خرید گوشواره شعر دل بی تو به جان آمد و مالاکیت

تصویر این محصول برعکس نیست! در طراحی این گوشواره از یک عدم تقارن ظریف و خلاقانه استفاده شده. هر دو جفت طراحی یکسانی دارن اما نسبت به هم به صورت وارونه روی گوش قرار می‌گیرن.

این عدم تقارن چاشنی هنرمندانه و مدرنی رو به این گوشواره شعر اضافه کرده. ترکیب نگین سبز مالاکیت با شعر روح‌نواز حافظ باعث شده به راحتی نشه از این اثر هنری چشم برداشت.

دل بیتو به جان آمد وقت است که بازآییحافظ

اگر این شعر حرف دل شما هم هست، با هدیه دادن این گوشواره می‌تونید پیامتون رو به زیباترین و ارزنده‌ترین شکل به طرف مقابلتون برسونید.

طرح و رنگ این گوشواره برای خانم‌هایی که تیپ و استایل سنگین و شیک رو ترجیح میدن مناسبه.

گوشواره شعر دل بی تو به جان آمد و صدف

خرید گوشواره شعر دل بی تو به جان آمد و صدف

در این مدل گوشواره به جای نگین سبز مالاکیت از نگین صدفی استفاده شده. استفاده از نگین صدفی باعث شده این گوشواره برای سنین پایین‌تر قابل استفاده باشه، راحت‌تر با هر لباسی ست بشه و البته برای تازه عروس‌ها هدیه مناسب‌تری باشه.

گوشواره شعر حال دوران

عکس گوشواره طلا مدل شعر دوران گالری طلای ارل

خرید گوشواره شعر حال دوران

دورِ گردون گر دو روزی بر مرادِ ما نرفت

دائماً یکسان نباشد حالِ دوران غم مخور

حافظ در این شعر پیام مهمی رو با زبان ظریف و جذاب خودش به ما میرسونه که به خاطر داشتنش، در همه مراحل زندگی می‌تونه به ما کمک کنه.

از این شعر پرمعنا و مفهوم به صورت تایپوگرافی در طراحی این گوشواره استفاده شده “دائماً یکسان نباشد حالِ دوران غم مخور”؛ گوشواره‌ای که می‌تونه هدیه‌ای ارزشمند به خودتون یا عزیزتون باشه.

در طراحی این گوشواره از نگین یا آویز استفاده نشده و برای خانم‌هایی که طراحی‌های کم زرق و برق و ساده‌تر رو می‌پسندن مناسب‌تره.

رنگ‌های مناسب برای شب یلدا

وقتی صحبت از شب یلدا میشه رنگ‌های قرمز و سبز اصلی‌ترین رنگ‌هایی هستن که به ذهن ما میرسن. خانم‌ها معمولا برای استایل شب یلدا، از همین رنگ‌ها در لباس‌ها، ناخن و کیف و کفش استفاده می‌کنن.

چند نمونه از ترکیب رنگ‌های محبوب برای شب یلدا:

  • قرمز و سبز
  • قرمز و مشکی
  • سبز و سفید
  • قرمز و سفید

از ترکیب این رنگ‌ها می‌تونید برای استایل شب یلدا استفاده کنید. در انتخاب گوشواره هم بهتره به لباسی که می‌پوشید توجه داشته باشید. مثلا اگر تیپ مونوکروم (یکدست) سبز رو انتخاب کردید، گوشواره با نگین قرمز یا سفید نسبت به نگین سبز انتخاب جذاب‌تریه و بهتر خودش رو نشون میده.

مدل مو و گوشواره مناسب برای شب یلدا

به اهمیت انتخاب گوشواره بر اساس مدل مو کمتر توجه میشه اما جالبه بدونید مدل موی مناسب می‌تونه باعث بشه گوشواره شما بیشتر به چشم بیاد و برعکس.

موی بلند باز

گوشواره‌های ریز و مینیمال به راحتی زیر موی بلند گم می‌شن و به چشم نمیاد. برای این استایل بهتره گوشواره‌های پرزرق و برق با آویز بلند رو انتخاب کنید.

موی بلند بسته از پشت

وقتی موهای شما بسته باشه، گوشواره بیشتر به چشم میاد. می‌تونید بسته به سلیقه و فرم صورتتون یک گوشواره زیبا انتخاب کنید. با موی بسته، گوشواره‌های مینیمال هم به راحتی به چشم میان پس اگر طرفدار این سبک هستید، بهتره این مدل مو رو انتخاب کنید.

علاوه بر گوشواره ساده، گوشواره‌های پر زرق و برق هم با موی بسته به زیبایی میدرخشن اما مراقب باشید که همزمان با گوشواره سنگین، از گردنبند پرزرق و برق استفاده نکنید و یقه لباستون شلوغ نباشه.

موی شینیون شده

موی شینیون شده هم مثل موی بسته، به گوشواره‌ها فرصت درخشیدن میده. با این حال چون موی شینیون شده حالت رسمی‌تری داره بهتره از گوشواره‌های خیلی ساده مثل گوشواره نخودی یا حلقه‌ای ساده استفاده نکنید.

موی کوتاه

با مدل موی کوتاه، هر گوشواره‌ای به چشم میاد. با توجه به این که مدل موی کوتاه حالت مدرن‌تری به استایل شما میده، بهتره از گوشواره‌هایی که طرح‌های مدرن دارن استفاده کنید.

خانم‌هایی که موی کوتاه دارن، با انتخاب درست گوشواره بر اساس فرم چهره، می‌تونن زیبایی صورت خودشون رو دوچندان کنن.

موی فر

موهای فر به تنهایی جلب توجه می‌کنن و حجم زیادی دارن. بهتره با موی فر، گوشواره‌هایی که طرح پرجزئیات و شلوغ دارن استفاده نکنید و بیشتر از گوشواره‌های ساده و شیک استفاده کنید.

گوشواره طلا؛ بهترین هدیه برای شب یلدا

خرید هدیه برای تازه عروس در شب یلدا یکی از رسم و رسومات اکثر ما ایرانی‌هاست. البته هدیه شب یلدا فقط برای عروس خانم‌ها نیست و شما می‌تونید برای ابراز عشق و علاقه‌ای که به یک فرد دارید، به بهانه شب یلدا یک کادوی ارزشمند و زیبا تدارک ببینید.

همه می‌دونیم که طلا یکی از ارزنده‌ترین و ماندگارترین هدیه‌هاییه که می‌تونیم به عزیزانمون تقدیم کنیم. همه گوشواره‌هایی که در کالکشن یلدای گالری ارل با هم دیدیم برای هدیه دادن مناسب هستن.

بسته به بودجه‌ای که در نظر دارید و همچنین سلیقه و استایل فرد مورد نظر، می‌تونید یک گوشواره طلا از گالری ارل سفارش بدید.

کالکشن یلدای گالری ارل

برای دیدن بقیه محصولات طلای ارل و کالکشن کامل یلدا حتما سایت ارل رو ببینید.

اگر درباره گوشواره‌ها و شرایط خرید از ارل سوالی دارید حتما با کارشناسان ما تماس بگیرید یا به شعب حضوری ما مراجعه کنید.

با طراحی اصیل، قیمت مناسب و 2 سال گارانتی محصولات، با خیال راحت از ارل خرید کنید و شب یلدای امسال رو به یکی از خاطره‌انگیزترین شب‌ها تبدیل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.