گردنبند مد روز در سال ۲۰۲۲ چیست؟

عکس گردنبند بمان گالری طلای ارل

میشه گفت همه مدل‌هایی که در سال ۲۰۲۱ ترند بودن، در سال ۲۰۲۲ هم ترندن. اگه به دنبال زیبا‌تر به نظر‌رسیدن لباس‌هاتون هستین، هیچ چیز به اندازه جواهرات نمیتونه بهتون کمک کنه.

هر نوع لباسی که تن می‌کنین، از کت و پلیور گرفته تا پیراهن، این پتانسیل رو دارن که در کنار جواهرات مناسب از لباسی معمولی به لباسی فوق‌العاده تبدیل بشن.

ما اینجاییم که به شما کمک کنیم گردنبند طلا مد روز مناسب با هر استایل خود را انتخاب کنین.

در این مقاله تعدادی از گردنبند‌های مد روز ۲۰۲۲ رو معرفی می کنیم و ایده‌هایی برای ست‌کردن آن‌ها نیز در اختیار شما می گذاریم.

۱. گردنبند‌های حروف

گردنبند حروف از اون دسته گردنبند‌هاییه که همیشه مد بوده و به احتمال زیاد هیچ‌وقت هم از مد نمیفته. همچنین به دلیل این که افراد معمولا حرف اول اسم عشق زندگی خود را برای این گردنبند‌ها انتخاب می‌کنن، آن‌ها ارزش معنوی زیادی هم دارن.

گردنبندهای حروف برای فصل بهار گزینه بسیار مناسبی هستن اما در بقیه فصل‌های سال هم میشه از آن‌ها استفاده کرد. پس اگه به دنبال جواهری شخصی‌سازی شده برای فصل بهار و سایر فصل‌ها هستین، گردنبند‌های حروف هم قابلیت شخصی‌سازی دارن و هم مکمل خوبی برای استایل های بهاری هستن.

۲. گردنبند‌های اسم

گردنبند‌های اسم از اون آیتم‌هاییه که امروزه به شدت ترند شدن و طرفداران زیادی هم دارن. از همان روز‌های اولیه سال ۲۰۲۲ سلبریتی‌های زیادی با گردنبند‌های اسمی که با استایل شخصی آن‌ها هماهنگ بود، دیده‌شدن و همین باعث شد این گردنبند‌ها به یکی از ترند‌ترین اکسسوری های سال ۲۰۲۲ تبدیل بشن.

گردنبند‌های اسم برای اولین بار در دهه ۱۹۸۰ در دنیای مد ظاهر شدن و حالا در این صنعت به یک مد پر‌طرفدار تبدیل شدن.

۳. گردنبند‌های استیتمنت

انتخاب درست گردنبند میتونه یه کت یا پلیور معمولی رو به اثری هنری تبدیل کنه و هیچ‌چیز به اندازه گردنبند‌های استیتمنت که حسابی توی چشم هستن این کار رو به خوبی انجام نمیده.

درسته که این نوع گردنبند‌ها به درد استایل روزمره نمی‌خورن اما اگه به درستی ست و در موقعیت مناسبی استفاده بشن، توجه زیادی رو به خود جلب می‌کنن. گردنبند‌های چانکی استیتمنت با هر لباسی به خوبی ست میشن و هیچوقت هم از مد نمیفتن.

اگه هیچ ایده‌ای برای ست‌کردن آن‌ها ندارین، باید بدونین که این گردنبندها با یه تیشرت ساده غیررسمی (هم یقه گرد و هم یقه هفت) و یا بلوزی که دکمه بالایی آن را باز گذاشتین، خیلی خوب به نظر میان. همچنین می‌تونین گردنبند‌های چانکی رو با یک یا دو گردنبند دیگه (با سایز کوچک‌تر) ست کنین؛ با این کار تعادل بصری رو هم در استایل خود به‌وجود میارین.

۴. گردنبند‌های کریستالی

جواهرات کریستالی ترند‌ترین استایل پاییز ۲۰۲۲ هستن. در دنیای مد، افراد معروف و برند‌های زیادی رو دیدیم که روی کریستال مانور دادن و اون رو در استایل و محصولات خود به کار گرفتن؛ لیدی گاگا و برند بالنسیاگا از این دسته افراد و برند‌ها هستن.

این گردنبند‌ها با پیراهن‌های زنانه فوق العاده میشن و جالب‌ترین ذهنیتی که درباره آن‌ها وجود داره اینه که در دین مسیحیت این گردنبند‌ها نماد رستگاری هستن.

گردنبند‌های کریستال خیلی شیکن و کریستال‌های رنگی رو میشه با استایل‌های زیادی ست کرد. این گردنبند‌ها به عنوان مدی جدید در دنیای مد ظاهر شدن.

۵. سینه‌ریز‌ها

سینه‌ریز‌ها انواعی از گردنبند هستن که قسمتی از قفسه سینه رو می‌پوشونن و اغلب با سنگ‌های قیمتی تزیین شدن و با تاپ‌های یقه قایقی، تیشرت‌های یقه دار، پیراهن‌های بدون بند، تاپ های حلقه ای و لباس‌های یقه‌باز به خوبی ست میشن.

حالا سوال اینه که آیا سینه‌ریز‌ها هنوز هم مد هستن؟ بله و قسمت خوب ماجرا اینه که این گردنبند‌ها بسیار کاربردی‌ان و می‌تونین از آن‌ها در اداره، مهمونی، کنسرت و یا دور‌همی‌های آخر هفته استفاده کنین.

توجه داشته باشین که بعضی از انواع سینه‌ریز‌ها سنگین هستن و این موضوع میتونه دست و پا‌گیر باشه و باعث بشه احساس راحتی نداشته باشین. بهتره که انواع سبک‌تر اون‌ها رو بخرین.

 سینه‌ریز‌های سنگین کم کم دارن از مد میوفتن و سینه‌ریز‌های سبک، ساده و راحت جای اون ها رو می‌گیرن.

آیا گردنبند طلا هنوز مده؟

با نگاهی به گردنبند‌های ترند ۲۰۲۲ متوجه می‌شیم که گردنبند‌های طلا هنوز هم جزو گردنبند‌های مد روز به حساب میان. خرید گردنبند طلا هیچوقت به ضرر کسی نبوده و همیشه انتخاب درستیه.

جواهرات طلا هیچوقت از مد نمیوفتن. مروارید، کریستال و سنگ‌های طبیعی گاهی اوقات بیشتر روی مدن و گاهی کمتر، اما طلا انتخابی برای همه زمان‌هاست و می‌تونین اون رو هم با لباس‌های رسمی و هم لباس‌های غیر‌رسمی ست کنین.

یکی از انواع گردنبند طلای مد روز، گردنبند‌های چانکی طلا هستن. حتی از گردنبند‌های چانکی با زنجیر‌های ساده و ظریف‌تر میشه هر‌روز هم استفاده کرد.

گردنبند‌های بار (bar) هنوز مد هستن؟

همونطور که پیش‌تر گفتیم، جواهراتی که قابلیت شخصی‌سازی دارن، جزو شیک‌ترین جواهرات ترند سال ۲۰۲۲ هستن و هیچ جواهری به اندازه گردنبند‌های بار این قابلیت رو ندارن. علاوه بر اسم، عبارات و جملات دلخواه، حتی نماد‌های متفاوتی رو میشه روی اون‌ها حکاکی کرد و همین ویژگی اون‌ها رو به گزینه‌ای ایده‌آل برای هدیه‌دادن تبدیل میکنه.

گردنبند های مروارید هنوز مد هستن؟

جالبه که بدونین گردنبند‌های مرواریدی جزو جواهرات اصلی و ضروری خانوم‌های پاریسی هستن. این گردنبند مد روز در صدر لیست شیک‌ترین جواهرات سال ۲۰۲۲ قرار داره.

گردنبند‌های مرواریدی در شکل‌ها و سایز‌های مختلفی پیدا میشن و هر‌کس با هر سلیقه‌ای میتونه گردنبند مرواریدی باب میل خودش رو پیدا کنه.

گردنبند‌های بلند هنوز مد هستن؟

 گردنبند‌های چانکی بلند نسبت به گردنبند‌های ظریف بلند در سال ۲۰۲۲ بیشتر مد هستن. گردنبند‌های بلند فقط به انواع مدل‌های زنجیری محدود نمیشن و گردنبند‌های مهره‌ای، مرواریدی و گردنبند‌های ساخته‌شده از سنگ‌های طبیعی هم امروزه ترند هستن.

فقط به یاد داشته باشین که هنگام استفاده از گردنبند‌ بلند، تعداد گردنبند‌ها و دیگر جواهرات رو به حداقل برسونین تا گردنبند شیک تر به نظر بیاد. بهتره که در کنار گردنبند‌های بلند از گردنبند دیگه‌ای استفاده نکنین.

زیبایی گردنبند‌های بلند در سادگی اون‌هاست. با یک گردنبند بلند می‌تونین استایل‌های متفاوتی رو بسازین.

گردنبند‌های بزرگ هنوز مد هستن؟

بله این گردنبند‌ها هنوز هم مد هستن اما زمان استفاده از آن‌ها احتیاط بیشتری به خرج بدین چرا که یک اشتباه در نحوه ست‌کردن آن‌ها باعث میشه بی سلیقه و شلخته به نظر بیاین.

همچنین بهتره که در کنار اون‌ها از اکسسوری دیگه‌ای استفاده نکنین یا نهایتا از یک یا دو اکسسوری مینیمال استفاده کنین. پیشنهاد ما اینه که فقط در صورتی که اعتماد به نفس بالایی دارین به سراغ گردنبند‌های بزرگ برین چون خوب به نظر‌ اومدن شما با این گردنبند‌ها با اعتماد به نفستون رابطه مستقیم داره.

گردنبند‌های پاندورا در سال ۲۰۲۲ مد هستن؟

به نظر میرسه که دستبند‌ها و گردنبند‌های پاندورا در حال بازگشت به دنیای مد هستن و اگرچه جزو ترند‌های برتر امسال نیستن اما از خرید جواهرات پاندورا پشیمون نمی‌شین.

گردنبند‌های قلبی شکل تیفانی هنوز مد هستن؟

گردنبند قلب تیفانی برای مدتی طولانی ترند بود و خواهان زیادی داشتن اما با ظهور طرح‌های جدید در دنیای مد، این برند در عرصه گردنبند عقب نشست.

اگرچه تیفانی در میان ترند‌های ۲۰۲۲ جایی نداره اما هنوز هم افراد زیادی گردنبند قلبی تیفانی رو میخرن. بنابراین میشه گفت این گردنبند‌ها هنوز هم انتخاب مناسبی هستن.

کلام آخر

ترند‌های دنیای فشن میان و میرن؛ بعضی از اون‌ها به همان سرعتی که مد شدن، از مد میوفتن اما بعضی دیگر مدت طولانی‌تری دووم میارن.

گردنبند‌هایی که در بالا به آن‌ها اشاره شد بعضی از مواردی هستن که امروزه بیشتر گردنبند ترند ۲۰۲۲ به حساب میان. بعضی از اون‌ها نسبت به بقیه جذاب‌ترن و در انتخاب و ست کردن بعضی از آن‌ها باید دقت بیشتری به خرج داد؛ مثلا ممکنه انتخاب و ست اشتباه گردنبند‌های بزرگ، شما رو به سال ۲۰۱۵ برگردونه.

در آخر باید بگیم که از انواع گردنبند مد روز ذکر‌شده، گردنبند‌های طلا، گردنبند‌هایی که قابلیت شخصی‌سازی دارن مثل گردنبند بار و حروف و گردنبند‌های مرواریدی، جذاب‌ترین ترند‌های امسال هستن.

برای خرید انواع گردنبند دخترانه مد روز به سایت گالری ارل یا شعب حضوری این گالری مراجعه کنید. ارل اراٍئه دهنده طلای ۱۸ عیار با کیفیت بالا و طراحی‌های به روز و شیک است.

کالکشن گردنبند ترند طلا در ارل فقط به انواع بالا ختم نمیشه. از سایر کالکشن‌های ارل دیدن کنید:

1 Comment
آذر 19, 1401

خیلی زیبان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.