۱۰ گردنبند ترند ۲۰۲۲ که باید داشته باشید

عکس گردنبند مروارید هرمس ۲ زنجیر گالری طلای ارل

اگه با گردنبند‌های ترند ۲۰۲۲ آشنا نیستین، در این مقاله با ما همراه باشید. در این مطلب به محبوب‌ترین گردنبند‌ها که هر خانوم شیک‌پوشی باید داشته باشه، اشاره می‌کنیم.

انتخاب درست گردنبند علاوه بر کمک به زیبا‌تر به نظر‌رسیدن شما باعث می‌شود احساس بهتری نسبت به خودتون داشته باشین. برای همین لازمه که با طرح‌های جدید گردنبند طلا، گردنبند‌هایی که هیچوقت از مد نمی‌افتن آشنا بشین و مهم‌تر از همه باید بدونین که چه مدل گردنبندی بیشتر بهتون میاد.

در این مقاله برای کمک‌ به شما برای ساختن استایلی بهتر، به جدید‌ترین مدل‌های گردنبند و محبوب‌ترین مدل‌ها در بین طرفداران مد نگاهی می‌اندازیم.

۱. زنجیر طلا

زنجیر‌های طلا همیشه در صدر لیست شیک‌ترین گردنبند‌ها بودن و هستن. همه نوع زنجیر طلا، از زنجیر‌های ساده گرفته تا زنجیر‌هایی مثل فیگارو، امسال هم مثل سال‌های گذشته مد هستن.

تفاوتی نداره که این زنجیر‌ها طلای خالص باشن، روکش طلا باشن یا آبکاری طلا داشته‌باشن. همین که زنجیر‌ها به رنگ طلای واقعی باشن ست‌شدن آن‌ها با هر لباسی رو تضمین میکنه.

می‌تونین سایز‌های مختلف زنجیر‌های طلا رو در کنار هم استفاده کنین یا اگه طرفدار سادگی و اکسسوری مینیمال هستین، به انداختن یه دونه زنجیر در گردن اکتفا کنین.

۲. گردنبند مروارید

گردنبند مروارید در قرن اخیر جایگاه مهمی در صنعت مد داشتن و همیشه هم جزو پر‌طرفدار‌ترین انواع جواهرات باقی می‌مونن.

خیلی از جوان‌تر‌ها از سبک لباس‌پوشیدن و اکسسوری‌ها در دهه ۷۰، ۸۰ و ۹۰ الهام می‌گیرن و از آن‌ها در استایل خود استفاده می‌کنن. اگرچه در اواخر قرن ۲۰ گردنبند‌های مرواریدی فقط در دسترس افراد ثروتمند بودن.

امروزه یکی از محبوب ترین انواع مروارید‌ها، مروارید آب شیرینه و دلیلش هم قیمت مناسب آن در عین زیباییه. اما به دلیل نگرانی خیلی از افراد مخصوصا نسل جوان برای آسیب به صدف خوراکی (oyster)، مروارید پرورشی (shell) جایگزینی عالی برای مروارید‌های طبیعی شده‌اند.

۳. گردنبند چشم نظر

گردنبند‌ چشم نظر اخیرا خیلی طرفدار پیدا کرده. در چند سال اخیر گردنبندهای طلسم شکن در گردن بسیاری از سلبریتی‌ها مثل جنیفر انیستون و مگان مارکل دیده شده.

اگرچه هر گردنبندی که به انرژی خوب شما یا به دور‌کردن انرژی منفی از شما کمک کنه، میتونه در دسته این گردنبند ها قرار بگیره اما بعضی از اشیا همیشه در این زمینه تقاضای بیشتری داشتن.

۴. گردنبند با طرح عناصر آسمون

 طرح خورشید و ماه و ستاره در گردنبند به یکی از طرح‌های محبوب در چند سال اخیر تبدیل شده. هزاران ساله که  آسمون و عناصر موجود در آن منبعی الهام‌بخش در زمینه‌های مختلف بودن.

بسیاری از نقاشی‌ها و نوشته‌های درون غار‌ها و همچنین جواهرات قدیمی از عناصر آسمونی الهام گرفته‌شدن. استفاده از این نوع گردنبند‌ها در حال حاضر بسیار مورد توجه قرار گرفته.

۵. گردنبند صدفی

گردنبندهای صدفی از اون دسته گردنبند‌هایی هستن که همیشه در صنعت مد وجود داشتن. این گردنبند‌ها خصوصا در گردن جوانانی که به سفر و ماجراجویی علاقه‌مند هستن بسیار دیده میشه.

اگرچه خیلی‌ها دوست دارن با صدف‌هایی که خودشون از ساحل جمع می‌کنن گردنبند درست کنن اما این نوع صدف‌ها خیلی شکننده هستن و به آسونی می‌شکنن. به همین خاطره که بیشتر افراد ترجیح میدن جواهرات صدفی رو با کیفیت بالا‌تر از مغازه‌‌ها بخرن.

این گردنبند‌ها نماد آزادی، زنانگی و آٰرامش ذهن هستن؛ به همین دلیل برای خانوم‌هایی که علاقه‌مند به جواهرات نمادین هستن، گزینه‌ای ایده‌آل به شمار میان.

۶. گردنبند ساده و مینیمال

از زمانی که مفهوم مینیمالیسم مطرح شد، جواهرات و گردنبند‌های مینیمالیستی هم روی کار اومدن. امروزه تغییر سبک به سمت مینیمالیسم در بین افراد زیادی دیده میشه. گردنبند ظریف مثل گردنبند‌های تک آویز در دنیای امروز طرفداران زیادی دارن.

استفاده از گردنبند‌های مینیمال مزایای زیادی داره. اول اینکه این گردنبند‌ها محدود به زمان خاصی نیستن و با هر لباسی ست میشن. علاوه بر این، معمولا این گردنبند‌ها نسبت به گردنبند‌های دیگه قیمت کمتری دارن.

۷. گردنبند حروف

گردنبند حروف جزو ساده‌ترین گردنبند‌هاست که به طور مستقیم دربردارنده یه پیام خاصه. این گردنبند‌ها گزینه‌ای عالی برای هدیه‌دادن هستن.

اگرچه گردنبند‌های حروف طرح‌های زیادی دارن که میشه از بینشون انتخاب کرد اما مدل‌هایی که نشانگر عشق و علاقه هستن محبوبیت بیشتری دارن.

۸. گردنبند لایه‌ای

این نوع گردنبند جدید به نام گردنبند‌های چند لایه، برای همه خانوم‌ها انتخابی ایده‌آله چرا که ابراز کردن خود با ترکیب پیچیده جواهرات به آدم احساس قدرت میده. اگه به ترکیب و ست‌کردن جواهرات علاقه‌مندین، تاثیر گردنبند‌های چند‌لایه در تکمیل استایلتون و هویت‌بخشیدن به آن را نادیده نگیرین.

رایج‌ترین مدل‌های گردنبند‌‌های لایه‌ای مدل‌های دو و سه لایه هستن؛ این در حالیه که گردنبند‌های چند لایه اکثر‌ اوقات کمی افراطی به نظر میرسن.

۹. گردنبند زودیاک

گردنبند زودیاک مدل جدید گردنبنده که در سال‌های اخیر محبوبیت زیادی داشته. رمز و راز کیهان و ستاره‌ها باعث میشه که خیلی‌ها دوست داشته باشن صورت فلکی یا زودیاک خود را به گردن بندازن.

بعضی‌ها ترجیح میدن نماد زودیاک خود را به عنوان گردنبند استفاده کنن و بعضی‌ دیگه صورت فلکی ـ چیدمان ستاره‌ها در زودیاک رو ترجیح میدن.

۱۰. گردنبند شانس

بعضی افراد به شانس اعتقاد دارن و بر این باورن که شانس در زندگی آن‌ها تاثیر‌گذاره. برای این افراد همراه‌داشتن نمادی از شانس خوشایند و ضروریه.

مهره‌های شانس امسال بسیار مد هستن و تنوع زیادی هم دارن. مثلا بعضی‌ها معتقدن که شبدر و نعل اسب خوش‌شانسی میارن یا طلسم شکن را عامل دفع بلا و جذب شانس می‌دونن.

بیشتر بخوانید: گردنبند مد روز در سال ۲۰۲۲

کلام آخر

در این مقاله به ترند‌ترین گردنبند‌های امسال اشاره کردیم. حالا شما می‌دونین که چه آیتم‌هایی امسال مد هستن و از چه آیتم‌هایی به هنگام خرید باید عبور کنین. در واقع از این مطلب می‌تونین به عنوان راهنمای خرید گردنبند طلا استفاده کنین. برای خرید گردنبند طلا در طرح‌های متنوع و شیک به سایت گالری ارل مراجعه کنید.

کالکشن گردنبند ترند طلا در ارل فقط به انواع بالا ختم نمیشه. از سایر کالکشن‌های ارل دیدن کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.