گردنبند تیفانی طلا؛ همان چیزی که استایل شما کم دارد

عکس گردنبند تیفانی

جواهرات بی‌نظیر برند تیفانی، استاندارد جدیدی برای «جواهرات نفیس» به مردم جهان معرفی کرده که مشابهش تا قبل از شکل‌گیری این برند وجود نداشت. شهرت و محبوبیت این گردنبندها محدود به یکی دو کشور نیست و در تمام دنیا طرفداران پر و پا قرصی داره که برای انواع استایل‌های مختلف از این گردنبند استفاده می‌کنن.

با گردنبند طلا مدل تیفانی هم از کیفیت محصول مطمئن باشید و هم از جلوه ظاهریش بهره‌مند شین.

یک انتخاب خاص

در طول ۱۷۰ سال سابقه فعالیت، تمام تمرکز این برند روی کیفیت، نوآوری، خلاقیت، ماندگاری، دسترسی به مردم تمام دنیا و استانداردهای منحصر‌به‌فرد بوده و تونسته در تک‌ تک این زمینه‌ها به موفقیت قابل توجهی دست پیدا کنه.

گردنبند تیفانی از دیرباز مترادف نماد زرق‌و‌برق بوده و آویز‌های قلبی‌شکل و بست‌های T شکل این گردنبندها بلافاصله اسم این برند رو در ذهن بیننده تداعی می‌کنه.

مناسب برای همه سبک‌ها

برای افراد ساده‌پسند که دوست دارن استایلشون رو با اکسسوری‌های روزمره تکمیل کنن و دنبال جواهرات تجملاتی نیستن، بهترین گزینه تیفانی، گردنبندی با آویز الماس یا زنجیر ساده‌ست که با انواع سبک‌ها ست می‌شه. همچنین اگه کمی جلب توجه بیشتر را دوست دارین، گردنبند‌های بلندتر یا جواهراتی با سنگ‌های قیمتی رنگارنگ هم به لیستتون اضافه کنید.

حتی می‌شه پا فراتر گذاشت و انواع جواهرات این برند رو با هم ترکیب کرد. فقط مراقب باشین نوع فلز، اندازه گردنبندها و سبک اون‌ها باید تناسب خوبی باهم داشته باشن. با وجود زنجیرهای برجسته و آویزهای مینیمالیستی این برند، طبیعیه که برای بسیاری از آدم‌ها فقط یک‌ گردنبند تیفانی طلا کافی نباشه.

اصالت و اطمینان

برند تیفانی یکی از اولین شرکت‌های جواهرسازی در تمام دنیاست که سابقه فعالیتش در زمینه جواهرسازی به ۱۷۰ سال قبل برمی‌گرده. این برند جواهراتش رو با طلای اصل می‌سازه و مجموعه بزرگی از انواع دستبندهای طلا، حلقه‌های طلا، گوشواره‌ طلا و آویزها رو که اغلب از طلای ۱۸ عیار ساخته شدن، به طرفدارانش ارائه می‌کنه.

کالکشن گردنبند طلا در ارل فقط به مدل تیفانی ختم نمیشه. از سایر کالکشن‌های گردنبند ارل دیدن کنید:

برای خرید گردنبند تیفانی طلا و جواهرات متنوع برای همه سلیقه‌ها، به شعب یا فروشگاه آنلاین گالری طلای ارل مراجعه کنید.

2 دیدگاه:
آذر 21, 1401

چرا ما باید به شما و محصولاتتون اعتماد کنیم در صورتی که جلوی چشم از طلافروشی میخریم بازم کلک میخوریم ممنون میشم اگه جواب قانع کننده بدین

آذر 24, 1401

با سلام، برند اُرِل با داشتن 11 شعبه فعال در سراسر کشور توانسته خودش رو بعنوان یک برند قابل اعتماد به عزیزان معرفی کند. اینکه چطور بشود به خرید اینترنتی اعتماد کرد بدینصورت هست که در ابتدا باید از نام شناخته شده خرید خود را انجام دهید و همچنین درصورت خرید از برند ما ، تمامی محصولات ما در زمان تحویل به مشتری بهمراه فاکتور مورد تأیید اتحادیه طلا و جواهر فروشان که در آن قیمت لحظه ای طلا در زمان خرید ، اجرت ساخت و عیار طلا قید می گردد. با توجه به فرمولی که اتحادیه در اختیار تمامی گالری های مجاز قرار داده و ما نیز در بخش هر محصول فرمول را قرار داده ایم شما میتوانید با استفاده از ماشین حساب صحت قیمت محصول را محاسبه نمایید. با بررسی قیمت و فاکتور تقدیمی ما به شما که مطابق با آئین نامه اتحادیه می باشد ، شما میتوانید محصول مورد نظر خود را با خیال راحت خریداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.