گردنبند چشم‌ نظر طلا ( ۳ مدل برتر ۲۰۲۳)

عکس گردنبند چشم مژه نگین گالری طلای ارل

در ادامه ۳ مدل گردنبند طلا چشم نظر موجود در ارل رو معرفی می کنیم. امیدواریم با این پست به شما در خرید گردنبند چشم نظر طلا کمک کنیم.

انواع گردنبند چشم نظر طلا

۱. گردنبند چشم مارکیز میکرولس

در قسمت سفیدی چشم همه گردنبند‌های چشم نظر موجود در گالری ارل صدف کار شده و همگی در قسمت مردمک چشم همان رنگ متداول چشم نظر (آبی و مشکی) رو دارن. تفاوت اصلی این سه گردنبند در قسمت خارجی چشمه. 

در گردنبند چشم نظر طلا مدل مارکیز میکرولس گوی‌های ریزی در دور تا دور چشم کار شده که زیبایی خاصی به این مدل بخشیده. با توجه به بودجه خود این گردنبند رو می‌تونین در دو وزن مختلف از گالری طلای ارل سفارش بدین.

۲. گردنبند چشم مارکیز و پولک

این مدل درست مشابه مدل قبلیه با این تفاوت که گوی‌های مدل قبلی در این طرح دیده نمیشه و به جای آن چند پولک به چشم آویزان شدن.

وجود پولک‌ها در پایین چشم تصویر چشمی بر عکس رو به وجود آورده که باعث خاص‌بودن این محصول شده. برای اطلاع از قیمت گردنبند طلا چشم نظر مدل مارکیز و پولک و خرید، تصویر زیر رو لمس کنید.

۳. گردنبند چشم مژه نگین

گردنبند چشم مژه نگین از دو مدل قبلی کمی کشیده‌تره و دور مردمک آن حلقه‌ای طلایی کار شده که زیبایی و جلوه آن را دو برابر کرده. همچنین به دلیل کار‌شدن نگین به عنوان مژه، زرق و برق این مدل بیشتره و میشه گفت که برای مهمونی‌ها گزینه مناسب‌تریه.

 این مدل هم مثل مدل مارکیز میکرولس در دو وزن و قیمت مختلف قابل خریده. 

برای خرید گردنبند طلا در طرح‌های متنوع و زیبا و برای همه سلیقه‌ها و بودجه‌ها قطعا گالری ارل یکی از بهترین و درست‌ترین انتخاب‌هاست. گالری ارل با چندین شعبه در سراسر کشور هم امکان خرید حضوری و هم خرید حضوری را برای مشتریان خود فراهم می‌کند.

چشم نظر چیست؟

حتما تا حالا جمله‌هایی مثل «فلانی چشمش شوره» یا «فلانی چشم خورده» رو شنیدین. در بسیاری از مناطق دنیا عده زیادی بر این باورند که در چشم بعضی انسان‌ها نیروی خاصی وجود داره که میتونه باعث آسیب به دیگران بشه؛ حالا این آسیب میتونه جسمی یا مالی باشه. حتی بعضی‌ها عقیده دارن که مشکلات به وجود آمده در زندگیشان حاصل چشم زخمه. 

نماد چشم نظر به چه معناست؟

پدیداری مفهوم چشم نظر به ۳۰۰۰ سال قبل از میلاد مسیح بر‌میگرده.

همانطور که در بالا اشاره کردیم، چشم نظر بیانگر این عقیده‌ست که فرد بد‌چشم و حسود در چشم خود نیرویی داره که میتونه باعث بد‌شانسی فرد دیگری در زندگی بشه. بنابراین، بسیاری از افراد به دنبال راهی برای دفع چشم زخم هستن و به همین دلیل از جواهرات چشم نظر برای محافظت از خود در برابر چشم بد استفاده می‌کنن.

 البته ممکنه شما هیچ اعتقادی به چشم زخم نداشته باشین و صرفا به علت زیبایی نماد چشم‌نظر از‌ آن در جواهرات خود استفاده کنین.

کالکشن گردنبند طلا در ارل فقط به کارتیه ختم نمیشه. از سایر کالکشن‌های ارل دیدن کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.