خرید گردنبند قلب طلا [ ۶ مدل برتر ۲۰۲۳]

عکس گردنبند پلاک قلب و نگین گالری طلای ارل

اصالت در طراحی، ظرافت در ساخت و ماندگاری در نگاه اول. با انتخاب از بین انواع گردنبند قلب طلای ارل، دوست داشتن را به خود و دیگران هدیه دهید.

۱. گردنبند پلاک قلب طلا و نگین

طراحی‌های بسیار متنوعی از گردنبند‌های قلب طلا رو میشه در ارل پیدا کرد که یکی از اون‌ها گردنبند پلاک قلب و نگینه. این پلاک ویژگی‌هایی داره که اون رو به جواهری خاص و چشم‌نواز تبدیل می‌کنه.

اول از همه فرم دایره‌شکل آن نوعی حس اصالت رو به بیننده القا میکنه (به دلیل شباهت به گردنبند‌های سکه‌ای) و اون رو به گردنبندی شیک تبدیل میکنه که در همه مراسم‌ها میشه روش حساب کرد. قلب تو خالی داخل آن پوست شما رو به نمایش میزاره انگار که طرح قلب روی پوستتون حکاکی شده و این ویژگی جذابیت گردنبند رو چند برابر می‌کنه و در آخر تک نگینی که در داخل قلب قرار گرفته برق چشم‌نوازی رو به گردنبند میده. برای اطلاع از وزن و قیمت گردنبند پلاک قلب و نگین تصویر بالا را لمس کنید.

۲. گردنبند قلب طلا پرنس

این پلاک مشابه پلاک قلب و نگینه با این تفاوت که فرم قلب داخل متفاوته و در آن از نگین استفاده نشده. همچنین گردنبند قلب پرنس به علت اندکی تفاوت در وزن از گردنبند قبلی کمی گرون‌تره.

۳. گردنبند قلب طلا توخالی

اگه به دنبال گردنبندی مینیمال و با قیمت مناسب هستین، آویز قلب لیزری تو‌خالی یکی از بهترین انتخاب‌هاییه که می‌تونین داشته باشین.

همچنین اگه برای هدیه‌دادن به همسر یا مادر خود دنبال هدیه‌ای ارزشمند می‌گردین ولی بودجه‌ای محدود دارین، پیشنهاد ما به شما این آویزه. شما با بودجه‌ای زیر یک میلیون تومان یک آویز قلب که نمادی از عشق و محبته می‌خرین و اون رو به فرد عزیز زندگیتون هدیه می‌دین. چی بهتر از این؟ برای خرید آویز قلب لیزری تو خالی تصویر بالا را لمس کنید.

۴. گردنبند قلب کوبیده

۵. آویز پلاک قلب دامله

۶. آویز قلب دامله بزرگ

گردنبند قلب: نماد عشق، دوستی و محبت عمیق

از جمله موندگارترین طرح‌های جواهرات مدرن، طراحی گردنبند قلب طلاست که پلاکی به شکل قلبه. معنی و نماد این طراحی قلب واضح به نظر می‌رسه. با این حال عده‌ای از مردم به‌خاطر ریشه‌های تاریخی این طرح به سراغش می‌رن.

گردنبند طلا طرح قلب نماد عشق، دوستی و محبت عمیقه. البته قلب در طول تاریخ معانی مذهبی هم داشته. اما امروز بیشتر آدم‌ها به دلیل عشق و علاقه شدید گردنبند طلا قلب به هم هدیه می‌دن.

گردنبند طلا قلبی شکل قفلی

گردنبند طلا قلبی شکل قفلی در قرن نوزدهم شهرت بیشتری پیدا کرد و عده زیادی موقع خرید گردنبند طلا، انتخاب اول و آخرشون این گزینه بود. چرا که به‌خوبی بیانگر پیوند عشق و ازدواج بودن. 

جالبه بدونین مدل گردنبند قلب طلا مترادف با عشق بود. عاشق یک تار موی معشوق رو داخل این گردنبند می‌انداخت و همیشه روی قفسه سینه‌اش حفظ می‌کرد.

گردنبند قلب طلا باز

گردنبند قلب طلا باز از جمله نقش‌های رایج و پرطرفدار در طراحی جواهرات محسوب می‌شه. برای بسیاری از افراد، آویز قلب باز معنای زیادی داره و به معنای باز کردن قلب به روی شخصیه که آویز رو هدیه داده. در واقع باز کردن قلب به طرف مقابل اجازه می‌ده اون رو با عشق و محبت پر کنه.

برای کسانی که دوستشان دارید

گردنبند طرح قلب طلا می‌تونه عشق رو به معنای واقعی کلمه بیان کنه و نشون‌دهنده عشق مشترک بین دو فرد، خواه عشق بین زن و مرد، مادر و فرزند، دوست‌های صمیمی یا خواهر و برادر باشه که همیشه و تا ابد موندگاره. 

این هدیه ساده حاکی از عشق درونی شماست و عمق احساسات شما رو به بهترین شکل بیان می‌کنه.

برای خرید اینترنتی گردنبند طلا و جواهرات متنوع برای همه سلیقه‌ها، به شعب یا وبسایت گالری طلای ارل مراجعه کنید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.