خرید انواع انگشتر نگین‌دار طلا

عکس انگشتر پریمیوم گالری طلای ارل

سنگ جواهر‌ راهی مناسب برای اضافه‌کردن رنگ و لعاب به استایل شماست. ترکیب دو عنصر ارزشمند طلا و نگین، زیبایی جواهرات رو دو‌چندان میکنه و از آنجا که معمولا جواهرات نگین‌دار (خصوصا نگین‌های رنگی) در مقایسه با جواهرات بدون نگین کمتر در استایل افراد دیده میشه، استقاده از یک یا چند قطعه از آن‌ها میتونه استایلتون رو از بقیه متمایز کنه.

 قیمت انگشتر نگین‌دار طلا به وزن و نوع طلا و همچنین نوع و اندازه نگین به کار رفته در آن بستگی دارد؛ سنگ‌های طبیعی نسبت به سنگ‌های سنتتیک قیمت بالا‌تری دارن و همچنین سنگ جواهرات در دو دسته قیمتی و نیمه‌قیمتی جا می‌گیرن.

انگشتر طلا با نگین سنتتیک

نگین‌های سنتتیک یا همان ساختگی بر خلاف نگین‌های ارگانیک در آزمایشگاه و به دست انسان ساخته میشن. انسان با به کار‌گیری دانش و فناوری روز و با الگو‌برداری از نگین‌های طبیعی (ارگانیک) نگین‌های سنتتیک رو خلق میکنه. 

این سنگ‌ها از همه لحاظ (شیمیایی، فیزیکی و ظاهری) شبیه به نمونه ارگانیک خود هستن. مزیت این سنگ‌ها نسبت به سنگ‌های طبیعی قیمت بسیار مناسب آن‌هاست که خرید انگشتر نگین‌دار طلا رو برای افراد بیشتری ممکن میکنه.

۱. انگشتر نگین دار الکا سبز

انگشتر الکا سبز ۶ نگین یکی از مدل‌های انگشتر طلا نگین‌دار موجود در گالری ارله که از سنگ سنتتیک ساخته شده. رنگ سبز نگین درشت این انگشتر در کنار طلای زرد ترکیبی اصیل و چشم‌نواز به وجود آورده و شش نگین اطراف آن نیز به درخشش و زیبایی این انگشتر افزوده‌اند. 

این انگشتر به علت تعداد زیاد نگین مناسب استفاده روزمره نیست ولی برای مجالس شبانه مثل عروسی انتخاب درستیه.

۲. انگشتر نگین دار فریبا

اگه برای مراسم‌های مهم و رسمی دنبال انگشتری خاص هستین که در دست کمتر کسی پیدا بشه، این انگشتر برای شماست. طراحی زیبا و سه نگین‌ سبز رنگ انگشتر فریبا استایل شما رو شیک و گرون نشون میده.

 با در دست داشتن این انگشتر توی مراسم‌ها حسابی بدرخشین و توی ‌ذهن‌ها باقی بمونین.

انگشتر طلا با نگین صدف

رنگ سفید صدف لطافت و ظرافت رو به استایل شما هدیه میده و با هر آیتم دیگری از استایل شما از جمله جواهرات دیگر و لباس‌ها به خوبی ست میشه. انگشتر نگین‌دار طلا مدل دایره خط صدف طراحی ساده‌ و زیبایی داره و باب میل مینیمال‌پسند‌هاییست که جواهرات ظریف را به جواهرات سنگین و پر زرق و برق ترجیح میدن.

انگشتر طلا با نگین مروارید

انگشتر‌های مرواریدی از پر‌طرفدار‌ترین انگشتر‌های طلا زنانه نگین‌دار هستن. شاید دلیلش این باشه که مروارید هیچ محدودیت زمانی و مکانی برای استفاده نداره و جواهرات مرواریدی رو میشه همه جا و برای تکمیل‌کردن هر نوع استایلی به کار برد.

جزییات انگشتر طلا مدل پریمیوم و دونه‌های مرواریدی که دور تا دور آن ردیف شدن، راز زیبایی این انگشتره. از آنجا که مروارید نماد خلوص، صداقت و عشقه، این انگشتر برای هدیه‌دادن به همسر یا مادر انتخاب هوشمندانه و مناسبیه. 

انگشتر 3 نگین

انگشتر 3 نگین رو می‌تونید هر روز دستتون کنید، بدون این که نگینش به جایی گیر کنه یا خود انگشتر شما رو اذیت کنه. این انگشتر طراحی بسیار ظریف و خلاقانه‌ای داره. می‌تونید اون رو با انگشترهای دیگه ترکیب کنید یا به صورت تکی دستتون کنید.

انگشتر 3 نگین به دلیل ظرافتش، باب میل بسیاری از خانم‌های جوان و حتی دخترخانم‌هاست. استفاده از سه نگین گرد در این انگشتر باعث شده مدل انگشتر از یکنواختی خارج بشه و با وجود باریک بودنش، بتونه نظرها رو به خودش جلب کنه.

انگشتر پرتو تک نگین

انگشتر پرتو تک نگین با وجود ظرافتی که در طراحیش به کار رفته، با توجه به چیدمان خاص نگین‌ها، بسیار درخشنده و زیباست. این انگشتر رو می‌تونید به صورت تکی دستتون کنید یا اون رو با انگشترهای پرتو و پرتو نگین ترکیب کنید.

انگشتر پرتو نگین

پرتو نگین، انگشتر تکمیل کننده انگشتر قبلیه. این انگشتر بسیار زیبا و خاص رو به صورت تکی هم می‌تونید دست کنید. ست این انگشترها با هم ترکیب جذابی رو تشکیل میدن. می‌تونید انگشتر پرتو تک نگین رو هر روز دستتون کنید و برای موقعیت‌های خاص، انگشتر پرتو نگین رو بهش اضافه کنید.

انگشتر پرنسا

خانم‌هایی که دنبال جواهرات خاص و نوآورانه هستن، حتما پرنسا رو می‌پسندن. طراحی این انگشتر با مدل‌هایی که تا حالا دیدین متفاوته. این انگشتر مشکلی که خیلی از انگشترهای ظریف و نازک دارن، یعنی یکنواختی رو نداره و با وجود ظرافتش، در همون نگاه اول توجه بیننده رو به خودش جلب می‌کنه.

انگشتر ژیوان با سنگ

نگین‌های سبز رنگ شبیه به زمرد همیشه مورد توجه خانم‌های شیک پوش و باسلیقه بودن و هستن. این نگین‌ها باعث می‌شن که استایل شما پخته‌تر به نظر برسه. این مدل انگشتر طلا مجلسی انتخاب خوبی برای مهمانی‌هاست.

انگشتر ژیوان دامله با سنگ

انگشتر ژیوان دامله با ضخامت بالای حلقه و برش گنبدی شکلش، بین خانم‌های میانسال و مسن طرفدارهای زیادی داره. استفاده از نگین سبز رنگ، باعث شده این انگشتر بسیار خاص و شبیه به عتیقه به نظر برسه.

انگشتر ژیوان میل میل مینی با سنگ

انگشتر ژیوان میل میل مینی با سنگ، نسبت به انگشترهای قبلی ضخامت کمتری داره اما برش‌های روی انگشتر به همراه نگین بزرگ سبز رنگ و نگین‌های ریز حاشیه‌ای، باعث شدن با وجود کوچکتر بودن، درخشش زیادی داشته باشه.

انگشتر میلان فلشی سبز

این انگشتر یکی از خاص‌ترین انگشترهای نگین‌داره که با طرح سه بعدی، نگاه‌ها رو به خودش خیره می‌کنه. روی حلقه، خطوطی شبیه به فلش کار شده که از نگین سبز گرد وسط انگشتر به سمت خارج گسترش پیدا می‌کنن و انگشت شما رو در آغوش می‌کشن.

انگشتر میلان مورب سفید

انگشتر میلان مورب سفید شبیه به میلان فلشی طراحی شده با این تفاوت که روی حلقه انگشتر از خطوط مورب استفاده شده. این حلقه هم طرح سه بعدی جذابی داره و نگین سفید دایره‌ای وسط انگشتر، زیباییش رو تکمیل می‌کنه.

انگشتر میلان مورب سبز

طرح انگشتر قبلی رو دوست داشتید اما نگین سبز رو ترجیح می‌دین؟ میلان مورب سبز برای شما ساخته شده. طرح اصیل و خاص این انگشتر نظر خانم‌هایی که طرفدار استایل‌های کلاسیک هستن رو به خودش جلب می‌کنه.

انتخاب بهترین مدل انگشتر نگین‌دار

انگشتر یکی از جواهرات ضروری برای هر خانمی به حساب میاد و اکثر خانم‌ها دوست دارن چند مدل انگشتر مناسب برای موقعیت‌های مختلف در جعبه جواهراتشون داشته باشن.

انگشترهای بدون نگین و ساده که در دست راحت هستن، بیشتر برای استفاده روزمره انتخاب می‌شن در حالی که برای مجالس و مهمانی‌ها، خانم‌ها بیشتر به سراغ انگشترهای نگین‌دار میرن.

برای انتخاب بهترین مدل انگشتر نگین‌دار باید نکات زیر رو در نظر داشته باشید:

سایز انگشتر

برخلاف گوشواره، گردنبند و سایر جواهرات، حتما باید انگشتری رو بخرید که سایز مناسبی برای انگشت شما داشته باشه. چند روش برای پیدا کردن سایز مناسب انگشتر وجود داره.

بهتره اندازه انگشت رو حوالی ظهر که به علت گرم شدن دست‌ها، انگشتان دست به بزرگ‌ترین اندازه خودشون میرسن اندازه بگیرید.

این کار رو می‌تونید با بستن نخ به دور انگشت یا پیچیدن کاغذ دور انگشت انجام بدین. اگر برای انتخاب سایز انگشتر نیاز به راهنمایی دارید، حتما با کارشناسان ما در گالری ارل تماس بگیرید.

انگشتر مناسب با سن

انگشتری رو انتخاب کنید که برای سن شما مناسبه؛ انگشترهای ظریف برای سنین پایین‌تر مناسبن، در حالی که برای خانم‌هایی که سنین بالاتری دارن، بهتره از انگشتر طلا درشت با نگین‌های بزرگ‌تر استفاده بشه.

البته خیلی مهمه که مطابق با سلیقه و شخصیت خودتون انگشتر انتخاب کنید. بعضی خانم‌های جوان ممکنه به انگشترهای بزرگ بیشتر علاقه داشته باشن و برعکس!

ست کردن انگشتر با سایر جواهرات

به سایر جواهراتتون توجه کنید و سعی کنید انگشتری رو انتخاب کنید که به بقیه جواهراتتون بیاد؛ مثلا اگر گردنبند مروارید انتخاب کردید، انگشتر زمرد باهاش جالب نمی‌شه.

همینطور اگر یکی از زیورآلات انتخابی شما بزرگ و توی چشمه، بهتره که بقیه جواهرات رو کمی ساده‌تر انتخاب کنید تا استایل شما شلوغ به نظر نرسه.

ست بودن انگشتر با دستبند یا النگو هم بسیار مهمه. توصیه می‌کنیم انگشترهای بزرگ رو با دستبند یا النگوی بزرگ و ضخیم ست نکنید. همینطور انگشتر نگین‌دار رو با دستبند بدون نگین یا دارای نگین همرنگ و مشابه ست کنید.

انگشتر مناسب با فرم دست

به فرم دستتون توجه کنید و انگشتری رو انتخاب کنید که برای فرم دست شما مناسبه:

اگر دست کوچکی دارید بهتره از انگشتر با نگین ریز ترجیحا گرد یا اشکی استفاده کنید.

اگر دست شما بزرگه، نگین‌های بزرگ‌تر هماهنگی بهتری با دستتون ایجاد می‌کنن.

اگر انگشتهای کوتاهی دارین، بهتره به دنبال انگشتری باشید که حلقه باریک و نگین کشیده داره. ناخن بلند و استفاده از دو انگشتر در یک انگشت هم به کشیده‌تر به نظر رسیدن انگشت شما کمک می‌کنه.

اگر انگشت کشیده و بلندی دارید، تقریبا همه انواع انگشتر طلا به دست شما میان. در کل حلقه‌های پهن با نگین گرد و انگشترهای بسیار ظریف برای دست‌های کشیده مناسب هستن.

اگر دست تپلی دارید و انگشتهای شما پهن هستن، بهتره سراغ انگشترهایی برید که ضخامت حلقه اون‌ها متوسط به بالاست. نگین‌های مستطیلی و بیضی کشیده برای شما مناسب‌تر هستن.

انگشتر نگین‌دار برای نامزدی

معمولا برای حلقه نامزدی، انگشتر نگین‌دار خریداری می‌شه. انگشتر برلیان برای حلقه نامزدی بیشترین طرفدار رو داره اما به علت قیمت بالایی که داره، نگین ‌های رنگی، برخی سنگ‌های قیمتی و نگین سنتتیک هم برای این مراسم استفاده می‌شن.

با توجه به این که انگشتر نامزدی دائما توی دست عروس خانوم می‌مونه، بهتره نگین‌هایی که ارتفاع کمی دارن و توی دست راحت هستن رو انتخاب کنید.

نکاتی برای ست کردن انگشتر طلای نگین‌دار

ست کردن ناخن با انگشتر خیلی مهمه. وقتی مدل ناخن شما با نگین انگشتر ست باشه، انگار که انگشتر رو برای دست شما ساختن.

اگر می‌خواین برای مراسم خاصی انگشتر انتخاب کنید، هارمونی رنگ لباس شما با رنگ نگین انگشتر بسیار مهمه. مثلا انگشترهای صدفی یا مرواریدی با لباس سفید و رنگ روشن هارمونی جذابی ایجاد می‌کنن. در حالی که نگین‌های سبز رنگ با لباس مشکی بیشتر خودشون رو نشون میدن.

می‌تونید یک انگشتر نگین‌دار رو با چند انگشتر ظریف بدون نگین همزمان ست کنید.

اگر استایل مدرن و ترندی رو بیشتر می‌پسندین، می‌تونید از چند تا انگشتر بزرگ همزمان استفاده کنید اما دقت کنید این مدل باید به بقیه استایلتون بیاد.

یکی از ست‌های پرطرفدار در میان خانم‌های جوان و نوجوان، استفاده از چند حلقه ظریف با طرح‌های مختلف به صورت همزمانه. در این استایل از انگشترهایی که نگین ریز دارن استفاده می‌شه.

نگین‌هایی که رنگ‌های خاص دارن می‌تونن به استایل شما سرزندگی خاصی اضافه کنن. مثلا اگر لباس‌هایی با رنگ خنثی مثل طوسی، کرم یا سفید پوشیدین، یک انگشتر با نگین رنگی براق می‌تونه تکمیل کننده جذابی برای تیپ شما باشه.

معنی انگشتر در هر انگشت

می‌دونستین انگشتر در هر انگشت معنای خاصی داره؟ خیلی از خانم‌ها به این معانی توجهی نمی‌کنن، اما شاید دونستن معنی انگشتر در هر انگشت برای شما جالب باشه.

انگشتر در انگشت شست نماد قدرت و استقلاله

انگشتر در انگشت اشاره اغلب به عنوان نمادی از رهبری و بلندپروازی شناخته می‌شه

انگشتر در انگشت وسط مسئولیت‌پذیری، تعادل و پایداری رو نشون می‌ده

انگشتر در انگشت حلقه، نشون دهنده ازدواج یا نامزدیه در نهایت انگشتر در انگشت کوچک، نشان‌دهنده ارتباط و ابراز وجوده

چرا انگشتر نگین دار طلا محبوب است؟

سال‌های ساله که انگشتر نگین دار طلا چیزی بیشتر از زیورآلات تجملاتی روی انگشت دست خانم‌ها و آقایونه. این جواهرات از قدیم نماد اقتدار، وعده، قول‌ و قرار، حتی مهر و امضای بزرگان بوده و هنوز هم هست.

انگشتر طلا زنانه نگین دار معمولا به‌صورت تک‌نگین و با یک الماس یا دیگر سنگ‌های قیمتی ساخته می‌شه تا حواس مخاطب رو از جلوه بی‌نظیر نگین انگشتر پرت نکنه. 

اگه قیمت انگشتر نگین دار طلا برای خریدار مهم نباشه، بهترین و محبوب‌ترین گزینه، انگشتری با نگین الماسه. درخشش این سنگ در کنار زیبایی کلاسیک حلقه‌ طلا شاهکاری خلق می‌کنه که کمتر کسی با دیدنش مجذوب و شیفته نمی‌شه.

اگه شما هم از طرفدارهای پر و پا قرص این انگشترها هستین، می‌تونین برای خرید انگشتر طلا در سایت ارل گالری وارد صفحه محصول بشین و قیمت این انگشتر‌های تک نگین طلا رو مشاهده کنین.

انواع طرح انگشتر نگین دار طلا

در دنیای امروز اکثر مشتری‌های جواهرات به طرح‌های ساده و مینیمال گرایش دارن. این ساده‌پسندی حتی موقع انتخاب طرح انگشتر نگین دار طلا هم کاملا ملموسه. به‌طوری که حلقه‌های ساده که تنها جلوه اون‌ها یک نگین الماس درشت درست وسط انگشتره، از محبوبیت فوق‌العاده زیادی برخوردارن.

اگرچه موقع خرید انگشتر نگین دار طلا انتخاب اکثر خریدارها انگشتر تک نگینه الماسه، عده‌ای ترجیح می‌دن سبک و سیاق خودشون رو به طراحی انگشتر اضافه کنن تا جواهر نهایی کاملا منحصربه‌فرد و مطابق با سلیقه شخصی اون‌ها باشه. 

لازم به یادآوریه که حتی انگشتر‌های تک نگین هم فقط به طرح‌های مینیمال محدود نمی‌شن و هزاران طرح از اون‌ها در ویترین‌های جواهرفروشی دیده می‌شه. 

بهترین فلز برای انگشتر نگین دار

انگشتر تک نگین رو می‌شه با هر فلزی ساخت. حقیقتا فرقی نمی‌کنه این انگشتر از جنس پلاتین باشه یا طلا و نقره و تیتانیوم، در هر صورت ظاهر زیبای اون برازنده دستان شماست و نمیشه با قاطعیت یکی از این فلزها رو به عنوان بهترین گزینه انتخاب و معرفی کرد. چون هر کدوم ظاهر و خواص منحصر‌به‌فرد خودشون رو دارن و این بودجه خریداره که تعیین می‌کنه به سراغ کدوم گزینه بره.

کلام آخر

تقریبا همه ما با انگشتر نگین دار طلا آشنا هستیم و لابه‌لای انواع نگین‌های این انگشتر‌ها، از نگین گرد گرفته تا بیضی، مارکیز، گلابی، قلبی، مربعی، مستطیلی، رادیانت و کاشن کات، حداقل به یک مدل علاقه‌مندیم. این راهنما صرفا جهت یادآوری این جواهرات جذاب به شما عزیزان بود و امیدواریم لذت‌بخش بوده باشه.

برای خرید انگشتر طلا در مدل‌های متنوع و برای سلیقه‌های مختلف به سایت یا شعب حضوری گالری طلای ارل مراجعه کنین. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.