عکس گوشواره طلا گالری طلای ارل
گوشواره میخی همیشه عضو ثابت جعبه جواهرات همه افرادی بوده که به جواهرات علاقه دارن. در مواقعی که نمی‌دونین چه مدل گوشواره‌ای به گوش بندازین، گوشواره میخی به کمکتون میاد.

گوشواره میخی همیشه انتخابی مطمئنه چرا که به راحتی با همه لباس‌ها ست میشه و در همه مناسبت‌ها قابل استفاده‌ست.

در این مطلب به پنج دلیل برای خرید گوشواره میخی اشاره می‌کنیم:

۱. استفاده از گوشواره میخی محدودیت سنی نداره

احتمالا اولین گوشواره‌ای که هر فرد بعد از سوراخ‌کردن گوشش برای جلوگیری از بسته‌شدن سوراخ گوش می‌اندازه یه جفت گوشواره میخی کوچیک و سبکه. از زمان سوراخ‌کردن گوش تا دوران پیری میشه از این نوع گوشواره در استایل‌های متفاوت استفاده کرد.

۲. گوشواره میخی نگین‌دار

اگه به دنبال استفاده از سنگ‌های قیمتی و نیمه‌قیمتی در استایل روزمره هستین، گوشواره‌ میخی نگین‌دار انتخاب خوبیه.

عکس گوشواره طلا مدل چشم و مژه نگین گالری طلای ارل

اگه فعالیت‌های روزمرتون از نظر فیزیکی سنگینه و نمی‌خواین که از انگشتر‌ها یا دستبند‌های نگین‌دار استفاده کنین، استفاده از گوشواره میخی نگین‌دار جایگزین راحت‌تر و سبک‌تریه.

۳. گوشواره‌ میخی برای استفاده روز‌مره

بیشتر خانوم‌ها وقتی یه گوشواره میخی طلا رو گوش می‌کنن، تا روز‌ها اون رو به گوش دارن و فقط برای تعویضش با گوشواره‌ای دیگه اون رو در‌میارن. دلیلش هم اینه که گوشواره‌های میخی اکثرا خیلی راحتن، به راحتی با همه لباس‌ها ست میشن و میشه بدون هیچ احساس ناراحتی با آن‌ها خوابید.

میشه روز‌ها از یه گوشواره میخی شیک استفاده کرد و دیگه دغدغه ست‌کردن گوشواره با لباس رو نداشت.

۴. گوشواره میخی مختص به جنسیت خاصی نیست

همیشه تفاوت آشکاری بین جواهرات زنونه و مردونه وجود داره، اما هر‌قدر با ذهن باز‌تری به این موضوع نگاه کنیم، این تفاوت‌ها به طور تدریجی محو میشه.

خیلی کم پیش میاد که مردی گوشواره حلقه‌ای بزرگ یا گوشواره چلچراغی به گوش بندازه، اما گوشواره میخی اسپرت همیشه از اون دسته جواهراتی بوده که هم خانوم‌ها و هم آقایون علاقه‌مند به جواهرات ازش استفاده کردن و می‌کنن.

۵. گوشواره میخی مناسب استفاده لایه لایه

داشتن سوراخ‌های گوش‌ متعدد نوعی استایله و چیزیه که اکثر ما دوست داریم. سوراخ گوش‌های متعدد این امکان رو به شما میده که بیشتر بتونین علایق و روحیاتتون رو از طریق استایلتون نشون بدین.

عکس گوشواره طلا مدل ابر و رعد گالری طلای ارل

گوشواره میخی انتخابی ایده‌آل برای استفاده کسانیه که گوششون بیشتر از یه سوراخ داره؛ میشه از هر گوشواره برای نشون دادن بخشی از شخصیت استفاده کرد.

گوشواره میخی همیشه راحت‌ترین و شیک‌ترین انتخابه. از گوشواره‌های میخی مینیمال میشه در موقعیت‌ها و مناسبت‌های مختلف استفاده کرد، گوشواره‌ میخی اسپرت انتخابی مشترک بین خانوم‌ها و آقایونه.

گوشواره میخی نگین‌دار و مزین به سنگ جواهر انتخابی مناسب برای مجالس رسمی و عروسی‌هاست.

برای خرید انواع مدل گوشواره طلا، کلمه “خرید گوشواره طلا”  رو لمس کنید.

۸ گوشواره ساده زنانه که حتما باید ببینید

۵ مدل گوشواره ترند ۲۰۲۲ که نبایداز دست دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.