عکس گردنبند تاج گوی گالری طلای ارل

وقتی سری به بازار طلا و جواهرات می‌زنیم متوجه می‌شیم که انواع گردنبند طلا سبک با تنوع شکل و طرح‌ها، ساخته شدن تا هر کسی بتونه یک گردنبند شیک برای خودش پیدا کنه. گردنبند طلا توانایی هماهنگی عالی با اکسسوری‌هایی مثل گوشواره‌ و انگشتر رو داره.

در واقع وقتی یک گردنبند طلا سبک، دور گردن‌مون داریم، لطافت و برجسته ‌شدن بین دیگران رو به خوبی حس می‌کنیم. همچنین با الگوها و طرح‌های مختلف مثل قلب، پرنده و نام افراد مهم در زندگی‌مون، می‌تونیم به گردنبند خودمون یک حس خاص و منحصربه‌فرد بدیم.

با توجه به انواع مدل گردنبند طلا، در این فرصت شما رو با 15 نمونه گردنبند سبک طلا از گالری طلا ارل آشنا می‌کنیم تا زمان خرید، ایده‌های جذاب و خاصی رو در نظر بگیرین.

1. گردنبند طلا سبک وزن؛ گردنبند 2 برگ و مروارید

گردنبند 2 برگ و مروارید، آیتمی با طراحی ساده اما زیباست. به جای زنجیر بزرگ، از یک زنجیر باریک استفاده می‌کنه که به راحتی می‌تونیم طول اون رو تنظیم کنیم. دو برگ (یک برگ بزرگ و یک برگ کوچک)، به انتهای زنجیر متصل شدن.

انتهای زنجیر هم یک مروارید سفید داره که برگ‌ها رو نگه داشته و به طور زیبایی به زنجیر متصل شده. این طرح، ظرافت و زیبایی رو با هم ترکیب می‌کنه و جواهری ساده اما شیک رو ارائه میده.

2. گردنبند 3 نگین نانا

دومین پیشنهاد ما در لیست گردنبند طلا سبک، گردنبند 3 نگین نانا هست که توصیه می‌کنیم اون رو از دست ندین. این گردنبند از جمله طرح‌های شیک و محبوب در جواهرات به حساب میاد. زنجیر باریکی داره که به سه تا نگین زیبا و به هم پیوسته متصل شده. این سه نگین می‌تونن نمادهای مختلفی رو نمایان کنن.

مثلا می‌تونن نماد عشق، ثبات و پیوند باشن. یا اینکه هر یک از نگین‌ها نمایانگر اعضای خانواده، دوستان یا حتی ایده‌ها و ارزش‌های شخصی باشن. این گردنبند علاوه بر زیبایی توانایی برقراری ارتباط با معانی عمیق رو هم داره و حتما جزو بهترین هدایا برای عزیزان ما به شمار میاد.

3. گردنبند طلا سبک LOVE اسپشیال

گردنبند LOVE اسپشیال هم یک زنجیر ساده داره و کلمه LOVE به شکل حروف به هم پیوسته در انتهای زنجیر قرار دارن. روی قسمت‌هایی از حروف، برجستگی‌هایی وجود داره که به زنجیر زیبایی بیشتری می‌بخشن. البته، روی این برجستگی‌ها کمی خراش خوردگی می‌بینیم که جزئی از طراحی گردنبند هستن.

این نوع طراحی به خوبی تونسته زیبایی این جواهر رو چند برابر کنه. در نظر داشته باشین که بین انواع گردنبند طلا، این گزینه می‌تونه یک هدیه عالی برای روز ولنتاین باشه.

4. گردنبند Love اسپشیال تو خالی

نمونه بعدی که در لیست گردنبند طلا سبک ما قرار داره، گردنبند Love اسپشیال تو خالی هست که طراحی اون شبیه به گردنبند LOVE اسپشیال انجام شده. این گردنبند هم یک ترکیب منحصر به فرد از سادگی و زیبایی به حساب میاد.

با طراحی زنجیره‌‌ ساده، تمرکز روی حروف «love» به هم چسبیده‌ اما تو خالی قرار می‌گیره. این طراحی علاوه بر نمایش پوست بدن باعث ایجاد جلوه‌ای سحرآمیز و زیبا بر روی گردن شما می‌شه. گردنبند Love اسپشیال توخالی نشان دهنده عشق و ارتباط عمیقی هست و با ابراز این احساس با ظاهری بسیار زیبا و منحصر به فرد، می‌تونه شما رو به فردی جذاب و خاص تبدیل کنه.

5. گردنبند طلا سبک آرامیس

اگه به دنبال یک گردنبند طلا زنانه سبک هستین تا توی مهمونی‌ها جلوه‌ای خاص داشته باشین، ما این مورد رو بهتون پیشنهاد می‌کنیم. گردنبند آرامیس یک آویز ساده داره که به زنجیرش آویزون شده. ابتدای آویز یک دایره توپر قرار داره و در انتها یک مروارید سفید طراحی شده.

این گردنبند مجلسی برای مهمانی‌های شبانه یا دورهمی‌های دوستانه بسیار مناسبه. اگر لباسی با یقه باز داشته باشین، این گردنبند به خوبی زیبایی خودش رو نشون می‌ده. پوشیدن این گردنبند می‌تونه به شما احساس آرامش و شیک بودن رو القا کنه و به لباستون جلوه‌ای خاص بده.

6. گردنبند آنیسا

نمی‌تونیم از گردنبند طلا سبک صحبت کنیم و به مدل آنیسا اشاره نکنیم. گردنبند آنیسا، با یک زنجیر ساده و دلپذیر مجهز شده. آویز این گردنبند، زنجیر رو به دو قسمت تقسیم کرده. آویز یک دایره است که به اطرافش 20 دایره کوچک چسبیده‌. بر روی دایره اصلی نقوش برجسته و جالبی قابل مشاهده هست.

در مرکز آویز، یک گل با 8 پر قرار داره و یک چشم نظر بر روی اون طراحی شده. چشم نظر با یک نگین سفید زیبا تزیین شده و زیبایی خاصی پیدا کرده. این گردنبند هم با طرح خاص و ظاهری جذاب می‌تونه به استایل شما جلوه و زیبایی ببخشه.

7. گردنبند الماس اسپشیال

گردنبند الماس اسپشیال یک زنجیر ساده داره که به یک الماس سه بعدی متصل شده. می‌دونیم که الماس دارای برجستگی‌هایی هست که توی این محصول به صورت تو خالی طراحی شدن تا پوست رو نمایان کنن. الماس همیشه نمادی از ثروت، شکوه و زیبایی بوده. این گردنبند هم با حضور الماس (علاوه بر جذابیت خودش)، احساس لوکس و استثنایی بودن رو القا می‌کنه.

این اکسسوری برای مناسبت‌های ویژه مثل مراسم عروسی، جشن‌ها و اجتماعات مهم بسیار مناسب هست. همچنین، می‌تونیم اون رو در روزهای خاص و زمانی که می‌خوایم نمایشی شیک و لاکچری از استایل خودمون داشته باشیم، استفاده کنیم.

8. گردنبند طلا سبک ایران اسپشیال کوچک

گردنبند ایران اسپشیال کوچک، یکی از جذاب‌ترین طراحی‌ها بین انواع گردنبند طلا سبک رو داره. گردنبند ایران اسپشیال کوچک یک زنجیره ساده داره که به شکل نقشه کشورمان متصل شده. در این طراحی، نقشه ایران با رنگ طلایی و حالتی سه بعدی به تصویر کشیده شده.

وقتی کسی این گردنبند ایران رو روی گردن خود قرار می‌ده، میهن پرستی خودش رو به نمایش می‌گذاره. این عمل نشون می‌ده که فرد به ایران و هویت ملی خودش افتخار می‌کنه و به این آب و خاک تعهد داره. این گردنبند نمادی از احترام به هویت ملی هست و ارتباط فرهنگی و اجتماعی رو هم تقویت می‌کنه.

9. گردنبند بینهایت نانا

گردنبند بینهایت نانا، یکی دیگه از نمونه جواهرات ساده و شیک به حساب میاد که با یک زنجیره ساده ارائه می‌شه. اما جالب‌ترین قسمت این گردنبند، علامت بی‌نهایتی هست که به زنجیر وصل شده. این علامت نمادی است از بی‌انتهایی و بزرگی که ما در زندگی می‌تونیم تجربه کنیم.

این گردنبند برای رویدادها و مراسم‌های خاصی مناسبه، از جمله مراسم عروسی، مجالس خانوادگی یا حتی جشن‌های مذهبی و محفل‌های فرهنگی و هنری. با داشتن این گردنبند، می‌تونین به طرزی زیبا و الهام‌بخش بیانگر بی‌نهایتی عشق، دوستی و رشد شخصی خودتون باشین.

10. گردنبند تاج گوی

گردنبند تاج گوی هم به عنوان یک نوع گردنبند طلا سبک شناخته می‌شه و معمولا نمادی از استحکام، قدرت و ارجمندی رو نشون می‌ده. زنجیر ساده این محصول نشون دهنده پایبندی و اتصال هست و تاجی که به زنجیر متصل شده، می‌تونه نشانگر درخشش و بزرگواری باشه.

سه رأس تاج با گوی‌های کوچیک و جذاب تزیین شدن که تاکید برای تاج رو بیشتر می‌کنن. استفاده از این نماد معمولا به منظور نشان دادن جایگاه بالا، حکومت یا اعتبار انجام می‌شه. به عنوان مثال، وقتی کسی از این گردنبند استفاده کنه، می‌تونه نشان دهنده قدرت یا توانایی مدیریت فردی اون شخص باشه.

11. گردنبند طلا سبک خورشید نانا

گردنبند خورشید نانا هم یک زنجیر ساده داره و خورشید رو به شکل ساده و مینیمالیستی نشون داده. در واقع این زنجیره به یک طرح خورشیدی متصل شده که با جزئیات کم و طراحی ساده ارائه می‌شه. خورشید به عنوان نمادی از هماهنگی، انرژی مثبت و نور در این طرح قرار گرفته.

این نماد بیانگر قدرت، روشنایی، امید و تجدید نظر هست. گردنبند خورشید نانا برای استایل‌های مختلف مناسب هست، از جمله استایل‌های روزمره، شیک و البته استایل‌های مینیمالیستی. با تمرکز روی سادگی در طراحی، می‌تونه با لباس‌های متنوعی مثل تی‌شرت‌ها، پیراهن‌ها یا حتی لباس‌های مجلسی سازگاری داشته باشه.

12. گردنبند شاخ گوزن

این گردنبند شاخ گوزن، یک ظاهر خاص و دلفریبی داره. زنجیر ساده‌ای براش ساختیم که به طرح شاخ گوزن وصل شده. شاخ گوزن هم به صورت متقارن روی این زنجیر قرار داره. این طرح خیلی شیکه و در ساختش از طراحی مینیمال استفاده شده و در دسته بندی گردنبندهای مینیمال گالری طلای ارل قرار می‌گیره.

این نمونه گردنبند طلا سبک می‌تونه نشون دهنده احترام ما به جانداران باشه و علاقه‌ خاص ما به طبیعت رو نمایش بده. با این گردنبند می‌تونیم بیشتر به فکر طبیعت باشیم و به دیگران هم نشون بدیم که حفاظت از حیوانات چقدر برای ما اهمیت داره.

13. گردنبند عشق کوچک

گردنبند عشق کوچک یک زنجیر ساده داره که حروف عشق بهش متصل شدن. حروف این کلمه از هم جدا هستن اما کنار هم قرار دارن. انگار عشق به هیچ وجه قابل جدا شدن نیست. این اکسسوری می‌تونه یک هدیه عالی برای اونایی که از ته دل دوستشون داریم (مثلا مادرها) باشه. این گردنبند باعث می‌شه به یاد ما بیفتن و بدونن چقدر ارزشمند هستن.

در ضمن یادآوری می‌کنه که عشق ماندگار و پایداره و انرژی اون همیشه به اونایی که برامون مهم هستن برمی‎گرده. البته این گردنبند زیبا و شیرین احساسات عمیق‌تری رو منتقل می‌کنه که تنها با استفاده ازش می‌تونین اونها رو حس کنین.

14. گردنبند قلب گوی ریز

گردنبند قلب گوی ریز، یک زنجیره ساده داره که به طرح قلب اتصال پیدا می‌کنه. قلب با گوی‌های کوچیک و ظریف به زنجیره متصل شدن. این طرح در بخش مرکزی قلب خالی هست و می‌تونه پوست بدن رو نمایش بده. این گردنبند طلا سبک علاوه بر ظاهر زیبا، قیمت مناسبی هم داره و می‌تونیم اون رو به عنوان یک جزء از اکسسوری‌های روزانه استفاده کنیم.

از اونجایی که با استحکام ساخته شده، می‌تونیم به طور مداوم ازش استفاده کنیم و روزهای طولانی گردنبند رو روی گردنمون نگه داریم.

15. گردنبند گوی

این گردنبند گوی، یکی از ساده‌ترین و کم حجم‌ترین گردنبندها در بازاره. فقط یه زنجیره ساده داره که یه گوی کوچیک بهش وصل شده. این گوی تو پره و معمولا نماد چیزهایی مثل عشق، دوستی یا امید هست. هرکسی می‌تونه این گوی رو بر اساس تفسیر شخصی خودش ببینه.

از طرفی، این گردنبند به عنوان جزئی از استایل روزمره هم استفاده می‌شه، چون طراحی ساده و جذابی داره و به قیمت مناسبی در دسترسه. با این سادگی و زیبایی، این گردنبند می‌تونه جزو اکسسوری‌های مورد علاقه‌ اکثر دختر خانم‌ها بشه.

6 دیدگاه:
تیر 24, 1402

چطوری حساب کردی که سه گرم طلا در آمده 9ملیون

تیر 26, 1402

سلام و وقت بخیر
هر کالایی هزینه ی ساخت و تولید دارد مثل لباس که شما خریداری میکنید شما پول پارچهی دوخته نشده را به فروشنده نمیدهید و هزینهی خیاط ، اتو ، باربری و و و تمامی هزینه ها به علاوه سود تولید کننده را نیز میدهید . این اتفاق در خوراک و تمامی مبادلات روزمره نیز صدق میکند. در مورد مصنوعات (کالاهای تولید شده ) طلا نیز این شرایط صدق میکند.
با توجه به تعدد کالاهای پیشنهادی در مقاله من برای شما قیمت گردنبند سه نگین نانا را محاسبه میکنم.
با توجه به لحظه ای بودن قیمت طلا در کشور قیمت طلای خام در حال حاضر یعنی 2338000 تومان را مدنظر قرار میدهیم.
اجرت ساخت (هزینه ی ساخت که شامل استهلاک دستگاه های ساخت و پرداخت ، حقوق کارمندهای بالاسر دستگاه ها هستند و کارمندی که این کالا را ساخته ، برق ، آب ، پرت شدن طلا در حین ساخت ، هزینه تحویل از کارگاه به دفتر مرکزی و ارسال به شعبه و چندین هزینه ی دیگری که خریدار نمیبیند ) برابر 18 درصد می باشد . سود خالص طبق تعرفه و قانون اتحادیه طلا و جواهر 7 درصد میباشد. مالیات بر ارزش افزوده محصول که فقط برروی اجرت و سود فروشنده محاسبه میشود نیز 9 درصد میباشد.
مجموع این اعداد با قیمت روز طلای خام عددی معادل 3،007،000 تومان میکند.
امیدوارم نحوه محاسبه قیمت محصول را متوجه شده باشد و اگر جایی به شما محصولی را بصورت خام فروختند به آن شک داشته باشید چون هیچ محصولی بصورت خام و بدون هزینه ساخته نمیشود و باید به آن شک کرد.

خوب قیمتش برای بانوان مناسب است موفق باشند

مرداد 9, 1402

سپاس از لطف شما 🙏🌺

مرداد 4, 1402

برای بانوان خوب است و قیمتش هم مناسب است موفق باشد

مرداد 9, 1402

سپاس از لطف شما 🙏🌺

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.