مدل‌های گردنبند طلا که شما را به روز نشان می‌دهد

مدل گردنبند طلا

سال‌هاست که خانم‌ها عادت کردن در استایل روزمره و موقعیت‌های خاص زندگی‌شون، از انواع مدل گردنبند طلا با ظاهری درخشان، زیبا و جذاب استفاده کنن. این درخشش و زیبایی، باعث می‌شه استایل افراد تا حد زیادی شیک‌تر و جذاب‌تر شه.

انواع گردنبند طلا با طرح‌ها و جزئیات مدرن، بدون شک می‌تونن یک اکسسوری فوق‌العاده و استثنایی باشن. خوشبختانه در گالری ارل، گردنبندهای طلا در طرح‌ها و مدل‌های زیادی عرضه شدن و شما می‌تونید از طرح‌های کلاسیک و سنتی تا طرح‌های مدرن و خلاقانه، گزینۀ موردنظر خودتون رو انتخاب کنید.

این تنوع به شما کمک می‌کنه جدیدترین مدل گردنبند طلا که به سلیقه و استایل شما نزدیک‌تره رو خریداری کنید.

انواع مدل‌های گردنبند طلا

ما اینجا یک راهنمای کامل از انواع طرح گردنبند طلا ارائه دادیم تا شما بتونید با توجه به دسته‌بندی خاص این محصول، هوشمندانه‌ترین خرید ممکن رو انجام بدید.

1-گردنبند زنجیری

گردنبند زنجیری یکی از انواع مدل گردنبند طلا هست که واقعاً زیبا و محبوبه. این محصول به دلیل طراحی شیک و جذابش، تونسته طرفدارهای زیادی به سمت خودش جلب کنه. این نوع گردنبند‌ها که با طرح زنجیر به تولید می‌رسن، معمولاً با تمامی سبک‌ها و لباس‌ها سازگارن و به تنهایی یا در ترکیب با سایر زیورآلات، قابل استفاده هستن.

انواع گردنبند زنجیری از طراحی ساده تا طرح‌های پیچیده و دست‌ساز موجوده. یعنی هم‌ می‌تونه به صورت زنجیر خالی باشه، هم یک سری الگوها و نمادها هم در تولیدش به کار رفته باشه. مطمئناً وجود این سمبل‌ها به گردنبند زنجیری زیبایی و جذابیت بیشتری می‌بخشن.

گردنبند هرینگبون

کلمۀ هرینگبون به معنی استخوان شاه ماهی هست. در واقع دلیل نامگذاری این مدل گردنبند طلا همینه که شبیه استخوان ستون فقرات شاه ماهیه و ظاهر موزون و پیچیده‌ای داره. برای تولید این مدل گردنبند از چند حلقه مسطح کوتاه استفاده می‌شه که این حلقه‌ها به هم پیوسته هستن.

وقتی حلقه‌ها به شکل موازی و در یک الگوی جناغی روی گردن قرار می‌گیرن، درخشندگی و جذابیت خاصی روی گردن به وجود میارن که جلوه و زیباییش می‌تونه هر کسی رو جذب کنه.

این مدل جدید گردنبند طلا به دلیل داشتن طراحی و الگوهای متنوع، با انواع استایل‌ها و لباس‌ها سازگاری داره و شما می‌تونید اون رو در موقعیت‌های رسمی و روزمره به کار ببرید.

گردنبند هرینگبون به دلیل جذابیت و زیبایی خاص خودش، قطعاً توجه مردم رو بهتون جلب می‌کنه.

گردنبند زنجیر ماری

گردنبند زنجیر ماری همون‌طور که از اسمش پیداست، یکی از مدل‌های گردنبند طلا هست که دقیقاً به شکل مار روی گردن قرار می‌گیره. این نوع گردنبندهای زنجیری توسط بسیاری از افراد به عنوان یک اکسسوری روزانه یا مجلسی استفاده می‌شه و می‌تونه به تنهایی یا در ترکیب با زیورآلات دیگه، ظاهر خیره‌کننده‌ای خلق کنه.

تصویری از زنجیر ماری

بیشتر مدل‌های گردنبند زنجیر ماری دارای بخشی هستن که به کمک اون بخش، خیلی راحت از نظر سایز تنظیم می‌شن. این ویژگی به شما کمک می‌کنه طول گردنبند رو به دلخواه خودتون تغییر بدید و اون رو با سایز گردن‌تون هماهنگ کنید.

2-گردنبند طلا ظریف

گردنبند طلا ظریف یکی از گزینه‌های محبوب در بین زیورآلات مدرنه که به دلیل ظاهر زیبا و شیکی که داره، توجه بسیاری از خانم‌ها در سراسر جهان رو به خودش جلب کرده.

انواع گردنبند طلا ظریف معمولاً دارای الگوهای نازک و ظریفی هستن که در عین سادگی، زیبایی و جلوۀ خاصی به شما می‌بخشن.

این طرح‌ها می‌تونن شامل نقوش گل، پرنده، فرشته، ستاره، قلب و سایر الگوها باشن. طراحی ظریف گردنبند طلا، یک ظاهری زنانه و لطیف به همراه داره که هم در استایل روزمره و هم در مجالس، ظاهر شما رو چندین پله بهتر می‌کنه.

3-گردنبند مینیمال طلا

گردنبندهای مینیمال، زیورآلات ظریف و ساده‌ای هستند که خیلی از خانم‌ها در چند سال اخیر استقبال بی‌نظیری نسبت به این محصولات داشتن.

در واقع همین سادگیه که باعث محبوبیت بیشتر این نوع اکسسوری بین خانم‌های جوان شده.

مطمئناً می‌دونید که نسل جوان علاقۀ کمتری به انواع مدل گردنبند طلا بزرگ و سنگین داره. گردنبند مینیمال هم از نظر آویز و هم از نظر زنجیر، کاملاً ساده و ظریف هستن و از جمله زیورآلات ترند در سال 2021 هم محسوب می‌شن.

4-گردنبند مروارید طلا

گردنبند مروارید طلا یکی از اون محصولاتیه که خانم‌های جوان اصلاً نمی‌تونن ردش کنن! ظرافت و طراحی سادۀ گردنبندهای مدرن مروارید، به این محصولات شکوه و جلوۀ ظاهری بیشتری می‌بخشه و باعث می‌شه روی گردن شما کاملاً متعادل و جذاب به نظر برسه.

این مدل گردنبند طلا ظریف به راحتی با دیگر جواهرات و زیورآلات قابل ترکیبه و می‌تونه در کنار یک گوشواره مروارید، ظاهری منحصر به فرد و شیک به وجود بیاره. به طور کلی گردنبند مروارید طلا با ظاهر لاکچری و سطح بالای خودش، جزو جواهرات محبوب برای استفاده در مجالس ویژه محسوب می‌شه.

5-گردنبند چوکر

گردنبند چوکر به عنوان یک مدل جدید گردنبند طلا، تقریباً به بالای گردن شما می‌چسبه. این زیورآلات هم می‌تونن با مدل‌های ظریف و جزئیات کم به تولید برسن، هم می‌شه در ساخت‌شون از جزئیات برجسته و سنگین استفاده کرد. معمولاً گردنبندهای چوکر به گردن‌های کشیده و بلند میان.

از این محصولات جذاب هم می‌شه به تنهایی یا در ترکیب با گردنبندهای دیگه استفاده کرد. اگه به دنبال یک گردنبند چوکر روزمره باشید، انواع مدل‌های ظریف و مینیمال چوکر انتخاب بهتری هستن. چوکرهای مینیمالیستی به راحتی با بیشتر لباس‌ها و استایل‌ها سازگار می‌شن.

6-گردنبند بلند

مادۀ طلا به دلیل درخشندگی و براقیت خودش، ظاهر بی‌نظیری خلق می‌کنه. به همین دلیل، گردنبند طلای بلند با طول بیشتری که داره، این براقیت رو در سطح و طول بیشتری به نمایش می‌ذاره. همین موضوع باعث می‎‌شه ظاهر شیک و جذاب شما بیشتر جلب توجه کنه.

از طرفی بعضی طرح‌های گردنبند طلا بلند دارای جزئیات و تزئینات خاصی هم هستن. بدون شک این تزئینات به گردنبند جذابیت بیشتری هم می‌بخشه. این مدل زیورآلات که بیشتر بین خانم‌هایی با سنین بالاتر محبوبن، در طرح‌ها و مدل‌های مختلفی عرضه شدن و شما می‌تونید با توجه به سلیقه و روحیات خاص خودتون، بهترین مدل رو خریداری کنید.

انواع طرح گردنبند طلا

1-گردنبند عشق

طرح عشق شاید محبوب‌ترین طرح گردنبند طلا باشه. گردنبند عشق نماد علاقه و ارتباط هست. به همین دلیل می‌تونه یک هدیه ویژه برای نشون دادن عشق، احساسات و پیوند عمیق شما با عزیزان زندگی‌تون باشه. گردنبند عشق می‌تونه به تنهایی یا در ترکیب با سایر جواهرات و زیورآلات استفاده شه تا به استایل شخصی شما روحیه و عاطفۀ بیشتری ببخشه.

این مدل گردنبند طلا با طراحی خاص و منحصر به فردش، بهترین سمبل عشق و ارتباط قلبی شما با مخاطب خاص‌تون هست. خیلی از مشتریان گالری ارل با خرید این محصولات خاطرات خوب و فراموش نشدنی خلق کردند که بدون شک تا سال‌ها یادآور لحظات خوشایند و پر مهرشون خواهد بود.

2-گردنبند شعر

یکی از طرح‌های گردنبند طلا که نمایانگر ارتباط با احساسات و عواطف مختلف هست، گردنبند شعره. این زیورآلات با اشعاری همراه هستن که کلامی عمیق و احساسی در دل خودشون دارن.

این اشعار، نماد عواطف عمیق و احساسات لطیف شما خواهند بود.

البته فراموش نکنیم که گردنبند شعر به عنوان یک هدیۀ شخصی و منحصر به فرد هم خریداری می‌شه. اشعار این قابلیت رو دارن که خاطرات و لحظات خاصی رو به ثبت برسونن. با مشاهدۀ شعری معنادار روی گردنبند، همیشه می‌تونید خاطرات و لحظات زیبایی که با اون شعر مرتبط هست رو به یاد بیارید.

3-گردنبند ستاره

طرح گردنبند طلا ستاره نمادی از رویاپردازی و آرزوهاست. ستاره‌ها همیشه سمبلی از بلندپروازی، آرزوها و هدف‌های بزرگ بودن. بنابراین گردنبند ستاره می‌تونه نشونه‌ای از این مفاهیم زیبا باشه و شما رو انسانی نشون بده که همیشه به آرزوها و رویاهای خودتون پایبند هستید.

گردنبند ستاره به دلیل طراحی خاص خودش، درخشش و براقیت خاصی را به همراه داره. بدون شک این درخشندگی و براقیت، به استایل روزمرۀ شما در محل کار یا دانشگاه جذابیت بیشتری هدیه میده. گردنبند ستاره یکی از جدیدترین طرح‌های گردنبند طلا محسوب می‌شه که با انواع استایل‌ها و لباس‌ها سازگاری داره و نمادی از الهام‌بخشی، روشنایی و حرکت رو به جلو هست.

4-گردنبند چشم

در بیشتر فرهنگ‌ها، چشم به عنوان نمادی از شانس و خوشبختی تلقی می‌شه. بنابراین استفاده از این نماد در گردنبند می‌تونه به شما احساس خوشبختی و امید القا کنه.

از طرفی علامت چشم نماد حفاظت و دوری از انرژی منفیه. برای همین، این اکسسوری جذاب، همواره به شما و عزیزان‌تون یادآوری می‌کنه که به خودتون و محیط اطراف‌تون اهمیت بدید و حتی‌الامکان سمت انرژی‌های منفی نرید. گردنبند چشم با طراحی خاص و منحصر به فردش، به استایل و ظاهر شما جلوه و جذابیت بیشتری می‌بخشه.

5-گردنبند قلب

گردنبند قلب یکی از اون طرح‌های پرطرفداریه که پیام و مفهوم عشق رو با خودش به همراه داره. علامت قلب، همه رو به آرامش و شادابی دعوت می‌کنه و از شما انسانی به نمایش می‌ذاره که برای عواطف انسانی احترام زیادی قائله.

انواع مدل‌های گردنبند قلب در طرح‌ها و الگوهای مختلفی عرضه شده تا شما بتونید بین طرح‌های ساده و ظریف یا طرح‌های پیچیده‌تر، گزینۀ مورد علاقه خودتون رو انتخاب کنید.

بدون شک خرید گردنبند قلب به عنوان هدیه، شادی‌های عمیق و فراوانی برای عزیزان شما به ارمغان میاره.

6-گردنبند ایران

گردنبند ایران نمادی از احترام به وطن و اهمیت بالایی هست که زادگاه ما توی قلب‌هامون داره. این مدل گردنبند به ما و اطرافیان‌مون گوشزد می‌کنه جایی که بهش تعلق داریم و به اون علاقه‌مند هستیم، همیشه ارزش یادآوری و توجه داره.

بدون شک مدل‌های گردنبند ایران نشان‌دهندۀ عشق و ارتباط ما با سرزمین‌مون هست و به نوعی بیانگر اینه که ما به فرهنگ و تاریخ خودمون افتخار می‌کنیم. در کنار همۀ این نکات، گردنبند طرح ایران برای شما ظاهری شیک و منحصر به فرد رقم می‌زنه و به استایل‌تون جلوه و جذابیت فوق‌العاده‌ای هدیه می‌ده.

برندهای گردنبند طلا

در این قسمت با برندهای معروف طلا که مدل گردنبند طلا دارن آشنا می‌شیم:

1- گردنبند ون کلیف

ون کلیف آرپلز (Van Cleef & Arpels) از جمله برندهای مهم و مشهور زیورآلات دنیاست. بدون شک اکسسوری‌های تولیدشده توسط این برند رو می‌تونیم نمادی از خلاقیت، زیبایی، هنر، هوش کسب‌وکار و تکنولوژی بدونیم.

عکس گردنبند ون کلیف

گردنبند ون کلیف یکی از زیورآلاتیه که خلاقیت و هنر در ساخت و تولیدش استفاده شده. بنابراین شما می‌تونید با خرید گردنبند مدل ون کلیف، همۀ این جذابیت‌ها رو در کنار هم داشته باشید.

2- گردنبند ورساچه

جالبه بدونید مدیران کمپانی ورساچه باور دارن مردم یا زیورآلات‌شون رو دوست دارن، یا اصلاً از اون‌ها استقبال نمی‌کنن! در واقع از نظر مدیران ورساچه، برای زیورآلات این برند هیچ حد وسطی وجود نداره و محصولاتی که تولید می‌کنن متفاوت از سلیقۀ عام مردمه.

عکس گردنبند ورساچه

گردنبندهای ورساچه یکی از زیورآلات محبوب این روزهاست که در عین ظرافت، درخشان، پرزرق و برق و درشت به نظر می‌رسن. البته وقتی تصمیم می‌گیرید از مشتری‌های ورساچه باشید، باید جرأت متفاوت بودن نسبت به دیگران رو داشته باشید!

3- گردنبند تیفانی

تیفانی اند کو (Tiffany & Co) یکی از گران‌ترین برندهای زیورآلات در جهانه که به تولید محصولات لوکس مشغول هست. حوزۀ اصلی فعالیت‌ برند تیفانی، طراحی، ساخت و فروش جواهراته. برای همین، مدل گردنبند طلا تیفانی، عصاره‌ای از هنر، زیبایی و درخشش رو به نمایش می‌ذاره.

با بیشتر از دو قرن فعالیت و خلاقیت، برند تیفانی تونسته خودش رو به عنوان یکی از برترین برندهای زیورآلات جهان تثبیت کنه. بنابراین شما می‌تونید با خرید گردنبند تیفانی، با ترندهای روز جهان همراه شید و ظاهری مدرن و جذاب خلق کنید.

4-گردنبند کارتیه

هیچ فرقی نمی‌کنه گردنبند کارتیه رو به اسم «کارتیه» و «کارتیر» بشناسید. اصل قضیه اینه که گردنبندهای این برند، زیبایی و جذابیت فوق‌العاده‌ای به استایل شما هدیه میدن و باعث میشن جزو مشتری‌های پروپاقرص محصولاتش بشید.‌

این برند فرانسوی از طرح‌ها و الگوهایی استفاده می‌کنه که تلفیقی از هنر غرب و شرق هستن.

برای همین می‌تونن افراد مختلفی از سراسر جهان رو راضی نگه دارن.

تقسیم بندی انواع گردنبند طلا بر اساس وزن

1-گردنبند طلا سنگین

برای ساخت انواع گردنبند طلا سنگین از زنجیرها و مدال‌هایی با وزن بالا استفاده می‌شه. برای همین این مدل‌ها نسبت به مدل‌های ظریف، قیمت بالاتری هم دارن.

البته مدل‌های مختلفی از این نوع گردنبند طلا عرضه شده و اون چیزی که در آخر تعیین کننده هست، سلیقه و استایل شماست. حتماً گردنبندی رو انتخاب کنید که با لباس و سبک زندگی شما سازگار باشه و به نوعی تکمیل‌کنندۀ کاراکترتون به حساب بیاد. 

2-گردنبند طلا سبک

گردنبندهای سبک و ظریف همیشه از ترندهای بازار طلا و جواهر بودن. یکی از دلایلی که باعث می‌شه این مدل‌ها طرفدار زیادی داشته باشن، قیمت مناسب و قابلیت سِت کردن این گردنبندهاست. شما می‌تونید با هر استایل و توی هر مناسبتی از انواع گردنبند طلا سبک استفاده کنید.

جالب اینجاست که این مدل‌ها ثابت کردن شما برای داشتن یه استایل مدرن و چشم‌نواز، هیچ نیازی به گردنبندهای ضخیم و سنگین ندارید. خوشبختانه ما در گالری ارل طرح‌های مختلفی از این محصولات پرطرفدار ارائه دادیم و شما می‌تونید با توجه به سلیقه و ایده‌آل خودتون، گزینۀ موردنظر رو انتخاب کنید.

تقسیم بندی انواع گردنبند طلا بر اساس سن

1-گردنبند طلا دخترانه

جذاب‌ترین و خاص‌ترین گردنبندهای بازار، همیشه مخصوص به دختران و خانم‌های جوان بودن.

بیشتر این گردنبندها طراحی مدرنی دارن و جزئیات ظریف و زیبایی در ساخت‌شون به کار رفته. بدون شک این ظرافت و جزئیات، در همون نگاه اول خیره‌کننده و جذاب به نظر می‌رسه.

این محصولات باید استایل شلوغ‌تر و باروحیه‌تری به دختران بدن، برای همین در تولیدشون از المان‌های مرتبط با دنیای دختران استفاده می‌شه. ظاهر گردنبند دخترانه معمولاً جذابیت و شادابی فوق‌العاده‌ای داره.

2-گردنبند طلا زنانه

گردنبند طلا زنانه در مقایسه با مدل‌های دخترانه، وزن و ضخامت بیشتری داره. البته فراموش نکنیم که طرح گردنبند طلا زنانه هم معمولاً کلاسیک و سنتی هست.

البته این ویژگی‌ها بعضی از خصوصیات معمول در گردنبند زنانه طلا هست و اون چیزی که در نهایت انتخاب خانم‌ها رو تعیین می‌کنه، سلیقه و ترجیحات شخصی خودشون هست.

چه بسا ممکنه بسیاری از خانم‌های با سنین بالاتر هم به مدل‌های امروزی و ظریف علاقه داشته باشن. طرح‌های کلاسیک زنانه، در عین سادگی، جذابیت و زیبایی فراوانی به گردن شما اضافه می‌کنن و می‌تونن در مجالس و موقعیت‌های خاص استفاده شن.

به‌روزترین و جذاب‌ترین گردنبندها در گالری ارل

حالا بیشتر از یک دهه هست که گالری طلا ارل به عنوان یکی از بهترین فروشگاه‌های اینترنتی طلا و زیورآلات فعالیت داره. خوشبختانه ما توی این مدت تونستیم خریداران سخت‌پسند طلا و جواهر رو راضی کنیم و برای هر ذوق و سلیقه‎‌ای، مدل خاصی داشته باشیم. گالری ارل همواره به‌روزترین و جذاب‌ترین گردنبندهای دنیا رو عرضه کرده تا شما به راحتی بتونید بعد از مقایسه ویژگی‌ها و قیمت‌ها، مدل موردعلاقه خودتون رو انتخاب کنید. کارشناسان مجرب گالری ارل آماده‌اند تا با پاسخگویی به سوالات یا ابهامات شما خریداران عزیز، تجربه خرید آرام و لذت‌بخشی براتون رقم بزنن.

2 دیدگاه:
تیر 13, 1402

دقت کردین بیشتر دیتبندها و گردنبندها قفل گرد بزرگ دارند؟ داخل این قفل ها یه فنر به طول ۲ یانت تا ۳ سانت قرارداره که از جنس آهنه و تو وزن کردن به وزن طلا حساب می کنن و ۲۰۰ تا ۲۵۰ سوت آهن رو با قیمت ۲میلیون و نیم تقریبا حدود ۶۰۰ ، ۷۰۰ هزار تومن حساب می کنن و تو پاچتون می چپونن . حالا وقتی میرین این قفل رو با یه قفل ظریف ( طوطی ) عوض کنین ، جلوتون قفل رو باز می کنن و فنرش رو در میارن و بعد قفل رو وزن می کنن و علت این کار رو هم این عنوان می کنن که ما پول بابت آهن به شما نمی دیم ولی همون قفل رو به شما با آهنش به نرخ طلا می فروشن میگن این عرف بازاره . یه مشت دزد نشستن مردم رو می چاپن و عین خیالشون هم نیست که یه پل صراطی هست و یه روز قیامتی که باید به تک تک این آدما جواب پس بدن و هنوز نفهمیدن وقتی خدا تو قران میگه اعمالتون رو حتی به اندازه ذره تو دل سنگ باشه در میارم و پاداش و کیفرش رو می چشین یعنی چی ؟ قابل توجه صنف طلا فروشها بابت این کلاهبرداری ها که پای اوناهم گیره .

تیر 18, 1402

سلام وقت شما بخیر ، سپاس از شما بابت توجهتون
قفل های متفاوت فنرهاشون وزن های متفاوتی دارند. وزن فنر قفل ها تا زمانی که از داخل قفل در نیاند غیرقابل دانستن میباشند.
لذا دقیقاٌ به همین دلیل برند اُرِل تمامی محصولات فروخته شده خود را در زمانی که مشتری قصد فروش آنرا داشته باشد طبق وزن فاکتور شده و به قیمت 50،000 ريال بالاتر از قیمت لحظه ی طلا از مشتریان گرامی خریداری میکند تا مشترین عزیزمان از این بابت متضرر نشوند و با خیال آسوده خرید خود را انجام دهند.
این قانون برای تمامی محصولاتمان از قبیل محصولات نگین دار نیز صدق میکند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.