2 گوشواره بخیه‌ای؛ ترندی که نباید از دست دهید

گوشواره بخیه ای طلا

گوشواره بخیه‌ای طلا سبکی از گوشواره‌ با زنجیری بلنده که از سوراخ گوش رد میشه. این گوشواره‌های ساده و در عین حال متفاوت به دلیل ظاهر ظریف و قابلیت استفاده در جا‌ها‌ی مختلف بسیار محبوب شدن.

نوعی از گوشواره بخیه‌ای طلا وجود داره که از دو یا چند سوراخ گوش رد میشه و مناسب کسانیست که روی گوش خود بیشتر از یه سوراخ دارن؛ استفاده از گوشواره بخیه‌ای به آدما ظاهری یکدست و جالب میده. این گوشواره‌ها در بین جوان‌هایی که دوست دارن گوششون رو بیشتر از یک بار سوراخ کنن، از محبوبیت زیادی بر‌خورداره.

گوشواره بخیه ای چیه؟

گوشواره بخیه‌ای طلا یکی از مدل‌های جدید و ترند گوشوارست که در اون از یک زنجیر نازک طلا استفاده شده که در انتهاش یک پلاک قرار می‌گیره. این مدل گوشواره‌ها بسیار جذاب و مد روز هستن و می‌تونن به استایل شما ظرافت و جذابیت خاصی اضافه کنن.

محبوبیت گوشواره بخیه‌ای در سال‌ها‌ی اخیر چند‌برابر شده. چه شما فردی باشین که فقط یه سوراخ گوش داره و می‌خواد گوشواره‌ای متفاوت و جذاب داشته‌ باشه یا اگه فردی هستین با چندین سوراخ گوش، گوشواره بخیه‌ای انتخابی مناسب برای شماست.

استایل مناسب گوشواره بخیه‌ای

گوشواره بخیه‌ای از نظر استایل کردن انعطاف پذیری بالایی داره و دست شما رو باز میذاره. این مدل گوشواره رو می‌تونید با استایل‌های مختلف ست کنید و در موقعیت‌های متنوعی استفاده کنید؛ هم با تیپ کژوال قشنگ می‌شه هم با تیپ‌های رسمی، هنری یا حتی سنگین و آراسته.

این گوشواره‌ها بنا به استایل و سبک ست‌کردن شما می‌تونن مناسب دورهمی‌ها‌ی شبانه، قرار‌ها‌ی عاشقانه و حتی استایل‌ها‌ی روز‌مره باشن.

چجوری گوشواره بخیه‌ای رو گوشمون کنیم؟

برای به گوش‌انداختن گوشواره بخیه‌ای، قطعه انتهای گوشواره رو از سوراخ گوش رد می‌کنین و اون رو به آرامی می‌کشین تا جایی که گوشواره در جای درست خود قرار بگیره. برای در‌آوردن اون‌ها از گوش، جلوی گوشواره رو به آرامی بکشین. انداختن و در‌آوردن گوشواره بخیه‌ای هیچ احساس ناراحتی در شما به وجود نمیاره، مگر اینکه گوشتون از قبل عفونت کرده‌ یا آسیب‌دیده باشه.

این گوشواره‌ها معمولا رو‌ی نرمه گوش یا بالای اون قرار میگیرن. اگه دو تا سوراخ روی گوش خود دارین، گوشواره بخیه‌ای دو‌سوراخه بلند که از جفت سوراخ‌ها‌ی گوش رد میشن ظاهری بسیار خاص براتون میسازن.

آیا گوشواره بخیه ای در گوش راحته؟

اگه تا به حال از این نوع گوشواره استفاده نکردین، ممکنه در ابتدا حس خوبی نسبت به استفاده از اون‌ها نداشته باشین؛ دلیلش هم اینه که رد‌کردن زنجیر از سوراخ گوش به نظر دردناک میاد. واقعیت اینه که اصلا اینجوری نیست و این زنجیر‌ها هیچ آسیبی به شما نمیزنن.

چرا گوشواره بخیه‌ای رو انتخاب کنیم؟

استفاده از این گوشواره‌ها خیلی راحته و به راحتی می‌تونید اون‌ها رو در گوشتون تنظیم کنید. راه‌های زیادی برای استفاده از این گوشواره‌ها وجود داره؛ مثلا، زنجیر رو از گوشتون رد کنید و بذارید همونجوری از لاله گوشتون آویزون باشه؛ بین چند سوراخ گوش ردش کنید؛ همینطور می‌تونید طول قطعه آویز رو با جلو و عقب کردن زنجیر عوض کنید.

این گوشواره‌ها سبک و راحتن و خیلی زود بهشون عادت می‌کنید. برعکس بعضی گوشواره‌های سنگین و بزرگ که گوش رو اذیت می‌کنن، گوشواره بخیه‌ای خیلی سبکه و اصلا احساس سنگینی یا درد ایجاد نمی‌کنه.

در واقع، چون این گوشواره‌ها هیچ قفلی ندارن که درست در پشت گوش قرار بگیره، در مقایسه با گوشواره‌ها‌ی دیگه خیلی راحت هستن. همچنین این گوشواره‌ها باعث کشیده شدن و بزرگ شدن سوراخ گوش شما نمی‌شن.

گوشواره بخیه‌ای مدل‌های متنوع و جالبی داره. انواع طراحی‌ها، شکل‌ها و تزئینات وجود دارن که می‌تونید مطابق با سلیقه، مود، شخصیت و استایلتون از بین اون‌ها انتخاب کنید.

همینطور می‌تونید برای داشتن یک تیپ به روز و متفاوت، یک جفت نامتقارن از این گوشواره‌ها رو با هم ست کنید.

نکات استفاده از گوشواره‌های بخیه‌ای

دقت کنید که گوشواره بخیه‌ای با شکل و اندازه مناسب رو انتخاب کنید. بسته به رنگ پوست و لباس، می‌تونید از گوشواره‌های بخیه‌ای طلا با نگین‌های مختلف یا طرح‌های متنوع استفاده کنید. 

رنگ پوست با تناژ گرم، که اکثر پوست‌های ایرانی‌ها از این نوعه، با زیورآلات طلایی، مسی و برنزی زیباتر می‌شه. اگر رنگ پوست شما تناژ سرد داره، می‌تونید از طلای سفید هم استفاده کنید.

ست کردن گوشواره بخیه‌ای با گردنبند

بهتره وقتی از گوشواره بخیه‌ای استفاده می‌کنید، سعی کنید بقیه جواهراتتون رو ساده و مینیمال انتخاب کنید. از اونجایی که گوشواره‌های بخیه‌ای به اندازه کافی چشم‌گیر هستن و توجه‌ها رو به خودشون جلب می‌کنن، بهتره از جواهراتی که ممکنه مانع به چشم اومدن این گوشواره‌ها بشن استفاده نکنید. 

در عوض از جواهراتی استفاده کنید که ساده و ظریف هستن و باعث می‌شن نگاه‌ها به سمت گوش شما معطوف بشه. مثلا ست گوشواره بخیه‌ای با یک گردنبند زنجیری طلای ساده یا انگشتر ساده می‌تونه جذاب بشه. 

همینطور می‌تونید در یک گوش، گوشواره بخیه‌ای و در گوش دیگه، گوشواره میخی ساده استفاده کنید که ست بسیار خاص و جذابیه.

گوشواره بخیه‌ای طلا را به شکل‌های زیادی می‌توان ست کرد و هیچ راه درست یا غلطی برای استفاده از اون‌ها وجود نداره. پس در استایل‌کردن اون‌ها خلاق باشین و از گوشواره بخیه‌ای دخترانه در کنار گوشواره‌ها‌ی دیگه استفاده کنین و ترکیبی چشمگیر بسازین.

گوشواره‌های بخیه‌ای بسیار راحت هستن و موقع خواب شما رو اذیت نمی‌کنن و این یکی دیگه از دلایلیست که خرید گوشواره بخیه‌ای رو به شما توصیه می‌کنیم.

نکات مهم در نگهداری از گوشواره بخیه‌ای

لازمه که گوشواره بخیه‌ای طلا رو مثل هر گوشواره دیگه‌ای تمیز نگه‌دارین و اون‌ها رو به وسیله الکل یا پاک‌کننده‌ها‌ی مخصوص استریل کنین (در مقاله‌ای دیگه، به طور مفصل راجع به پاک‌کردن جواهرات صحبت‌کرده‌ایم). سوراخ گوش مستعد جذب باکتریه؛ مثلا ممکنه بعد از در‌اوردن گوشواره‌ای که مدتی به گوش داشتین، متوجه بوی نا‌خوشایند یا تجمع باکتری بشین.

جدیدترین مدل‌های گوشواره بخیه ای در گالری ارل

جهت خرید گوشواره طلا برای سلیقه‌ها و بودجه‌ها‌ی مختلف و همچنین اطلاع از قیمت گوشواره بخیه‌ای و سایر مدل‌ها‌ی گوشواره طلا به سایت و فروشگاه‌های حضوری گالری طلای ارل مراجعه کنین.

2 دیدگاه:

این گوشواره تر ندی دخترانه خوب است موفق باشید

تیر 24, 1402

سپاس فراوان از همراهی شما 🙏🌺

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.