10 انگشتر طلا درشت | محبوب ترین‌های 2023

انگشتر طلا درشت

خرید انگشتر برای خانم‌ها اهمیت ویژه‌ای داره. این جواهرات زیبا نشان‌دهنده زیبایی، شکوه و استعداد خانم‌ها در انتخاب بهترین‌ها هستن. هر انگشتر طلا به شکل خاصی طراحی شده و به طور قابل توجهی به ظاهر و سلیقه فرد اشاره می‌کنه. اما وقتی خانم‌ها انگشتر طلا درشت رو انتخاب می‌کنن، مزیت‌های بیشتری رو به دست میارن.

اولا، این انگشترها باعث جذب نگاه‌ و توجه دیگران می‌شن و به خانم‌ها اعتماد به نفس بیشتری میدن. ثانیا، با درخشش و بزرگی که دارن، به عنوان یک متمم در استایل خانم‌ها عمل می‌کنن. در نهایت، انگشترهای درشت به خانم‌ها امکان خوش استایل بودن در موقعیت‌های خاص، مثل مهمانی‌ها و رویدادهای رسمی رو هم ارائه می‌کنن.

از اونجاییکه انتخاب بین انواع انگشتر طلا برای بعضی از خانم‌ها دشوار هست، سعی کردیم 10 نمونه از بهترین‌های گالری طلا ارل رو برای شما لیست کنیم تا زمان خرید بتونین تصمیم‌گیری بهتری داشته باشین.

1. انگشتر طلا سنگین؛ پرتوفینو کارتیه دیور

انگشتر پرتوفینو کارتیه دیور از 5 ردیف به هم پیوسته تشکیل شده. در ردیف اول، نشان کارتیه به صورت یک دایره و خطوطی که به هم وصل شدن رو می‌بینیم. ردیف دوم هم به چند بخش مربعی تقسیم شده که هر کدوم از مربع‌ها طراحی متفاوتی دارن. یک مربع پر از نگین و مربع بعدی اون برجسته هست و متمایز شده.

ردیف سوم و چهارم این انگشتر طلا درشت به صورت اریب و روی یکدیگر قرار گرفتن. در ردیف پایین‌تر یک حلقه با نگین‌های متعدد قرار داره و روی اون یک زنجیر کارتیه قرار گرفته. در نهایت، ردیف پنجم، یک حلقه است که نصف اون با نگین‌های ریز پوشیده شده. همچنین یک آویز کوچک با شکل دایره‌ای هم به حلقه متصل هست.

مطمئنا سخته از این طراحی جذاب و منحصر به فرد به راحتی گذشت. ضمن اینکه خاص بودن این انگشتر طلا درشت زنانه رو فقط می‌تونین زمان استفاده به خوبی درک کنین. وقتی روی دست قرار می‌گیره، واقعا خیره کننده است.

2. انگشتر طلا درشت فریبا

انگشتر فریبا یک حلقه پهن با استحکام قابل توجه داره. سه نگین مربعی سبز هم روی اون قرار دارن و در حالت برجسته بر روی حلقه اصلی قرار گرفتن تا به خوبی دیده بشن. این نوع انگشتر طوری طراحی شده که بتونه با بیشتر استایل‌ها هماهنگ بشه. به ویژه برای دستان حجیم‌تر با پوست سفید.

طرح و شکل نگین‌هایی که برجسته شدن، برای تاکید بیشتر بر زیبایی و جذابیت دستان حجیم با پوست سفید، انتخاب شدن. این ترکیب بین پهنای حلقه، رنگ سبز نگین‌ها و برجستگی اونها، هماهنگی ظاهری بسیار خاصی رو به وجود آورده.

3. انگشتر اونسنس

انگشتر اونسنس با طراحی خاصی که در اون صورتک‌ها در قسمت چشم به هم پیوسته و بینی و دهان جدا شدن، با مفهوم «محو شدن تدریجی» ارتباط داره. این طراحی منحصر به فرد در انگشتر طلای درشت ما، نمادی از تغییر و تحول هست و به شکلی زیبا و هنرمندانه نشون میده که «همه چیز در حال تغییر و عبور است».

صورتک‌ها با دهان بسته یا دهان باز نشون داده شدن و می‌تونن نمادی از این موضوع باشن که هر چیزی در حال فراموش شدن یا باقی ماندن هست. ممکنه این طراحی به معنای لحظه‌هایی از زندگی باشه که به سرعت عبور می‌کنن و یا به معنای ارزش یک لحظه و زمانی که همیشه قابل دسترس نیست، اشاره کنن.

به طور کلی، اشاره به مفهوم «محو شدن تدریجی» در انگشتر اونسنس نشانگر زیبایی و ناب‌ماندگی لحظات زندگی هست و یادآوری می‌کنه که زمان به سرعت می‌گذره و باید لحظات رو با آگاهی و قدردانی تجربه کنیم.

4. انگشتر پاتریشیا

انگشتر پاتریشیا هم یک نمونه انگشتر سنگین طلا زنانه به حساب میاد که طراحی منحصر به فردی داره. حلقه انگشتر به یک استوانه افقی متصل شده و روی این قسمت، برش‌ها و نگین‌های جالبی قرار دارن. برش‌های زیگزاگ به طور چشمگیری روی این انگشتر استفاده شدن تا جلوه دهی اون رو بیشتر کنن.

طراحی این انگشتر شلوغ به نظر می‌رسه و برای افرادی که دوست دارن استایل خودشون رو برجسته‌تر به نمایش بگذارن، بسیار مناسب هست. این انگشتر برای مناسبت‌های رسمی و حتی مهمانی‌ها بسیار مناسبه و می‌تونه انگشتر طلا خاص استایل شما باشه.

5. انگشتر باراکل

انگشتر باراکل یک ترکیب زیبا از اشکال هندسی هست و در لیست انگشتر طلا درشت ما جایگاه خاصی داره. طرح اون شامل 5 ردیف کاملا به هم پیوسته است. ردیف اول شامل استوانه‌های کوچکی هست که با دقت زیادی به هم چسبیدن. در ردیف دوم هم نگین‌های زیبا با فاصله‌های مشخص روی بدنه اصلی دیده می‌شن.

ردیف سوم هم از تعدادی مربع‌های سه بعدی تشکیل شده که جذابیت این انگشتر رو بیشتر می‌کنن. در نهایت هم دو ردیف حلقه ساده زیبا رو می‌بینیم که انگشتر رو کامل می‌کنن. این انگشتر با ترکیب اشکال هندسی ساخته شده و جذابیت خاصی پیدا کرده. می‌تونین از اون در مهمانی‌ها استفاده کنین، اما توصیه می‌کنیم در جلسات رسمی هم این انگشتر رو به همراه داشته باشین.

6. انگشتر شعر اشتیاق

چقدر زیبا می‌شه وقتی یکی از عزیزان ما به دست‌های خودش نگاه کنه و یاد این شعر بیفته «اشتیاقی که به دیدار تو دارد دل من، دل من داند و من دانم و داند دل من». با این وصف، انگشتر شعر اشتیاق با طراحی مدرن و اشاره به خوشنویسی ایرانی، یک هدیه فوق العاده برای عزیزان شما به حساب میاد.

این انگشتر با دقت طراحی شده تا احساس اشتیاق و دیدار با محبوب رو به تصویر بکشه. طراحی این انگشتر مدرن هستش، به این معنی که شکل اون ساده و هماهنگ با معنا در نظر گرفته شده. نمادها و نقوشی که در این انگشتر استفاده شدن هم از خوشنویسی ایرانی الهام گرفتن و به تمام انگشتر زیبایی می‌بخشن. انگشتر طلا درشت شعر اشتیاق می‌تونه یک هدیه بسیار معنوی و شخصی باشه که به عزیزامون می‌دیم. این هدیه قطعا نشانی از عشق و اهمیتی هست که برای رابطه با این افراد قائل هستیم.

7. انگشتر ژیوان دامله با سنگ

این انگشتر یک حلقه بزرگ و کمی برجسته داره. حلقه به دست نمی‌چسبه و کمی فاصله می‌گیره، اما در عین حال با استحکام بسیار زیادی ساخته شده. روی حلقه یک نگین مربعی سبز قرار داره که به چشم میاد و جلوه‌ای ویژه به اون می‌بخشه.

بدنه این انگشتر هم با حالت موج‌دار طراحی شده که به ظاهر زیبا و منحصر به فردش ارزش خاصی رو اضافه می‌کنه. این انگشتر به خصوص برای افرادی که دست‌های حجیم‌تری دارن، مناسب هست. با توجه به زیبایی و استحکام این انگشتر، می‌تونین در مناسبت‌های خاصی مثل عید نوروز، اون رو به عنوان هدیه‌ای برای عزیزانتون انتخاب کنین.

8. انگشتر طلا درشت مربع لاریسا

انگشتر مربع لاریسا یک طرح ظریف و جذاب داره که در نظر بسیاری از خانم‌ها تک و یونیکه. این انگشتر فقط یک مربع بزرگ در مرکز خودش داره که به اون ظاهری منحصر به فرد می‌بخشه. نمادی که مربع در این انگشتر می‌تونه نمایانگر اون باشه، متناسب با تفسیر و معنایی هست که شما بهش می‌دین.

به عنوان مثال مربع می‌تونه نمادی از استحکام و قوت باشه و حتی به عنوان نمادی برای قدرت و اعتماد به نفس شناخته بشه. همچنین شکوه و اشرافی بودن رو نشون میده. مربع یک شکل هندسی و ساده است که می‌تونه برای استایل‌های کلاسیک و رسمی مناسب باشه.

در نظر داشته باشین که این انگشتر طلا درشت، مربع مسطح و متقارنی داره که نمادی از توازن و هماهنگی هم به حساب میاد. این نوع طرح به استایل‌های متعادل و هماهنگ جلوه خاصی میده. یعنی شما، هم به عنوان طرفدار استایل‌های کلاسیک و رسمی و هم دوستدار استایل‌های مینیمالیستی و مدرن، امکان استفاده از این انگشتر رو دارین.

9. انگشتر دوران حلزونی نگین

انگشتر دوران حلزونی با طراحی منحصر به فرد خودش، یک قطعه بزرگ و جذاب به حساب میاد. بدنه این انگشتر شبیه به بدن حلزون در نظر گرفته شده. به این معنی که از نقطه شروع در انتهای انگشتر، به صورت پیچیده و آرام تا نقطه پایان در سمت دیگر انگشتر پیش میره.

یک ردیف مرکزی روی بدنه انگشتر قرار داره و با نگین‌های ریز طراحی شده. این نگین‌های ریز همگی در یک خط مرکزی قرار دارن و به دلیل اندازه کوچک و ظاهر زیباشون، به چشم میان. این انگشتر به ویژه برای دست‌هایی با استخوان بندی درشت مناسب هست. طراحی حلزونی این انگشتر به انگشت‌ها ظاهری زیبا و الگویی منحصر به فرد می‌بخشه.

10. انگشتر انجل

در نهایت بهتون توصیه می‌کنیم از انگشتر طلا درشت انجل غافل نشین. هدیه دادن یک انگشتر انجل به خانم‌ها می‌تونه نمادی از ارزش‌ها و معانی مختلف باشه. در واقع، فرشته به عنوان یک شخصیت الهام‌بخش تصور میشه.

انجل به عنوان یک نماد از زیبایی و الهام بخش بودن استفاده می‌شه که با حضورش در انگشتر، جذابیت و شکوه رو افزایش میده.

در کل، خرید انگشتر برای خانم‌ها کار ساده‌ای نیست. چون اکثر بانوان سلایق منحصر به فردی دارن و روی هدیه گرفتن بسیار حساس هستن. در نتیجه می‌تونین این راهنما رو در نظر داشته باشین تا زمان تهیه جواهراتی از این دست، تصمیم دقیق‌تری بگیرین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.