مدل‌های گوشواره طلا

اگر دوست دارین طلایی که می‌خرین علاوه بر زیبایی، مد روز هم باشد، حتما تا پایان این مقاله با ما همراه باشید. اینجا با انواع طرح‌های جدید گوشواره طلا آشنا می‌شیم و نکاتی درباره انتخاب گوشواره مناسب برای هر استایل و موقعیت رو مرور می‌کنیم. این مقاله بهتون کمک می‌کنه در انتخاب گوشواره هوشمندانه عمل کرده و مناسب‌ترین مدل گوشواره رو برای خودتون پیدا کنید.

مدل های گوشواره طلا

گوشواره طلا یکی از جوهرات بسیار پرکاربرده که برای هر مناسبت و استایلی می‌شه ازش استفاده کرد. گوشواره‌ها تنوع بالایی دارن، از مدل‌های ظریف و مینیمال گرفته تا طرح‌های زنجیری بلند و پر زرق و برق.

از هر یک از مدل‌های گوشواره زنانه طلا باید برای مناسبت و تیپ خاصی استفاده بشه. مثلا بعضی گوشواره‌ها مناسب مراسم‌های رسمی هستن و بعضی مناسب استفاده روزمره.

علاوه بر طرح‌های مختلف، گوشواره‌ها قفل‌های متنوعی هم دارن، مثلا گوشواره میخی، عصایی و … . نوع بسته شدن این گوشواره‌ها متفاوته و ممکنه هر خانمی بعضی قفل‌ها رو به بقیه ترجیح بده.

بسیاری از خانم‌ها و دخترخانم‌ها که چند تا پیرسینگ گوش دارن، دوست دارن که چند گوشواره مختلف رو همزمان استفاده کنن. چند مدل گوشواره طلا دخترانه و زنانه که در ادامه با هم می‌بینیم برای این کار مناسب هستن.

1. گوشواره میخی طلا

پرطرفدارترین نوع گوشواره بین خانم‌ها، گوشواره میخیه. گوشواره‌های میخی همیشه جزو انتخاب‌های اصلی خانم‌ها بوده و هستن. راحتی این مدل گوشواره طلا در گوش و تنوع بالای طرح‌ها، باعث شده هیچوقت از مد نیفتن و تقریبا هر خانمی یک گوشواره میخی در جعبه جواهراتش داشته باشه. 

گوشواره‌های میخی برای استفاده روزمره انتخاب خیلی خوبین و راحتیشون باعث می‌شه بتونید به راحتی شب‌ها باهاشون بخوابین. مدل‌های ساده و مینیمال بهترین مدل گوشواره طلا برای استفاده روزمره هستن. مدل گوشواره میخی طلا فانتزی و حتی چلچراغی و نگین‌دار هم در گالری ارل موجوده که بیشتر برای مراسم‌ها و مهمونی‌ها مناسب هستن.

گوشواره میخی طلا رو می‌تونید به راحتی با گوشواره‌های دیگه ترکیب کنید. اگر گوش شما چند تا پیرسینگ داره، ترکیب یک یا دو مدل گوشواره میخی طلای ظریف با چند تا مدل گوشواره حلقه ای طلا ریز بسیار زیبا می‌شه. 

اگر موهای کوتاه دارید یا معمولا موهاتون رو می‌بندین، گوشواره‌های میخی به خوبی خودشون رو در گوش شما نشون میدن. 

2. گوشواره روکو

گوشواره‌های روکو یکی از بهترین انتخاب‌ها برای دخترخانم‌ها و خانم‌های جوان هستن. این مدل گوشواره طلا هم مثل گوشواره میخی توی گوش بسیار راحته جوری که می‌تونین به راحتی باهاش بخوابین و اصلا از گوشتون درش نیارین. طرح‌های متنوع و شیک این گوشواره هم باعث شده بتونید برای انواع استایل مدل مناسبش رو پیدا کنید.

مدل‌های ساده این گوشواره رو می‌تونید به صورت روزمره استفاده کنید و مدل‌های نگین‌دار و بزرگ‌تر رو برای مهمونی‌ها و مجالس کنار بگذارید. یکی از خوبی‌های گوشواره روکو اینه که هم با موی باز و هم بسته جلوه زیبایی داره. 

اگر گوش شما چند تا پیرسینگ داره، یک گوشواره روکو رو با چند تا گوشواره ریز میخی ترکیب کنید تا جذابیت گوشواره روکو بیشتر به چشم بیاد.

3. گوشواره عصایی

گوشواره‌های عصایی قفلی دارن که شبیه به عصا می‌مونه و پشت گوش جمع می‌شه. این گوشواره‌ها اکثرا آویز دارن و تنوع مدل‌هاشون به اندازه گوشواره میخی نیست.

از این گوشواره‌ها می‌تونین برای مهمونی‌ها و مناسبت‌های خاص استفاده کنید. گوشواره عصایی برای افرادی که صورت گرد دارن خیلی مناسبه و میتونه باعث بشن صورت این خانم‌ها کشیده‌تر به نظر برسه. 

خیلی از مدل‌های گوشواره عصایی نگین یا سنگ دارن که جذابیتشون رو چند برابر می‌کنه. اگر مراسمی دعوت هستین، حتما انواع مدل گوشواره طلا عصایی ارل رو ببینید.

طرح های گوشواره طلا

گوشواره‌های طلا طرح‌های متنوعی دارن که شما می‌تونین بر اساس سلیقه، سن، استایل و موقعیت از بین اون‌ها انتخاب کنید. خانم‌ها دوست دارن که همیشه بیشتر از یک گوشواره داشته باشن تا بتونن در هر موقعیتی بر اساس استایل و لباسشون گوشواره مناسب رو استفاده کنن.

1. گوشواره حلقه ای طلا

گوشواره حلقه‌ای یکی از جواهراتیه که هر خانمی باید توی جعبه جواهراتش حداقل یکی داشته باشه. این گوشواره‌ها هیچوقت از مد نمیفتن و با هر لباسی به راحتی ست می‌شن. 

گوشواره حلقه‌ای مدل‌های متنوعی داره، از حلقه‌های ریز و ساده که برای پیرسینگ گوش مناسب هستن تا گوشواره های حلقه‌ای بزرگ و سنگین یا حتی آویزدار. 

گوشواره حلقه ای طلا با موی بلند جلوه زیبایی داره پس اگر دوست دارید موهاتون رو باز بزارید، گوشواره حلقه‌ای، به خصوص در اندازه‌های بزرگ، می‌تونه انتخاب خوبی باشه. 

همینطور اگر صورت لاغر و زاویه‌داری دارید، گوشواره حلقه‌ای چهره شما رو به تعادل می‌رسونه و باعث می‌شه چهره شما شاداب‌تر و جوان‌تر به نظر برسه. 

گوشواره حلقه‌ای برای هر سنی مناسبه و می‌تونه یک مدل گوشواره دخترانه بسیار پرکاربرد و محبوب باشه. خیلی از ما در کودکی اولین گوشواره‌ای که داشتیم از نوع حلقه‌ای بوده و به همین دلیل ممکنه نسبت به مدل گوشواره حلقه ای طلا حس نوستالژیکی داشته باشیم.

2. گوشواره زنجیری طلا

گوشواره زنجیری یکی از ترندهای جدید گوشواره طلاست که به تازگی مد شده. اگر می‌خواین جعبه جواهراتتون رو به روز کنید و گوشواره‌ای بخرید که قبلا شبیهش رو نداشتید، این مدل گوشواره طلا جدید انتخاب خوبیه. 

گوشواره زنجیری هم مورد پسند خانم‌های جوانه و هم خانم‌هایی که سن بالاتری دارن. در طراحی این گوشواره‌ها از زنجیرهای ظریف استفاده شده.

استفاده از زنجیر نه تنها به زیبایی و ظرافت هر چه بیشتر گوشواره کمک می‌کنه بلکه باعث می‌شه آویز گوشواره بلندتر بشه و گوشواره خیلی راحت جلب توجه بکنه. 

به خصوص اگر صورتتون گرده، یک مدل گوشواره های بلند طلا از نوع زنجیری می‌تونه به کشیده به نظر رسیدن چهره شما کمک کنه.

3. گوشواره آویز طلا

گوشواره‌های آویز معمولا به عنوان گوشواره مناسب مجالس و مهمونی‌ها استفاده می‌شن و اکثر خانم‌ها به عنوان گوشواره روزمره ازش استفاده نمی‌کنن. 

مدل گوشواره آویز طلا معمولا پر زرق و برق طراحی می‌شن و در اون‌ها از نگین و طرح‌های چشمگیر استفاده می‌شه. 

این گوشواره‌ها خیلی برای مهمونی زیبا هستن و با یک لباس مجلسی و موی شینیون شده، جلوه بسیار جذابی دارن. به خصوص اگر اون‌ها رو با گردنبند، دستبند یا انگشتر مشابه ست کنید.

گوشواره آویز طلا یکی از مدل‌های گوشواره هستن که همه خانم‌ها بهشون نیاز دارن و هم خانم‌های جوان و هم مسن ازشون استفاده می‌کنن. 

مدل گوشواره آویز طلایی که حالت اشکی دارن بهترین مدل گوشواره طلا برای صورت‌های قلبی و مثلثی هستن. این گوشواره‌ها دقیقا طرحی برعکس ساختار صورت دارن (پایین پهن و بالا تیز) و چهره رو به تعادل می‌رسونن.

4. گوشواره بخیه ای طلا

گوشواره بخیه‌ای یکی از مدل‌های جدید و زیبای گوشواره است که بین خانم‌های جوان بسیار محبوب شده. این گوشواره ظاهر خیلی متفاوت و جذابی داره و در عین ظرافت، بسیار چشمگیره. 

اگر در گوشتون بیشتر از یک سوراخ دارین، حتما این گوشواره رو امتحان کنین. طراحی ظریف و ساده این گوشواره‌ها همه رو مجذوب خودش می‌کنه. 

گوشواره بخیه ای به شکل زنجیر بلندی طراحی میشه که باید از سوراخ‌های گوش رد بشه. یک آویز هم معمولا در ابتدای زنجیر قرار می‌گیره که باعث فیکس شدن زنجیر در گوش شده و به زیبایی گوشواره اضافه می‌کنه.

 چون باید زنجیر این گوشواره رو از سوراخ‌های گوشتون رد کنین، شاید اول حس کنین که کار سختیه یا دردناکه اما اصلا اینطوری نیست. زنجیر این گوشواره‌ها بسیار ظریفه و مناسب سوراخ گوش طراحی شده. خوبی این گوشواره‌ها اینه که می‌تونین بسته به خلاقیت خودتون استایلشون کنین. 

5. گوشواره مینیمال طلا

درسته که گوشواره‌های پر زرق و برق و نگین‌دار خیلی طرفدار دارن، اما طرفدارها گوشواره‌های مینیمال هم کم نیستن. گوشواره‌های مینیمال به گوشواره هایی گفته می‌شه که طرح های ساده و مدرنی دارن. 

این گوشواره ها باعث می‌شن شما خیلی شیک و خوش‌استایل‌تر به نظر برسید. از طرفی چون وزن کمی دارن و ظریف هستن، قیمتشون هم پایین تره. 

خیلی از خانم‌های جوان ترجیح می‌دن از گوشواره‌های مینیمال برای روزمره استفاده کنن و بعضی‌ها حتی این گوشواره‌ها رو برای مهمانی‌های نیمه رسمی با لباس‌های مدرن و ساده ست می‌کنن. 

گوشواره‌های مینیمال معمولا طرح های بسیار خلاقانه‌ای دارن که باعث می‌شه گوشواره علی‌رغم ظریف بودن، نگاه‌ها رو به خودش جذب کنه.

اگر گوشتون بیشتر از یک سوراخ داره، ست کردن چند تا گوشواره مینیمال با تم یکسان می‌تونه خیلی جذاب باشه.

6. گوشواره ظریف طلا

خانم‌هایی که استایل ساده و مدرن رو ترجیح می‌دن، معمولا به گوشواره های ظریف رو انتخاب می‌کنن. گوشواره‌های ظریف رو می‌تونین هم برای پیرسینگ اصلی گوش هم برای پیرسینگ‌های لاله گوش استفاده کنین. 

این گوشواره‌ها معمولا طرح‌های بامزه و جذابی دارن. برای هدیه هم خیلی مناسب هستن. همینطور با استایل کژوال بسیار زیبا می‌شن و استایل شما رو از یکنواختی خارج می‌کنن. 

استفاده از چند تا گوشواره ظریف طلا یا ست کردن گوشواره ظریف طلا با گردنبند چند لایه هم انتخاب هوشمندانه‌ای برای استایل های نیمه کژواله و تیپ شما رو چند پله ارتقا می‌ده، انگار که برای انتخاب هر تکه از لباس و جواهر، وقت خیلی زیادی گذاشتین. 

7. گوشواره بلند مجلسی طلا

برای مهمونی‌ها و مراسم‌ها، خیلی مهمه که جواهرات مناسب داشته باشیم. یک مدل گوشواره های بلند طلا مجلسی می‌تونه به لباس مجلسی شما جلوه خاصی بده و باعث بشه در مراسم بدرخشید. 

به خصوص اگر مراسم تولد، عقد یا حتی عروسی خودتون باشه. گوشواره‌های بلند مجلسی، پر زرق و برق هستن و توجه رو به خودشون جلب می‌کنن.

اگر لباسی که انتخاب کردین یقه بازی داره، می‌تونین با انتخاب یک گوشواره بلند مجلسی، نگاه‌ها رو به سمت چهره خودتون بکشید.

این گوشواره‌ها با موهای جمع و شینیون شده بسیار جلب توجه می کنن. استفاده از نگین و مروارید هم به این گوشواره‌ها جلوه خاصی می‌ده و باعث می‌شه هر چه بیشتر بدرخشن. 

8. گوشواره نگین دار

گوشواره‌های نگین‌دار تقریبا در همه مدل‌هایی که گفتیم پیدا می‌شن، از گوشواره میخی گرفته تا عصایی و حتی مینیمال. استفاده از نگین در جواهرات به استایل شما پختگی خاصی اضافه می‌کنه. 

در گوشواره‌های نگین‌دار از انواع مختلف نگین استفاده می‌شه، این نگین ها می‌تونن مثل الماس، یاقوت و زمرد قیمتی باشن. البته آپشن‌های کم‌قیمت‌تر مثل نگین‌های مصنوعی هم در رنگ‌ها و مدل‌های متنوع موجود هستن.

گوشواره‌های نگین دار رو می‌تونین با انواع لباس‌های رسمی و مجلسی ست کنین. هارمونی رنگ لباس با نگین گوشواره در چنین موقعیت‌هایی خیلی مهمه. 

همچنین اگر موهای بلوند دارین، ممکنه گوشواره طلا نتونه کنتراست خوبی داشته باشه و توی گوشتون زیاد معلوم نباشه. استفاده از گوشواره‌هایی که نگین رنگی دارن، این مشکل رو برطرف می‌کنه و باعث می‌شه گوشواره در گوش شما به خوبی دیده بشه و جلب توجه کنه.

9. گوشواره قلب

نماد قلب همیشه یکی از نمادهای دوست داشتنی و پرطرفدار بین خانم‌ها بوده و در جواهرات هم زیاد استفاده شده. 

با این که از قلب در جواهرات زیاد استفاده می‌شه به این معنا نیست که گوشواره قلب یک طرح تکراریه. اتفاقا طراحان جواهرات با توجه به محبوبیتی که طرح قلب داره، سعی می‌کنن با خلاقیت خودشون گوشواره‌های متنوعی رو با طرح قلب طراحی کنن که بعضی از اون‌ها شما رو شگفت‌زده می‌کنن. 

دلیل محبوبیت این نماد علاوه بر زیباییش، معنای عمیق پشت اونه. گوشواره قلب یک هدیه بسیار مناسب برای کسیه که دوستش دارید. با هدیه دادن یک گوشواره قلب به فرد مهم زندگیتون می‌تونین بهش نشون بدین که چقدر براتون ارزشمنده. 

این گوشواره‌ها به خصوص برای هدیه دادن در مناسبت‌هایی مثل ولنتاین که مناسبتی برای جشن گرفتن عشقه جذاب هستن.

جدیدترین مدل‌های گوشواره 2023 را در گالری طلای ارل ببینید

ما در گالری طلا ارل تلاش می‌کنیم که با در نظر گرفتن ترندهای روز و سلیقه مخاطبین خاص‌ترین و جدیدترین مدل گوشواره طلا رو با چاشنی هنر و خلاقیت طراحی کنیم. انواع مدل گوشواره طلا ارل رو می‌تونین در سایت ببینین. اگر دوست دارین گوشواره‌های ارل رو از نزدیک ببینین و انتخاب کنین، حتما به یکی از شعبه‌های ما در سراسر ایران سر بزنین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.