طرح‌های جدید گردنبند طلا ( تابستان 1402)

عکس گردنبند گل اسپشیال گالری طلای ارل

یک گردنبند جدید که هم برای استایل شما مناسب باشه و هم طراحی جدید و ترند روز داشته باشه، می‌تونه تیپ شما رو زیر و رو کنه و جلوه زیبایی به لباس‌هایی که می‌پوشید بده. اگر می‌خواین با جدیدترین مدل‌های گردنبند طلا آشنا بشید و ببینید الان چه مدل‌هایی ترند هستن، با ما همراه باشید. اینجا جدیدترین مدل‌های گردنبند طلا در تابستان 1402 رو با هم می‌بینیم.

گردنبند مهاراجا

مهاراجا یکی از مدل های گردنبند طلا در گالری ارله که در عین داشتن طراحی جدید و خاص، جواهرات سنتی و قدیمی هند رو در ذهن تداعی می‌کنه. به همین دلیل هم براش نام مهاراجا، به معنی پادشاه در زبان سانسکریت رو انتخاب کردیم.

نگین سبز این گردنبند رو می‌تونید با لباس‌های مجلسی مشکی، زرشکی، قرمز، سرخابی و سبز ست کنید. برای داشتن یک استایل جذاب‌تر، می‌تونید این گردنبند رو با گوشواره مهاراجا ست کنید.

گردنبند مارسل

مارسل نیازی به تعریف نداره. طراحی خاص و جذاب این گردنبند هر نگاهی رو به خودش جذب می‌کنه. این گردنبند با الهام از طبیعت طراحی شده. آویز این گردنبند یک مستطیل باریک طلایی هست که 9 تا آویز برگ ریز طلایی بهش متصل شدن. مارسل رو می‌تونید به صورت روزمره یا در مهمانی‌ها و دورهمی‌ها استفاده کنید.

گردنبند مارس

گردنبند مارس رو می‌شه خواهر بزرگ‌تر و پرزرق و برق‌تر مارسل دونست. در طراحی این گردنبند هم از همون برگ‌های ریز متحرک و زیبا استفاده شده با این تفاوت که برگ‌ها به جای مستطیل، به یک دایره بزرگ طلایی متصل شدن و تعدادشون هم کمتره.

طراحی گردنبند مارس آدم رو یاد دریم کچرها میندازه که بر اساس افسانه‌های سرخپوستی، کابوس‌های بد رو از آدم دور می‌کنه.

گردنبند مارس می‌تونه اکسسوری کامل کننده استایل شما برای یک مهمانی باشه و به خوبی با شومیزهای مجلسی و پیراهن‌های یقه باز ست می‌شه.

گردنبند گل سه پر

گردنبند گل سه پر یکی از گردنبندهای دخترانه زیبای گالری ارل، با طراحی ظریف و زیباش می‌تونه یک انتخاب فوق‌العاده برای استفاده روزمره باشه. سه گلبرگ توخالی و یک نگین در وسط، آویز این گردنبند رو در عین سادگی، بسیار جذاب کردن. مدل‌های گردنبند سبک مثل گل سه پر، به دلیل وزن کم، قیمت مناسبی هم دارن.

گردنبند دست و حلقه

یک گردنبند ترند روز مناسب برای خانم‌های جوان که می‌تونید با استایل‌های هیپ هاپ و مدرن ست کنید. این گردنبند برای خانم‌هایی که به جواهرات ترند روز علاقه دارن و کمتر سمت طراحی‌های نگین‌دار و کلاسیک میرن، بسیار جذابه.

جالبه بدونید دست نگهدارنده حلقه به عنوان نماد تنهایی، دوستی و تعهد هم شناخته می‌شه.

گردنبند شهبانو

گردنبند شهبانو یک گردنبند مجلسی زیبا و ظریفه که جذابیتش با دو مروارید در بالا و پایین آویز، چند برابر شده. با این گردنبند می‌تونید در هر مجلس و مهمانی توجه همه رو به خودتون جلب کنید به ویژه اگر این گردنبند رو با گوشواره شهبانو ست کنید.

گردنبند عنصر خاک

گردنبند عنصر خاک با الهام از مجموعه فیلم‌های آواتار طراحی شده. حتی اگر با دنیای آواتار هم آشنا نباشید، طراحی زیبا و عجیب آویز این گردنبند نظر شما رو به خودش جلب می‌کنه.

گردنبند عنصر خاک می‌تونه انتخاب خوبی برای استفاده روزمره باشه. علاوه بر زیباییش، داستان جالبی که پشت نماد عنصر خاک هست اون رو جذاب‌تر و شما رو اسرارآمیزتر می‌کنه.

گردنبند عنصر هوا

عنصر هوا یکی دیگه از گردنبندهای گالری ارل با الهام از دنیای آواتاره که طراحی جذاب، اسرارآمیز و مینیمالی داره. این گردنبند رو می‌تونید با استایل روزمره ست کنید، به ویژه با توجه به این که طراحی ظریفش باعث شده قیمت مناسبی هم داشته باشه.

گردنبند گل اسپشیال

گردنبند گل اسپشیال یکی از مدل‌های زیبا و ظریف گردنبند تابستان 1402 در گالری ارل با گلبرگ‌های ظریف و زیبایی که داره، می‌تونه لطافت و ظرافت خاصی به استایل شما اضافه کنه.

این گردنبند مورد استقبال خانم‌ها و دختر خانم‌های جوان قرار گرفته. گوشواره و انگشتر ست این گردنبند هم در گالری ارل موجوده و می‌تونید به عنوان یک ست کامل داشته باشیدش.

گردنبند قلب تیفانی تک نگین کوچک

برند تیفانی که نیازی به معرفی نداره و اگر به دنیای جواهرات و فشن علاقه داشته باشید، حتما اسمش رو شنیدید و با طراحی خاصش آشنا هستید.

آویز یونیک و مینیمال گردنبند قلب تیفانی تک نگین یکی از اون مدل‌هاییه که هیچوقت از مد نمیفته و قدیمی نمی‌شه.

این قلب کوچک تماشایی می‌تونه هدیه به یاد موندنی‌ای هم باشه. پس اگر می‌خواین طلا هدیه بدین، این قلب زیبا رو حتما در نظر داشته باشید.

گردنبند قلب تیفانی تک نگین بزرگ

گردنبند قلب تیفانی تک نگین، دو سایز کوچک و بزرگ داره که سایز کوچک رو در بالا دیدیم. سایز بزرگ این گردنبند بیشتر به چشم میاد و سنگین‌تره. مطمئن باشید این گردنبند یکی از به یاد موندنی‌ترین طلاهایی میشه که تا به حال خریدین.

گردنبند ژنو

گردنبند ژنو یک گردنبند سکه‌ای شیک و زیباست که در طراحی اون از نقوش و طرح‌های کار شده روی پنجره کلیساهای قدیمی اروپایی الهام گرفته شده.

گردنبند ژنو به خوبی با استایل‌های ساده و کلاسیک ست می‌شه و با طراحی خاصی که داره، تیپ شما رو گرون‌قیمت نشون می‌ده. این گردنبند رو می‌تونید با انگشتر و گوشواره ست بخرید.

گردنبند ایران اسپشیال کوچک

طرح نقشه ایران یکی از زیباترین و پرمعناترین طرح‌هاییه که می‌شه برای جواهرات انتخاب کرد. با گردنبند ایران اسپشیال کوچک می‌تونید هر روز نقشه ایران رو با افتخار در گردنتون داشته باشید؛ نقشه‌ای که نماد هویت ملی و وطن همه‌ی ماست.

جدیدترین مدل‌های گردنبند در گالری ارل

در این مقاله چند تا از مدل‌های جدید و منتخب گردنبند طلا رو با هم دیدیم. سعی کردیم در انتخاب مدل‌ها همه سلیقه‌ها رو در نظر بگیریم. اگر هنوز مدل مورد نظرتون رو پیدا نکردید یا دوست دارید بقیه مدل‌های گردنبند گالری طلا ارل رو ببینید، پیشنهاد می‌کنیم به بخش گردنبند سایت ارل سر بزنید.

همینطور کارشناسان ما در ارل آماده هستن تا هر زمان که نیاز به راهنمایی داشتید، به شما کمک کنن و به سوالاتتون پاسخ بدن. برای دیدن مدل‌ها از نزدیک و خرید حضوری طلا هم می‌تونید به یکی از دوازده شعبه ما در شهرهای مختلف مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.