۳ مدل حلقه نامزدی کلاسیک

عکس حلقه نامزدی کلاسیک

همه می‌دونیم که خرید حلقه نامزدی چقدر اهمیت داره. خواستگاری‌ از کسی که دوستش دارین، اتفاق جدی و مهمیه و لازمه که نماد این عشق به درستی انتخاب بشه.

اولین مرحله خرید حلقه نامزدی تحقیق‌کردنه و اینکه الان در حال مطالعه این مطلب هستین نشون دهنده اینه که این مرحله رو به خوبی دارین انجام میدین.

حالا که در حال تحقیق و جمع‌آوری اطلاعات درباره انگشتر نامزدی هستین، احتمالا سبک‌های مختلف حلقه‌های نامزدی رو شنیدین و مطمئنا در توضیحات حلقه‌ها عبارت حلقه نامزدی «کلاسیک» به چشمتون خورده.

در این مطلب درباره ۳ نوع حلقه نامزدی کلاسیک حرف می‌زنیم و با بیان ویژگی‌های آن‌ها متوجه خواهید‌شد که کدام مدل مناسب مورد شماست.

۱. انگشتر تک‌نگین

عکس انگشتر تک‌نگین

انگشتر‌های تک‌نگین یکی از معروف‌ترین مدل‌های حلقه‌های کلاسیکن. طراحی این حلقه‌ها به گونه‌ایه که نگین انگشتر در مرکز توجه قرار می‌گیره و حسابی میدرخشه. با توجه به اینکه هیچ نگین دیگه‌ای تو این مدل حلقه کلاسیک وجود نداره، این امکان برای شما فراهمه که بخش اصلی بودجتون رو به تک نگین انگشتر اختصاص بدین.

۲. انگشتر هاله (Halo)

عکس انگشتر هاله (Halo)

این نوع انگشتر نامزدی کلاسیک یه نگین مرکزی داره و دور تا دور اون با نگین‌های کوچیک‌تر احاطه شده. اگه نامزدتون جواهرات زرق‌و‌برق‌دار دوست داره، این سبک از حلقه کلاسیک انتخاب بسیار خوبیه. نگین‌های اطراف باعث میشن که نگین اصلی (وسطی) بزرگ‌تر و زیبا‌تر از اون چیزی که هست، به نظر برسه. شکوه و زیبایی این حلقه‌ها گذشتن از اون‌ها رو سخت میکنه.

۳. انگشتر سه نگینه

عکس انگشتر سه نگینه

این نوع حلقه از سه نگین در یه ردیف تشکیل شده. در دو طرف نگین مرکزی دو نگین با اندازه‌ای اندکی کوچیک‌تر از نگین اصلی قرار دارن. این طراحی این قابلیت رو داره که از نگین‌های مختلفی در اون استفاده بشه. مثلا این نوع حلقه، انتخابی ایده‌آل برای مواقعی‌ست که می‌خواین با حلقه الماس خواستگاری کنین و در عین حال می‌خواین با انتخاب سنگ‌جواهری متفاوت برای دو طرف نگین اصلی، حلقه‌ای خاص به دست عشقتون کنین.

چرا حلقه نامزدی کلاسیک انتخاب کنیم؟

عکس حلقه نامزدی کلاسیک

حالا سوال پیش میاد که چرا باید حلقه کلاسیک انتخاب کنیم؟ خب انتخاب محتاطانه هیچ ضرری نداره. روز خواستگاری روز بزرگ و در عین حال استرس‌زاییه و مطمئنا شما برای اون روز کلی برنامه‌ریزی کردین و نمی‌خواین با فکر‌کردن به اینکه آیا انتخاب درستی برای حلقه انجام دادین یا نه، به نگرانی‌هاتون اضافه کنین.

حلقه کلاسیک انتخابی مطمئنه چون کمتر کسی پیدا میشه که این نوع حلقه‌ رو نپسنده و هیچ‌وقت هم از مد نمی‌افته. این طراحی‌ها محدود به زمان خاصی نیستن و ترکیبی بی نظیر از زیبایی و ظرافت رو به نمایش میزارن.

جدا از ظاهر زیبای اون‌ها، به طور کلی حلقه نامزدی کلاسیک معمولا در گروه حلقه‌های قیمت مناسب‌تر قرار می‌گیرن. اگه بودجه زیادی ندارین، بهترین انتخاب برای شما حلقه تک‌نگینه.

فراموش نکنین که…

خرید حلقه نامزدی یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین خرید‌های زندگیه. فراموش نکنین که قبل از خرید تحقیق کنین و درباره حلقه‌ها اطلاعات جمع‌آوری کنین تا خریدی مطمئن و درست داشته‌باشین.

امیدواریم که مطالعه این راهنمای خرید حلقه نامزدی به شما برای انتخاب کمک کرده باشه. همچنین توصیه می‌کنیم که پیشنهاد‌های جواهر‌فروشی‌ها، حلقه‌های دست‌ساز و گزینه‌های خاصی که فکر می‌کنین نامزدتون دوست خواهد‌داشت رو بررسی کنین.

برای خرید انگشتر طلا و انواع مختلف طلا از سایت گالری ارل دیدن کنین.

این مقالات را هم از دست ندهید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.