راهنمای اندازه گردنبند دخترانه (بچه‌گانه)

راهنمای اندازه گردنبند دخترانه ( بچه گانه)

اگه به دنبال گردنبندی مناسب برای دختر خود هستین، یکی از مهم‌ترین کار‌هایی که باید انجام بدین، مطمئن‌شدن از انتخاب درست سایز گردنبنده. اما کدام سایز گردنبند برای دختر شما مناسبه و هنگام خرید گردنبند بچه‌گانه به چه نکاتی باید توجه کرد؟

راهنمای اندازه گردنبند بچه‌گانه

توصیه‌هایی برای امنیت کودک

اولین و مهم‌ترین چیزی که در خرید گردنبند برای کودک باید بهش توجه کنین، امنیت کودک هنگام استفاده از اون گردنبنده.

برای اطمینان خاطر از این موضوع، لازمه توجه داشته باشین که اندازه گردنبند خیلی کوتاه یا خیلی بلند نباشه. اگه گردنبند خیلی کوتاه باشه کودک رو اذیت میکنه و اگر خیلی بلند باشه ممکنه به اشیا مختلف گیر کنه و تعادل کودک رو بهم بزنه و همچنین خطر خفگی هم داره.

اندازه گردنبند باید به گونه‌ای باشه که در عین راحتی خطری هم ایجاد نکنه.

راهنمای اندازه گردنبند دخترانه ( بچه گانه)

توصیه‌های برای سایز گردنبند برای کودکان

در این بخش به یه سری از نکاتی که برای انتخاب اندازه گردنبند بچه‌گانه باید در ذهن داشته باشین، اشاره می کنیم.

برای فهمیدن سایز مناسب گردنبند، اولین راه استفاده از متر نواریه؛ به این صورت که متر رو دور گردن کودک می‌اندازین و اون رو تا اندازه‌ای که برای گردنبند مد‌نظر دارین پایین میارین.

راه بعدی استفاده از نخ کاموا یا در صورت نبود آن نخ معمولیه. نخ کاموا رو هم به همان شکل متر نواری دور گردن می‌پیچین و بعد از اینکه به اندازه دلخواه رسید، آن را علامت گذاری کنین تا موقع خرید برای اندازه حدودی گردنبند ازش استفاده کنین.

برای اطمینان از مناسب‌بودن سایز گردنبند برای دختر کوچولوتون راهنمای ساده زیر رو دنبال کنین:

  • برای کودکان زیر ۴ سال معمولا گردنبند‌های بین ۲۵ تا ۳۵سانتی‌متر گزینه‌های مناسبی هستن.
  • برای کودکان بین ۴ تا ۱۰ سال، گردنبندی با اندازه حدودا ۴۰ سانتی متر و برای کودکان بین ۱۰ تا ۱۲ سال هم اندازه ۲۰ تا ۴۵ سانتی‌متر ایده‌آله.
  • مناسب‌ترین و راحت‌ترین اندازه گردنبند برای نوجوانان بالای ۱۳ سال گردنبندی با طول ۴۰ تا ۵۰ سانتی‌متره. برای بزرگسالان هیچ محدودیتی در اندازه گردنبند وجود نداره و میشه برای استایل‌های متفاوت از گردنبند‌هایی با اندازه‌های مختلف استفاده کرد و این یعنی هر گردنبندی با اندازه بین ۴۰ تا ۵۵ سانتی‌متر انتخابی ایده‌آله.

همچنین در خرید گردنبند باید به استایل فرزندتون و موقعیتی که در آن گردنبند رو به گردن می‌اندازه نیز توجه کنین.

راهنمای اندازه گردنبند دخترانه ( بچه گانه)

توصیه‌هایی برای خرید گردنبند برای کودکان

 کودکان به خودی خود زیبا هستن و لزومی به استفاده از جواهرات ندارن اما انتخاب جواهرات درست برای آن‌ها به زیبا‌تر‌شدن آن‌ها کمک میکنه.

اگه کودکتون هنوز به سن انتخاب نرسیده مسلما گردنبندی رو که خودتون دوست دارین براش می‌خرین و حتی تا سنین نوجوانی هم شما به عنوان مادر یا پدر نقش مهمی در انتخاب او دارین. پس با خرید گردنبندی با مهره‌های خاص و معنی‌دار یا گردنبندی که روی آن پیام یا نمادی حک شده، ارزش معنوی آن را چند برابر کنین و هدیه‌ای خاص به کودکتون تقدیم کنین.

 هنگام خرید گردنبند برای کودکتان باید همه موارد احتیاط رو رعایت کنین. برای تضمین امنیت گردنبندی رو انتخاب کنین که قفل محکم و امن داشته باشه. حواستون باشه که گردنبند از فلز‌های غیر‌حساسیت‌زا ساخته شده باشه. بهترین فلز‌ها برای گردنبند کودکان، طلا، نقره استرلینگ و استیل ضد‌زنگ هستن.

گردنبند‌های کودکان همانند بزرگسالان باید مطابق با سبک زندگی اون‌ها انتخاب بشه. همچنین باید گردنبند‌هایی رو انتخاب کرد که با‌دوام و کاربردی باشن؛ مثلا گردنبند‌های چرمی، کائوچویی یا سیلیکونی گزینه‌های مناسبین.

نکته دیگه‌ای که باید بهش توجه داشته باشین خودداری از خرید جواهرات گرون‌قیمته چرا که کودک فراموشکار و بازیگوشه و همچنین ارزش طلا رو درک نمیکنه.

گردنبند کودک نباید به گونه‌ای باشه که دست و پا‌گیر باشه و باعث بشه کودک در انجام فعالیت‌های مورد علاقه خود، از بازی‌کردن و دویدن گرفته تا شنا‌کردن و خوابیدن، دچار مشکل بشه.

کودک شما سلیقه و سبک مخصوص به خودش رو داره. او شخصیتی منحصر به فرده و شما باید گردنبندی رو برای او انتخاب کنین که با شخصیت او هماهنگی داشته باشه. برای مثال، گردنبند‌های آویز‌دار در عین سادگی شیک هستن و اگه اندازه اون‌ها به درستی انتخاب بشه، هم شما و هم کودکتان از خرید آن لذت می‌برید.

همچنین می‌تونین گردنبند‌هایی با قابلیت شخصی‌سازی مثل گردنبند حکاکی‌شده با اسم او را انتخاب کنین.

راهنمای اندازه گردنبند دخترانه ( بچه گانه)

ممکنه بخواین هنگام خرید گردنبند دختر کوچولوتون رو با خودتون ببرین. در این صورت، او به گردنبند‌های زیادی تمایل نشون میده اما به محض اینکه گردنبند مورد علاقش رو پیدا کنه شما متوجه میشین. خرید‌رفتن با بچه‌ها این فرصت رو بهتون میده که خاطرات خوبی با هم بسازین.

کلام آخر

اگه به دنبال خرید جواهرات برای کودک خود هستین ولی نمی‌دونین از کجا شروع کنین این مقاله بهتون کمک میکنه که نسبت به مهم‌ترین جوانب خرید گردنبند اطلاعاتی به دست بیارین. با خوندن این مطلب، انتخاب اندازه گردنبند بچه‌گانه براتون آسون میشه و همچنین خطر آسیب‌دیدن بچه توسط گردنبند به حداقل میرسه.

در گالری ارل می‌توانید انواع طلا را در طرح‌ها و سایز‌های مختلف پیدا کنید. برای خرید گردنبند طلا به سایت یا شعب حضوری گالری ارل مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.