گوشواره یک گرمی

انواع گوشواره یک گرمی از جمله جواهرات سبک‌وزن گالری ارل هستن که بین طرفدارای طلا و جواهر محبوبیت زیادی دارن. خرید گوشواره طلا یک گرمی مزیت‌های زیادی داره. این زیورآلات ظریف و جذاب، به دلیل وزن کمتری که دارن، برای استفاده در طول روز و همچنین برای فعالیت‌های ورزشی و روزانه بهترین گزینه هستن. 

در ضمن، نباید فراموش کنیم که در عین ظاهر چشم‌نواز، این محصولات اصلاً به مو، پوست و لباس فشاری وارد نمی‌کنن. اگه شما هم به دنبال مدل‌های زیبا و جذابی هستید که در مقایسه با جواهرات سنگین قیمت و کارایی بهتری داشته باشن، جای درستی اومدید. اینجا بعد از مشاهدۀ مدل‌های گوشواره سبک گالری ارل، قراره درباره این مدل‌ها و راهنمای خریدشون بیشتر صحبت کنیم.

مشاهده سایر محصولات گوشواره طلا در گالری طلای ارل:

راهنمای خرید گوشواره یک گرمی

مدل‌های سبک و ظریف، در عین قیمتی کمی که دارن، جلوۀ فوق‌العاده‌ای به ظاهر افراد میدن و کاملاً برازندۀ خانم‌های با سلیقه هستن. مخصوصاً اگه قصد خرید هدیه برای عزیزان‌تون رو دارید، ظاهر جذاب گوشواره یک گرمی در عین به‌صرفه بودنش، حتماً نظرتون رو جلب می‌کنه.

برخلاف عقیدۀ خیلی از مردم که فکر می‌کنن این مدل‌های گوشواره طلا مقاومت پایینی دارن، این محصولات استحکام بالایی در برابر سایش و خراش دارن و برای استفاده طولانی‌مدت پیشنهاد می‌شن.

حتی به دلیل کمتر بودن وزن، گوشواره سبک طلا خیلی در معرض خطر شکستگی و ترک خوردن قرار نمی‌گیره. بنابراین، طول عمر بیشتری داره. اگر قصد خرید این مدل‌های جذاب رو دارید، حتماً قبلش به نکاتی که در ادامه بررسی می‌کنیم توجه کنید.

خرید گوشواره یک گرمی از یک فروشگاه قابل اعتماد

ما همیشه به خریداران خودمون گفتیم که ساده‌ترین راه برای پیدا کردن طلای باکیفیت، مراجعه به یک فروشگاه شناخته‌شده و مورداعتماده که خودش رو ثابت کرده باشه. خصوصاً اگه قصد دارید جواهرات رو به صورت آنلاین خریداری کنید، بهتره به سایت‌هایی برید که با فروش محصولات باکیفیت و متنوع، شهرت مناسبی کسب کرده باشن.

خوشبختانه گالری ارل در یک دهه‌ای که وارد بازار طلا و جواهر کشور شده، تونسته خریدارانی که به دنبال قطعاتی مقرون به صرفه هستن رو راضی نگه‌ داره.

انواع گوشواره یک گرمی که اینجا دیدیم، جزو قطعات نفیسی هستن که به علت زیبایی، کیفیت بالا و قیمت مناسب، خریداران زیادی داشتن. بنابراین اگه یکی از این مدل‌ها توجه‌تون رو جلب کرده، می‌تونید همین‌جا خرید خودتون رو با امنیت بالا و دریافت تمام اسناد مکمل مثل فاکتور قانونی، ضمانت‌نامه و… ثبت کنید.

چقدر به میزان خلوص طلا توجه می‌کنید؟

بد نیست برای افزایش اطلاعات شما خریداران، کمی درباره عیار طلا هم صحبت کنیم. در هر آلیاژ طلا، 24 واحد وجود داره که ما اون‌ها رو به عنوان «قیراط» هم می‌شناسیم. وقتی یک قطعه طلا 24 عیار باشه، به این معنیه که 100 درصد طلای خالص هست. البته در ایران و خیلی از کشورها برای بیان کردن عیار طلای خالص از عدد ۱۰۰۰ استفاده می‌کنن.

هیچ قطعه‌ای عیار 24 یا 1000 نداره. حتی شمش‌های طلا در بازارهای جهانی با عیار 999.9 معامله می‌شن و 0.01 درصد ناخالصی احتمالی دارن. به علت معایب زیادی که طلای 24 عیار داره (مثل نرمی، آسیب‌پذیری و …) در کشور ایران و بیشتر جاهای دنیا، زیورآلات با عیار 18 یا ۷۵۰ عرضه می‌شن.

بنابراین باید دقت داشته باشید که طلایی پایین‌تر از 18 عیار خریداری نکنید. چون ناخالصی زیادی داره. از اونجایی که ارزش طلا متناسب با خلوص اون هست، هر چه طلا خالص‌تر باشه و عیارش بیشتر باشه، ارزش اون بالاتر هست. تمام محصولات گالری ارل از جمله انواع گوشواره ظریف که مشاهده کردید، همگی از طلای مرسوم 18 عیار تولید شدن و بالاترین کیفیت ممکن رو دارن.

توجه به فرم صورت در خرید گوشواره

همه فرم‌های چهره زیبایی مخصوص به خودشون رو دارن. خوشبختانه اون‌قدر تنوع محصولات گالری ارل زیاد هست که ما برای هر فرم صورت و سلیقه‌ای گوشواره یک گرمی خاصی داریم.

اگر شما از جمله افرادی هستید که صورت گردی دارن، باید به دنبال مدلی باشید که صورت‌تون رو کشیده‌تر نشون بده. از بین این مدل‌ها، گوشواره‌های میخی و به طور کلی مدل‌هایی که طول بیشتری دارن، برای صورت‌های گرد گزینۀ مناسبی محسوب می‌شن. 

در مقابل، مدل‌های گوشواره دخترانه که شکل گرد و منحنی‌تری دارن، برای صورت‌های مربعی و زاویه‌دار انتخاب مطلوبی هستن. برای خرید گوشواره طلا یک گرمی با توجه به فرم صورت، باید به قانون «مکمل بودن» دقت کنید. یعنی مدلی انتخاب کنید که فرم صورت شما رو تکمیل کنه.

انتخاب گوشواره یک گرمی متناسب با مدل مو

اگه موهای بلندی دارید که روی گوش‌هاتون رو می‌پوشونه، بهتره از گوشواره‌های با طرح بلندتر استفاده کنید. این مدل‌ها در کنار مدل موی بلند، همچنان می‌تونن جلوه و زیبایی خودشون رو نشون بدن. اما برای مدل موی کوتاه، محدودیت خاصی وجود نداره.

پیشنهاد ما اینه که اگه به مدل‌ موهای کوتاه و پسرونه علاقه دارید، نگاهی به مدل‌های گوشواره مینیمال گالری ارل بندازید. این مدل‌ها وقتی خیلی نگران موی بلند نیستید، در کنار صورت و گردن، ظاهر بسیار شیک و جذابی پیدا می‌کنن.

نکات نگهداری و استفاده از گوشواره یک گرمی

برخلاف عقیدۀ خیلی از خریدارها، ماجرای خرید گوشواره یک گرمی با ثبت سفارش و تحویل محصول تموم نمی‌شه. این زیورآلات ماندگاری و دوام بالایی دارن؛ با این حال اگه از اون‌ها به‌خوبی مراقبت نکنید، ممکنه دچار آسیب شن و دیگه اون زیبایی اولیۀ خودشون رو نداشته باشن.

برای نگهداری و استفادۀ بهینه از انواع گوشواره‌های سبک‌وزن، حتماً کارهای زیر رو انجام بدید.

  • از خراش و ساییدگی گوشواره جلوگیری کنید.
  • قبل از حمام کردن، شنا کردن، باغبانی و تمیزکاری منزل گوشواره رو بردارید.
  • مواد شیمیایی مضر موجود در صابون‌ها و مواد شوینده به این محصولات آسیب می‌زنن.
  • خیلی از وقت‌ها اصطکاک ناشی از برس مو به‌راحتی به این زیورآلات آسیب می‌زنن.
  • از گذاشتن این گوشواره‌ها توی استخرها و سواحل خودداری کنید.
  • برای تمیزکاری گوشواره‌ها از یک تکه پارچه نرم و نازک و همچنین مواد شوینده غیراسیدی سبک (مثل صابون) استفاده کنید. این سبک تمیزکاری هر 3 ماه یکبار توصیه می‌شه و نباید به صورت مداوم انجام شه.

روش ست کردن و استایل گوشواره یک گرمی

خیلی از افرادی که برای ست و استایل گوشواره اهمیت قائل هستن، می‌دونن که مدل‌های گوشواره سبک که اینجا دیدیم، در کنار بیشتر لباس‌ها جلوۀ فوق‌العاده‌ای دارن و اگه هماهنگی طرح و رنگ رو در نظر بگیرید، تعادل و زیبایی خاصی به استایل‌تون میدن.

به طور کلی، برای لباس‌ها و تیپ‌هایی که رنگ تیره‌تر دارن، بهتره گوشواره‌های با رنگ یخی یا نقره‌ای خریداری کنید. اما برای استایل‌هایی با رنگ روشن و گرم، پیشنهاد می‌کنیم طلای زرد رو انتخاب کنید.

به‌روزترین و جذاب‌ترین گوشواره‌های سبک وزن در گالری ارل

تنوع محصولات گالری ارل اون‌قدر بالاست که دقیقاً اون مدلی که مدنظرتون هست رو پیدا می‌کنید. شما می‌تونید با انتخاب یکی از انواع گوشواره یک گرمی که اینجا معرفی کردیم، سلیقه و شخصیت خودتون رو به نمایش بگذارید و استایل ویژه‌ای خلق کنید.

اگه به دنبال زیورآلاتی با قیمت مناسب، زیبا و باکیفیت هستید، انواع گوشواره طلا یک گرمی انتخاب خوبی برای شماست. از مدل‌های ساده و زیبا تا طرح‌های کلاسیک با جزئیات بالا، ما برای همه سلیقه‌ها و سبک‌ها گزینۀ به‌خصوصی داریم. شعار همیشگی گالری طلا ارل، گستردگی انتخاب، قیمت مناسب، جواهرات با کیفیت، خدمات پس از فروش و مهم‌تر از همه، رضایت مشتریان ماست. اگر حین خرید گوشواره‌‌ها با سوال یا ابهام خاصی مواجه شدید، حتماً با کارشناسان گالری ارل تماس بگیرید. ما به شما کمک می‌کنیم بهترین و هوشمندانه‌ترین خرید ممکن رو داشته باشید.

4 دیدگاه:
اردیبهشت 20, 1402

همشون قشنگ بود

اردیبهشت 20, 1402

سپاس از لطف شما 🙏🌺

اردیبهشت 21, 1402

ظریف وشیک هستن.امافقط دوتا تصویردانلود شد.نحوه خرید وتماس رو هم بفرمایید.

اردیبهشت 25, 1402

سپاس از لطف شما 🙏🌺 ، برای تماس با ما میتوانید در بخش درباره ما و بخش شعب تلفن تماس تمامی شعب را مشاهده نمایید. همچنین میتوانید در بخش تماس با ما پیام خود را برای ما نوشته و ارسال کنید ، در همین بخش شماره تلفن دفتر مرکزی نیز نوشته شده. برای خرید از ما هم امکان خرید حضوری و هم غیر حضوری را دارید . برای خرید حضوری میتوانید آدرش شعب ما را در بخش شعب اُرِل در بخش درباره ما مشاهده کنید و برای خرید اینترنتی نیز میتوانید از بخش محصولات محصول مورد نظر خود را انتخاب و از طریق درگاه پرداخت زرین پال ، مبلغ محصول خود را پرداخت نمایید . پس از تسویه حساب ما فاکتور الکترونیکی دریافت میکنید و در صورت خواست شما فاکتور چاپ و مهر شده همراه محصول برای شما ارسال خواهد گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.