طرح‌های جدید گوشواره طلا ( تابستان 1402)

طرح های جدید گوشواره طلا ( تابستان 1402)

خرید طلا هممون رو خوشحال می‌کنه اما خرید طلای مد روز و خاص لذت خیلی بیشتری داره. به خصوص گوشواره طلا که به دلیل نزدیک بودن به صورت، خیلی به چشم میاد و هم به صورت تکی و هم با ست و نیم‌ست قابل استفاده است.

در این مقاله 15 تا گوشواره جدید گالری طلای ارل در تابستان 1402 رو با هم می‌بینیم. بین این مدل‌ها هم می‌تونید گوشواره‌ی ساده برای استفاده روزمره پیدا کنید و هم گوشواره‌های مجلسی مناسب مهمونی.

1. گوشواره مهاراجا

مهاراجا یک واژه سانسکریت به معنی شاه بزرگه. با یک نگاه به گوشواره مهاراجا، رنگ و بوی هند و جواهرات پر زرق و برقش رو حس می‌کنیم.

این گوشواره‌ی قلاب‌دار یک آویز اشکی پهن داره که در قسمت پایینیش، یک نگین سبز رنگ به عنوان آویز به کار رفته.

روی آویز بزرگ طلایی که حالت اشکی داره می‌تونید طرح‌های ظریفی رو ببینید که زیبایی گوشواره رو چند برابر کردن. این طرح‌های ریز باعث می‌شن گوشواره در عین بزرگ بودن، ظریف و جذاب به نظر برسه.

فرم این گوشواره برای صورت‌های قلبی شکل مناسبه. مهاراجا با موی بسته و موی کوتاه بسیار زیبا می‌شه و بیشتر حالت مجلسی داره.

2. گوشواره شعر عهد شادی

اگر طرفدار شعر فارسی و خط نستعلیق هستید، گوشواره شعر عهد شادی شما رو سر ذوق میاره. این گوشواره میخی یک نگین سرخ اشکی داره که یک آویز پلاک مستطیلی شکل بهش متصل شده.

روی آویز یک شعر فارسی با خط نستعلیق زیبا نوشته شده. متن شعر اینه: مرا عهدیست با شادی که شادی آنِ من باشد.

مستطیلی بودن آویز گوشواره‌ی شعر عهد شادی اون رو برای افرادی که صورت گرد دارن مناسب کرده.

این گوشواره‌ی زیبا رو می‌تونید با خلاقیت خودتون با لباس‌های سنتی یا لباس‌هایی که رنگ زرشکی، قرمز، سفید، مشکی و سبز دارن ست کنید.

همینطور اگر از الان به فکر یک استایل منحصر به فرد و به یاد موندنی برای شب یلدا هستین، گوشواره شعر عهد شادی می‌تونه انتخاب جذابی باشه.

3. گوشواره 3 نگین نانا سفید

یک گوشواره ساده و بامزه که هم برای خانم‌های جوان و هم دختر خانم‌ها خیلی جذابه. این گوشواره میخی از سه تا دایره کوچک تشکیل شده که شبیه مثلث کنار هم قرار گرفتن.

وسط هر دایره هم یک نگین سفید درخشان به کار رفته. این گوشواره از اون مدل‌هاییه که می‌تونید هر روز ازش استفاده کنید و با هر لباس و تیپی قشنگه.

4. گوشواره 3 نگین خطی نانا سفید

این مدل خیلی شبیه به مدل قبلیه با این تفاوت که دایره‌ها، در یک خط مستقیم عمودی قرار گرفتن. این مدل چون حالت کشیده داره برای صورت‌های گرد خیلی جذابه. به خصوص اگر موهای کوتاه دارید، بهتره این مدل رو بخرید.

ترکیب طراحی ساده و نگین کاری در این مدل گوشواره باعث شده هم بتونید با استایل روزمره ستش کنید و هم برای مهمونی‌ها و دورهمی‌ها ازش استفاده کنید.

5. گوشواره دریم اسلیم

آویز پر نقش و نگار این گوشواره در همون نگاه اول توجه رو به خودش جلب می‌کنه. این گوشواره‌ی میخی یک آویز بزرگ و پهن با نقش‌های ظریف اسلیمی داره.

گوشواره‌های چلچراغی مثل دریم اسلیم رو می‌تونید در مراسم‌های خاص استفاده کنید. این گوشواره‌ها با لباس شب و استایل مجلسی به خوبی ست می‌شن.

6. گوشواره اسپیرال مدرن

اگر طرفدار طرح‌های مدرن و فانتزی هستید، گوشواره اسپیرال مدرن حتما نظر شما رو جلب می‌کنه. گوشواره اسپیرال مدرن به صورت نامتقارن طراحی شده؛ یعنی دو گوشواره با هم یکسان نیستن و طرحشون متفاوته.

طرح این گوشواره شبیه به خط‌هاییه که با ماژیک روی کاغذ کشیده شدن. یکی از گوشواره‌ها به شکل مستطیل بزرگ مارپیچیه که یک دایره کوچک بهش وصل شده و اون یکی برعکس، یک بیضی بزرگ مارپیچی که یک مستطیل کوچک بهش وصل شده.

اگر اهل تیپ‌های خاص و مد روز هستید، گوشواره اسپیرال مدرن می‌تونه استایل شما رو یک پله بالاتر ببره.

7. گوشواره مارسل

گوشواره مارسل از اون گوشواره‌های خاص و یونیکه که شبیهش رو جایی پیدا نمی‌کنید. اگر هر جا رفتین ازتون پرسیدن که گوشوارت رو از کجا خریدی، تعجب نکنین!

در این گوشواره میخی چند تا برگ خیلی ریز به صورت آویز به یک مستطیل باریک افقی وصل شدن. آویز این برگ‌ها به شکلیه که با حرکت دادن سر تکون می‌خورن.

اگر دنبال یک گوشواره زنانه ساده روزمره می‌گردین که طرح هیجان انگیزی داشته باشه و نگاه‌ها رو به سمت خودش بکشه، مارسل می‌تونه انتخاب خوبی باشه.

8. گوشواره مارس

گوشواره مارس نسخه پرزرق‌وبرق‌تری از گوشواره مارسله. از همون برگ‌های ریز متحرک در این گوشواره استفاده شده با این تفاوت که این آویزها به جای یک مستطیل کوچک، به یک دایره بزرگ وصل شدن.

این گوشواره از نوع قلاب داره و برای خانم‌هایی که گوشواره‌های آویزدار و بزرگ رو می‌پسندن مناسبه. مارس رو می‌تونید با لباس شب یا شومیز مجلسی و موهای شینیون شده ست کنید.

9. گوشواره بستنی با مروارید

یک گوشواره فانتزی بانمک و خلاقانه. این گوشواره می تونه برای دختر خانم‌های با سلیقه انتخاب جذابی باشه.

گوشواره بستنی با مروارید همونطور که از اسمش مشخصه شبیه به بستنی قیفی طراحی شده که قسمت قیف با طلا طراحی شده و بستنی هم با مروارید.

تا حالا شبیه این گوشواره رو دیده بودید؟ گوشواره بستنی با مروارید انقدر خاصه که نگاه همه رو به خودش جذب می‌کنه.

10. گوشواره پرتو خورشید عمود

گوشواره پرتو خورشید یکی از گوشواره‌های الهام گرفته از طبیعت در گالری ارله. این گوشواره  مثلت‌های نوک تیز با اندازه‌های کوچک و بزرگ پرتوهای خورشید رو نشون میدن.

این گوشواره شبیه یک حلقه طراحی شده که دور لاله گوش رو می‌پوشونه؛ انگار که پرتوهای خورشید از لاله گوش شما خارج می‌شن.

خانم‌هایی که صورت مستطیلی شکل و زاویه‌دار یا موهای کوتاه دارن، با این گوشواره می‌تونن استایل و تیپشون رو چندین برابر جذاب‌تر کنن.

11. گوشواره آمون

اگر طرفدار طرح‌های یونیک و خاص هستید، حتما گوشواره آمون رو ببینید. آمون نام یکی از خدایان مصریه و این گوشواره با الهام از مجسمه‌ خدایان مصر باستان طراحی شده. این گوشواره میخی اندازه کوچکی داره و می‌تونید برای استایل روزمره ازش استفاده کنید.

12. گوشواره آمیتا آبی

اگر طرفدار طلای ساده نیستید و دوست دارید گوشواره‌ای بخرید که نگین یا مروارید داشته باشه، آمیتا آبی می‌تونه انتخاب خوبی براتون باشه.

این گوشواره نگین دار با این که میخیه اما حالت حلقه‌ای داره. سه تا آویز به این حلقه طلایی زیبا وصل شدن؛ یک نگین آبی اشکی بزرگ، یک مروارید و یک دایره طلایی تو پُر.

این گوشواره با رنگ‌های طلایی، آبی و سفیدی که داره، می‌تونه استایل ساده شما رو از یکنواختی دربیاره و حتی با استایل‌های شلوغ هم هارمونی ایجاد کنه.

13. گوشواره فلورال با صدف

یک گوشواره زیبا و ظریف با الهام از طبیعت. گوشواره فلورال با صدف از یک نگین صدفی تشکیل شده که یک آویز به شکل شاخه‌ی پر از برگ بهش وصل شده.

آویز زیبای این گوشواره می‌تونه به استایل شما لطافت بیشتری اضافه کنه. استفاده از صدف هم باعث شده این گوشواره باکلاس و شیک به نظر برسه.

پیشنهاد می‌کنیم برای استایل کردن این گوشواره موهاتون رو جمع کنید تا آویز تماشایی گوشواره بیشتر به چشم بیاد.

14. گوشواره ژنو

گوشواره ژنو با طرح کلاسیک و شیکی که داره، باعث می‌شه استایل شما گرون قیمت و خاص به نظر برسه. این گوشواره قلاب دار یک آویز چند ضلعی تخت داره که روش طرح‌های هندسی متقارن کار شده.

ظاهر گوشواره طوری طراحی شده که انگار یک طرح قدیمیه و آدم رو یاد عتیقه‌ها میندازه. اگر اهل تیپ‌های رسمی و کلاسیک هستین و در خرید طلا سخت‌پسندین، این مدل برای شما طراحی شده.

15. گوشواره قفل و کلید

گوشواره قفل و کلید یکی از گوشواره‌های بانمک گالری ارله که به صورت نامتقارن طراحی شده. یکی از گوشواره‌ها به شکل یک کلید و دیگری به شکل قفل طراحی شده.

این گوشواره اندازه کوچکی داره و به صورت میخی طراحی شده. با توجه به ریز بودنش، هم می‌تونید به صورت تکی ازش استفاده کنید و هم اگر گوشتون بیشتر از یک سوراخ داره، با گوشواره‌های دیگه ترکیبش کنید.

همچنین با توجه به سایز گوشواره و نداشتن آویز می‌تونید به صورت روزمره ازش استفاده کنید. به احتمال زیاد این جمله رو زیاد خواهید شنید که گوشوارت چه بانمکه.

مدل‌های جدید گوشواره در گالری طلای ارل

با هم 15 تا از مدل‌های جدید گوشواره طلای گالری طلا ارل در تابستان 1402 رو دیدیم. این گوشواره‌ها با توجه به سلیقه‌های متفاوت خانم‌ها و دختر خانم‌ها، کاربرد‌های مختلف گوشواره و همینطور ترند‌های روز طراحی شدن و می‌تونن استایل روزمره و مهمونی شما رو زیباتر کنن.

برای دیدن مدل‌های بیشتر و متنوع‌تر گوشواره طلا، حتما بخش گوشواره سایت ارل رو ببینید. اگر سوالی داشتید می‌تونید با کارشناسان ما در ارل تماس بگیرید تا بهتون کمک کنیم بهترین مدل گوشواره رو انتخاب کنید.

همینطور برای دیدن مدل‌های متنوع گوشواره از نزدیک می‌تونید به یکی از دوازده شعبه طلای ارل سر بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.