چه گوشواره‌ای با شلوار جین بپوشیم؟

عکس گوشواره طلا مدل قفل تیفانی گالری طلای ارل

هر روز افراد زیادی از ما سؤال می‌کنن چه نوعی از گوشواره‌های طلا برای استفاده در کنار جین، تاپ و بقیه لباس‌های غیررسمی مناسبه؟‌ یا اینکه چه گوشواره‌ای با شلوار جین بپوشیم؟

خیلی از خانم‌ها تصور می‌کنن که نمیشه با تاپ‌های چین‌دار و جین‌های خیلی عادی و غیررسمی از انواع مدل گوشواره طلا استفاده کرد. تقریباً همه عادت دارند تا فقط وقتی از طلا استفاده کنن که لباس‌های رسمی پوشیده باشن.

ولی اگه گوشواره‌های طلای شما شیک باشن و طرح خیلی پیچیده‌ای نداشته باشن و طراحی ساده داشته باشن، هم با شلوارهای جین خیلی خوب ترکیب می‌شن و هم با لباس‌های عادی که به صورت روزانه می‌پوشینشون.

بهتره هر چند وقت یه بار گوشواره‌ای بپوشین که به استایل راحت و غیررسمی شما بخوره!

شماره یک: گوشواره‌های میخی

گوشواره‌های میخی یک همراه عالی برای لباس‎های عادی شما به حساب میان! هر وقت شک داشتین که چه گوشواره‌ای رو انتخاب کنین، گوشواره‌های میخی بهترین گزینه‌ هستن. این گوشواره‌ها شیک هستن و طرح‌های خیلی زیادی دارن مثل گل‌دار، هندسی و انتزاعی.  این گوشواره‌ها اگه از جنس طلا باشن، شیک‌تر هم میشن!

شماره دو: گوشواره‌های قطره‌ای

این گزینه گوشواره‌های رایجی برای شلوار جین و لباس‌های غیررسمی هستن که همیشه به دنبالش بودین.

همونطور که از اسمشون پیداست، گوشواره‌های دراپ یا قطره‌ای یه شکل آویزون دارند که به ظاهر شما جذابیت بیشتری می‌بخشه. تاپ اسپاگتی و جین یا لباس سفید بهترین گزینه برای تکمیل کردن استایل این نوع گوشواره‌ به حساب میاد.

شماره سه: گوشواره‌های حلقه‌ای

تفاوتی نداره که یه قرار وسط روز رفته باشین یا خرید با بهترین دوستانتون، همیشه این سوال به وجود میاد که چه گوشواره‌ای با شلوار جین بپوشیم؟‌ گوشواره‌های حلقه‌ای حال و هوای شادی بهتون می‌دن و با همه استایل‌های غیررسمی شما هماهنگ میشن! این گوشواره‌ها یه گزینه شیک برای استایل دادن به شلوار جین، تاپ، دامن و لباس راحتی هستن!

سخن پایانی

طلا بهترین گزینه برای استایل دادن به حساب میاد و نمی‌شه منکر این واقعیت شد! در جواب این سؤال که چه گوشواره‌ای با شلوار جین بپوشیم؟ باید بگیم که اگه استایلتون مناسبه و از طلا در کنارش استفاده می‌کنین، بهترین استایل رو به دست میارین. با پیشرفت در زمینه شغلی بهتره به فکر خرید گوشواره طلای مناسب با استایل خودتون بیفتین. طلا خودش یه سرمایه‌گذاری محسوب میشه!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.