انگشتر طلا با قیمت مناسب (شروع از ۲ میلیون)

انگشتر طلا با قیمت مناسب ( شروع از ۲ میلیون)

شاید وقتی کسی بهتون بگه که امکان خرید انگشتر طلا با قیمت مناسب هم وجود داره، با خودتون بگین «تو این شرایط اقتصادی؟». اما باید بهتون بگیم که بله. حتما می‌شه انگشتر طلا با قیمت روز و مناسب رو پیدا کرد. ولی باید در کنار قیمت مناسب به کیفیت محصول هم توجه ویژه داشته باشیم. یعنی نباید فقط به قیمت توجه کنیم و برای صرفه جویی یک انگشتر طلا با قیمت یک میلیون رو بدون توجه به اعتبار و کیفیت گالری انتخاب کنیم.

می‌تونیم تحقیق کنیم و نظرات مربوط به فروشنده‌ها و برندهای مختلف رو بخونیم. یا با دوستان و آشنایانمون در مورد تجربه‌ خریدشون حرف بزنیم.

از اونجایی که گالری طلا ارل همیشه هدفش رضایت مشتری‌ها و تنوع محصولی بوده، در حال حاضر امکان خرید انواع انگشتر طلا رو با قیمت مناسب براتون در نظر گرفته. در ادامه، لیست چند نمونه از این محصولات انگشتر طلا در بازه های قیمتی متفاوت رو می‌بینید که می‌تونید همین حالا برای خرید این انگشترها اقدام کنید.

انگشتر با قیمت 2 میلیون تومان

برای اینکه دسترسی راحتی به لیست محصولات ما داشته باشین، سعی کردیم اون‌ها رو بر اساس قیمت دسته‌بندی کنیم. در این بخش انواع انگشتر سبک طلا رو بهتون معرفی می‌کنیم که در رنج قیمت 2 میلیون تومان قرار می‌گیره.

انگشتر چشم گرد 6

اگه به دنبال خرید انگشتر طلا با قیمت 2 میلیون هستین، این مورد رو بهتون پیشنهاد می‌کنیم. انگشتر چشم گرد 6 یک جواهر ساده و زیبا است که با یک حلقه ساده هم طراحی شده. روی این حلقه یک چشم با مردمک آبی قرار داره. طراحی این انگشتر با مردمک آبی در فرهنگ ایرانی به عنوان «چشم زخم» شناخته می‌شه. این نماد به جنبه محافظتی و نگهدارنده اشاره می‌کنه.

با خرید این انگشتر طلا با قیمت مناسب و داشتن چنین نمادی، می‌تونیم معناهای مختلفی رو نشون بدیم. در برخی فرهنگ‌ها، چشم زخم به عنوان نمادی از حفاظت در برابر نفرین، آسیب و انرژی منفی استفاده می‌شه. همچنین، می‌تونه به عنوان نشانه‌ای برای محافظت از خودمون در برابر بدبینی و ظلم عاطفی و روحی در نظر گرفته بشه.

انگشتر چشم گرد 6 قیمت مناسبی داره و جزو محصولات ارزان قیمت گالری ارل به حساب میاد. این انگشتر می‌تونه با گردنبند یا دستبندی با طرح مشابه به خودش ست بشه و نوعی تناسب و هماهنگی در استفاده از جواهرات رو به همراه بیاره.

به طور کلی، انگشتر چشم گرد 6 با طراحی ساده و چشم‌نواز خودش، به عنوان یک جواهر محافظ و نگهدارنده، علاقه‌مندان به فرهنگ و سنت‌های ایرانی رو جذب می‌کنه. قیمت مناسب این انگشتر طلا و امکان ست کردنش با سایر جواهرات مشابه، این جواهر رو به یک انتخاب مناسب برای خریداران تبدیل کرده.

انگشتر طلا با قیمت مناسب 3 میلیون تومان

لیست انگشترهای رنج قیمت 3 میلیون هم به ترتیب زیر هست:

۱. انگشتر طلا با قیمت مناسب مدل الکا سبز 3 نگین

انگشتر الکا سبز 3 نگین یک جواهر زیبا و شیک هست که یک حلقه ساده و ظریف داره. روی این حلقه یک نگین سبز بزرگ قرار گرفته و بالای اون هم سه نگین سبز کوچک قرار دارن. طراحی این انگشتر با نگین‌های سبز زیبا، جلوه‌ای منحصر به فرد به این انگشتر زنانه طلا می‌بخشه.

انگشتر طلا با قیمت مناسب مدل الکا سبز 3 نگین می‌تونه یک خرید اقتصادی برای شما باشه. با وجود طراحی ساده و ظریف، این انگشتر جلوه‌ای عالی رو روی دست شما به ارمغان میاره. همچنین، می‌تونین اون رو با گوشواره‌هایی با مدل مشابه خودش ست کنین تا به طور کامل هماهنگ استفاده بشن.

این انگشتر طلا با قیمت 3 میلیون به ویژه برای دست‌های ظریف و زیبا بسیار مناسب هست. ظاهر زیبا و هماهنگی نگین‌های سبز با این انگشتر، اون رو به یک انتخاب مناسب برای شما تبدیل می‌کنه. همچنین، با قیمت مناسبی که داره به ما امکان می‌ده، اون رو به صورت یک هدیه زیبا برای عزیزان خودمون در نظر بگیریم.

۲. انگشتر قلب فرماتیک

انگشتر قلب فرماتیک یک جواهر ساده و زیبا است که یک حلقه ساده داره و روی اون هم یک قلب قرار گرفته. انگشتر قلب فرماتیک به خوبی روی دست‌های کوچک و ظریف قابل مشاهده هست و با ظاهر ساده و همچنین جذاب خودش، می‌تونه به هر استایل و لباسی جلوه خاصی بده.

این انگشتر با جلوه‌ای ظریف و شیک، می‌تونه به عنوان یک هدیه زیبا و معنوی برای عزیزان شما یا به عنوان یک جواهری خاص برای خودتون انتخاب بشه.

۳. انگشتر طلا قلب نانا

انگشتر قلب نانا یک حلقه ساده داره و روی اون یک قلب کوچک قرار گرفته تا بسیار ظریف و ساده طراحی بشه و در لیست انگشتر طلا با قیمت مناسب قرار بگیره.

این انگشتر می‌تونه به تنهایی به عنوان یک جواهری زیبا روی دست قرار بگیره یا با انگشترهای دیگه ست بشه. اگر شما قصد دارین انگشترهای دیگه‌ای رو با اون ست کنین، ترجیحا حلقه‌ای ساده رو انتخاب کنین تا قلب کوچک این انگشتر به خوبی دیده بشه.

انگشتر قلب نانا با طراحی زیبا و کوچک خودش، به عنوان یک انگشتر خاص برای دختر خانم‌های نوجوان در نظر گرفته می‌شه. این انگشتر با جذابیت و زیبایی خاصی که داره، می‌تونه به عنوان نماد عشق و احساسات معنوی به عزیزانتون هدیه داده بشه.

۴. انگشتر قفل نانا

انگشتر قفل نانا هم جزو اون دسته از جواهرات ما هست که یک حلقه ساده داره و روی اون یک آویز خیلی ظریف با شکل قفل قرار گرفته. این انگشتر با طراحی مینیمال خودش، جذابیت و زیبایی خاصی به دست می‌بخشه. می‌تونین این انگشتر رو با انگشتر قلب نانا ست کنین تا به هماهنگی بیشتری دست پیدا کنین.

انگشتر قفل نانا با جلوه‌ای ظریف و شیک، به خوبی روی دست‌های ظریف دیده می‌شه و برای استفاده در استایل کژوال (غیر رسمی) بسیار مناسب هست. این انگشتر با طراحی ساده‌ای که داره، می‌تونه به عنوان یک جواهر زیبا و منحصر به فرد در استفاده روزمره و همچنین در مجالس و رویدادهای خاص در نظر گرفته بشه. این انگشتر هم با جلوه‌ خاص خودش، می‌تونه هدیه‌ای خاص و متفاوت برای دختر خانم‌ها باشه.

۵. انگشتر صورت مینیمال

انگشتر طلا با قیمت مناسب صورت مینیمال رو بهتون معرفی می‌کنیم که به نوعی جزو انواع انگشتر جدید طلا به حساب میاد. این انگشتر هم یک حلقه ساده داره و روی اون یک طرح مینیمال از صورت زن قرار گرفته. این طرح ساده و زیبا، انگشتر رو بسیار جذاب و خاص می‌کنه.

انگشتر صورت مینیمال با طرح خاص خودش، قیمتی مقرون به صرفه‌ای رو به شما ارائه می‌ده. به این معنی که می‌تونین این جواهر زیبا رو با قیمتی مناسب تهیه کنین و استایل خودتون رو ارتقا بدین. از اونجایی که این انگشتر طراحی مینیمال داره، به راحتی می‌تونه با استایل‌های کژوال و هنری ست بشه.

می‌تونیم اون رو با لباس‌های روزمره و طراحی‌های هنری ست کنیم و جلوه زیبایی به انگشت‌هامون ببخشیم. انگشتر صورت مینیمال برای انگشت‌های کشیده مناسب هست. این انگشتر با طراحی ساده و شیک خودش، زیبایی و جلوه بهتری رو به انگشت‌های کشیده شما هدیه می‌ده و استایل شما رو متمایز می‌کنه.

انگشتر طلا با قیمت مناسب 4 میلیون تومان

بعد از آشنایی با انواع انگشتر طلا با قیمت مناسب 2 تا 3 میلیون، می‌خوایم شما رو با لیست بعدی آشنا کنیم که حدود قیمت‌شون 4 میلیون در نظر گرفته شده.

۱. انگشتر طلا با قیمت مناسب پرتو

 انگشتر پرتو هم یک نمونه جواهر ساده و زیبا است که با حلقه ساده طراحی شده. روی این حلقه یک طرح شبیه به تاج قرار داره. این طرح می‌تونه به عنوان پرتوهای قوی خورشید هم تفسیر بشه که هماهنگی بسیار زیبا و جذابی رو به نام انگشتر می‌بخشه.

انگشتر پرتو با طراحی خاص خودش می‌تونه با استایل رسمی و کژوال ست بشه. طرح ساده و زیبای اون، امکان استفاده در موقعیت‌ها و رویدادهای مختلف رو فراهم می‌کنه. می‌تونیم این انگشتر رو با لباس‌های رسمی در مراسم‌ها و مجالس استفاده کنیم و یا با لباس‌های کژوال در شرایط روزمره و جلسات دوستانه ازش استفاده کنیم.

خرید این انگشتر طلا، برای همه ما به صرفه است. در واقع قیمت مناسبش، امکان دسترسی به این جواهر زیبا رو برای اکثر افراد فراهم می‌کنه. همچنین، این انگشتر می‌تونه به عنوان یک هدیه خاص و منحصر به فرد به عزیزانتون اهدا بشه، در عین حال هزینه زیادی رو هم لازم نداره.

۲. انگشتر الکا سبز 6 نگین سولینا

انگشتر الکا سبز 6 نگین سولینا یک نمونه جواهر بسیار شیک هست که با یک حلقه ساده ساخته شده. روی این انگشتر، یک نگین بزرگ سبز به همراه 6 تا نگین سفید کنار آن قرار گرفتن. این طراحی زیبا و خیره‌کننده، جذابیت و برجستگی خاصی به این انگشتر می‌بخشه.

در نظر داشته باشین که رنگ سبز در جواهرات به عنوان رنگی که به طور خاص به چشم میاد، شناخته شده. با این وصف، انگشتر طلا با قیمت مناسب مدل الکا سبز 6 نگین سولینا با رنگ براق و جذاب خودش، در مجالس و رویدادهای خاص به خوبی دیده می‌شه و به لباس و استایل شما جلوه و جذابیت بیشتری می‌بخشه.

این انگشتر با طراحی منحصر به فرد و رنگ براق سبز، می‌تونه به عنوان جواهری استثنایی در مجالس، مراسم عروسی و رویدادهای خاص مورد استفاده قرار بگیره. همچنین، این انگشتر با جلوه‌ خاصی که داره، می‌تونه هدیه‌ای منحصر به فرد و متفاوت برای عزیزان ما باشه.

۳. انگشتر 3 نگین

انگشتر سه نگین با حلقه‌ای به حالت موج دار و ظریف، یک جواهر بسیار زیباست. روی این حلقه، سه نگین سفید کوچک با فاصله‌های مشخص قرار گرفتن. طراحی این انگشتر با حلقه موج دار، به اون جذابیت و جلوه‌ای خاص می‌بخشه.

انگشتر سه نگین با طراحی ظریف و مینیمال خودش، قابلیت ست کردن با انگشترهای دیگه رو هم داره. می‌تونین این انگشتر رو کنار یک انگشتر دیگر با نگین درشت استفاده کنین تا جلوه‌ زیباتر و هماهنگی بیشتری داشته باشد.

انگشتر سه نگین با طراحی ساده و مینیمال، برای استایل کژوال بسیار مناسب هست. با جلوه‌ زیبا و شیکی که داره، می‌تونه به عنوان یک جواهر زیبا و منحصر به فرد با لباس‌های روزمره و همچنین در رویدادهای خاص استفاده بشه.

انگشتر طلا در بازه قیمتی 5 میلیون تومان

ادامه لیست رو هم با معرفی انواع انگشتر طلا با قیمت مناسب 5 میلیون براتون در نظر گرفتیم.

۱. انگشتر طلا با قیمت مناسب پرتو نگین

انگشتر پرتو نگین، شبیه به نمونه ساده خودش یعنی «انگشتر پرتو» هست، با این تفاوت که در طراحیش از نگین‌های کوچک استفاده شده. این نگین‌ها به انگشتر جلوه بیشتری می‌بخشن و اون رو به یک جواهر زیبا و شیک تبدیل می‌کنن.

انگشتر پرتو نگین با طراحی خاص و استفاده از نگین‌های کوچک، می‌تونه جلوه و تأثیر بیشتری در مجالس و رویدادهای خاص داشته باشه. این انگشتر با طراحی زیبا و جذابیتی که داره، می‌تونه به عنوان یک جواهر استثنایی و منحصر به فرد در مجالس عروسی و رویدادهای خاص مورد استفاده قرار بگیره.

پیشنهاد می‌کنیم در مجالس و رویدادهای خاص از این انگشتر استفاده کنین تا به تماشاگران جلوه و جذابیت بیشتری ارائه بدین.

۲. انگشتر الکا سبز 6 نگین

اگه برای خرید انگشتر طلا با قیمت 5 میلیون به بازار مراجعه کردین، این نمونه رو بهتون پیشنهاد می‌کنیم. انگشتر طلا با قیمت مناسب مدل الکا سبز 6 نگین هم با یک حلقه ساده ارائه می‌شه و روی اون یک نگین بزرگ سبز قرار داره. همچنین، در بالا و پایین این نگین، سه تا نگین کوچک‌تر طراحی شدن که در مجموعه تعداد 6 نگین زیبا رو روی انگشتر می‌بینیم. این طراحی زیبا و هماهنگی بین نگین‌ها، انگشتر رو بسیار جذاب و چشم‌نواز می‌کنه.

انگشتر الکا سبز 6 نگین با طراحی جالب خودش از جمله انگشترهای درشت به حساب میاد، اما با قیمت مناسبی فروخته می‌شه. این انگشتر می‌تونه به عنوان یک جواهر لوکس با قیمتی مقرون به صرفه در جعبه جواهرات شما قرار بگیره. همچنین، طراحی زیبا و شیک اون، امکان استفاده در مهمانی‌ها و مراسم‌های مختلف رو به کاربر می‌ده. این انگشتر می‌تونه هدیه‌ای مناسب برای نامزدی و روز مادر باشه و بر روی دست‌های حجیم جلوه بهتری داره.

۳. انگشتر گل گوی نانا

کل انگشتر گل گوی نانا، از گوی‌های کوچک ساخته شده. این گوی‌ها مثل گل‌ها کنار هم قرار گرفتن و به انگشتر جلوه و جذابیت بیشتری می‌بخشن. این انگشتر با ظرافتی که داره، تنهایی استفاده نمی‌شه و حتما باید کنار انگشترهای دیگه قرار بگیره. اگه به لیست بالا نگاهی دوباره داشته باشین، بهترین گزینه برای ست رو پیدا می‌کنین.

با ترکیب این انگشتر طلا با قیمت مناسب و سایر جواهرات، می‌تونین به هماهنگی و البته زیبایی بیشتری دست پیدا کنین. انگشتر گل گوی نانا با ظرافت و طراحی زیبای خودش، می‌تونه در مجالس و رویدادهای خاص به عنوان یک جواهر استثنایی دیده بشه. همچنین می‌تونه به عنوان یک جواهر مناسب در استایل روزمره هم در نظر گرفته بشه.

۴. انگشتر طلا با قیمت مناسب هرمی

انگشتر هرمی به نحوی طراحی شده که انگار چندین هرم‌ کوچک کنار هم قرار گرفتن. این طراحی جالب و خاص، به انگشتر جلوه‌ بیشتری می‌بخشه. این انگشتر هم تنهایی استفاده نمی‌شه و به عنوان مکملی برای انگشترهای دیگه در نظر گرفته می‌شه.

انگشتر هرمی هم می‌تونه به عنوان یک جواهر استثنایی در استایل روزمره ما مورد استفاده قرار بگیره. البته بعضی از مشتری‌ها دوست دارن از اون در مجالس و رویدادهای خاص هم به عنوان یک جواهر منحصر به فرد استفاده کنن.

۵. انگشتر پولیش

انگشتر پولیش شامل هفت دایره کوچک به شکل آویز هست که به یک حلقه ساده وصل شدن. این طراحی خاص به انگشتر جلوه جذابی داده. این انگشتر، می‌تونه با انگشتر هرمی یک ست جذاب و هماهنگ تشکیل بده. این ترکیب طرح‌‌ها، جلوه و زیبایی بیشتری به دست شما می‌بخشه.

انگشتر پولیش به خاطر طراحی خاص خودش، روی دست‌های ظریف و زیبا بسیار خوب دیده می‌شه. این محصول، می‌تونه در مجالس و رویدادهای خاص به عنوان یک انگشتر استثنایی مورد استفاده قرار بگیره. همچنین، به خاطر ظرافت در طراحی، نگهداری صحیح و مراقبت از انگشتر پولیش هم بسیار مهم هست. با رعایت نکات نگهداری، می‌تونین از زیبایی و درخشش این جواهر برای مدت طولانی لذت ببرین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.