10 انگشتر جدید طلا در سال ۲۰۲۳

انگشتر جدید طلا

کارشناس‌ها برای سال ۲۰۲۳ مجموعه جالبی از انگشترها رو در نظر گرفتن که طیف وسیعی از طراحی‌ها رو در بر می‌گیرن. به گفته این افراد هر مدل انگشتر طلا جدید باید روی دست جلوه خوبی داشته باشه و البته با استایل ما هم هماهنگ باشه.

در این مقاله سعی می‌کنیم هفت مدل از این انگشترهای جدید رو برای شما معرفی کنیم. اما قبل از هر چی نظر شما رو به انگشترهای جدید گالری طلا ارل جلب می‌کنیم.

انگشترهای جدید گالری طلای ارل

برای مشاهده سایر مدل های انگشتر طلا گالری طلای ارل، انگشتر طلا را لمس کنید.

مدل انگشتر جدید طلا در سال ۲۰۲۳ به انتخاب کارشناسان

در ادامه نظر کارشناسان طلا را در دنیا در مورد ترندهای انگشترهای جدید طلا می‌خوانید:

۱. انگشتر با سنگ‌های رنگی

سنگ‌های استفاده شده روی مرکز انگشتر طلا زنانه جدید در سال‌های اخیر غیر الماس در نظر گرفته می‌شن. کارشناس‌ها اشاره می‌کنن که این نوع طراحی در سال ۲۰۲۳ رشد بیشتری داره. یکی از طراحان جواهر با نام ژانگ به این مسئله اشاره می‌کنه و اذعان داره که سنگ‌های رنگی برای مدت طولانی در طراحی انگشترها استفاده می‌شن.

ژانگ در مصاحبه‌اش گفته که: «درخواست‌های بیشتری برای سنگ‌های رنگی نسبت به قبل دریافت کردیم. این نوع قطعات می‌تونن به عنوان سنگ مرکزی روی انگشترهای زنانه استفاده بشن». در نتیجه استفاده از سنگ‌های قیمتی رنگی یک راه عالی برای داشتن ظاهری منحصر به فرد محسوب می‌شه.

۲. حلقه ساده از طلا

این مورد هم به عنوان مدل انگشتر طلا جدید انتخاب شده و گفته می‌شه که علاقه‌مندان به مینیمالیست حتما این سبک رو دوست خواهند داشت. البته بعضی از کارشناس‌ها هم اعلام کردن که این حلقه‌های ساده رو با الماس‌های سفید تزیین می‌کنن تا ترکیب رنگ‌های سفید و زرد جلوه بهتری داشته باشه.

بعضی از این انگشترها، با طراحی خیلی ظریفی ساخته می‌شن. به حالتی که انگار ما فقط یک نوار زرد رنگ روی انگشت‌مون قرار دادیم. بعضی از انواع مدل انگشتر طلا جدید در این سبک، حکاکی‌های ساده و ریزی دارن که باعث متفاوت بودن اونها می‌شه. بخصوص وقتی که دستبند جدید خودتون رو هم باهاش ست کنین.

۳. انگشتر طلا جدید پورتوفینو

اگه به دنبال مدل انگشتر طلا جدید دخترانه هستین، پورتوفینو رو فراموش نکنین. این نوع طراحی ترکیب از دو مدل محبوب کوکتل و چانکی هستش که خیلی مورد توجه قرار گرفته. برای ساخت اون باید دقت زیادی در نظر گرفته بشه. چند تا حلقه زیبا روی یک بدنه منسجم قرار می‌گیرن تا انگشتر ما رو بسازن.

وقتی ویدیوهای تیک تاک رو نگاه کنین تصاویری از سلبریتی‌ها می‌بینین که انگشترهای چند لایه یا خوشه‌ای استفاده می‌کنن. این انگشترهای ترکیبی رو می‌شه به صورت موازی و با استفاده از گردنبند جدید، دستبند و گوشواره‌های چند لایه ست کرد.

۴. انگشتر کارتیه جدید

انگشتر کارتیه هم به عنوان انگشتر زیبای زنانه در نظر گرفته می‌شه و هم اکسسوری که تفاوت سلیقه رو نشون می‌ده. بعضی از کارشناس‌ها باور دارن خانم‌هایی که جواهرات خودشون رو از نوع کارتیه انتخاب می‌کنن، جسور و مهربون هستن. چون به حلقه‌های زنجیر استفاده شده در این طرح علاقه نشون می‌دن.

کارتیه به انواع جواهراتی گفته می‌شه که یا به صورت کامل یا بخشی از اون‌ها با زنجیرها طراحی شدن. مثلا ما می‌تونیم یک مدل جدید انگشتر طلا داشته باشیم که کاملا از دانه‌های زنجیر ساخته شده. در مقابل انگشترهایی هم توی بازار هستن که از قسمت انتهایی (زیر انگشت) دایره ساده هستند و قسمت رویه اون‌ها زنجیری شکل طراحی شده.

۵. انگشترهای الهام گرفته از ایام قدیم

انگشتر طلا جدید «الهام‌گرفته از وینتیج» می‌تونه معانی زیادی رو از تاریخ به ما منتقل کنه. همچنین یک حس کلی از قدیم، به ما می‌ده و می‌تونه ذهن ما رو به سمت بررسی زندگی اون‌ها بکشونه. منظور ما از ایام قدیم می‌تونه دوران باستان باشه (مثلا طراحی‌های هخامنشی) یا اینکه مربوط به همین 100 سال گذشته باشه.

به هر حال رجوع به گذشته همیشه توی ذهن بشر بوده و هست. به همین دلیل با ساخت انگشترهای جدید طلا و تلاش برای هماهنگ کردن اون‌ها با انواع گوشواره جدید یا مابقی جواهرات، سعی می‌کنیم تا پل ارتباطی مدرنی رو بسازیم. شک نکنین که خرید این نوع انگشترها مجموعه جواهرات شما رو تکمیل می‌کنه.

۶. انگشترهای قابل تنظیم

یکی از دلایل محبوبیت این نوع انگشتر رفع مشکل اشتباه در سایز بندی انگشت تعریف شده. به خصوص زمانی که برای خرید هدیه اقدام می‌کنین، در نظر گرفتن انواع انگشتر قابل تنظیم یا همون Adjustable Rings بهترین گزینه است. چون سورپرایز شما رو خراب نمی‌کنه و در عین حال روی دست اندازه می‌شه.

یکی دیگه از دلایلی که مردم انگشتر قابل تنظیم رو دوست دارن، انعطاف پذیری اون‌ها هستش. اگه دست‌های ما در اثر گرما یا ورزش متورم بشن، می‌تونیم اندازه انگشتر طلا جدید خودمون رو متناسب با این وضعیت تغییر بدیم.

۷. انگشتر طلا جدید با الماس تراش خورده

اگه یک جستجوی ساده در مورد انگشتر نامزدی «جنیفر لوپز» داشته باشین، منظور ما رو از این نوع طراحی متوجه می‌شین. خیلی از طراح‌ها دوست دارن که مدل های جدید انگشتر طلا با الماس رو به صورت پلکانی در نظر بگیرن. یک مربع از الماس مرکز رینگ و تعدادی سنگ کوچیک هم در طرفین ساخته می‌شن.

گرچه کارشناس‌ها این نوع طراحی رو برای مینیمالیست‌ها در نظر گرفتن، اما فکر می‌کنیم که همه افراد با هر سطح سلیقه‌ای می‌تونن این نوع انگشتر رو دست کنن. البته باید به قیمت این نوع جواهرات هم دقت داشته باشین. به طور معمول استفاده از سنگ الماس می‌تونه قیمت جواهرات رو مقدار زیادی تحت تاثیر قرار بده.

در نهایت خرید مدل های جدید انگشتر طلا زنانه باید مطابق با سطح سلیقه و بودجه بندی ما انجام بشه. اگه سلیقه شما با ساده‌گرایی گره خورده، انواع رینگ ساده و حتی کارتیه مناسب هستن. اما اگه با شلوغی جواهرات مشکلی ندارین، پورتوفینو یا طرح‌هایی که از نمادهای قدیمی استفاده می‌کنن رو انتخاب کنین. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.