7 گوشواره مروارید طلا که نباید از دست دهید

گوشواره مروارید

گوشواره مروارید در بین جواهرات مثل پیراهن مشکی در بین لباس‌هاست؛ همونقدر جذاب و همونقدر کاربردی. گوشواره مروارید تلفیق پیچیدگی و جذابیته و از اون دسته جواهراتیه که هر خانوم شیک‌پوشی باید داشته باشه.

گوشواره مروارید طلا یکی از بهترین انتخاب‌هاییه که در خرید طلا و جواهرات می‌تونین داشته باشین چون اولا هیچوقت از مد نمیوفته و بعد اینکه معمولا با همه لباس‌ها ست میشن. فرقی نمی‌کنه چند سالتون باشه، چه رنگی پوستی داشته باشین و سبک لباس پوشیدنتون چجوری باشه؛ گوشواره مروارید مناسب شماست و به زیبایی بیشتر شما کمک میکنه.

اما قبل از این که وارد اولین جواهر‌فروشی بشیم و اولین گوشواره مرواریدی که چشممون می‌گیره رو بخریم، باید مطمئن بشیم که خریدمون درسته و ارزشش رو داره.

در ادامه علاوه بر اینکه انواع گوشواره مروارید ارل را به شما معرفی می‌کنیم، درباره انتخاب و به‌کار‌بردن این نوع گوشواره طلا در استایل اطلاعاتی به شما خواهیم‌داد.

مشاهده سایر مدل‌های گوشواره طلا گالری ارل:

کیفیت را فدای قیمت نکنید

وقتی صحبت از خرید گوشواره مروارید به میون میاد، گزینه‌های زیادی با قیمت‌های متنوع برای انتخاب وجود داره.

مروارید سنگی جادوییه، چرا که تنها گوهریست که توسط موجودی زنده تولید میشه. هر مروارید منحصر به فرده و جادویی خاص داره که نسخه‌های ساختگی نمی‌تونن جای اون رو بگیرن. علاوه بر این، مروارید‌های واقعی نیز در کیفیت با یکدیگر متفاوتن.

پس خیلی مهمه که گوشواره‌هایی رو انتخاب کنین که مروارید واقعی و با‌کیفیت دارن و با بهترین فلز‌ها مثل طلا، نقره یا سایر فلز‌های با‌ارزش ساخته شدن. اگه انتخاب درستی داشته باشین، می‌تونین این گوشواره‌ها رو تا سال‌ها استفاده کنین و نگران از‌دست‌رفتن زیبایی و درخشش آن‌ها نباشین.

گوشواره متناسب با سبک خود را انتخاب کنین

شاید با شنیدن اسم گوشواره مروارید تنها مدلی که به ذهنتون میاد مدل قدیمی آن باشه اما امروزه گوشواره‌های مرواریدی تنوع زیادی دارن.

گوشواره میخی مرواریدی: گزینه‌ای کلاسیک برای خانوم‌هایه که به دنبال یک اکسسوری کاربردی هستن که با همه چی، از جین گرفته تا پیراهن مشکی، ست بشه. از آنجا که گوشواره‌های میخی مرواریدی از سایز کاملا کوچیک دارن، در هر موقعیت و مناسبتی قابل استفاده هستن.

گوشواره آویز مرواریدی: این گوشواره از نظر سادگی مشابه گوشواره میخی مرواریدیه با این تفاوت که پایین لاله گوش قرار می‌گیره و حالت آویزان داره. گوشواره آویز مرواریدی برای استایل روز‌مره مناسبه اما میتونه انتخاب شما برای لباسی جذاب و شیک برای شرکت در مراسمی شبانه باشه.

گوشواره dangle مرواریدی: این گوشواره‌ها مشابه گوشواره‌های آویزن اما معمولا اندازه بزرگ‌تری دارن. اگه به دنبال استایلی ساده که زیاد جلب توجه نکنه هستین، گوشواره‌های dangle تک مرواریدی رو انتخاب کنین اما اگر لباساتون ساده‌ست ولی می‌خواین با استفاده از اکسسوری‌ها استایلتون به چشم بیاد، از گوشواره‌ها dangle با چند مروارید بزرگ استفاده کنین.

گوشواره مرواریدی چهلچراغی: این گوشواره‌ها، آویزی بلند به شکل چهلچراغ دارن که انتخابی عالی برای مراسم‌های رسمی مثل عروسی یا مهمونی‌‌های با‌شکوه شام هستن.

گوشواره مرواریدی مدل بالا‌رونده از گوش: گوشواره‌هایی با این مدل اصطلاحا از لاله گوش «بالا میرن» و قسمت بزرگی از لاله گوش رو می‌پوشونن اما فقط به یه سوراخ گوش نیاز دارن. اخیرا مگان مارکل با این نوع گوشواره دیده شده و همین موضوع باعث محبوبیت بیشتر گوشواره بالا‌رونده شده. گوشواره دخترانه بالا‌رونده به مروارید‌های کلاسیک شکل و شمایلی مدرن میدن.

گوشواره حلقه‌ای طلا مرواریدی: این گوشواره‌ها می‌تونن گرد یا بیضی شکل باشن و بسته به سایزشون می‌تونین در استایل‌های کژوال یا رسمی از آن‌ها بهره ببرین.

مروارید‌ها فقط سفید نیستن

باور غلطی که درباره مروارید‌ها وجود داره اینه که فقط در تناژ‌های مختلف رنگ سفید پیدا میشن. اما واقعیت اینه که مروارید‌ها رنگ‌های متنوعی دارن؛ از سفید و رنگ‌های پاستلی گرفته تا سبز تیره و مشکی. پس لزومی نداره خودتون رو فقط به مروارید سفید‌رنگ محدود کنین.

  • مروارید آب شیرین معمولا سفیده اما بین آن‌ها میشه رنگ‌های پاستلی مثل هلویی، صورتی یا یاسی هم پیدا کرد.
  • مروارید آکویا، نوع کلاسیک مروارید، تناژ‌های سفید، کرم و نقره‌ای رنگ داره.
  • مروارید‌های تاهیتی رنگ تیره‌تری دارن و علاوه بر مشکی، در رنگ‌های طاووسی، بادمجانی، سبز مغز پسته‌ای و تناژ‌های مختلف رنگ بنفش دیده میشن.
  • مروارید اقیانوس آرام جنوبی یا به رنگ سفیده یا طلایی؛ هر قدر رنگ طلایی مروارید پر رنگ تر باشه، قیمت آن نیز بالا‌تره.

گوشواره‌های مرواریدی بسیار شیک و در عین حال کاربردی هستن. برخی بر این باورند که گوشواره‌ مروارید فقط برای استایل کلاسیک مناسبه اما اینطور نیست. شما حتی اگه طرفدار سبک کلاسیک نباشین، می‌تونین از مدل‌های مختلف گوشواره مرواریدی متناسب با موقعیت استفاده کنین و زیبایی خود را دو چندان کنین. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.