انواع انگشتر طلا

انگشتر طلا یکی از اون زیورآلات زیبا و ارزشمندیه که هم خانم‌ها و هم آقایون علاقۀ ویژه‌ای بهش دارن. انواع انگشتر طلا به دلیل درخشش ظاهری و طراحی‌های متنوع، جلوۀ فوق‌العاده‌ای به دست شما میدن و تکمیل‌کنندۀ شخصیت و استایل شما خواهند بود. خیلی از افرادی که به دنبال خرید انواع مدل انگشتر طلا و خلق ظاهری شیک و جذاب هستن، می‌خوان بدونن این محصول از نظر طرح‌ و سبک‌ و برند چند نوع داره؟

آشنایی با انواع انگشترهای طلا به شما کمک می‌کنه بر اساس سلیقه و سبک شخصی خودتون، انگشتری که بهترین تطابق رو با روحیات‌تون داره انتخاب کنید. در این مقاله قراره یک طبقه‌بندی جامع از انگشتر طلا در گالری ارل داشته باشیم و با هر کدوم از دسته‌بندی‌ها بیشتر آشنا شیم. با ما همراه باشید.

انواع مدل‌های انگشتر طلا

انگشتر طلا بدون نگین

خیلی از افراد، به‌خصوص خانم‌ها از انگشتر طلا در استایل روزمرۀ خودشون استفاد می‌کنن. بین انواع انگشتر طلا، مدل‌های انگشتر طلا بدون نگین به دلیل ظرافت و زیبایی ظاهری، مورد پسند افراد زیادی قرار گرفته. اگرچه ممکنه فکر کنید این نوع انگشتر به دلیل نبود نگین خیلی ساده‌ست، اما تنوع این نوع انگشترها اون‌قدر بالاست که قطعاً غافلگیر خواهید شد.

متخصصین باتجربه و خوش‌ذوق گالری ارل، مدل‌های مختلفی از انگشتر بدون نگین رو در این سایت عرضه کردن که قطعاً با شخصیت و سلیقۀ شما جور در میان. این مدل انگشتر طلا در کنار سادگیش، جذابیت و ظرافت خاصی داره. بنابراین قطعاً به همراه لباس و استایلی زیبا، می‌تونه ظاهر چشم‌نوازی به شما ببخشه. 

انگشتر طلا نگین دار

انگشتر طلا نگین دار بدون شک یکی از اکسسوری‌های متداول بین خانم‌ها و آقایون محسوب می‌شه. انگشترهای نگین دار به دلیل درخشش و زیبایی ظاهری، یکی از زیورآلات خیره‌کننده و جذابی هستن که قطعاً توجه هر کسی رو به خودشون جلب می‌کنن.

این محصولات بر حسب نوع نگین، رنگ‌بندی و فرم انگشتر با نام‌های مختلفی به فروش می‌رسن. اگه برای موقعیت‌های مهم مثل مراسمات و مهمانی‌های مجلل، جشن عقد، ازدواج یا نامزدی و مناسبت‌های متفاوت دیگه به دنبال یک انگشتر جذاب هستید، انگشترهای نگین‌دار بهترین گزینه هستن.

انگشتر طلا ظریف

اگر از اون جمله افرادی باشید که جهان مد و صنعت طلا و جواهر رو دنبال می‌کنن، قطعاً می‌دونید که توی دو سه سال اخیر زیورآلات ظریف چه سروصدایی به پا کردن! در هر سال، چند مدل و طراحی خاص جلب توجه می‌کنن یا اصطلاحاً ترند می‌شن که این اواخر، نوبت جواهرات ظریف شد.

انگشتر طلا ظریف طراحی مدرنی داره و بیشتر مدل‌هاش بدون نگین ساخته می‌شن. یا اینکه نگین‌های ظریف و کم‌تعدادی دارن. این مدل انگشتر بسیار محبوب هست و بین دختران جوان طرفدار بیشتری داره. البته نباید قیمت مناسب این محصولات رو در کنار جذابیت و زیبایی چشم نوازشون فراموش کنیم. اگه به مدل‌های ظریف و دخترانه علاقه دارید، فروشگاه ارل تنوع بی‌نظیری از طرح‌ها و مدل‌ها براتون آماده کرده که حتماً ارزش بررسی رو دارن.

حلقه طلا

استفاده از حلقۀ طلا به چند هزار سال قبل و یونان باستان برمی‌گرده. حلقه‌های طلا نماد ایثار، وفاداری و فداکاری بودن و بعدها به نماد ازدواج تبدیل شدن. با این حال امروزه این زیورآلات جذاب، علاوه بر زوج‌ها توسط افراد دیگه هم استفاده می‌شه و طراحی‌های ساده و خاص‌شون جذابیت خاصی به استایل افراد می‌بخشه.

به طور کلی حلقه‌ها طرحی ساده‌ و ظریف‌تر دارن. اما طرح‌های انگشتر طلا معمولاً پیچیده‌تر و سنگین‌تر هستن. تفاوت دیگۀ حلقه‌ها و انگشترها در رنگ اون‌هاست. حلقه‌ها اساساً به صورت تک‌رنگ تولید می‌شن. اما برای تولید انگشترهای کلاسیک طلا از رنگ‌های مختلفی استفاده می‌شه.

اگه به دنبال ظاهری شیک و مدرن هستید و قصد دارید با خرید قطعه‌ای سبک، قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای پرداخت کنید، حتماً به انواع حلقه طلا گالری ارل یه نگاهی بندازید.

انگشتر آویزدار طلا

شاید تا همین یک دهه قبل کسی فکر نمی‌کرد ترکیب انگشتر با یک آویز زیبا به یکی از انواع انگشتر طلا با محبوبیت بسیار بالا تبدیل بشه! بله، انگشتر آویزدار طلا یکی از پرفروش‌ترین انواع انگشتر طلا زنانه هست که ظاهری شیک و جوان‌پسند داره. این زیورآلات ثابت کردن که گاهی وقت‌ها گذر زمان و تغییر سلیقه‌ها می‌تونه همه رو به تعجب واداره و شاهد این باشیم که طرح‌های جدید و دور از انتظاری به بازار عرضه می‌شن.

انگشتر آویزدار طلا از ترکیب یک انگشتر جذاب با طرح خاص، در کنار یک آویز با شکل‌های مختلفی مثل قلب و گل و ستاره و … تولید می‌شن. این مدل انگشتر طلا که هم می‌تونه به صورت بدون نگین و هم نگین‌دار ساخته بشه، قطعاً در کنار دیگر زیورآلات شما مثل گوشواره و گردنبند و دستبند و… یک ست بی‌نظیر خواهد ساخت.

انواع برندهای انگشتر طلا

انگشتر طلا بولگاری

برند بولگاری (BULGARI) یکی از برندهای لاکچری دنیاست که توسط Sotirio Bulgari در سال ۱۸۸۴ بنیان گذاشته شد. تخصص این شرکت در تولید جواهراته اما در حوزه تولید عطر و محصولات مراقبت از پوست هم فعالیت داره. بیشتر مردم دنیا بولگاری رو به خاطر طراحی و تولید جواهرات رنگی، خصوصاً یاقوت‌هایی با شکل خاص می‌شناسن.

انگشترهایی که این برند لوکس ایتالیایی تولید کرده، به دلیل دقت ویژه در ساخت و حفظ کیفیت طی سال‌های متمادی، یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید انگشتر طلا محسوب می‌شن. بیشتر طرح و الگوهایی که بولگاری استفاده می‌کنه، ریشه در فرهنگ رومی داره و ظاهری شیک و جذاب به افراد می‌بخشن. انگشتر طلا بولگاری با طرح‌ خاص و چشم‌نوازش، یکی از بهترین گزینه‌ها برای طرفداران جواهرات لوکس و مدرنه.

انگشتر طلا ورساچه

از همون زمانی که کمپانی ورساچه در سال 1978 در شهر میلان تأسیس شد، تقریباً همه می‌دونستن این نام تجاری آیندۀ درخشانی خواهد داشت و به یکی از برندهای معتبر جهانی تبدیل می‌شه. انگشتر طلا ورساچه یکی از انواع مدل‌ انگشتر طلاست که علاوه بر بازار بین‌الملل، در ایران هم طرفداران زیادی پیدا کرد. جالبه بدونید وقتی از مدیران و عوامل برند ورساچه این سوال پرسیده شد که چرا جواهرات شما این‌قدر محبوب هستن؟ اون‌ها این‌طور پاسخ دادن که «طراحی‌های ما با همۀ محصولات بازار متفاوتن!»

ورساچه با ورود به دنیای جواهرات مدل‌های جدیدی خلق کرده و انگشتر طلا ورساچه قطعاً یکی از طرح‌های خلاقانه، متمایز و جسورانۀ این برند محسوب می‌شه. پس اگه همیشه خارج از چارچوب فکر می‌کنید و به دنبال انگشترهای به‌روز و جدید هستید، این مدل رو دریابید!

انگشتر طلا رولکس

برند رولکس سال‌هاست که بین بانفوذترین و قدرتمندترین برندهای دنیای مد و فشن قرار داره. این کمپانی سوئیسی اخیراً یکی از زیباترین و تأثیرگذارترین انگشترهای طلای تاریخ رو به بازار عرضه کرده و تونسته فروش بسیار بالایی داشته باشه. انواع انگشتر جدید طلا تولیدشده توسط کمپانی رولکس، جزو مشهورترین و محبوب‌ترین جواهرات دنیا قرار گرفتن.

دلیل اصلی محبوبیت بالای انگشترهای رولکس، ایده‌های جالبی هست که در طراحی اون‌ها به خرج داده شده. همین باعث شده که این زیورآلات خیلی راحت بتونن هر سلیقه‌ای رو مجذوب خودشون کنن. یکی از جذابیت‌های جواهرات رولکس در اینه که در عین ادای احترام به مدل‌های کلاسیک، همواره نوآوری‌های فوق‌العاده‌ای در محصولاتش دیده می‌شه. با ست کردن انگشتر طلا رولکس با لباس‌های خاص، جواهرات دیگه و البته ساعت‌های جذاب‌تون، می‌تونید ظاهر فوق‌العاده‌ای خلق کنید.

انگشتر کارتیه طلا

برند فرانسوی «کارتیه» یا همون «کارتیر» (Cartier) حدود دو قرنه که در زمینه تولید زیورآلات فعالیت داره و حالا به یکی از لوکس‌ترین و شیک‌ترین برندهای جواهرسازی دنیا تبدیل شده. انگشتر طلا یکی از محصولات محبوب و جهانی برند کارتیه هست که هویت بصری منحصربفرد این برند رو همراه خودش داره و مثل دیگر محصولات این برند، ریشه در افسانه‌ها و فرهنگ و سنت‌های قدیمی داره.

جالبه بدونید همین الگوبرداریهای خاص برند کارتیر باعث شده طرفدارای اصلی این برند، معمولاً از مشهورترین و ثروتمندترین افراد جهان باشن. انگشتر کارتیه یکی از انواع انگشتر طلا هست که بدون شک زیبایی‌شناسی خاصی در اون موج می‌زنه و طرحی جاودانه و عمیق داره.

تقسیم بندی انواع انگشتر طلا بر اساس وزن

انگشتر طلا سبک

این روزها خیلی‌ها به دنبال خرید انگشتر طلا سبک هستن تا بتونن در کنار پرداخت قیمتی مناسب و به‌صرفه، استایل درخشان و متفاوتی توی موقعیت‌های مختلف از خودشون نشون بدن. انگشترهایی که وزن سبکی دارن، توی این اوضاع اقتصادی به یکی از زیورآلات پرطرفدار دنیای طلا و جواهر تبدیل شدن. این محصولات هم برای خرید شخصی و هم برای هدیه دادن گزینۀ فوق‌العاده‌ای محسوب می‌شن.

بنابراین اگه دوست دارید با بودجۀ محدود، همین امروز سفارش خرید انگشتر جدیدتون رو ثبت کنید، با توجه به استایل شخصی و سلیقۀ خاص‌تون، یکی از انگشترهای سبک گالری ارل رو انتخاب کنید. این محصولات در عین ظرافت و زیبایی ظاهری، دوام و ماندگاری بالایی دارن.

انگشتر طلا درشت

انگشتر طلای درشت، وزن سنگین‌تری داره و همون‌طور که می‌دونید، مثل زیورآلات سنگین دیگه، از زمان‌های قدیم بین مردم ایران طرفدارای زیادی داره. این محصولات یکی از انواع انگشتر طلا زنانه هستن که به دلیل درخشش بی‌نظیر و حجم درشتی که دارن، هر سلیقه و شخصیتی رو به سمت خودشون جلب می‌کنن.

از طرفی ارزش مادی بالای انگشترهای درشت باعث می‌شن برای سرمایه‌گذاری، استفاده شخصی و همچنین هدیه دادن یکی از بهترین انتخاب‌ها باشن. از اون‌جایی که این انگشترها خیلی سریع جلب توجه می‌کنن، در مهمانی‌ها و مراسمات مختلف، جلوۀ ظاهری فوق‌العاده‌ای به شما می‌بخشن. اگرچه برای خرید انگشتر طلا درشت هزینۀ بیشتری می‌پردازید، اما در عین حال زیورآلاتی با کیفیت و دوام عالی خریداری می‌کنید.

انواع انگشتر طلا بر اساس موقعیت پوشش

انگشتر طلا مجلسی

مجالس و مهمانی‌های رسمی یا نسبتاً رسمی، زیورآلات خاص خودشون رو می‌طلبن. انگشتر طلا مجلسی هم یکی از انواع مدل انگشتر طلا هست که برای این موقعیت‌ها خریداری می‌شه.

با این حال، حتماً حواس‌تون باشه که حتی برای خرید زیورآلات مجلسی هم بیشتر از هر چیز، باید به شخصیت، روحیات و سلایق خودتون توجه کنید و خاص‌ترین طرح ممکن رو انتخاب کنید. موقع خرید این محصولات، به لباسی که قراره برای مراسم بپوشید دقت کنید تا ست و استایل دقیقی به نمایش بگذارید. 

انگشتر نامزدی

انگشتر نامزدی طلا یکی از محبوب‌ترین و البته چالش‌برانگیزترین زیورآلاتی هست که افراد برای خریدش وسواس زیادی به خرج میدن. فروشگاه‌هایی که اقدام به فروش انگشتر نامزدی می‌کنن، باید طیف متنوعی از سلایق و انتظارات خریداران رو برآورده کنن.

از اون‌جا که هر زوجی ایده‌ال‌های خاص خودشون رو برای تهیه انگشتر نامزدی دارن، تنوع این محصول حرف اول رو می‌زنه. این انگشتر قراره یک عمر در کنار شما باشه، برای همین سعی کنید با صبر و حوصله، بهترین و دلخواه‌ترین گزینۀ ممکن رو انتخاب کنید. انتخاب فرم و شاخصه‌های بصری حلقه، جزو مواردی هست که حتماً باید بهش دقت بشه. این انگشترها باید حس عشق، ایثار، علاقه و شور و نشاط جوانی رو در خودشون داشته باشن.

انواع انگشتر طلا بر اساس سن

انگشتر طلا دخترانه

بیشتر دخترها، مخصوصاً اون‌هایی که سن پایین‌‎تری دارن، خواستار جواهراتی هستن که در عین ظرافت، خیلی به چشم بیان و بتونن استایل اون‌ها رو چشم‌نواز و باروحیه نشون بدن.

انواع انگشتر طلا دخترانه زیورآلاتی هستن که بدون داشتن وزن بالا یا شلوغی طرح، می‌تونن این خواسته رو برآورده کنن. مدل‌های انگشتر دخترانه در عین سادگی، شیک و امروزی هستن و می‌تونن توجه نسل‌های جدید رو جلب کنن.

انگشتر طلا زنانه

مدل‌های انگشتر طلا زنانه طرح‌های کلاسیک‌تری دارن و معمولاً با هر سبکی از لباس مثل لباس‌های رسمی و اداری، مانتوهای جلوباز، تن‌پوش‌های ورزشی و حتی مدل‌های اسپورت ست میشن. بر خلاف دستۀ قبلی، این اکسسوری‌ها برای خانم‌هایی با سن بالاتر مطلوب هستن و با انگشترهای مدرن که مدل‌های خارج از چارچوب یا اصطلاحاً آوانگارد دارن متفاوتن.

خرید انواع انگشتر طلا در گالری ارل

گالری ارل به عنوان یکی از باسابقه‌ترین فروشگاه‌های آنلاین زیورآلات در ایران، با فروش طرح‌ها و مدل‌های متنوع انگشتر طلا به مقصد نهایی خریداران در فضای دیجیتال تبدیل شده. توی سایت ارل می‌تونید جذاب‌ترین انگشترهای خاص و باکیفیت رو برای خودتون و عزیزان‌تون خریداری کنید. اگر در هر مرحله از خرید انواع انگشتر طلا زنانه با سوال یا ابهامی مواجه شدید، با کارشناسان گالری ارل تماس بگیرید. ما به شما کمک می‌کنیم زیباترین و هوشمندانه‌ترین انتخاب ممکن رو داشته باشید.

4 دیدگاه:
خرداد 1, 1402

با سلام خدمت شما طراحان عزیز و بزرگوار::
از طراحی های شما متشکرم.

تیر 4, 1402

🙏🌺 سپاس فراوان از همراهی شما دوست عزیز

خرداد 1, 1402

سلام ممنون بیشتر بذارین مخصوص برندهای معروف جهان رو

تیر 18, 1402

سپاس فراوان از همراهی شما ، حتماً در مقالات آینده بیشتر توضیح داده خواهد شد 🙏🌺

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.