عکس گردنبند طلا مدل پر گرد و چشم گرد گالری طلای ارل
زمانی که آگاهانه در حال در انتخاب لباس هستیم، در واقع در حال تصمیم‌گیری برای اینیم که چطور خودمون رو به بقیه نشون بدیم. همچنین ممکنه بخواهیم با نوع پوشش احساسمون رو نمایان کنیم.

این موارد برای جواهرات هم صدق میکنه؛ ممکن است جواهری را به این دلیل انتخاب کنیم که به ما احساس قدرت، زیبایی و خاص‌بودن میده.

گردنبند به همراه آویز، چه برای خودتون چه به عنوان هدیه برای کسی، میتونه خیلی خاص باشه. تاریخچه استفاده از آویز‌ها به عصر پارینه‌سنگی بر‌میگرده. در آن زمان، مردم از آویز سنگی به عنوان طلسم یا دفع‌کننده طلسم و جادو استفاده می‌کردن.

ادامه متن رو مطالعه کنین تا همه چیز رو درباره چند نوع از انواع آویز گردنبند طلا و اینکه کدوم مناسب شخصیت و احوالات شماست، متوجه بشین.

۱. آویز لاکت

یکی از انواع آویز طلا، آویز‌های لاکت هستن که علاوه بر زیبا‌بودن، کاربردی هم هستن. مثلا می‌تونین عکس معشوقه یا هر‌یک از عزیزانتون یا هر‌چیز خاطره‌انگیز دیگه‌ای رو داخل لاکت بذارین تا همیشه همراهتون باشه.

۲. آویز رز‌گلد

هیچ چیز به اندازه رنگ رز‌گلد جواهرات زیبا و دلفریب نیست. جواهرات رز‌گلد، خصوصا زمانی که با رنگ سبز یا سفید ست میشن، بسیار خاص و چشمگیر هستن.

۳. گردنبند مهره‌ای ساخته‌شده از سنگ‌های خاص

آویز به خودی خود زیباست، اما در کنار سنگ جواهرات به زیباییش افزوده میشه؛ مخصوصا زمانی که انتخاب رنگ و ترکیب آن‌ها به درستی انجام بشه.

۴. آویز طلای زرد

عکس گردنبند طلا مدل استایل گالری طلای ارل

طلای زرد، خصوصا در تابستان، همیشه انتخابی جذاب به شمار میاد. طلای زرد بر روی پوست برنز، لباس‌های خنک سفید‌رنگ و وقتی در ساحل استفاده میشه جلوه‌ای بسیار جذاب داره. همچنین طلای زرد در ماه‌های سرد سال هم انتخاب خوبیه چرا که به استایل‌های پاییز و زمستونی گرما میده.

۵. آویز طلا به همراه گردنبند مرواریدی

همانطور که پیش‌تر هم اشاره کردیم، استفاده از آویز به همراه گردنبند‌های مهره‌ای جلوه خاصی به اون‌ها میده. حالا اگه این مهره‌ها مروارید باشن، زیبایی و ظرافت گردنبند دو‌چندان میشه.

زمانی که می‌خواین یه لباس ساده به تن کنین یا می‌خواین که استایلتون خاص و گرون‌تر به نظر برسه، مروارید گزینه خوبیه. گردنبند مرواریدی ظاهری کلاسیک به استایل شما اضافه میکنه و استفاده از یه آویز به همراهش، اون رو مناسب موقعیت‌هایی میکنه که خیلی رسمی نیستن.

۶. آویز‌ها‌ی خاص

گاهی یه آویز به خودی خود اونقدر خاص هست که نیازی به استفاده از گردنبند‌های مهره‌ای یا رنگ‌های جیغ در کنارش نیست. برای مثال، آویزی که در عکس بالا مشاهده می‌کنین، از خاص‌ترین طراحی‌های گالری ارله و همچنین انتخابی مناسب برای استایل‌ها‌ی مینیمال و مونوکروم به حساب میاد.

۷. آویز خوشه‌ای

عکس گردنبند طلا مدل پر گرد و چشم گرد گالری طلای ارل

گردنبند خوشه‌ای ما به جای یه قطعه، چندین قطعه رو در کنار هم داره. آویز‌ها‌ی خوشه‌ای گزینه مناسبی برای جلوه‌دادن به استایل‌ها‌ی غیررسمیه، اما می‌تونین از اون‌ها برای مناسبت های خاص‌تر هم استفاده کنین.

۸. آویز طرح گل

عکس گردنبند طلا گالری طلای ارل

یه گل به تنهایی هم زیباست، اما دو یا چند گل در کنار هم جلوه ویژه‌تری داره. طرح گل هیچوقت از مد نمیوفته. پس فرقی نمیکنه توی چه سالی هستیم یا آخرین ترند‌ها چی هستن؛ هیچوقت از خریدن جواهرات با طرح گل پشیمون نخواهید‌ شد.

لباس‌های مورد علاقتون رو با باغچه‌ای از زیبایی زینت ببخشین. همچنین می‌تونین گردنبند‌های طرح گل رو با گوشواره‌، انگشتر و دستبند طرح گل ست کنین.

۹. آویز‌های ظریف

عکس گردنبند طلا مدل برگ نانا گالری طلای ارل

طلا‌های ظریف از اون دسته طلا‌هایی هستن که هیچوقت ازشون خسته نمیشین. این طلا‌ها گزینه بسیار مناسبی برای ست‌کردن با پیراهن‌های جلو‌دکمه و یقه‌هفت هستن. البته در این مورد سایز گردنبند هم اهمیت داره، به این معنی که بلندی گردنبند باید طوری باشه که روی لباس نیوفته تا به خوبی خودش رو نشون بده.

همچنین می‌تونین این گردنبند‌ها رو، که نمونه‌ای از اون‌ها رو در بالا مشاهده می‌کنین، با پیراهن کوتاه مشکی یا کت‌و‌شلوار استایل کنین.

امیدواریم که در این متن تونسته باشیم به شما کمک کنیم که با بعضی از بهترین‌ها‌ی آویز طلای زنانه و همچنین بعضی از انواع آویز طلا آشنا بشین و از اون‌ها به درستی در استایل خود بهره بگیرین. داشتن انواع مدل آویز طلا در بین اکسسوری‌هاتون، کلاس اکسسوری‌ها رو یه سطح بالا‌تر میبره.

شما می‌تونین برای خرید انواع زنجیر طلا و همچنین انواع آویز طلا به شعب حضوری یا سایت گالری ارل مراجعه کنین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.