راهنمای پوشیدن جواهرات مینیمال ( به زبان ساده)

گوشواره مینیمال
اگه به فکر خرید طلا هستین، بهتره به دنبال جواهراتی باشین که بتونین هر‌روز ازشون استفاده کنین و بعد از گذشت سال ها باز هم اون‌ها رو دوست داشته باشین. جواهرات مینیمالیستی با سبک کلاسیک و طراحی‌ها‌ی جذاب بهترین انتخاب برای شماست.

در این قسمت نکاتی درباره جواهرات مینیمال، از ضروریات اون‌ها تا نحوه ست‌کردنشون رو بیان کردیم.

قطعات ضروری رو خریداری کنین

این چند قطعه صبح، شب، در طول هفته، آخر هفته و به طور کلی همیشه به کارتون میان و جزو ضروریاتی هستن که باید در بین جواهراتتون داشته باشین.

عکس گردنبند طلا مدل پاپ کورن گالری طلای ارل

خرید این جواهرات مساویه با استفاده همیشگی از اون‌ها. این جواهرات کلاسیک هیچوقت از مد نمی‌افتن.

قطعه مناسب خودتون رو انتخاب کنین

علاوه بر انتخاب درست سایز جواهرات، باید جواهراتتون رو جوری انتخاب کنین که مکمل همدیگه باشن. مثلا بهتره همه جواهراتی که در یه روز استفاده می‌کنین همگی طلا یا نقره باشن؛ در کنار هم قرار‌دادن فلزات مختلف هم میتونه زیبا به نظر برسه، اما باید با هم هماهنگ باشن.

عکس ست دستبند و انگشتر طلا گالری طلای ارل

از جواهراتتون مراقبت کنین

می‌خواین که جواهراتتون رو تا همیشه داشته باشین؟ پس بهتره که ازشون مراقبت کنین. مراقبت از جواهرات خیلی ساده‌ست و اگه طبق راهنمایی ما عمل کنین، تا سال‌ها می‌تونین از اون ها استفاده کنین. سه قاعده کلی برای استفاده و تمیز کردن جواهرات وجود داره:

۱. آب، عطر، مواد شوینده و حتی عرق میتونه به جواهراتتون آسیب بزنه؛ هنگام حموم‌کردن، شنا‌کردن، آشپزی، ورزش، خواب و تمیز‌کاری اون‌ها رو در بیارین.

۲. جواهراتتون رو روی میز کنار تخت یا توی حموم رها نکنین چرا‌ که در این صورت در تماس با نور مستقیم آفتاب یا آب قرار می‌گیرن. از جواهراتتون داخل یه جعبه یا کیف زیپ‌دار نگهداری کنین.

۳. جواهراتتون رو با آب ولرم، صابون و یه پارچه نرم تمیز کنین.

هر‌روز از جواهراتتون استفاده کنین

جواهرات مورد‌علاقتون رو برای موقعیت‌های خاص نگه ندارین؛ جواهرات برای استفاده‌کردن ساخته شدن، پس ازشون استفاده کنین و لذت ببرین. در گالری ارل، جواهرات مینیمال طوری طراحی شدن که در هر زمان و هر مکان قابل استفاده باشن و بعد از گذشت چندین سال باز هم زیبا به نظر برسن.

در کالکشن جواهرات مینیمالیستی ارل به جزییات توجه بسیاری شده و همین امر باعث شده که این جواهرات گزینه مناسبی برای استفاده طولانی مدت باشن.

از مقاله اکسسوری مینیمال مجله ارل هم بازدید کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.