گوشواره طلا دخترانه ( 12 مدل ترند ۲۰۲۳)

عکس گوشواره ابر و رعد گالری طلای ارل

گوشواره‌ها علاوه بر اینکه به عنوان یک اکسسوری استایل شما رو تکمیل می‌کنن، در زیبا‌تر به نظر رسیدن صورت شما نیز نقش دارن.

در ادامه چند مدل گوشواره‌ طلا دخترانه موجود در گالری ارل رو به شما معرفی می‌کنیم تا بتونین راحت‌تر انتخاب کنین.

۱. گوشواره ابر و رعد

گوشواره‌های تا به تا چند سالیه که به دنیای مد وارد شدن و طرفدارهای خودشون رو پیدا کردن. البته معمولا گوشواره‌های تا به تا از یک خونواده هستن؛ مثلا یکی ماهه و دیگری ستاره یا یکی طرح کتونیه و اون یکی کوله.

گوشواره ابر و رعد هم از این قاعده مستثنی نیست. در واقع این گوشواره‌ها تکمیل‌کننده هم دیگه هستن و اینجوری نیست که هیچ ربطی به هم نداشته باشن. اگه در استفاده از جواهرات دنبال تنوع هستین، گوشواره‌های لنگه به لنگه رو انتخاب کنین.

۲. گوشواره میکی دور نگین

گوشواره‌ میخی یکی از شیک‌ترین گوشواره‌های دخترانه طلاست از زمان‌های قدیم تا همین امروز طرفدارن زیادی داشته. جذابیت و کاربردی بودن این مدل گوشواره طلا دخترانه شیک باعث میشه که این گوشواره‌ها تا همیشه پای ثابت صنعت مد و فشن باقی بمونن.

گوشواره میخی مدل میکی دور نگین طرحی فانتزی داره که برای کسانی که به دنیای کارتون علاقه‌مندن، انتخابی بسیار هیجان‌انگیز و جذابه. نگین‌های کار‌شده دور تا دور این گوشواره جلوه‌ اون رو چند‌برابر کردن. این گوشواره‌ها رو با یه پیراهن عروسکی و یه کیف دستی کوچیک تصور کنین؛ عالی نیست؟

۳. گوشواره هپی مایا

دو انسان شاد و رها با موهای آشفته که هر یک سازی رو می‌نوازن و پیام‌آور عشق و دوستی نیز هستن (به قلب‌های روی گوشواره نگاه کنین)، طرح گوشواره هپی مایا رو به وجود آورده. 

این گوشواره طلا دخترانه جدید جزو خاص‌ترین طراحی‌های ارل که مشابهش رو کمتر جایی پیدا می‌کنین. اگه می‌خواین متفاوت باشین الان وقتشه!

۴. گوشواره ماهی خرچنگ

این گوشواره نمونه‌ای دیگه‌ای از گوشواره‌های تا‌به‌تاست. گوشواره‌ تا‌به‌تا علاوه بر اینکه در استایلتون تنوع به وجود میاره، شما رو انسانی جسور نشون میده که از ایده‌های نو و متفاوت استقبال می‌کنید.

5. گوشواره ابر و باران دو قطره

گوشواره ابر و باران دوقطره یکی از مدل‌های خاص و تکه که مورد استقبال خیلی از دخترخانم‌ها قرار گرفته. این گوشواره فانتزی قفل میخی داره و به صورت یک ابر طراحی شده که دو آویز زنجیری بهش متصل شدن. انتهای هر آویز یک نگین آبی رنگ به کار رفته که قطره باران رو نشون می‌ده.

دختر خانم‌های با سلیقه می‌تونن این گوشواره رو برای مهمونی‌ها و دورهمی‌ها استفاده کنن. بهتره با این گوشواره لباسی بپوشید که با رنگ آبی هارمونی داشته باشه. 

همچنین موهای بسته و شینیون شده باعث می‌شه گوشواره شما بیشتر به چشم بیاد. استفاده از زنجیر بلند در طراحی این گوشواره، باعث می‌شه صورت شما کشیده‌تر به نظر برسه. بنابراین گوشواره ابر و باران دو قطره به دخترخانم‌هایی که صورت گرد دارن خیلی میاد.

6. گوشواره الماس اسپشیال

این گوشواره با طراحی ساده و مینیمالی که داره، به یکی از مدل‌های محبوب گالری ارل تبدیل شده. یک الماس کوچک و زیبا که باعث می‌شه شما هم مثل الماس بدرخشید. 

الماس نماد قدرت، عشق و سلامتیه و افرادی که روحیه رهبری دارن، معمولا به این نماد جذب می‌شن. این گوشواره میخی در گوش بسیار راحته و با توجه به طراحی ساده‌ای که داره، می‌تونه یک انتخاب فوق‌العاده برای استفاده روزمره باشه.

7. گوشواره تاج گوی

یک از گوشواره‌های ظریف و بامزه که می‌تونین به صورت روزمره ازش استفاده کنید. طراحی ساده و مینیمال این گوشواره برای هر تیپ و استایلی مناسبه. 

گوشواره‌های میخی در گوش خیلی راحت هستن. این گوشواره هم چون ظریفه وزن کمی داره. بنابراین می‌تونین شبانه روز این گوشواره رو در گوش داشته باشید بدون این که اصلا متوجه سنگینیش روی گوشتون بشید.

8. گوشواره بافر شاخ و برگ

گوشواره بافر شاخ و برگ یکی از مدل‌های مدرن و امروزی گوشواره طلاست که طرفدارهای زیادی داره. این گوشواره جوری طراحی شده که یک دایره طلایی روی گوش قرار می‌گیره و سه شاخه طلایی پشت گوش. 

در طراحی این گوشواره از المان‌های طبیعی در شکل شاخه و برگ الهام گرفته شده. حتما این گوشواره رو با موی بسته یا بافته شده استفاده کنید تا کامل به چشم بیاد.  

9. گوشواره بستنی با مروارید

طرح بامزه و خلاقانه این بستنی در نگاه اول آدم رو سورپرایز می‌کنه. این گوشواره شبیه بستنی قیفی طراحی شده. قیف بستنی با طلا ساخته شده و به جای بستنی، از یک دونه بزرگ مروارید استفاده شده. 

این گوشواره بانمک و خوشگل حتما نگاه‌های زیادی رو به خودش جذب می‌کنه. اگر این گوشواره رو انتخاب می‌کنید، منتظر باشید که خیلی‌ها ازتون دربارش سوال کنن.

10. گوشواره صلح

این گوشواره به شکل نماد جهانی صلح طراحی شده. استفاده از این گوشواره نشون می‌ده که شما طرفدار صلح و هماهنگی هستید و با هرگونه خشونت مخالفین. اگر صلح برای شما هم یک ارزش مهمه، با این گوشواره می‌تونید به زیبایی بیانش کنید.

طراحی مینیمال و سبک این گوشواره برای استفاده روزمره ایده‌آله و چون وزن کمی داره می‌تونید با قیمت مناسب بخریدش.

11. گوشواره قفل و کلید

گوشواره قفل و کلید یک گوشواره بسیار ظریف و ریزه که به صورت نامتقارن طراحی شده. یکی از گوشواره ها شبیه قفل و اون یکی شبیه کلید طراحی شده. این گوشواره رو می‌تونید همزمان روی یک لاله گوش بندازید. اگر طرفدار طرح های مینیاتوری ریز هستید، قفل و کلید می‌تونه انتخاب خوبی باشه.

جالبه بدونید که قفل و کلید در جواهرت معانی زیادی داره. در بعضی کشورها بر اساس یک سنت قدیمی، وقتی فردی به سن 21 سالگی می‌رسه، بهش جواهرات با طرح قفل و کلید هدیه می‌دن، چرا که در گذشته باور بر این بوده که 21 سالگی سنیه که آدم به بزرگسالی می‌رسه و وقتشه که جایگاه خودش رو در خانواده به دست بیاره.

همینطور هدیه دادن قفل و کلید می‌تونه نشانه عشق و تعهد و آرزوی آینده‌ای درخشان باشه.

12. گوشواره مار نانا

جواهراتی که طرح مار دارن، مدتیه که ترند شدن. گوشواره مار نانا یک گوشواره ظریف میخیه که شبیه یک مار طراحی شده. وقتی این گوشواره رو گوشتون می‌کنید، انگار که یک مار روی لاله گوش شما خوابیده. 

جالبه بدونید که مار نماد خوبی، خرد و عشق ابدیه. همچنین در بعضی فرهنگ‌ها استفاده از جواهراتی که طرح مار دارن به این معنیه که اون فرد می‌خواد قدرتش رو به دست بیاره یا مسیر تازه‌ای رو شروع کنه.

راهنمای ست کردن گوشواره دخترانه

بیشتر ما اولین گوشوارمون رو زمانی خریدیم که سن کمی داشتیم. معمولا برای دخترخانم‌هایی که هنوز به سن نوجوونی نرسیدن، بهتره گوشواره‌های حلقه‌ای یا مدل‌هایی که در گوش راحت هستن و آویز ندارن انتخاب بشه. دخترخانم‌هایی که سن بیشتری دارن، معمولا گوشواره‌های ترندی و مد روز رو ترجیح می‌دن. در ادامه چند تا نکته مهم برای انتخاب و استایل کردن گوشواره دخترانه رو با هم مرور می‌کنیم:

انتخاب گوشواره دخترانه بر اساس فرم صورت

یکی از ملاک‌های انتخاب گوشواره مناسب، توجه به فرم صورته. با توجه به این که گوشواره نزدیک‌ترین نوع زیورآلات به صورته، می‌شه ازش برای زیباتر به نظر رسیدن چهره استفاده کرد. 

البته همه فرم‌های چهره زیبایی خاص خودشون رو دارن، اما اگر دنبال هدف خاصی هستید، مثلا می‌خواین صورتتون کشیده‌تر، لاغرتر، پرتر، پخته‌تر یا… به نظر برسه، انتخاب هوشمندانه گوشواره می‌تونه به شما کمک کنه.

  • گوشواره‌های آویزدار اشکی باعث می‌شن فک شما پهن‌تر به نظر برسه. 
  • گوشواره‌های آویزدار بلند باعث می‌شن چهره شما کشیده‌تر و لاغرتر به نظر برسه.
  • گوشواره‌های حلقه‌ای و گرد باعث می‌شن چهره شما گردتر و پرتر به نظر برسه.
  • گوشواره‌های بیضی شکل باعث می‌شه زوایای صورت شما کمتر به چشم بیان و صورت‌های لاغر رو کمی پرتر نشون می‌دن.

انتخاب گوشواره بر اساس مدل مو

تقریبا همه مدل‌های گوشواره با موی کوتاه قشنگ می‌شن. به خاطر همین توصیه می‌شه هر وقت خواستین گوشواره شما بیشتر به چشم بیاد، موهاتون رو ببندید. 

اما اگر مدل موی باز رو ترجیح می‌دین، باید مراقب باشین گوشواره شما زیر موها گم نشه. به همین دلیل گوشواره‌های کوچک و بدون آویز با موی بلند توصیه نمی‌شن.

همینطور اگر موهای شما بلونده، بهتره از گوشواره‌های نگین‌دار استفاده کنین. چون همرنگ بودن مو با گوشواره باعث می‌شه گوشواره زیاد به چشم نیاد. اگر موهاتون رنگ فانتزی داره، نگینی رو انتخاب کنین که یا با موی شما هارمونی داشته باشه یا کاملا در ضدیت باشه.

ست کردن چند گوشواره طلا دخترانه با هم

پیرسینگ‌های چندتایی گوش و ست کردن چند گوشواره با هم، یکی از ترندهای روزه که خیلی از دخترخانم‌ها بهش علاقمند هستن. بسته به این که کدوم قسمت گوش رو پیرسینگ می‌کنین، نحوه ست کردن و انتخاب گوشواره می‌تونه متفاوت باشه. مثلا؛

  • به عنوان یک قانون کلی، گوشواره‌های بزرگتر باید پایین لاله گوش باشن و هر چی به سمت بالای گوش پیش می‌ریم بهتره از گوشواره‌های ظریف‌تر استفاده بشه. 
  • ترکیب گوشواره حلقه‌ای و میخی خیلی پرطرفداره و می‌تونید یکی درمیون از گوشواره حلقه‌ای و میخی استفاده کنید.
  • سعی کنید فقط یکی از گوشواره‌ها نگین‌دار باشه یا از نگین همرنگ استفاده کنید.
  • می‌تونید در انتخاب طرح‌ها از تم مشابه استفاده کنید مثلا طرح برگ رو با گنجشک ست کنید یا قفل رو با کلید، ماه و ستاره و … . 
  • دو گوشواره حلقه‌ای با سایز بزرگ و کوچک یا یک گوشواره حلقه‌ای با یک گوشواره میخی ساده هم می‌تونه ترکیب ساده و زیبایی باشه.
  • استایل نامتقارن گوشواره هم یکی از ترندهای روزه و شما می‌تونید از ترکیب نامتقارن برای ست کردن گوشواره‌ها استفاده کنید.

در کل ست کردن چند گوشواره با هم به سلیقه و خلاقیت خود شما بستگی داره و هیچ قانونی نمی‌شه براش تعیین کرد.

شیک‌ترین مدل‌های گوشواره دخترانه در گالری ارل

اگر هنوز گوشواره مورد علاقتون رو پیدا نکردین، حتما به صفحه گوشواره سایت ارل سر بزنید. گوشواره‌های ارل با طراحی هنرمندانه و خاصی که دارن، حتما نظرتون رو جلب خواهند کرد. اگر از ما سوالی داشتید حتما باهامون تماس بگیرید. کارشناسان ارل آماده هستن تا شما رو راهنمایی کنن و به همه سوالاتتون پاسخ بدن. 

2 دیدگاه:
دی 14, 1401

عالی وایده جدید ومیشه گفت طرح های جدید 👌👌👌👌🫠🫠🫠🫠

دی 14, 1401

سپاس از لطف شما 🙏🌺

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.