۷ گردنبند طلا سنگین با طراحی منحصر به فرد

گردنبند طلا زنانه سنگین

گردنبند طلای سنگین یکی از اون زیورآلات جذابیه که از زمان‌های قدیم بین مردم ایران محبوبیت زیادی داشته. این محصول هنوز که هنوزه، تونسته طرفدارای خودش رو حفظ کنه و به یکی از بی‌نظیرترین اکسسوری‌ها برای خانم‌ها تبدیل شده.

گردنبند طلا زنانه سنگین به دلیل ظاهر چشم‌نواز و درخشش فوق‌العاده‌ای که داره، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای استفاده شخصی یا هدیه دادن محسوب می‌شه.

خیلی‌ها اعتقاد دارن گردنبند سنگین به دلیل حجم و ضخامت بیشتری که نسبت به مدل‌های دیگه داره، از نظر روحی می‌تونه به افراد احساس قدرت و اعتماد به نفس زیادی بده. اینجا قراره بعد از آشنایی با مدل‌های گردنبند طلا بزرگ، درباره نکات مهم خرید و ست کردن این زیورآلات جذاب صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

راهنمای خرید گردنبند سنگین طلا

بین انواع زیورآلات، گردنبند طلا زنانه سنگین جزو اولین چیزهاییه که خیلی راحت جلب توجه می‌کنه و می‌تونه جلوۀ ظاهری فوق‌العاده‌ای به افراد بده. مخصوصاً اگه طرح و رنگی که برای این نوع گردنبند طلا انتخاب می‌کنید، با لباس و استایل‌تون همخوانی داشته باشه، این زیبایی دوچندان هم خواهد شد.

توجه به سایز و ضخامت گردنبند طلا سنگین

یکی از مهم‌ترین نکاتی که درباره گردنبند طلا سنگین مطرحه، تناسب ابعاد و ضخامت گردنبند با طول گردن و اندام شماست. معمولاً افرادی که کوتاه‌قدتر هستن، گردن‌های کوتاهی هم دارن. اگر شما جزو این دسته هستید و قصد دارید گردنبند سنگین طلا خریداری کنید، باید زنجیری انتخاب کنید که گردن‌تون رو بلندتر نشون بده. بنابراین از بین مدل‌هایی که دیدیم، گردنبندهایی که زنجیر بزرگتر و آویز کشیده‌تری دارن، برای شما مناسب‌تره.

اما برای افرادی که گردن متوسطی دارن، انتخاب گردنبند بزرگ کاملاً به سلیقه اون‌ها برمی‌گرده و تقریباً هر مدلی مناسب‌شون هست. در مقابل، برای افرادی که گردن کشیده‌ای دارن، بهتره از مدل‌های کوتاه‌تر استفاده کنن تا بتونن تعادل مناسبی به ظاهرشون ببخشن. 

تاثیر فرم صورت در خرید گردنبند سنگین طلا

فرم صورت یکی از مهم‌ترین فاکتورهای تاثیرگذار هست که مخصوصاً در خرید گردنبند زنجیری بیشتر خودش رو نشون می‌ده. افرادی که صورت گردتری دارن، می‌تونن از دو گروه گردنبند سنگین چوکر و یا بلند استفاده کنن. اما باید دقت ویژه‌ای در انتخاب آویز گردنبند داشته باشن. بهترین آویز برای این دسته افراد، آویزهای مربعی، مثلثی یا به طور کل زاویه‌دار هست که بتونه مکمل گردیِ صورت باشه.

اما برای صورت‌های بلند یا به اصطلاح زاویه‌دار، ما حق انتخاب گسترده‌تری داریم. تقریباً هر مدل و سایز گردنبند طلا سنگین برای این افراد مناسبه. با این حال، مدل‌های آویز دایره‌ای یا قلبی می‌تونه مکمل خوبی برای فرم صورت‌شون باشه.

برای صورت‌های قلبی و بیضی‌شکل، گردنبندهای سنگینی که کوتاه‌تر یا به اصطلاح چوکر هستن گزینۀ بهتری محسوب می‌شن. قانون کلی که در خرید گردنبند سنگین وجود داره اینه که زنجیرهای بلند چانۀ افراد رو کشیده‌تر و کمی باریک‌تر نشون می‌ده. با توجه به این قانون، می‌تونید با دقت به فرم صورت، بهترین گردنبند بزرگ طلا رو خریداری کنید.

کدوم آویز برای شما مناسبه؟

با توجه به نکاتی که تا اینجا گفتیم، می‌تونید انواع گردنبند بدون آویز مثل گردنبند کارتیه رو با دقت بیشتری خریداری کنید. اما اگر تصمیم به خرید گردنبند آویز دارید، توجه داشته باشید که آویزهای سنگین، زنجیر گردنبند رو به پایین می‌کشونن و می‌تونن حالت وی V شکل به این محصولات بدن.

بنابراین اگه فرم صورت شما گرد باشه، طبق نکاتی که بالاتر گفتیم بهتره از زنجیرهایی که کمی کوتاه‌تر هستن استفاده کنید و آویزهای سبک‌تری انتخاب کنید. اما اگه صورت بیضی‌شکلی دارید، مختارید از هر نوع زنجیر با آویزهای مختلف استفاده کنید.

توخالی یا توپر بودن زنجیر گردنبند

یکی از مواردی که می‌تونه در خرید گردنبند طلا زنانه سنگین موثر باشه، توخالی یا توپر بودن زنجیر گردنبند هست. همون‌طور که می‌دونید، برای تولید زنجیرهای توخالی طلای کمتری به کار می‌ره. پس قیمت ارزون‌تری هم دارن.

اما در مقابل، استحکام این محصولات پایین‎‌تر هست و نیاز به مراقبت بیشتری هم دارن. در مقابل، زنجیرهای توپر استحکام بیشتری دارن، اما قیمت‌شون بالاتره. اینجا دیگه تصمیم با شماست که استحکام بالا رو انتخاب می‌کنید یا قیمت مناسب…

البته این رو بگیم که مدل‌های عرضه شده در گالری ارل همگی دارای قیمت مناسب و رقابتی هستن و حتی زنجیرهای توخالی ما بهترین کیفیت و ماندگاری رو در طول زمان نشون می‌دن.

روش ست کردن و استایل گردنبند طلا زنانه سنگین

استفاده از گردنبند سنگین تاثیر زیادی روی زیبایی لباس و استایل افراد داره. انداختن یک گردنبند با ضخامت بالا در کنار یک پوشش چشم نواز قطعاً باعث درخشش شما در یک مراسم و مهمانی بزرگ خواهد شد. بنابراین نمی‌شه از هماهنگی طرح، طول و ابعاد گردنبند با لباسی که به تن دارید چشم‌پوشی کرد.

به طور کلی، اگر لباس‌هایی با یقه باز یا یقه معمولی می‌پوشین، گردنبند سنگین با ابعاد کوتاه‌تر گزینۀ بهتری هستن. چون می‌تونن به خوبی خودشون رو نشون بدن. اما برای یقه‌های بسته‌تر، بهتره از گردنبندهای چوکر استفاده کنید.

البته تناسب رنگی گردنبند هم اهمیت زیادی داره. برای لباس‌هایی با رنگ روشن، بهتره از طلای زرد استفاده بشه. اما اگه به لباس‌های تیره علاقه دارید، بهترین گزینه برای شما طلای سفید یا طرح‌هایی هست که سنگ‌ مروارید دارن.

ترندهای روز گردنبند سنگین طلا

تقریباً همۀ خانم‌ها به داشتن زیورآلات سنگین علاقه دارن. خیلی از افراد حتی اگه از گردنبند طلا سنگین برای زیبایی استفاده نکنن، این محصولات رو یکی از بهترین گزینه‌ها برای سرمایه‌گذاری می‌دونن. همین موضوع باعث می‌شه گردنبند طلا بزرگ همیشه و در هر زمانی محبوبیت خودش رو داشته باشه و اصطلاحاً جزو ترندهای روز دنیا باقی بمونه.

از بین محصولاتی که بالاتر دیدیم، همگی گردنبندها جزو پرطرفدارترین مدل‌های روز ایران و جهان هستن. خیلی از سلبریتی‌ها و افراد تاثیرگذار جهان در مراسمات بزرگ برای شیک‌تر شدن استایل خودشون از گردنبندهای سنگین استفاده می‌کنن. گردنبندهای با طرح فانتزی و خلاقانه که در گالری ارل می‌بینید، همگی در حال حاضر پرطرفدار هستن و می‌تونید شخصیت به‌روز خودتون رو با خریداری این محصولات تکمیل کنید. 

به‌روزترین و جذاب‌ترین گردنبندها در گالری ارل

گالری طلا ارل دقیقاً همون جایی هست که می‌تونید به دنبال زیورآلاتی با طرح‌های متنوع و کیفیت بالا باشید. ما با ارائه تنوع گسترده‌ای از گردنبندها، دستبندها، گوشواره‌ها و انواع زیورآلات دیگر، تونستیم رضایت تعداد زیادی از مشتریان بازار طلا و جواهر رو بدست بیاریم.اگر به دنبال گردنبند طلا زنانه سنگین با دوام و ارزش خرید بالایی هستید، جای درستی اومدید. هر قطعه‌ای که از گالری ارل خریداری می‌کنید، تا سال‌ها زیبایی و درخشش خودشون رو حفظ می‌کنن. کارشناسان مجرب ارل در هر زمان آماده پاسخگویی به سوالات شما هستن و با ارائه خدمات با کیفیت، سعی می‌کنن بهترین تجربه خرید رو به شما هدیه بدن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.