کادو تولد برای دختر چی بخرم؟ ( چند پیشنهاد عالی)

کادو تولد برای دختر

هر کسی نمی‌تونه ساده از کنار درخشش طلا بگذره! طلا برای همۀ مردم، خصوصاً خانم‌ها ارزش زیادی داره. برای همین وقتی به دنبال کادو تولد برای دختر هستید، حتماً باید یه سر به فروشگاه‌های جواهرات بزنید.

محبوبیت کادوی طلا فقط به زیبایی اون نیست، بلکه ارزش مادی و معنوی این هدیه هست که اون رو به بهترین هدیه برای تولد دختر تبدیل می‌کنه. 

اگه شما هم به فکر خرید کادو برای دختر هستید و می‌خواهید فرد موردنظرتون رو هیجان‌زده کنید، جای درستی اومدید! اینجا قراره درباره بهترین کادو تولد دخترانه (یعنی طلا) صحبت کنیم و ببینیم برای خرید هدیه تولد برای دختر باید به چه نکاتی توجه داشته باشیم. 

با ما همراه باشید.

چرا جواهرات بهترین هدیه برای تولد دختر محسوب می‌شه؟

همه ما دخترانی رو در زندگی خودمون داریم که بودن‌شون برامون خیلی ارزشمنده. خوشحال کردن دخترها با خرید جواهرات می‌تونه تاثیر زیادی روی روحیه اون‌ها داشته باشه. کادو طلا برای دختر راهی برای ابراز علاقه و تجدید دوستیه. بنابراین اصلاً نباید این هدیه‌های تولد دخترانه رو دست کم بگیریم.

وقتی تصمیم ‌می‌گیریم طلا دخترانه برای تولد دخترهامون به اون‌ها هدیه بدیم، داریم از خود گذشتگی و بخشش رو به اون‌ها یاد می‌دیم. حتی از این هم بگذریم، روان‌شناس‌ها معتقدن وقتی ما به عزیزانمون هدیه باارزشی می‌دیم، این کار موجب سلامت روح و جسم خودمون هم می‌شه! 

اگه بخوایم یه کم علمی‌تر صحبت کنیم، عصب‌شناس‌ها می‌گن هدیه دادن و هدیه گرفتن باعث ترشح هورمون «سروتونین» می‌شه که یکی از مهم‌ترین هورمون‌های شادی‌آور هست.

وقتی یکی از جواهرات خاص و مدرن رو به عنوان کادو تولد برای دختر خریداری می‌کنید، این هدیه به فرد موردنظرتون ثابت می‌کنه که شما شخصیتی حسابگر و خسیس ندارید و ارزش زیادی برای فرد موردنظر قائل هستید. 

خلاصه اینکه هرچی از فواید و زیبایی‌های خرید جواهرات به عنوان هدیه تولد دخترانه بگیم کم گفتیم. قطعاً خودتون اگه یک دختر باشید، این حس رو بیشتر می‌فهمید و برای شما نیازی به توضیح نداره! 

در ادامه قراره بهترین هدیه‌های گالری طلا ارل برای کادو تولد دختر رو بررسی کنیم و ببینیم برای خرید هدیه باید به چه نکاتی دقت داشته باشیم. البته همین اول بگیم که علاقمندی، سلیقه و روحیات فرد موردنظر، مهم‌ترین عامل در خرید کادو برای دختر هست. در واقع هر چیزی که ما در مورد جواهرات می‌گیم، بعد از این نکته مهم صدق می‌کنن.

گردنبند طلا برای کادو تولد

شاید مهم‌ترین نکته برای خرید گردنبند طلا به عنوان کادو تولد برای دختر، بلند بودن یا کوتاه بودنش باشه. سایز گردنبند تعیین می‌کنه که کادو گردنبند نزدیک سینه یا دور گردن قرار بگیره. 

بعد از توجه به سایز گردنبند دخترانه طلا، باید به طرح آویز و زنجیرش دقت کنید. انتخاب زنجیر و آویز گردنبند، با توجه به فرم صورت، رنگ پوست، رنگ مو، سبک زندگی و استایل فرد موردنظر انجام می‌گیره. به طور کلی بهترین گردنبند کادو برای دختر اونی هست که متناسب‌ترین طرح رو با مشخصات و روحیات دختر داشته باشه. 

اما از نظر جسمی؛ اگه فرد مورد نظر شما اندام باریک و هیکل قلمی داشته باشه، بهتره گردنبند ظریف و کوتاه انتخاب کند. اما اگه بدن توپری داره، گردنبندهای بلند و ضخیم انتخاب بهتری هستن. علاوه بر تناسب اندام، باید به قد افراد هم دقت کنید. 

طبیعتاً گردنبندهای بلند برای دخترهایی که قد کوتاه‌تری دارن اصلاً مناسب نیستن. در مقابل، خرید گردنبندهای کوتاه به عنوان کادو تولد دخترانه برای افرادی که قد بلند دارن مناسب نیست. چون این‌طوری گردنبند اصلاً دیده نمی‌شه و مطمئناً جلوه‌ای هم نخواهد داشت.

بعد از توجه به این نکات، باید به هدف خودتون از خرید هدیه تولد دخترانه هم دقت کنید. مثلاً اگه قراره در جشن تولد، به علاقه‌تون به فرد موردنظر اشاره کنید، خرید گردنبند قلب می‌تونه گزینه خوبی باشه.

گوشواره طلا برای هدیه تولد

گوشواره یکی از مهم‌ترین جواهراتی هست که زیبایی چهره دخترها رو چندین برابر می‌کنه و در کنار لباس‌ها و سایر جواهرات، ظاهر شیک و فوق‌العاده‌ای به افراد می‌ده. برای خرید گوشواره طلا به عنوان هدیه تولد برای دختر، باید توجه ویژه‌ای به متناسب بودن رنگ طلا با رنگ پوست فرد داشته باشید. 

برای پوست‌های گرم‌تر، بهتره که رنگ‌های یخی و نقره‌ای انتخاب بشه. اما برای پوست‌های سفید‌تر، آزادیم هر نوع گوشواره با رنگ‌های مختلف رو خریداری کنیم. حتی می‌تونیم از گوشواره با رنگ‌های ترکیبی هم استفاده کنیم.

متناسب بودن فرم گوشواره با صورت نکتۀ مهم بعدی هستش. اگه فرد مورد نظر صورت زاویه‌داری داشته باشه، باید طرح گوشواره گردتر یا بدون زاویه باشه. این موضوع باعث می‌شه تعادل خوبی در چهره افراد به وجود بیاد. در کنار فرم صورت، به متناسب بودن مدل موی دختر با گوشواره هم دقت کنید. 

اگه مدل موی شخص مورد نظر کوتاه هستش یا عادت داره موهاش رو به عقب ببنده، محدودیت خاصی در انتخاب گوشواره ندارید. چون تقریباً هر طرحی که انتخاب کنید، به راحتی دیده می‌شه. 

اینجا می‌تونید از بین طرح‌های گالری ارل مثل گوشواره قلب انتخاب خودتون رو انجام بدید. اما برای موهای بلند، باید گوشواره‌های بلندتری هم انتخاب شه. این‌طوری گوشواره‌ها می‌تونن جلوه مناسبی داشته باشن و درخشش لازم رو در ظاهر افراد به وجود بیارن.

ست بودن گوشواره با لباس، مناسب بودن طرح گوشواره با مراسمات مختلف و توجه به نوع آرایش صورت، از نکات دیگه‌ای هست که برای خرید این کادو تولد دخترانه باید بهش دقت کافی رو داشته باشید. 

برای اینکه بتونید توجه و علاقۀ خودتون رو به فرد موردنظر نشون بدید، اصلاً عجله نکنید و قبل از تصمیم احساساتی و انتخاب شتابزده، بهترین گوشواره دخترانه ممکن رو با توجه به شخصیت و روحیات فرد موردنظر انتخاب کنید. 

خرید انگشتر طلا به عنوان هدیه تولد

خرید انگشتر طلا به عنوان کادو تولد دخترانه نشون‌دهندۀ ارزش بالایی هست که شما برای فرد مورد نظرتون قائل هستید. برای خرید کادو انگشتر باید اندازه انگشت شخص مقابل رو بدونید و بر اساس این اندازه خرید خودتون رو انجام بدید. جالبه که بدونید آزمایشگاه گوهرشناسی کشور سوئیس اعلام کرده اندازه حلقه زنان به طور میانگین بین ۵ تا ۷ هست.

بعد از تعیین سایز انگشتر دخترانه، باید بدونید برای خرید این هدیه تولد دخترانه دو نوع انگشتر به صورت نگین‌دار و بدون نگین موجود هست. در واقع انتخاب اصلی شما بین این دو مورد انجام می‌گیره. علاوه بر وجود نگین روی انگشتر، رنگ این جواهرات از نکات مهمیه که باید در نظر بگیرید. 

این روزها طلای زرد، سفید و رزگلد هر کدوم زیبایی خاص خودشون رو دارن و باید بر حسب سلایق، روحیات، رنگِ پوست، لباس و استایل یکی از این رنگ‌ها انتخاب شن. مثلاً اگه قصد خرید انگشتر قلب  رو داشته باشید، اگه فرد موردنظر شما پوست سفیدی داشته باشه، بهتره رنگ طلای سفید رو انتخاب کنید. در مقابل، انگشتر طلای زرد برای پوست‌های تیره و طلای رزگلد برای پوست سبزه خریدای می‌شه.

در ادامه تعدادی از انگشترهای گالری ارل رو معرفی می‌کنیم که انتخاب خوبی برای کادو هستن: 

خرید دستبند طلا برای کادو تولد دختر

دستبند طلا یکی از بهترین گزینه‌های کادو تولد برای دختر محسوب می‌شه. این جواهرات طرفدارای زیادی بین نسل جوان دارن و می‌تون استایل جذاب و منحصر‌به‌فردی خلق کنن. بهترین ویژگی دستبندها قابلیت باز و بسته شدن اون‌ها هست. این موضوع باعث می‌شه این زیورآلات نسبت به النگوها انعطاف‌پذیری و زیبایی بیشتری داشته باشن.

بعد از توجه به سلایق فرد مورد نظر، برای خرید این کادو برای دختر باید به اندازه دستبند دقت داشته باشید. اگه اندازه دستبند به خوبی فیت مچ دست نشه، ممکنه باعث ناراحتی افراد بشه. مورد بعدی طرح و مدل دستبند هست. 

اگه فرد مورد نظر شما از این جواهرات برای مهمانی‌های مجلل استفاده می‌کنه، بهتره سراغ دستبندهای کلاسیک با جواهرات درشت‌تر برید. طرح‌هایی که از مروارید و سنگ‌های درخشان دیگه استفاده کردن، برای سنین بالاتر مناسبن و بهتره در مجالس رسمی گذاشته شن. اما طرح‌های ظریف‌تر و مدرن‌تر، طبیعتاً می‌تونن کادو تولد دخترانه مناسبی باشن. چون در سنین پایین‌تر محبوب هستن.

اگه دختر مورد نظر شما از دستبند برای ست کردن با لباس و استایل استفاده می‌کنه، حتماً به هماهنگی محصول با رنگ پوست، استایل و سلیقه لباس دقت داشته باشید. 

 جمع‌بندی

اینجا سعی کردیم با بهترین هدیه برای تولد دختر یعنی طلا بیشتر آشنا بشیم و هر دسته کادو تولد برای دختر رو بررسی کنیم. 

گالری طلا ارل برای جلب رضایت شما مخاطبین محترم، اقدام به تولید و عرضه محصولات متنوعی کرده. در سایت ارل می‌تونید با توجه به سلایق و روحیات فرد مورد نظر خودتون، مدل‌های مختلف رو بر اساس طرح و قیمت مشاهده کنید و بهترین انتخاب ممکن رو انجام بدید. 

اگه مطالبی که اینجا گفتیم رو مد نظر قرار بدید، می‌تونید با خرید کادو برای دختر بالاترین میزان عشق رو بهش هدیه بدید و زیباترین تولد ممکن رو براش رقم بزنید. در هر کدوم از مراحل خرید کادو برای دختر در سایت ارل به سوال یا ابهامی برخوردید، حتماً با کارشناسان مجرب ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.