عکس حلقه نامزدی

فرض کنین که تاریخ خواستگاری رو انتخاب کردین و به چگونگی مطرح‌کردن درخواستتون هم فکر کرده‌این. حالا فقط خرید حلقه نامزدی باقی مونده؛‌ حلقه رویاهای نامزدتون – حلقه‌ای که نه‌گفتن به آن سخت باشه.

البته همینکه تا این مرحله پیش اومدین معنیش اینه که به احتمال زیاد قرار نیست که نه بشنوین، اما به هر حال نباید از تلاش برای پیدا‌کردن بهترین حلقه نامزدی دست بر‌دارین. به این شکل این روز مهم رو خاص‌تر خواهید‌کرد.

این مقاله به عنوان راهنمای خرید حلقه نامزدی برای شما عمل میکنه و مجموعه‌ای از باید‌ها و نباید‌ها برای خرید حلقه رو بهتون یاد میده.

قبل از خرید تحقیق کنین

یکی از مهم‌ترین جنبه‌های خرید حلقه نامزدی تحقیق‌کردنه. لازمه که تا حد ممکن درباره طراحی حلقه‌ها، مدل، جنس فلز، نوع نگین، قیمت و کیفیت آن‌ها بخونین. بهترین جواهر‌فروشی‌های نزدیک به خودتون رو پیدا کنین، نظر‌های مردم راجع به آن‌ها رو بخونین و در صورت امکان از متخصصی در این زمینه که به نظرش اطمینان دارین، کمک بگیرین.

عکس حلقه نامزدی

خرید حلقه نه تنها مهم‌ترین خرید مربوط به رابطه شماست، بلکه یکی از مهم‌ترین خرید‌های زندگیتونه. پس برای گرفتن تصمیمی آگاهانه لازمه که تا جای ممکن اطلاعاتی در این باره کسب کنین.

در خرید عجله نکنین

قبل از تصمیم‌گیری به اندازه کافی به خودتون زمان بدین. اگه در این کار عجله کنین، ممکنه اولین حلقه ای که خوشتون میاد رو بخرین اما بهتره که تا قبل از دیدن چندین حلقه دیگه این کار رو انجام ندین. بعد از بررسی و مقایسه چندین حلقه، تازه می‌تونین تصمیم بگیرین که بهترین انتخاب برای شما و نامزدتون کدوم حلقه‌ست.

عکس حلقه نامزدی

بودجه‌ خود را مشخص کنین

بعد از اینکه تحقیقات اولیه رو انجام دادین، قیمت حدودی انواع حلقه‌های نامزدی دستتون میاد. بودجتون رو تعیین کنین و واقع‌گرا باشین. به یاد داشته باشین که خرید حلقه اولین قدمه و بعد از اون باید برای عروسی برنامه‌ریزی کنین.

با توجه به وضع مالی خود، بودجه‌ای منطقی در نظر بگیرین و در اون محدوده قیمتی به دنبال حلقه باشین. برای هر بودجه‌ای حلقه‌های زیبایی در بازار وجود داره؛ فقط کافیه که خوب بگردین.

گزینه‌های خود را محدود نکنین

تصور غلطی که در بین مردم درباره حلقه نامزدی وجود داره اینه که حتما باید نگین الماس داشته باشه. درسته که در قدیم الماس بهترین انتخاب برای حلقه به شمار می‌اومده اما صنعت مد خیلی پیشرفت کرده و امروزه نگین‌های رنگی هم به اندازه الماس زیبا و پر‌طرفدارن.

انتخاب‌های خود را محدود نکنین و همه نوع حلقه که مناسب بودجه شما هستن را در نظر داشته باشین. همچنین اگه تصمیم به انتخاب نگین رنگی برای حلقه دارین، از سنگ ماه تولد نامزدتون غافل نشین.

سلیقه نامزدتون رو بشناسین

ایده‌گرفتن از اینترنت خوبه اما در وهله اول باید با سلیقه طرف مقابلتون آشنا باشین. مثلا اینکه مینیمال‌پسنده یا ترجیح میده وسایلش ساده نباشن؟ ترجیحش یه حلقه معمولیه یا دوست داره که حلقه‌اش نگین داشته باشه؟ حلقه نامزدی کلاسیک دوست داره یا حلقه‌ای با طراحی مدرن؟

عکس حلقه نامزدی

تا حالا راجع به اینکه چه نوع حلقه‌ای رو می‌پسنده حرفی زده؟ همیشه توی رابطه به سرنخ‌هایی که در این باره دیده یا شنیده میشه، حواستون باشه.

نکته مهم دیگه‌ای که باید راجع به نامزدتون بفهمین: سایز انگشترشه! اگه سایز انگشترش رو نمی‌دونین، از دوستان و یا خانواده او کمک بگیرین.

از شخصی‌سازی‌کردن انتخاب خود ترسی نداشته باشین

فکر نکنین که حتما باید برید داخل مغازه، حلقه مورد‌نظرتون رو پیدا کنین و بیرون بیاین. باید خیلی خوش‌شانس باشین که چنین اتفاقی بیوفته. ممکنه بخواین تغییراتی تو حلقه مورد نظر ایجاد کنین. ممکنه بخواین فقط در سایز، نگین یا پایه حلقه تغییری ایجاد کنین یا شاید هم بخواین به طور کلی طراحیش رو تغییر بدین. از شخصی‌سازی‌کردن حلقه نترسین.

هر‌قدر که حلقه رو با فکر بیشتری انتخاب کنین، حلقه خاص‌تری خواهید‌داشت. ممکنه حتی انتخاب شما یه حلقه دست‌ساز باشه یا مثلا از یه جواهر‌ساز بخواین از یه طرح گرون‌قیمت، کپی آن با قیمت مناسب‌تر رو براتون بسازه. حلقه ازدواج نماد عشق و تعهده و چیزیه که معمولا تا سال‌ها در دست شریک زندگیتون می‌بینین و یادآور مهم‌ترین تصمیم زندگیتون یعنی ازدواجه؛ پس در انتخاب اون دقت و حوصله به خرج بدین و علاوه بر در نظر‌گرفتن سلیقه شخص مقابل و بودجه مورد‌نظرتون از مطالب راهنمای خرید حلقه نامزدی هم غافل نشین.

این مقاله را هم از دست ندهید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.