بهترین هدیه روز مادر ( ۶ پیشنهاد عالی)

عکس انگشتر انجل گالری طلای ارل
مادر‌ها قهرمانان زندگی ما هستن و لایق این هستن که هر روز برایشان جشن گرفته بشه. ۹ می که به عنوان روز جهانی مادر نامگذاری شده، یاد‌آوری سالانه برای گرامی‌داشت زنیست که عشقش به فرزند با هیچ عشق دیگه‌ای قابل مقایسه نیست.

مادر با یه تماس ساده، یه بغل یا یه غذای خونگی پخته‌شده توسط فرزند از صمیم قلبش خوشحال میشه و توقع عجیب و غریبی از فرزندش نداره، اما اگه می‌خواین روز مادر امسال رو متفاوت‌تر برگزار کنین، بهترین هدیه روز زن، یعنی کادو طلا رو فراموش نکنید. این پیشنهادات برای شماست:

۱. دستبند طلا‌

دستبند همیشه یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها برای خرید طلا به عنوان هدیه بوده و در بازار هم تنوع بسیار زیادی از دستبند وجود داره. بهتره که امسال به فکر خرید کادوی کلیشه‌ای با آویز «مادر» نباشین و به جاش به هدیه جدید‌تر و جذاب‌تری مثل یه دستبند ظریف فکر کنین.

۲. جواهر مرواریدی

گردنبند مروارید هدیه‌ای از دل اقیانوس به ماست و هوشمندانه‌ترین انتخاب برای هدیه‌دادن به مهم‌ترین زن زندگی شماست.

با خرید جواهر مرواریدی قدر‌دانی خود را نسبت به مادرتون نشون بدین و بهش ابراز کنین هر چیزی که پیش بیاد، قلب شما همیشه متعلق به اوست و عمیقا عاشقش هستین.

۳. آویز قلبی شکل خاص

خرید آویز طلا یکی دیگه از پیشنهاد‌ها‌‌ی ماست. یا می‌تونین آویز‌های معمول قلبی شکل طلا و نقره رو در نظر داشته باشین و یا به دنبال آویزی خاص‌تر باشین.

حالا این آویز میتونه از سنگ‌های قیمتی مثل یاقوت سرخ، یاقوت کبود، زمرد یا الماس یا سنگ ماه تولد باشه و بهترین هدیه روز مادر‌ باشه که مادرتون تا به حال از شما گرفته.

۴. دستبندهای النگویی

اگه مادرتون سلیقه جسورانه‌ای در انتخاب جواهرات داره، دستبند‌های النگویی پهن با طراحی مدرن رو فراموش نکنین. این دستبند‌ها به راحتی با جواهرات دیگه ست میشن و به همین دلیل احتمالا در آینده شاهد این خواهید‌ بود که مادرتون در همه مراسم‌های خانوادگی این دستبند رو به دست داره.

برای خرید دستبند طلا و مشاهده انواع مدل های جواهرات طلا جهت هدیه روز مادر کلیک کنید.

عکس دستبند طلا مدل دست و حلقه گالری طلای ارل

۵. انگشتر‌های خاص

معمولا انگشتر از اون دسته جواهراتیه که به طور دائم استفاده می‌شه.

حالا فکر کنین که انگشتری با طراحی خاص رو به عنوان هدیه روز زن به مادر یا همسرتون تقدیم کنین؛ اون‌ها در هر ساعت از روز با دیدن اون انگشتر یاد عشق شما می‌افتن و لبخندی مهمون لبشون میشه. چی بهتر از این؟

پس خرید انگشتر طلا رو حتما یکی از اولین گزینه‌های خود قرار بدین.

۶. گوشواره میخی کار‌شده با سنگ جواهر

گوشواره میخی در عین سادگی جذابیت چشم‌نوازی داره. می‌تونین گوشواره‌هایی با سنگ‌های بی رنگ مثل الماس رو هدیه بدین که قابلیت ست‌شدن با لباس‌های کلاسیک و  هر رنگی رو دارن. همچنین می‌تونین گوشواره‌ها‌یی با سنگ‌های رنگی مثل زمرد، لعل و فیروزه را به عنوان بهترین هدیه روز زن برای مادر یا همسر خود انتخاب کنین تا اون‌ها بتونن اون رو با رنگ‌های هم‌خانواده یا رنگ‌های مکمل ست کنن. با خرید گوشواره طلا برای روز مادر میتونید اونو خوشحال کنین.

خرید طلا برای روز مادر انتخابی هوشمندانست؛ طلا علاوه بر ماندگاری، هیچ‌گاه ارزشش رو از دست نمی‌ده و همیشه به عنوان سرمایه می‌شه روش حساب کرد. علاوه بر آن، طلا با رعایت چند نکته مراقبتی هیچوقت کهنه نمی‌شه و تا همیشه مثل روز اول درخشان می‌مونه.

برای خرید بهترین هدیه روز مادر به سایت گالری ارل مراجعه کنید و از نمونه کار‌ها دیدن نمایید.

این مقالات را هم از دست ندهید: 

چگونه طلا برای روز مادر انتخاب کنیم؟ (چند ایده عالی)

چطور هدیه روز مادر انتخاب کنیم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.