ولنتاین چی بخرم؟ (۱۶ پیشنهاد شیک، لوکس و خاص)

عکس انگشتر شعر اشتیاق گالری طلای ارل

ولنتاین نزدیکه و شمایی که داری این مقاله رو میخونی احتمالا ذهنتون درگیر اینه که «ولنتاین چی بخرم» و به این فکر میکنی که بهترین کادو ولنتاین برای عشق زندگیت چیه. شاید ساده‌ترین و اولین چیز‌هایی که به ذهنت میاد گل و شکلات باشه اما خب شکلات طی چند روز خورده میشه و عمر گل هم که کوتاهه.

اما کادو ولنتاین چی بخریم که کاربردی و موندگار باشه؟

بهترین ایده برای کادو ولنتاین برای دختر‌ها طلاست.

چرا برای ولنتاین طلا بخریم؟

در ادامه با ما همراه باشین تا با چهار دلیل بهتون بگیم که چرا طلا بهترین گزینه برای ولنتاینه:

۱. ماندگاری طلا

برای خرید هدیه ولنتاین گزینه‌های زیادی وجود داره اما کادو‌هایی مثل گل، لباس، عطر و … عمر محدودی دارن و بعد از مدتی یا تموم میشن یا ممکنه به هر دلیلی بلا استفاده بشن.

اما در میان این‌ها کادو طلا اگه به درستی ازش محافظت بشه تا سالیان طولانی موندگاره، مقاومه و هیچوقت هم از مد نمیوفته. طلا تا همیشه موندگاره و شما با هدیه‌دادن آن به طرف مقابلتون نشون میدین که عشق شما به او عمری به درازای عمر طلا داره و پایان‌ناپذیره.

۲. طلا و جواهرات تکمیل‌کننده استایل خانوم‌ها هستند

برای بسیاری از خانوم‌ها طلا جزیی جدایی‌ناپذیر از استایل و مکمل آن به شمار میره. یه لباس شب با‌شکوه رو بدون هیچگونه جواهراتی در نظر بگیرین؛ بی معنی نیست؟ با خرید طلا به شریک زندگیتون نشون بدین که برای ظاهر او ارزش قائلین.

۳. طلا سرمایه‌ است

تا حالا این جمله رو «از جواهراتتون مراقبت کنین زیرا آن‌ها بزرگ‌ترین دارایی شما هستن» شنیدین؟ طلا تنها یک اکسسوری ساده نیست بلکه سرمایه‌ایه که در هر مرحله از زندگی ممکنه به کارتون بیاد.

روز به روز قیمت طلا و جواهرات افزایش پیدا میکنه و شما با کادو‌ دادن طلا ولنتاین در واقع سرمایه‌ای مطمئن رو به همسرتون هدیه کردین که هر زمان که دلش بخواد میتونه به منظور دیگه‌ای ازش استفاده کنه.

۴. تنوع قیمت طلا

با اینکه طلا روز به روز داره گرون‌تر میشه اما هنوز هم این امکان وجود داره که با مبالغ کم یه کادو ولنتاین لوکس بخرین و شریکتون رو خوشحال کنین. در ارل ما برای هر بودجه‌ای پیشنهاد‌های جذابی داریم تا همه با هر قیمتی که مد نظر دارن خریدی لذت‌بخش رو تجربه کنن.

لیستی از بهترین انواع طلا برای خرید کادو ولنتاین

اگه برای روز ولنتاین تصمیم به خرید طلا گرفتین، در این قسمت لیستی از مناسب‌ترین و شیک‌ترین انواع طلا برای کادو ولنتاین را برای شما آماده کرده‌ایم تا با خیالی آسوده بتونین سفارش هدیه ولنتاین رو انجام بدین.

۱. گردنبند قلب پرنس

یکی از زیبا‌ترین پیشنهاد‌هایی که می‌تونیم برای شما داشته باشیم بدون شک گردنبند قلب پرنسه. این گردنبند طراحی خاص و جالبی داره که هر فردی با هر سلیقه‌ای ازش استقبال میکنه. پس حتی اگه با سلیقه شریکتون در زمینه طلا و جواهرات آشنا نیستین، می‌تونین این گردنبند رو با خیال راحت به او هدیه کنین.

۲. گردنبند قلب کوبیده

گردنبندی که در عین سادگی می‌درخشه و برآمدگی‌های سطح آن قسمت‌های تاریک و روشنی را روی آن به وجود آورده که جذابیتش رو چند‌برابر کرده. اگه دوستتون مینیمال‌پسنده این گردنبند رو در اولویت قرار بدین.

۳. انگشتر قلب نانا

قدرت خرید انگشتر رو در تسخیر قلب خانوم‌ها نادیده نگیرین. دلیلش هم اینه که از طرفی انگشتر در مواردی مثل حلقه ازدواج نماد عشق و تعهده و از طرفی دیگر خانوم‌ها به زیبایی دستاشون خیلی اهمیت میدن چون دست تنها عضوی از بدنه که کل طول روز و در هنگام انجام کار‌های مختلف جلوی چشمامونه.

انگشتر قلب نانا در بین انگشتر‌ها اولین پیشنهاد ما برای خرید هدیه ولنتاینه. این انگشتر بسیار ظریفه و ظرافت و لطافت زنانه رو به خوبی به نمایش میزاره.

۴. انگشتر ریسه قلب اسپشیال کوچک

ایده‌آل‌ترین نوع انگشتر برای خرید اینترنتی کادو ولنتاین انگشتر‌هایی هستن که قابلیت تنظیم سایز دارن. انگشتر ریسه قلب اسپشیال کوچک این قابلیت رو داره و دیگه لازم نیست نگران سایز انگشتر باشین. با انداختن این انگشتر تعدادی قلب دور تا دور انگشت نقش می‌بندن و جلوه‌ای زیبا رو به وجود میارن.

۵. انگشتر زنجیری قلب

یه حلقه طلایی ساده به همراه قلبی ظریف که توسط زنجیری کوچک بهش آویزان شده، این انگشتر زیبا و خوش‌قیمت رو به وجود آوردن. اگه شریکتون دست‌های بسیار ظریفی داره و کمتر انگشتری به دستاش میاد، در خرید این انگشتر شک نکنین چون برای او ساخته شده.

۶. انگشتر شعر اشتیاق

حروف این شعر با هنرمندی هر چه تمام طراحی شدن و در کنار هم قرار گرفتن تا این انگشتر بی‌نظیر خلق بشه. این انگشتر همون کادوی خاص ولنتاینه که دنبالشین.

۷. انگشتر قلب لاریسا

اگه شریکتون به مد روز اهمیت ویژه‌ای میده و سعی میکنه استایلشو بر اساس ترند‌ها انتخاب کنه، این انگشتر برای او انتخاب درستیه چرا که این مدل انگشتر‌ها حسابی روی بورسن و از زیبایی هم چیزی کم ندارن.

۸. انگشتر دایره خط قلب دامله

این انگشتر طراحی بسیار مدرن و شیکی داره و آویز قلبی آن به شدت خود‌نمایی میکنه. طراحی این انگشتر به گونه‌ایه که استفاده از آن را با هر تیپ و استایلی، از استایل اسپرت گرفته تا مجلسی و رسمی، ممکن میکنه.

۹. انگشتر دو دور قلب

انگشتری سه لایه که بیشتر مناسب کسانیه که انگشتر‌های بلند رو می‌پسندن. دو قلب به کار رفته در طراحی این انگشتر مفهوم زیبایی رو منتقل می‌کنه. اگه هنوز هم جواب سوال «ولنتاین چی بخرم» رو نگرفتین، این انگشتر نمادین همون چیزیه که دنبالشین.

۱۰. انگشتر قلب اسپشیال

انگشتر قلب اسپشیال از حلقه‌ای ساده و  قلبی با فرم خاص و متفاوت روی آن تشکیل شده. این انگشتر به دلیل تو‌خالی‌بودن و به نمایش‌گذاشتن پوست جلوه‌ای چشم‌نواز داره. این نوع انگشتر‌ها بسیار مورد‌پسند خانوم‌های جوان هستن. همچنین می‌تونین ست گوشواره و گردنبند قلب اسپشیال رو از ارل تهیه کنین و سرویسی کامل به او هدیه بدین.

۱۱. انگشتر قلب فرماتیک

این انگشتر مشابه مدل قبلیه و تنها تفاوت آن‌ها در فرم قلبیه که روی انگشتر قرار گرفته. امیدواریم تا الان به جواب سوال «برای ولنتاین چی بخرم» رسیده باشین اما اگه هنوز تصمیم نگرفتین جای نگرانی وجود نداره چرا که این لیست همچنان ادامه داره.

۱۲. گوشواره love

از گوشواره های میخی همیشه به عنوان کاربردی‌ترین گوشواره‌ها نام برده میشه چرا که با هر استایل و مدل مو و فرم صورتی به راحتی هماهنگ میشن و هیچ دغدغه‌ای از جهت ست‌کردن آن‌ها وجود نداره. همچنین این گوشواره‌ها بسیار سبک بوده و در انجام فعالیت‌ها هیچ مزاحمتی ایجاد نمی‌کنن. با هدیه گوشواره عشق خاطره‌ای ماندگار برای او بسازین.

۱۳. گوشواره دایره خط قلب دامله

یکی دیگر از گوشواره‌هایی که برای سفارش هدیه ولنتاین پیشنهاد می‌کنیم، گوشواره دایره خط قلب دامله است. مدل خاص و شیک این گوشواره هر خانومی رو به وجد میاره. این گوشواره رو همراه با ست انگشتر دایره خط قلب دامله تهیه کنین و عشق و دوست‌داشتن رو به شریک خود هدیه بدین.

۱۴. آویز پلاک قلب دامله کوچک و بزرگ

از آنجا که اولین شکل آویز‌ها، آویز‌های دایره‌ای شکل بودن، این آویز‌ها همیشه حس اصالت رو القا می‌کنن. آویز پلاک قلب دامله که در دو سایز کوچک و بزرگ در اختیار شما قرار می‌گیره، آویزی دایره‌ای با یک بر‌آمدگی به شکل قلب در مرکز آن است. این آویز طرحی ساده اما بسیار محبوب و پر‌طرفدار داره.

۱۵. آویز قلب لیزری تو خالی

اگه برای زنجیری ظریف به دنبال آویزی سبک و ظریف هستین، آویز قلب لیزری تو خالی انتخابی همه‌پسند، بی درد‌سر و جذابه. این آویز برای استفاده روز‌مره گزینه بسیار مناسبیه و در مراسم‌ها میشه با اضافه‌کردن یک یا دو گردنبند استایلی متفاوت بهش داد.

۱۶. آویز قلب دامله در سه سایز بزرگ، متوسط و کوچک

آخرین پیشنهاد ما از لیست ولنتاین چی کادو بدم اکسسوری دیگری از خانواده دامله‌هاست که کلمه زیبایی رو به خوبی معنا میکنه. اصلا دامله به چه معناست؟ دامله شکل خاصی از تراش سنگه که در آن هیچ برش منقطعی بر سنگ پدیدار نمیشه و سطح آن کاملا صاف و یکدسته.

این آویز از اون دسته جواهراتیه که در نگاه اول توجه بیننده رو به خود جلب میکنه و همچنین بسیار شیک و کاربردیه. آویز قلب دامله رو می‌تونین در سه سایز از سایت گالری ارل خریداری کنین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.