هدیه روز مادر چی بخرم؟ ( چند پیشنهاد عالی)

عکس گردنبند بسم الله الرحمن الرحیم گالری طلای ارل

هدیه دادن و هدیه گرفتن همه آدم‌ها رو خوشحال می‌کنه چون این کار می‌تونه پیامی رو منتقل کنه که گاهی با حرف نمی‌شه گفت. به خصوص اگه این هدیه طلا باشه و با هزینه مناسبی هم خریداری شده باشه. این نوع هدیه حتما پیام خاص‌تری رو به طرف مقابل می‌رسونه. مثل اینکه «هدیه روز مادر طلا خریدیم که بگیم خیلی برامون ارزش داری».

چرا برای هدیه روز مادر طلا می‌خریم؟

بهترین بخش هدیه دادن طلا اونجایی هستش که دارای ارزش‌های عاطفی خاصی می‌شه. از اونجایی که خیلی از مردم به طور مرتب برای خودشون طلا نمی‌خرن، با انتخاب این فلز گرون قیمت به عنوان هدیه برای مادر، می‌تونین نشون بدین که افراد برای شما اهمیت زیاد دارن و برای هدیه دادن بهشون تلاش زیادی می‌کنین.

این فلز جاودانه و بادوام به حساب میاد به همین خاطر می‌تونین اون رو برای نسل‌های بعد از خودتون هم به یادگار نگه دارین. اگه به دنبال هدیه‌ای با ارزش احساسی باشین و بخواین که برای مدت طولانی دوام داشته باشه، طلا برای روز مادر بهترین هدیه است.

مزیت‌های انتخاب طلا به عنوان کادو برای روز مادر

شما می‌تونین به افراد در هر سنی طلا بدین. در واقع همه آدم‌ها بدون در نظر گرفتن سنشون، قدر طلا رو می‌دونن. یکی از سخت‌ترین کارها اینه که هدیه‌ای متناسب با سن فرد پیدا کنین. اما اگه تصمیم به هدیه دادن طلا دارین، می‌تونین چیزی رو پیدا کنین که متناسب با نیازهای همه باشه.

این نکته رو هم فراموش نکنین که طلا برای هر نسلی جذاب هستش. از دستبندهای طلای قابل ستایش برای دختر بچه‌ها گرفته تا گردنبندهای طلا برای هدیه دادن به مادرها وقتی که دوست داریم سورپرایزشون کنیم. پس اگه تا این لحظه نتونستین بهترین هدیه روز مادر رو پیدا کنین، خرید انواع جواهرات ساخته شده با طلا رو در نظر بگیرین.

هدیه روز مادر با جنس طلا تنوع زیادی هم داره چون هزاران نوع جواهر ساخته شده با طلا در بازار موجود شده. همه این انواع می‌تونن هدیه‌های خوب و منحصر به فردی باشن. در اصل طلا یک فلز همه کاره است که می‌تونیم در اقلام مختلف ازش استفاده کنیم. اما رایج‌ترین روش استفاده از این فلز، ساختن انواع جواهرات به حساب میاد.

از انگشتر، دستبند و گوشواره گرفته تا گردنبند چوکر، طلا در ساخت زیورآلات بسیار رایج بوده و هست. علاوه بر این، آویزهای طلا هم گزینه‌های خیلی محبوبی هستن. در نتیجه اگه می‌خواید یه چیز منحصر به فرد رو به عنوان کادو برای روز مادر در نظر بگیرین، کادو طلا بهترین گزینه است که حتما به شما پیشنهادش می‌کنیم.

انواع طلا برای هدیه روز مادر

کادو روز مادر باید منحصر به فرد و به یاد موندنی باشه. باید تمام حسی که به عزیزان داریم رو منتقل کنه و لبخند رو به لبشون بنشونه. با توجه به چنین هدفی لازمه که انتخاب درستی داشته باشیم تا نتیجه دلخواه رو به دست بیاریم. برای این کار می‌تونین از لیست زیر استفاده کنین.

انواع آویز طلا

نوع طراحی یک آویز تاثیر زیادی رو استایل افراد می‌گذاره. مثلا آویز چشم ضربی با طراحی جالب خودش می‌تونه نمونه خوبی برای یک خرید موفق باشه. البته توجه داشته باشین که این مدل زنجیر طلای نازک و ظریف هم لازم داره.

مدل آویز سکه کوروش هم می‌تونه پیشنهاد دیگه‌ای برای هدیه روز مادر باشه. این مورد علاوه بر طراحی خاص، یادآور تاریخ ایران زمین هم هست. پس اگه مادرتون به چنین نمادهایی علاقه داره، این گزینه رو در راس لیست قرار بدین.

برای مادرهایی که جسور هستن و بی باک، خرید آویز شیر بزرگ پیشنهاد مناسب‌تری به نظر می‌رسه. چون حس اقتدار یک شیر توی طراحی این آویز استفاده شده و به بیننده هم القا می‌شه.

همچنین اگر مادر شما ظریف پسند هستن، آویز موگه با مروارید هم گزینه خوبی به حساب میاد. این مورد هم با زنجیرهای ظریف جلوه بهتری پیدا می‌کنه.

انواع گردنبند طلا

گردنبندها همیشه با زنجیرهای مخصوص به خودشون فروخته می‌شن. در نتیجه یکی از دغدغه‌های شما، یعنی پیدا کردن زنجیر مناسب کنار میره و می‌تونین خریدتون رو تسریع کنین. پیشنهاد اول ما برای این خرید گردنبند تیفانی سوپر هست که برای اون دسته از مادرانی مناسبه که نمی‌خوان روی گردنشون آویز داشته باشن.

بعد از اون می‌تونین  گردنبند ریتا رو در نظر بگیرین. این مدل هم با ظرافت خاصی که داره چشم بیننده رو به خودش جلب می‌کنه و می‌تونه اکسسوری مناسب مهمونی‌ها و مجالس مادر باشه.

کسایی که طراحی ظریف می‌پسندن گردنبند روجا رو هم دوست دارند چون جلوه خاصی داره.

در کنار همه این‌ها گردنبند بسم الله الرحمن الرحیم می‌تونه هدیه روز مادر به صورت ویژه و خاص باشه. به خاطر تم مذهبی ما ایرانی‌ها و زیبایی نام «االله» که توی این مدل استفاده شده، خیلی از مادرها اونو به عنوان اکسسوری همیشگی استفاده می‌کنن. یعنی بیشتر وقت‌ها دور گردنشون هست.

در نهایت اگه به دنبال مدل‌های خیلی ظریف و خوش جلوه هستین گردنبند آتن و گردنبند 2 برگ و مروارید رو در نظر بگیرین. این دو مدل هم می‌تونن برای مهمونی‌ها مناسب باشن و هم استفاده روزانه از اون‌ها برای مادرها جذاب می‌شه.

انواع انگشتر طلا

اگه فکر می‌کنین خرید انگشتر طلا وظیفه پدرها و همسرهاست، راه رو کمی اشتباه رفتین. شما به عنوان یک دختر یا پسر هم می‌تونین انواع انگشترها رو به عنوان هدیه برای مادر در نظر بگیرین. برای مثال الکا سبز 3 نگین با یک طراحی متفاوت و رنگ سبزی که در مرکزیت داره، جلوه زیبایی به دستان مادر میده.

اگر مادر شما خیلی هم اهل استفاده روزانه از انگشتر نیست، نگران نباشین. خرید انگشتر پرتو تک نگین می‌تونه گزینه مناسبی باشه چون چند نگین روی خودش داره و باعث می‌شه زمان استفاده نهایت دقت رو داشته باشن. پس این چالش هم به راحتی انتخاب یک گزینه منحصر به فرد، برطرف می‌شه.

 در مقابل بعضی از مادرها دوست دارن که انگشتر روی دستشون جلوه کنه. پس خرید انگشتر  فریبا می‌تونه گزینه خوبی برای هدیه روز مادر باشه. چون مختص این نوع سلیقه‌ها طراحی شده و با سه نگین سبز رنگی که داره، جلوه‌دهی خوبی را به همراه میاره.

کلام آخر

احتمالا شما هم با ما هم عقیده هستین که خرید طلا همیشه روی بورس هست و یک از بی‌زمان‌ترین نوع هدیه‌هاست. این گزینه هیچ نقطه پایانی نداره و اتفاقا روز به روز با مدل‌های جدیدتر انتخاب رو سخت می‌کنه. می‌تونین از نمونه مدل‌هایی که اشاره کردیم برای فیلتر کردن لیست انتخاب خودتون استفاده کنین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.