۱۰ کادو لوکس ولنتاین ( کالکشن ولنتاین ۲۰۲۳)

عکس انگشتر باراکل گالری طلای ارل

اگر شما هم در رابطه‌ای عاطفی باشین، احتمالا این روز‌ها بار‌ها از خودتون پرسیدین که «ولنتاین چی بخرم؟» درسته که آدم‌ها برای اثبات عشقشون به همدیگه نیازی ندارن که حتما کادو بخرن اما ولنتاین و کادو ولنتاین بهونه‌ای برای ابراز احساسات و نشون‌دادن عشق بین دو نفره.

لاکچری‌ترین کادو ولنتاین

هر ساله قبل از فرا‌رسیدن تاریخ ۱۴ فوریه عشاق به دنبال خرید کادو ولنتاین هستن تا در این تاریخ قرار عاشقانه‌ای داشته باشن و با هدیه‌دادن گل، شکلات، طلا و … عشقشون رو به یکدیگر یاد‌آوری کنن و به این شکل با‌هم‌بودنشان رو جشن بگیرن. اما شاید خیلی از ما در تصمیم گیری به مشکل بخوریم و نتونیم بهترین کادو ولنتاین رو انتخاب کنیم.

اگر به دنبال یک کادوی لاکچری برای ولنتاین هستین، یکی از بهترین گزینه‌ها طلا و جواهراته. طلا برای ولنتاین همیشه هدیه‌ای عالی محسوب میشه و شخص خاص زندگی شما قطعا با دریافت کادو طلا خوشحال خواهد‌شد.

به همین منظور ما در این مقاله تعدادی از کادو‌های لاکچری ولنتاین رو لیست کرده‌ایم تا شما بتونین از بین‌ آن‌ها انتخابی مناسب و در‌خور داشته باشین.

۱. انگشتر باراکل

با یکی از مورد‌علاقه‌ترین اکسسوری‌های خانم‌ها شروع می‌کنیم، انگشتر! انگشتر به دلیل آنکه همیشه جلوی چشم قرار داره و تقریبا در هر لحظه و در حال انجام هر کاری اون رو در دست خودمون می‌بینیم، در دست‌داشتنش برامون بسیار خوشاینده.

دو سه سالیه که طراحی‌های متفاوت انگشتر‌های پهن در بین جواهرات خود‌نمایی می‌کنن. انگشتر باراکل نیز انگشتری پهن با جلوه‌ای بی‌نظیره که طراحی آن به شکلیه که گویی چهار انگشتر در کنار هم ردیف شدن و این انگشتر زیبا رو به وجود آوردن.

۲. انگشتر شعر اشتیاق

زیور‌آلاتی که به شعری عاشقانه مزین شدن، هدیه‌ای عالی و هوشمندانه برای روز ولنتاین هستن. با خرید انگشتر شعر اشتیاق که در آن حروف شعر زیبای « اشتیاقی که به دیدار تو دارد دل من/ دل من داند و دل داند و من» دیده میشه، پیامی عاشقانه رو به عشق خود هدیه کنین که با هر بار دیدن آن شور و اشتیاق این عشق در دلش زنده بشه.

۳. دستبند مگلی

جواهراتی که با الهام از طبیعت طراحی شدن بسیار مناسب مواقعیه که استایل بوهو داریم و قصد داریم در استایلمون از طلا هم استفاده کنیم. در دور تا دور دستبند مگلی قطعه‌هایی به شکل برگ کار شده و نتیجه کار بسیار خاص و چشم‌نوازه.

۴. گردنبند تیفانی سوپر

تیفانی یکی از لوکس‌ترین برند‌های طلا و جواهرات در دنیاست و جواهر‌ساز‌‌های زیادی در سراسر دنیا در طراحی و تولیدات خود از این برند الهام می‌گیرن. جواهرات تیفانی نماد ثروت هستن و به این ترتیب شما با خریداری گردنبند تیفانی سوپر حق مطلب یک کادو لوکس ولنتاین رو به خوبی ادا کردین.

۵. گردنبند قلب شکلاتی بزرگ

قلب‌های شکلاتی که داخل آن‌ها کادو یا خوراکی‌های دیگه قرار می‌گیره جزو کادو‌های محبوب ولنتاین هستن. حالا تصور کنین که گردنبندی به همان شکل در داخل شکلات قرار گرفته باشه، ایده جالبیه نه؟ گردنبند قلب شکلاتی بزرگ علاوه بر اینکه هدیه‌ای مناسب ولنتاینه، گردنبندی زیبا و کاربردیه که اضافه‌شدنش به جعبه جواهرات، هر خانومی رو خوشحال می‌کنه.

۶. گردنبند کارتیه ۷

و اما می‌رسیم به لاکچری‌ترین کادو ولنتاینی که می‌تونین از ارل بخرین. همونطور که می‌دونین کارتیه هم جزو گرون‌قیمت‌ترین و لوکس‌ترین برند‌های حوزه جواهراته که در بین افراد ثروتمند جایگاه ویژه‌ای داره. گردنبند کارتیه ۷ گالری ارل گردنبندی بسیار شیکه که کادویی لاکچری برای ولنتاین به حساب میاد.

۷. گوشواره هیلی استخوانی

اگر برای ولنتاین تصمیم به خرید گوشواره دارین اما هنوز مدل آن را انتخاب نکردین، روی گوشواره هیلی استخوانی به عنوان کادو لوکس ولنتاین حساب کنید. این گوشواره طراحی جدید و خاصی داره و در دسته گوشواره‌های حلقه‌ای قرار می‌گیره. گوشواره هیلی استخوانی با هر استایلی به زیبایی هر چه تمام ست میشه و همسرتون دغدغه ست‌کردن آن را نخواهد داشت.

۸. گوشواره شیر

چیزی که این مدل گوشواره رو از بقیه طرح‌ها متمایز میکنه استفاده از نماد شیر (قدرت) در اونه. اگه همسر شما اهل ریسک است و استایل‌های متفاوت رو می‌پسنده، این گوشواره برای او قطعا یک کادو ولنتاین خاص خواهد‌بود. همچنین گوشواره شیر اکسسوری ایده‌آلی برای استایل‌های گوتیکه.

۹. آویز شیر بزرگ

این آویز ست گوشواره شیر است که در مورد قبلی معرفی کردیم. آویز شیر بزرگ بهتره که با زنجیر‌های درشت مثل زنجیر‌های چانکی ست بشه تا ترکیبی متناسب و خفن رو به وجود بیاره. از ست گوشواره و آویز به عنوان کادو لوکس ولنتاین غافل نشین.

۱۰. آویز قفل تیفانی بزرگ

باز هم تیفانی و طراحی‌های خاص و لوکس. آویز‌های قفل تیفانی بسیار معروف و محبوب هستن و سایز‌های مختلف آن در ساخت جواهرات مختلف مثل گوشواره، آویز گردنبند و دستبند به کار میرن. این آویز‌ها با هر زنجیری ست میشن و با هر استایلی اعم از استایل اسپرت، کژوال و کلاسیک قابل استفاده هستن.

کلام آخر

خرید طلا و جواهرات به عنوان یک کادوی لوکس برای ولنتاین بسیار مرسومه. طلا هدیه‌ایست که هیچوقت از خرید آن پشیمون نمیشین پس با خیال راحت خریدتون رو انجام بدین. گالری ارل ارایه‌دهنده انواع طلا‌های لوکس، رسمی، اسپرت، ظریف و … است که سعی دارد تنوع و کیفیت بی‌نظیری را برای مشتریان خود فراهم کند.

4 دیدگاه:
بهمن 21, 1401

خیلی زیبا طراحی شده اند عالی هستین

بهمن 24, 1401

سپاس از لطف شما 🙏🌺

بهمن 22, 1401

بسیار زیبا و شیک آن مخصوصا انگشتر
اما جز نگاه کزدن که کاری نمیشه کرد اخه کسی هم نیست تا ولنتاین ی باشه
ولی خیلی قشنگن و مبارک اونایی که میخرن

بهمن 24, 1401

سپاس از لطف شما 🙏🌺 با آرزوی دلشادی برای همه مردم عزیزمون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.